Nee daarom edit ik ook niet maar post een nieuwe, dan is het nog een beetje te doen qwa tijd..quote:
ja kut, mn vrouw heeft nu een meidendag en ik ben maar het huis uit gevlucht, hopen maar dat ik vanaaf nog thuis kan komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoi murb
Hoe is het nou om getrouwd te zijn?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:47 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen die 3x achter elkaar posten moeten hier kijken
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=06659e7af49d66502d2de7529d2be940
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:53 schreef murp het volgende:
[..]
ja kut, mn vrouw heeft nu een meidendag en ik ben maar het huis uit gevlucht, hopen maar dat ik vanaaf nog thuis kan komen
jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol
Moet jij ook maar eens een meidendag organiseren
Gefeliciteerd mijn jongequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
ik ga nu mijn 200ste post maken op fok , dat is toch redelijk bijzonder als je je bedenkt dat dat allemaal binnen 2 dagen mogelijk is, vandaar dat ik even stil ga staan en even iets in het kort wil mededelen!
als eerst wil ik jullie even bedanken , deze twee dagen waren mijn 2 kortste dagen op mijn stage (zo leek het in ieder geval) , voor jullie gezelligheid , gekheid![]()
.
ik wil ook even mijn stageplek bedanken dat ze dit mogelijk hebben gemaakt dat ik als luie allochtoon niks te doen heb , dat noem ik nog eens goede samen werking tussen Nederlanders en allochtonen.
het ziet er na uit dat jullie al niet zonder mij kunnen en dat ik wel een tijdje moet blijven anders halen jullie de 7 pagina niet eens .
dank jullie wel![]()
p.s er kunnen spel fouten in zitten , maar dat is Twents
wel blijven opletten hoor!quote:
Hahah alstu!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
WTF![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt iedereen die meegeholpen heeft
omg, is dat dat mtv gedoe?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
WTF![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt iedereen die meegeholpen heeft
Ga klikken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ga klikken..Dat staat er toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahhahaaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het stopt ook maar niet he
[ afbeelding ]
ik ga hem thuis ook opengooien, en hier laat ik alles aanstaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het stopt ook maar niet he
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |