whahahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Liefde overheerscht! in ons topic!![]()
Otto? ik volg het even nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het verhaal van Otto? Zit toevallig naar 3fm te luisteren
Grap of waar?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kutwas ziek en ik heb niet heel me assessment gehaald
Ben 'm al aan het luisterenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_stuk___.html?p=10,1
Je kunt het ook ergens beluisteren.
quote:
quote:
Ja maar er wordt dus overal gespeculeerd, je weet hoe dat gaat...sommige denken dat het zo'n bassie stunt is, maar waarom zend je dat dan 's nachts uit vraag ik me dan weer af..dan luistert er toch niemand.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nja t zou natuurlijk makkelijk kunnen... zo moeilijk is het niet om snachts op de radio te komen
Dat dusquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
Ik weet het niet hoor.. ik was bijna bang dat Otto een rickroll uit ging halen
En dan nog keihard zeggen "10 uur te leven? laat me raden..je wilt Metallica horen?"quote:
Goedemorgen jij alleenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Iedereen een goed weekend gehad?!!
"we kunnen em pas over 11 uur draaien"quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog keihard zeggen "10 uur te leven? laat me raden..je wilt Metallica horen?"
hehe dat zou wel vet zijn!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Iedereen een goed weekend gehad?!!
Tja lullig dat ie dood gaat...als ie al dood gaat...maar om daar nou de radio voor te moeten bellen vind IK zelfs te ver gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dat zou wel vet zijn!
neuh ik geloof wel dat dit echt is
may he rest in peace
(ben eigenlijk ook zon lul dat het met niet zozeer uitmaakt ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |