Hehehe ja en zo meteen komt er een 1 of andere vent in een oldtimer volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik mis/vergeet het ALTIJD op vrijdag!
Morgen maar even op youtube kijken, vind die serie echt geweldig! hahahaha
Zoals je zelf al aangeeft, mensen doen dat zo vaak dat het op een gegeven moment wel erg irritant begint te wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook weer van mening dat het NORMAAL gezegd kan wordenals je hier nieuw bent weet je niet dat dat grapje al 100x is gemaakt. Jullie of jij of weet ik veel reageerde wel een beetje belachelijk fel
but hey get over it denk ik dan weer over mezelf
Uiteraard mee eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft, mensen doen dat zo vaak dat het op een gegeven moment wel erg irritant begint te wordenDit blijft gewoon een relaxte reeks met verschillende mensen, maar er zou toch wel een bepaalde structuur in moeten blijven, anders blijft het "die reeks" niet meer toch?
Over dit programma had ik ook nog een vraagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik mis/vergeet het ALTIJD op vrijdag!
Morgen maar even op youtube kijken, vind die serie echt geweldig! hahahaha
wie had er ook alweer geen leven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over dit programma had ik ook nog een vraag
Stel ik bega een actie wat ze heel spectaculair vinden dus zeer graag willen uitzenden. 100 kilometer te hard ofzo scheuren als een gek blabla ik zeg maar wat.
Dus ik word aangehouden en moet met die gozert praten blabla. Wat zou er dan gebeuren als ik de heule tijd alleen maar reclame maak over bv coca cola. zouden ze het dan nog uitzenden (omdat me overtreding zeer heftig is) en zouden ze al me coca cola reklame vervangen door piepjes?
Maar dan wel dus echt in elke zin reclame maken he. Tjah ik ging naar de supermarkt coca cola halen. En als hij dan vraagt te kappen zeggen dat als je gewoon coca cola drinkt je niet zo snel boos wordt blabla (hij mag je tohc niks doen, praten over coca cola is niet ilegaal)
Zulke dingen houden me echt wakker
Wie is LL?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wie had er ook alweer geen leven?LL of Moozzie
Niemand laat maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie is LL?
Ik sta gewoon bij veel dingen stil
Ik en Lyn zijn gewoon.... zorgdragers voor dit topic denk ik, en juist daarom gaat het al lang zo goed denk ikquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en Lyn zijn gewoon.... zorgdragers voor dit topic denk ik, en juist daarom gaat het al lang zo goed denk ik
Ben blij dat er steeds meer andere mensen langskomen, en "we" er een leuke reeks van kunnen maken toch?
Uiteraard mee eens. Alleen jammer dat er af en toe van die rare mensen langskomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en Lyn zijn gewoon.... zorgdragers voor dit topic denk ik, en juist daarom gaat het al lang zo goed denk ik
Ben blij dat er steeds meer andere mensen langskomen, en "we" er een leuke reeks van kunnen maken toch?
Moet ik je hier nou serieus een antwoorden op geven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over dit programma had ik ook nog een vraag
Stel ik bega een actie wat ze heel spectaculair vinden dus zeer graag willen uitzenden. 100 kilometer te hard ofzo scheuren als een gek blabla ik zeg maar wat.
Dus ik word aangehouden en moet met die gozert praten blabla. Wat zou er dan gebeuren als ik de heule tijd alleen maar reclame maak over bv coca cola. zouden ze het dan nog uitzenden (omdat me overtreding zeer heftig is) en zouden ze al me coca cola reklame vervangen door piepjes?
Maar dan wel dus echt in elke zin reclame maken he. Tjah ik ging naar de supermarkt coca cola halen. En als hij dan vraagt te kappen zeggen dat als je gewoon coca cola drinkt je niet zo snel boos wordt blabla (hij mag je tohc niks doen, praten over coca cola is niet ilegaal)
Zulke dingen houden me echt wakker
Ja van die mensen die wakker liggen van reclame maken terwijl je wordt aangehouden en op tv komt bij webmisbruikers..rare luiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Uiteraard mee eens. Alleen jammer dat er af en toe van die rare mensen langskomen
Tjah ik zou het doen, wil wel weten wat er gebeurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik je hier nou serieus een antwoorden op geven?![]()
Het is WEEKEND man, doe eens relaxt, pak een borrel of een joint ofzo!
nah, ze is nu aan het eten in de stad en gaat daarna nog de kroeg in. ik ben redelijk afgebrand van deze week. Dus zonder verassingen wordt het dit weekend niet elkaar zienquote:
tjah, afgebrand van het werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles relaxt daar?
Nee het ging mij er juist om om niet op tv te komen. Of als je toch op tv komt maak er dan iets grappigs van ipv dan ja/nee/amen/gevloek gedoequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja van die mensen die wakker liggen van reclame maken terwijl je wordt aangehouden en op tv komt bij webmisbruikers..rare lui
Dudequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee het ging mij er juist om om niet op tv te komen. Of als je toch op tv komt maak er dan iets grappigs van ipv dan ja/nee/amen/gevloek gedoe
Tuurlijk, had soms wat te doen vandaag en ben er niet echt veel geweest volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zei toch al dat ik het met je eens ben
je hoeft je verder niet te verdedigen ofzo
Edit: we hebben het nu toch naar het zin? Ik vandaag iets minder maar dat lag niet aan jullie
Als ik eerlijk mag zijn heb jij ook zo je "trekjes"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Uiteraard mee eens. Alleen jammer dat er af en toe van die rare mensen langskomen
Neu ook niet eigenlijk...alleen heel ff met lyn. Maar das nu ook uit de wereld..toen al eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk, had soms wat te doen vandaag en ben er niet echt veel geweest volgens mij
Van jou heb ik geen "last" gehad, zag wel je dat wat problemen ofzo had met wat mensen....
Vertel, dat klinkt niet echt goed man?quote:
Tuurlijk mag je eelijk zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag zijn heb jij ook zo je "trekjes"
Wel grappig te lezen wat jou allemaal kan bezig houden hahahah
quote:
Sommige mensen hebben een te korte lont, jij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu ook niet eigenlijk...alleen heel ff met lyn. Maar das nu ook uit de wereld..toen al eigenlijk.
Ik heb een sarcasme en dat begrijpt niet altijd iedereen blijkbaarwaarschijnlijk net als dat niet iedereen
kan waarderen dat jij zo direct bent. Maar nu kennen ze me wat beter en begrijpen dat ik niet altijd alles meen..of eigenlijk dat ik het meeste niet meen...misschien omdat ik nu de goeie smiley's bij de goeie zin zet ofzogeen idee hahaha
De rest heeft me goed ontvangenen zoals vandaag kon ik niet alles waarderen en dat zeg ik dan ook, want ik wil niet reageren als een 1 of andere debiel die uit haar plaat gaat
en dat werd ook begrepen
Ik hoef echt geen aandacht..gewoon ouwehoeren..dat vind ik leuk
Edit: jij had het over vandaag en ik had het over het begin toen ik hier kwamzal wel de koorts zijn ik lul langs je heen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een te korte lont, jij blijkbaar niet.
Gewoon even doorzetten, laat merken dat het niet altijd zo is enzo, dan komt het wel goed
Mensen houden er gewoon vaak geen rekening mee dat het een iets vastere groep is die hier komt toch?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je eelijk zijngraag zelfs
Ik kan wel serieus zijn maar dat is ook zo saai he. En voorderest kan ik mezelf heul goed begin houden
ja dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2-0 AZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben altijd eerlijk en direct, daar kunnen veel mensen juist niet tegen
De een alleen wat meer dan de anderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef debbie_19 het volgende:
Iedereen zal zo wel zijn irritante trekjes hebben en houden denk ik of niet?
Ik heb het niet over jou hoor, meer over het "algemeen" net als mijn vorige bericht... rustig maar hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik heb je vanaaf al 80 x gelijk gegeven geloof ik
moet ik nog meer doorstaan?
* debbie houdt wijs haar mondquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander
sommige mensen zijn wat directer dan de anders, sommige mensen kunnen subtiel zijn en de andere weer nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander
jah ik lees weer eens niet goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou hoor, meer over het "algemeen" net als mijn vorige bericht... rustig maar hoor
Anders had ik je naam er wel bijgezet.
Ohw dat kan ik juist wel warderenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2-0 AZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben altijd eerlijk en direct, daar kunnen veel mensen juist niet tegen
Ik vind je een irritant kut kind en je moet oprottenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dat kan ik juist wel warderen
Ik heb liever dat je zegt je me een irritant kut kind vind en dat ik moet oprotten dan dat je zogenaamd poes lief doet en dat ik er later achterkom dat je de boel naait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |