rancid?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had ook nog zo'n fout rancid plaatje waar ik toen ik hier net kwam helemaal fan van wasje weet wel als een poster boven je bed
Is een punkband...daar luisterde ik destijds veel naarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
rancid?
* Dr.Droxz doet eens googlen...
Ik heb een keer perongeluk de fraude database verwijderdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach joh kan gebeuren. Ik heb bij mijn vorige baan bij de diervoedingsgroothandel een x gehad dat ik het verkeerde foto'tje naar een klant had gemaild voor de folder. De uiteindelijk actieproducten (koekjes) waren heel anderstoen kregen we 4000 koekjes terug
![]()
Was mijn baas niet blij mee (nee ik ben niet ontslagen)
ok thx, duidelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah, normaal wel
maar ben gewoon echt ff helemaal gaar.
Lyn weet waarom
Uhuhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar lieve mensjes, ik ga er eens vandoor. Het goeie uit de dag halen
Ik zal jullie allemaal heel erg missen![]()
scheelt dat jij mij ook hier anders kentquote:
Heb zo hier en daar nog steeds stickers van Osdorp Posse hangen, maar die ga ik echt niet verwijderen!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is een punkband...daar luisterde ik destijds veel naar
Ik heb mijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb zo hier en daar nog steeds stickers van Osdorp Posse hangen, maar die ga ik echt niet verwijderen!!!!
Bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar lieve mensjes, ik ga er eens vandoor. Het goeie uit de dag halen
Ik zal jullie allemaal heel erg missen![]()
Die is zo onder de gordelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dankje, jij ook een fijn weekend![]()
En veel plezier op school morgen
Mijn nederhop cd's zijn me heilig, heb er een stuk op 40.... HEILIG, niet te downloaden enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb mijncd's nog boven op zolder liggen
van toen ik 10 was ofzo
Ja maar das niet dramatisch...ik heb het overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn nederhop cd's zijn me heilig, heb er een stuk op 40.... HEILIG, niet te downloaden enzo
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar das niet dramatisch...ik heb het over![]()
das echt dramatisch ... krijg het niet eens uit me strot (vingers)
fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten
Fijn weekend Droxz, Lynda en Crazy-M
Tot laters!
Kon het niet laten mop -> * I can resist everything except temptation.quote:
Jij ook bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten
Fijn weekend Droxz, Lynda en Crazy-M
Tot laters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sure np mate
Ik moet zeker uit het avatar plaatje he?
HOIquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:39 schreef draculettetje het volgende:
hoi ik ben net weer thuis
eten was lekker en gezellig
gezelligquote:
rustig aan in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Runx het volgende:
aha ok niasga je nog wat doen ik het weekend ?
hahah cool , ik heb in en dierenasiel stage gelopen erg leuk/indrukwekkend .quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rustig aan in ieder geval
ik wil morgen mee naar hondentraining en daarna maar eens kijken hoe het gaat
jij?
ja is leuk , toen ik stage liep daar , hadden we meer tijd kon ik die honden tenminste uitlaten elke dag , was erg leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef draculettetje het volgende:
wij volgen idd de cursus bij de dierenbescherming
klopt dat doen ze zeker . veel mensen denken niet na voor dat ze een huisdier nemen , en sommige mensen verdienen geen huisdierenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik heb op zich niet echt wat te maken nu met het asiel natuurlijk
maar vind dat ze goed werk doen dat zeker
slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:04 schreef draculettetje het volgende:
maar goed ik ga slapen
weltrusten!
quote:
hai sgelequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
lang geleden dat ik zo'n kater had![]()
[..]omg 7 uur gewoon
Hoi Draakjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai sgele
soms heb je dat gewoon even nodig na zulk vervelend nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |