ik kan goed met gokkasten omgaanquote:
Achter het behang plakken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
neuj moet ik daar nou weer mee
Dat is weinigquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Logician het volgende:ze hebben met zijn zessen 12 verpakkingen van euroshopper a 6 pistolletjes opgegeten
jahquote:
Zo kun je het zien (maal3)quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je hebt er 1 en die geeft een kinder feestje
Ja alleen dan zijn ze hier dus al met zijn allen v.a vrijdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je hebt er 1 en die geeft een kinder feestje
Jij hebt echt een kut weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja alleen dan zijn ze hier dus al met zijn allen v.a vrijdagIk lig straks als ze om 17u weg zijn helemaal kapot op de bank denk ik
Ik? op zondag werken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef draculettetje het volgende:
mogguh lyn
wat was je er weer achtelijk vroeg bij! maar aan het werk dus?
hier nog lekker warm binnen op de bank!
Ben blij als het maandag isquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
die 6 kinderen mag je toch echt wel zelf houden
ik zit hier een poging doen tot van mn rust te genieten.. wat ook best lastig is in dit huis
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef Logician het volgende:
whehehe ben blij dat je de weg gevonden hebt
ik ga maar weer eens naar beneden " de wondere wereld der chaos" aanschouwen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef tripack het volgende:
[..]hou je het nog een beetje uit met die extra kinders erbij ?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
hoiiedereen beetje leuk weekend gehad ? zo te zien heeft Logician het heel erg druk gehad , volgens mij wil ze ook meer kinderen na dit weekend
wat voor iets lekkers ga je maken ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Logician het volgende:
Zo en nu gewoon ff een uurtje niets doen en daarna koken en de rest van de avond lekker muziek luisteren en niets doen
Pasta met tonijn, fijn gesneden gedroogde tomaten uit olie, en dit dan door elkaar gemengd met kaas en creme fraichequote:
ja idd lekker ,creme fraiche is lekker door de pasta idd , doe ik ook meestal , ik ga vandaag kip en aardapelen in de oven met groentes lekkuhquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Pasta met tonijn, fijn gesneden gedroogde tomaten uit olie, en dit dan door elkaar gemengd met kaas en creme fraicheSimpel maar o zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |