Klinkt ook erg goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd lekker ,creme fraiche is lekker door de pasta idd , doe ik ook meestal , ik ga vandaag kip en aardapelen in de oven met groentes lekkuh
Ik was al bang dat je dat bedoelde, kweet niet of dat nu meer over jou of mij zegtquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja de first post op pagina 5 (50 posts per pagina)
wat dacht je van "over ons"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dat bedoelde, kweet niet of dat nu meer over jou of mij zegt
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wat dacht je van "over ons"
moet jij niet kapot op de bank liggen?
*luisterd*quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ja maar moet ook nog koken zo![]()
Ik ben 100x hetzelfde nummer aan het luisteren momenteel, nieuwe ontdekking en zooooo mooi
![]()
![]()
![]()
*spammerdespam*
Ik word er lekker rustig vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*luisterd*
Edit:
Mmm niet echt mijn muziek.
Trouwens: Dat is een nummer van 4 minuten en 40 seconden, dat is 280 seconden. Als je dat 100x luisterd is dat 28000 seconden is bijna 8 uur
Het is maar waar je tijd voor hebt he
Oke crazy-pquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
lol... geen idee of alle Crazy-(a-z) Al bezet zijn.. ik was al lang blij dat ik eindelijk eens ergens deze log in naam kon gebruiken
en nee.. ik ben iig geen kloon van iemand
ik ben gewoon mezelf... wie dat dan ook is
Hoi Patriciaquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
lol... geen idee of alle Crazy-(a-z) Al bezet zijn.. ik was al lang blij dat ik eindelijk eens ergens deze log in naam kon gebruiken
ik ben ook gewoon mezelfquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef Logician het volgende:
whehehehe
O men, is het alweer bijna weekend?!
Ja wrijf het er even inquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef crazy987 het volgende:
het is bijna maandag mensen
haha neequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Moozzie het volgende:
@crazy987
Aan je naam te zien waren alle crazy-[a-z] 's op dus dan maar een getal
987 van 1987 van geboorte jaar? of 987 van 09876blabla?
quote:
Tell me why I don't like mondays..quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen zin in maandag
maar m`n brommer doet het weer
Ik heb ook zin in morgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Tell me why I don't like mondays..![]()
Maar om eerlijk te zijn heb ik best zin in morgen
op het opstaan gedeelte na dan
nee dan gaan wij jou lekker wakker makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Goed, Sm0keZ is weer terug van een (zaterdag)avondje lol maken
Gelukkig ben ik morgen vrij, ik heb een hoop slaap in te halen
Als je dat voor elkaar krijgt haal ik de hele week koffie voor jequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dan gaan wij jou lekker wakker maken
wel in zo'n traditionele werkster pakje ok ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt haal ik de hele week koffie voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |