Klinkt ook erg goedquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd lekker ,creme fraiche is lekker door de pasta idd , doe ik ook meestal , ik ga vandaag kip en aardapelen in de oven met groentes lekkuh
Ik was al bang dat je dat bedoelde, kweet niet of dat nu meer over jou of mij zegtquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja de first post op pagina 5 (50 posts per pagina)
wat dacht je van "over ons"quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dat bedoelde, kweet niet of dat nu meer over jou of mij zegt
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wat dacht je van "over ons"
moet jij niet kapot op de bank liggen?
*luisterd*quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:54 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Ja maar moet ook nog koken zo![]()
Ik ben 100x hetzelfde nummer aan het luisteren momenteel, nieuwe ontdekking en zooooo mooi
![]()
![]()
![]()
*spammerdespam*
Ik word er lekker rustig vanquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*luisterd*
Edit:
Mmm niet echt mijn muziek.
Trouwens: Dat is een nummer van 4 minuten en 40 seconden, dat is 280 seconden. Als je dat 100x luisterd is dat 28000 seconden is bijna 8 uur
Het is maar waar je tijd voor hebt he
Oke crazy-pquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
lol... geen idee of alle Crazy-(a-z) Al bezet zijn.. ik was al lang blij dat ik eindelijk eens ergens deze log in naam kon gebruiken
en nee.. ik ben iig geen kloon van iemand
ik ben gewoon mezelf... wie dat dan ook is
Hoi Patriciaquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
lol... geen idee of alle Crazy-(a-z) Al bezet zijn.. ik was al lang blij dat ik eindelijk eens ergens deze log in naam kon gebruiken
ik ben ook gewoon mezelfquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:59 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef Logician het volgende:
whehehehe
O men, is het alweer bijna weekend?!
Ja wrijf het er even inquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef crazy987 het volgende:
het is bijna maandag mensen
haha neequote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Moozzie het volgende:
@crazy987
Aan je naam te zien waren alle crazy-[a-z] 's op dus dan maar een getal
987 van 1987 van geboorte jaar? of 987 van 09876blabla?
quote:
Tell me why I don't like mondays..quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen zin in maandag
maar m`n brommer doet het weer
Ik heb ook zin in morgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Tell me why I don't like mondays..![]()
Maar om eerlijk te zijn heb ik best zin in morgen
op het opstaan gedeelte na dan
nee dan gaan wij jou lekker wakker makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Goed, Sm0keZ is weer terug van een (zaterdag)avondje lol maken
Gelukkig ben ik morgen vrij, ik heb een hoop slaap in te halen
Als je dat voor elkaar krijgt haal ik de hele week koffie voor jequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:38 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dan gaan wij jou lekker wakker maken
wel in zo'n traditionele werkster pakje ok ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je dat voor elkaar krijgt haal ik de hele week koffie voor je
Dude...zit jij naakt achter je pc dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:57 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal,kom straks weer ,even aankleden ,ontbijten , naar stage gaan .
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Jezus ik heb nou al geen zin meer
Mogguh Lyn!quote:Op maandag 6 oktober 2008 05:20 schreef lynda het volgende:
Speciaal voor Sgele:
Jou trein heeft nu al een vertraging
Iewwwwquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude...zit jij naakt achter je pc dan?
Dan had je vriend een beetje mee moeten leven...en...eerhm je arm moeten breken ofzo...had je vandaag iig niet hoeven te werkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG ik ook niet...ik stond op.ik zeg tegen me vriend ik wil thuis blijven, maar ja..kan niet he
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan had je vriend een beetje mee moeten leven...en...eerhm je arm moeten breken ofzo...had je vandaag iig niet hoeven te werken![]()
O dat gebeurt ons ook weleensquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
hihi hier was het sta jij op of niet?
vervolg dat ik me toch een beetje heb verslapen
He dat hoeft nou ook weer niet he...het moet wel functioneel blijven allemaalquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zal wel vragen of hij me vanavond ff total loss wil slaan
O ja zo zeg maar dat ik niet kan werken, maar wel kan shoppen ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
He dat hoeft nou ook weer niet he...het moet wel functioneel blijven allemaal
neuj heb besloten alles om mn gemakje te doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O dat gebeurt ons ook weleensgeen schande
ja dat zei ik tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja zo zeg maar dat ik niet kan werken, maar wel kan shoppen ofzo
ZO istquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj heb besloten alles om mn gemakje te doen
dan maar wat later proberen te werken
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj heb besloten alles om mn gemakje te doen
dan maar wat later proberen te werken
Kutquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge dames!
hoe was jullie weekend?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kutwas ziek en ik heb niet heel me assessment gehaald
quote:
Liefde overheerscht! in ons topic!quote:
whahahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Liefde overheerscht! in ons topic!![]()
Otto? ik volg het even nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het verhaal van Otto? Zit toevallig naar 3fm te luisteren
Grap of waar?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kutwas ziek en ik heb niet heel me assessment gehaald
Ben 'm al aan het luisterenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_stuk___.html?p=10,1
Je kunt het ook ergens beluisteren.
quote:
quote:
Ja maar er wordt dus overal gespeculeerd, je weet hoe dat gaat...sommige denken dat het zo'n bassie stunt is, maar waarom zend je dat dan 's nachts uit vraag ik me dan weer af..dan luistert er toch niemand.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nja t zou natuurlijk makkelijk kunnen... zo moeilijk is het niet om snachts op de radio te komen
Dat dusquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
Ik weet het niet hoor.. ik was bijna bang dat Otto een rickroll uit ging halen
En dan nog keihard zeggen "10 uur te leven? laat me raden..je wilt Metallica horen?"quote:
Goedemorgen jij alleenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Iedereen een goed weekend gehad?!!
"we kunnen em pas over 11 uur draaien"quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog keihard zeggen "10 uur te leven? laat me raden..je wilt Metallica horen?"
hehe dat zou wel vet zijn!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Iedereen een goed weekend gehad?!!
Tja lullig dat ie dood gaat...als ie al dood gaat...maar om daar nou de radio voor te moeten bellen vind IK zelfs te ver gaanquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dat zou wel vet zijn!
neuh ik geloof wel dat dit echt is
may he rest in peace
(ben eigenlijk ook zon lul dat het met niet zozeer uitmaakt ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |