ha ha ja barra en crazy en moozzie en leanne en weet ik wie allemaal nog meer posten daar ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
Hahaha ja ik zit er net aan te denkenToch wel geinig in 2 topics tegelijk posten met dezelfde mensen
Mja ik kijk daar meestal op zaterdag....doordeweeks meerdere topics tegelijk open is niet echt een succes op het werkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja barra en crazy en moozzie en leanne en weet ik wie allemaal nog meer posten daar ook
op het werk niet nee maar thuis welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kijk daar meestal op zaterdag....doordeweeks meerdere topics tegelijk open is niet echt een succes op het werk
met de nieuwe revalidatie verwachten ze nu een half jaar behandeling in radboud en daarna eventueel onderhouden met gewone fysioquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
Zit er eigenlijk verbetering in je pootje? Hoelang kan zoiets duren?
Laten we hopen op een positieve afloop!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met de nieuwe revalidatie verwachten ze nu een half jaar behandeling in radboud en daarna eventueel onderhouden met gewone fysio
maar ja je weet het nooit, ben nu 3 jaar bezig
de 1 heeft het maar 3 maanden, de ander 5 jaar en weer een ander komt er nooit weer vanaf
en nu ben ik er vandoor anders kom ik nog te laat ook!
ik ook , HOIquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
Succesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Logician het volgende:
Ik heb hier het hele weekend 6 kids, beestenboel dus...
LOL de groothandel verkopenquote:Geachte heer / mevrouw:
We zijn een grote onderneming die de groothandel verkopen voornamelijk elektrische producten, zoals digitale camera's, mobiele telefoons, LCD TV, Laptop, Motorfietsen, digitale video, MP4, GPS, PS3 en ga zo maar door. Wij leveren de beste service en redelijke prijs met hoge kwaliteit.
Als u geïnteresseerd bent in onze producten. Ga naar onze web site, en neem contact met ons op via MSN of e-mail.
website: www.jyry6688.com
Msn: jyry6688@hotmail.com
E-mail: jyry6688@jyry6688.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |