www.nederland.fmquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
daar draaien ze nooit wat ik wil horen
Open share?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
Het audio archief bevat 36613 bestanden in 1654 mappen, Totaal 190G .....oeps gaat de verkeerde kant op met mij
O ja maar em ik bedoelde ook haar uit de bench laten als je weg bentquote:
Nu we het er toch over hebben kan je het netzogoed zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben ha ha
Dat was gister...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef debbie_19 het volgende:
Waar om zou sgele eigenlijk naar huis zijn gegaan? Zo ineens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
hihi dat had ik toch ook wel gezegd of typ ik weer dingen en voert ie ze niet in?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja maar em ik bedoelde ook haar uit de bench laten als je weg bentonze spike was al heel snel uit de bench
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat was gister...
Toen ging die om 3uur naar huis enzo.. en dat ik mijn eerste GRTDOJW topic openende..
Is allemaaaaaaaaaal oud!
SMOKEZ FIX IT!Zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
En nou kappen
Zo kan ik het toch niet volgensik heb al moeite met lezen
Tja, zeker de eerste vrijdag dat je hier bent?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
En nou kappen
Zo kan ik het toch niet volgensik heb al moeite met lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |