Ik dacht al dat het zoiets zou zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... klotenieuws gehad dus hier vanmorgen..kan m'n team gaan melden dat ze uit kunnen kijken naar ander werk.... het moge duidelijk zijn dat ik even geen zin meer had om op m'n werk te blijven zitten
Laten we zo zeggen dat de agressie er uit is![]()
Aan het topic nr te zien heb ik nogal wat gemist
pfff sgele da's niet niks neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... klotenieuws gehad dus hier vanmorgen..kan m'n team gaan melden dat ze uit kunnen kijken naar ander werk.... het moge duidelijk zijn dat ik even geen zin meer had om op m'n werk te blijven zitten
later prettig weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nu ga ik echt.. wou even een fipo doen
toedels en fijn weekend mensen!
Lekker dan en jij zelf?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef renedis het volgende:
nu ga ik echt.. wou even een fipo doen
toedels en fijn weekend mensen!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
en ik ben echt richting naar bed anders haal ik het vanavond weer eens niet
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huisuitzieken vanavond en morgen weer fris naar school
Toedeloe allemaal fijn weekend![]()
zaterdags naar schoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben niet aan een specifiek project gebonden, dus ik hoef gelukkig niet weg...quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef debbie_19 het volgende:
Okey, shit zeg lijkt me echt lastig om dat werk te doen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben niet aan een specifiek project gebonden, dus ik hoef gelukkig niet weg...
das wel klote om ze dat te gaan zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben niet aan een specifiek project gebonden, dus ik hoef gelukkig niet weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |