Heb zo hier en daar nog steeds stickers van Osdorp Posse hangen, maar die ga ik echt niet verwijderen!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is een punkband...daar luisterde ik destijds veel naar
Ik heb mijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb zo hier en daar nog steeds stickers van Osdorp Posse hangen, maar die ga ik echt niet verwijderen!!!!
Bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar lieve mensjes, ik ga er eens vandoor. Het goeie uit de dag halen
Ik zal jullie allemaal heel erg missen![]()
Die is zo onder de gordelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dankje, jij ook een fijn weekend![]()
En veel plezier op school morgen
Mijn nederhop cd's zijn me heilig, heb er een stuk op 40.... HEILIG, niet te downloaden enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb mijncd's nog boven op zolder liggen
van toen ik 10 was ofzo
Ja maar das niet dramatisch...ik heb het overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn nederhop cd's zijn me heilig, heb er een stuk op 40.... HEILIG, niet te downloaden enzo
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar das niet dramatisch...ik heb het over![]()
das echt dramatisch ... krijg het niet eens uit me strot (vingers)
fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten
Fijn weekend Droxz, Lynda en Crazy-M
Tot laters!
Kon het niet laten mop -> * I can resist everything except temptation.quote:
Jij ook bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:52 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten
Fijn weekend Droxz, Lynda en Crazy-M
Tot laters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Wat maakt dat uit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sure np mate
Ik moet zeker uit het avatar plaatje he?
HOIquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:39 schreef draculettetje het volgende:
hoi ik ben net weer thuis
eten was lekker en gezellig
gezelligquote:
rustig aan in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef Runx het volgende:
aha ok niasga je nog wat doen ik het weekend ?
hahah cool , ik heb in en dierenasiel stage gelopen erg leuk/indrukwekkend .quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rustig aan in ieder geval
ik wil morgen mee naar hondentraining en daarna maar eens kijken hoe het gaat
jij?
ja is leuk , toen ik stage liep daar , hadden we meer tijd kon ik die honden tenminste uitlaten elke dag , was erg leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef draculettetje het volgende:
wij volgen idd de cursus bij de dierenbescherming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |