zo naar de honden training en dan even kijken wat mn pootje zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoi Draakje![]()
Ja ik geloof het ook
Plannen voor het weekend?
Hopen dat je pootje je een goed weekend gunt!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo naar de honden training en dan even kijken wat mn pootje zegt
jij? nog voetballen?
bij jou ook al zo druk met verjaardagen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat je pootje je een goed weekend gunt!
Jep, ik ga zo weer tegen een balletje aan trappenEn daarna even de stad en dan weer een verjaardag (afgelopen 2 weekenden al verjaardagen, dit weekend en de komende 2 weekenden ook
)
Verder heb ik nog geen idee wat ik ga doen iig
Mijn verjaardag zit er ook nog ergens tussenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij jou ook al zo druk met verjaardagen!
hier ook vorig weekend, dit weekend, volgend weekend, en volgens mij bijna tot half nov door elk weekend
pas je op je knieen en zo?
ha ha ja barra en crazy en moozzie en leanne en weet ik wie allemaal nog meer posten daar ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
Hahaha ja ik zit er net aan te denkenToch wel geinig in 2 topics tegelijk posten met dezelfde mensen
Mja ik kijk daar meestal op zaterdag....doordeweeks meerdere topics tegelijk open is niet echt een succes op het werkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja barra en crazy en moozzie en leanne en weet ik wie allemaal nog meer posten daar ook
op het werk niet nee maar thuis welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kijk daar meestal op zaterdag....doordeweeks meerdere topics tegelijk open is niet echt een succes op het werk
met de nieuwe revalidatie verwachten ze nu een half jaar behandeling in radboud en daarna eventueel onderhouden met gewone fysioquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:30 schreef Sgele het volgende:
Zit er eigenlijk verbetering in je pootje? Hoelang kan zoiets duren?
Laten we hopen op een positieve afloop!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met de nieuwe revalidatie verwachten ze nu een half jaar behandeling in radboud en daarna eventueel onderhouden met gewone fysio
maar ja je weet het nooit, ben nu 3 jaar bezig
de 1 heeft het maar 3 maanden, de ander 5 jaar en weer een ander komt er nooit weer vanaf
en nu ben ik er vandoor anders kom ik nog te laat ook!
ik ook , HOIquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
Succesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Logician het volgende:
Ik heb hier het hele weekend 6 kids, beestenboel dus...
LOL de groothandel verkopenquote:Geachte heer / mevrouw:
We zijn een grote onderneming die de groothandel verkopen voornamelijk elektrische producten, zoals digitale camera's, mobiele telefoons, LCD TV, Laptop, Motorfietsen, digitale video, MP4, GPS, PS3 en ga zo maar door. Wij leveren de beste service en redelijke prijs met hoge kwaliteit.
Als u geïnteresseerd bent in onze producten. Ga naar onze web site, en neem contact met ons op via MSN of e-mail.
website: www.jyry6688.com
Msn: jyry6688@hotmail.com
E-mail: jyry6688@jyry6688.com
ik kan goed met gokkasten omgaanquote:
Achter het behang plakken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
neuj moet ik daar nou weer mee
Dat is weinigquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef Logician het volgende:ze hebben met zijn zessen 12 verpakkingen van euroshopper a 6 pistolletjes opgegeten
jahquote:
Zo kun je het zien (maal3)quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je hebt er 1 en die geeft een kinder feestje
Ja alleen dan zijn ze hier dus al met zijn allen v.a vrijdagquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw je hebt er 1 en die geeft een kinder feestje
Jij hebt echt een kut weekendquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja alleen dan zijn ze hier dus al met zijn allen v.a vrijdagIk lig straks als ze om 17u weg zijn helemaal kapot op de bank denk ik
Ik? op zondag werken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:36 schreef draculettetje het volgende:
mogguh lyn
wat was je er weer achtelijk vroeg bij! maar aan het werk dus?
hier nog lekker warm binnen op de bank!
Ben blij als het maandag isquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:19 schreef Crazy-p het volgende:
die 6 kinderen mag je toch echt wel zelf houden
ik zit hier een poging doen tot van mn rust te genieten.. wat ook best lastig is in dit huis
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef Logician het volgende:
whehehe ben blij dat je de weg gevonden hebt
ik ga maar weer eens naar beneden " de wondere wereld der chaos" aanschouwen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:25 schreef tripack het volgende:
[..]hou je het nog een beetje uit met die extra kinders erbij ?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:25 schreef Runx het volgende:
hoiiedereen beetje leuk weekend gehad ? zo te zien heeft Logician het heel erg druk gehad , volgens mij wil ze ook meer kinderen na dit weekend
wat voor iets lekkers ga je maken ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef Logician het volgende:
Zo en nu gewoon ff een uurtje niets doen en daarna koken en de rest van de avond lekker muziek luisteren en niets doen
Pasta met tonijn, fijn gesneden gedroogde tomaten uit olie, en dit dan door elkaar gemengd met kaas en creme fraichequote:
ja idd lekker ,creme fraiche is lekker door de pasta idd , doe ik ook meestal , ik ga vandaag kip en aardapelen in de oven met groentes lekkuhquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Pasta met tonijn, fijn gesneden gedroogde tomaten uit olie, en dit dan door elkaar gemengd met kaas en creme fraicheSimpel maar o zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |