Vergeet je de 3 miljoen vrije trappen en ingooien die die weggeeft niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:59 schreef TC03 het volgende:
Duo Hofland - Bahia doet het vooralsnog redelijk. Vind alleen dat Bahia nog vaak te traag reageert.
ach wat maakt dat uit. door in uefa cup is perfectquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Kopbal het volgende:
Krijg je zondag weer een zaadpot voorgeschoteld, let maar op.
Ja inderdaad, dat is dus een gevolg van zijn hoge reactietijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vergeet je de 3 miljoen vrije trappen en ingooien die die weggeeft niet.Dodelijk tegen een ploeg als deze.
4 uit 5 is niet bepaald ideaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ach wat maakt dat uit. door in uefa cup is perfect
Het maakt me op dit moment werkelijk geen flikker uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ach wat maakt dat uit. door in uefa cup is perfect
Ze schoten er ook 3 miljoen in, ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vergeet je de 3 miljoen vrije trappen en ingooien die die weggeeft niet.Dodelijk tegen een ploeg als deze.
Meestal na een Europese wedstrijd doordeweeks. Maar ook N.E.C. heeft er last van. Wordt dus gewoon een kleine winstpartij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Kopbal het volgende:
Krijg je zondag weer een zaadpot voorgeschoteld, let maar op.
Met hangen en wurgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze schoten er ook 3 miljoen in, ja.
Hij schakelt zijn man uit, dat is belangrijker.
Precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Juk het volgende:
Overigens vindt ik die Vlemminx (spelling?) inderdaad echt wat uitstralen daar op de bank, met zijn oortje in. Hij lijkt wel van de secret service zoals hij daar zit
Hij schakelt zijn man uit, meer is er niet nodig. Daar hoeft hij niet overtuigend voor te spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met hangen en wurgen. Geef gewoon eens toe dat hij niet heel erg overtuigend speelt.
Wat een onzin zeg. Ik ben het vaak met je eens maar dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef Merkie het volgende:
De media zitten steeds te zeuren over Feyenoord met termen als "diep dal" etc., maar ik zie nu juist veel meer groeimogelijkheden dan vorig jaar. Tuurlijk, de competitiestart is niet echt optimaal, maar ik vind het spel echt vele malen beter om aan te zien dan onder Van Marwijk (met z'n laffe 4-5-1 altijd, wat had ik daar een hekel aan). Niet alles lukt en de spitsen worden vaak niet bereikt (mede omdat Makaay te beroerd is ook maar één stap extra te zetten), maar de afvallende bal is niet meer altijd voor de tegenstander, en zowaar zie ik steeds meer leuke combinaties. Sowieso, balbezit wat langer dan 3 passes in stand gehouden wordt is iets wat ik zelden onder Van Marwijk heb gezien. Dus, het komt wel goed met dit elftal. Mijn nietszeggende conclusie.
Je bent erg snel tevreden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij schakelt zijn man uit, meer is er niet nodig. Daar hoeft hij niet overtuigend voor te spelen.
Misschien is 'ie gewoon traag of er is een andere reden, maar ik heb het idee dat je een pass aan Makaay echt op de centimeter nauwkeurig moet afgeven omdat hij er anders niks mee kan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik ben het vaak met je eens maar dit slaat nergens op.
Hij heeft een paar keer zelfs op de eigen helft mee lopen verdedigen met slidings en al.
Als die wedstrijdscherpte terug is en met El Ahmadi achter hem (die gaf weer 2 diepteballetjes) gaan die goals allemaal vanzelf komen.
Hij is inderdaad niet snel en heeft regelmatig overtredingen nodig om zijn tegenstander uit te schakelen. Daar heb ik nooit zo een moeite mee als hij verder zijn kerntaak goed uitvoerd. Hij is ook kopsterk en een gevaar bij corners van onze kant. Ik ben dan ook al een tijd lang content met Bahia.quote:
Dat ben ik met je eens, alleen vind ik dat hij zijn kerntaak niet goed uitvoert als dit altijd met balverlies gepaard gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet snel en heeft regelmatig overtredingen nodig om zijn tegenstander uit te schakelen. Daar heb ik nooit zo een moeite mee als hij verder zijn kerntaak goed uitvoerd. Hij is ook kopsterk en een gevaar bij corners van onze kant. Ik ben dan ook al een tijd lang content met Bahia.
Vond alleen Bruins en Makaay ongelukkig spelen. Niet slecht, maar ook niet geweldig. De rest van de selectie vocht voor elke meter. Greene speelde zijn beste wedstrijd ooit. De jeugdspelers waren degene die uitblinkten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb helaas alleen de (te) korte samenvatting gezien.
Hoe speelde Feyenoord?
Wie waren de uitblinkers en wie speelden er dramatisch?
Ik las al dat Bruins slecht speelde?Ik weet echt niet wat die gozer heeft.
Gelukkig een ronde verder.
Las overigens vandaag een interesssant artikel in de vi over de talent pools etc. Er is in ieder geval al 1 iemand die 5 miljoen in het investeringsfonds wil steken op de voorwaarde dat het volledige bedrag wordt gebruikt om de selectie te versterken
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond alleen Bruins en Makaay ongelukkig spelen. Niet slecht, maar ook niet geweldig. De rest van de selectie vocht voor elke meter. Greene speelde zijn beste wedstrijd ooit. De jeugdspelers waren degene die uitblinkten.
En prachtige kuitenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies.
En de staf heeft echt mooie jassen.
De jeugd heeft de toekomstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond alleen Bruins en Makaay ongelukkig spelen. Niet slecht, maar ook niet geweldig. De rest van de selectie vocht voor elke meter. Greene speelde zijn beste wedstrijd ooit. De jeugdspelers waren degene die uitblinkten.
Klopt, echt scherp was hij niet in zijn passing.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef Staanplaats het volgende:
Heb van Bronkhorst ook beter zien spelen. Vocht wel als een bizon, alleen hoop passen kwamen niet aan. Zeker richting de voorhoede.
Vond hem erg rustig aan de bal en had een goed overzicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, echt scherp was hij niet in zijn passing.
De paar minuten die El Ahmadi speelde vond ik wel veelbelovend.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef DonRaja het volgende:
hehe een leuke loting:
Nancy
Tottenham
Standard
Dortmund
dat klopt niet want ze verloren van udinnese na strafschoppenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:38 schreef DonRaja het volgende:
huh, die staan er bij VI gewoon bij de geplaatste teams...
Deze week strijden tachtig clubs om veertig plaatsen in de groepsfase van het toernooi om de UEFA Cup. CSKA Moskou en Hertha BSC kwalificeerden zich afgelopen dinsdag als eerste clubs. Donderdag volgen de overige 38 deelnemers.
De volgende ploegen zijn geplaatst:
CSKA Moskou Hertha BSC Tottenham Hotspur VfL Wolfsburg
Hamburger SV Sampdoria Spartak Moskou Schalke 04
VfB Stuttgart Feyenoord Racing Santander MSK Zilina
Rosenborg BK Partizan Metalist Kharkiv Galatasaray
Saint-Etienne NEC Lech Poznan Slavia Praag
Standard Luik FC Twente SC Heerenveen Braga
AC Milan Ajax Dinamo Zagreb Sevilla
Club Brugge AS Nancy Olympiakos Piraeus Aston Villa
FC Kopenhagen Paris SG Manchester City Benfica
Deportivo La Co. Valencia Borussia Dortmund
Kopenhagen en Nancy kunnen dus niet beiden...--> zitten in dezelfde pot...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat klopt niet want ze verloren van udinnese na strafschoppen
Udinese* (4-3 wns) - Borussia Dortmund 0-2 (2-0)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:53 schreef tong80 het volgende:
Iets zegt me dat Feijenoord gaat winnen.
quote:Feyenoord in Pot 3 bij loting UEFA Cup
Feyenoord zal bij de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup ingedeeld worden in Pot 3. Dat betekent dat de ploeg een in potentie twee zware tegenstanders zal treffen uit Pot 1 en Pot 2. De indelingen van de potten:
Pot 1
AC Milan
Sevilla
Valencia
Benfica
Schalke 04
CSKA Moskou
Tottenham Hotspur
Hamburger SV
Pot 2
VfB Stuttgart
Ajax
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moskou
Paris Saint-Germain
Heerenveen
Pot 3
Rosenborg BK
Udinese
Feyenoord
Sporting Braga
Slavia Praag
Manchester City
Galatasaray
Sampdoria
Pot 4
Hertha BSC
Partizan Belgrade
AS Nancy Lorraine
Portsmouth FC
Aston Villa
Racing Santander
FC København
Dinamo Zagreb
Pot 5
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Luik
FC Twente
NEC Nijmegen
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Mee eens, zocht snel de bal naar voren en liep zich goed vrij. Speelde controlerend sterk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, echt scherp was hij niet in zijn passing.
De paar minuten die El Ahmadi speelde vond ik wel veelbelovend.
Was is daar nu nog leuk aan? Je komt dan in een volledige politiestaat terecht, geldt tegen alle fransen ploegen.quote:
Echt belachelijk. Een combi naar Willem 2quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef Luni het volgende:
Oproep: Boycot de buscombi! Niet naar Tilburg
Datum: 03-10-2008 Bron: Feyenoordnet.nl
De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) hoopt samen met Het Legioen nog één keer een duidelijk signaal af te geven. Het bezoeken van voetbalwedstrijden zou een feest zijn. De meeste uitwedstrijden zijn dat echter al lang niet meer. De vele (onnodige) verplichte combi's zorgen voor veel irritatie en bederven de pret van de echte liefhebbers.
Op zondag 19 oktober staat de wedstrijd Willem II – Feyenoord op het programma. De zoveelste verplichte buscombi. We vragen de Feyenoordsupporters om gewoon een kaart voor deze wedstrijd te kopen. Hierdoor loop je geen punten mis, wat betreft het bezoeken van uitwedstrijden. Maar boycot deze wedstrijd.
Stuur vervolgens je toegangskaart op naar de FSV, met daarbij een briefje met je gegevens en het nummer van je bank- of girorekening. Dan maakt de FSV het aankoopbedrag aan je over. Je kunt de kaart ook inleveren voor de thuiswedstrijd tegen Nec op zondag 5 oktober, het kantoor van de FSV is a.s. zondag vanaf 11:00 uur geopend.
Op deze manier sturen we aan op een leeg vak in Tilburg. En hopen we eens te meer duidelijk te maken dat Het Legioen de combi's meer dan zat zijn.
De kaartverkoop voor Diamondcardhouders begint op zaterdag 4 oktober. Op maandag 6 oktober gaat het restant van de kaarten in de verkoop voor Goldcardhouders.
Bezoekadres:
De Kuip, Marathongebouw
Marathonweg 53
3077 AJ Rotterdam
Correspondentie-adres:
Feyenoord Supportersvereniging
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
Telefoon: 010-4325126
Bestuur FSV.
Vorig jaar wat knokpartijtjes geweest, dus valt wel te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Een combi naar Willem 2
Want?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Door niet verwacht dit. Nu hopen dat we niet uitgesloten worden door de uefa.
Waarschijnlijk ivm met die rellen, maar overal waar ik het las, was het duidelijk dat de Feyenoorders werden aangevallen, niet andersom!quote:
Ok!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ivm met die rellen, maar overal waar ik het las, was het duidelijk dat de Feyenoorders werden aangevallen, niet andersom!
Dit dus.quote:De clubleiding van Feyenoord verwacht dat de rellen van donderdag in Zweden geen negatieve gevolgen zullen hebben. De Rotterdammers hebben een voorwaardelijke straf lopen en kunnen door de UEFA worden uitgesloten.
Op het veld won de ploeg van trainer Gertjan Verbeek met 1-2 van Kalmar FF, waardoor de groepsfase van de UEFA Cup werd bereikt. Eerder op de dag waren er rellen in Göteborg. Ongeveer dertig supporters van de Stadionclub waren hierbij betrokken.
De clubleiding van Feyenoord laat in De Telegraaf weten dat ze geen sancties van de Europese voetbalbond verwacht. Dit doordat de Zweedse politie heeft aangegeven dat de schuld niet bij de Nederlandse supporters ligt.
Twee jaar geleden waren er ernstige rellen in het Franse Nancy, waarna Feyenoord uit de UEFA Cup werd gehaald. Bij nieuwe ongeregeldheden kan de Rotterdamse club minimaal dezelfde straf verwachten. Voor het eerdere thuisduel met Kalmar riep de clubleiding alle fans via een open brief dan ook op, om zich goed te gedragen.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
Geniaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:29 schreef Juk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_ronde_verder.html
![]()
En dan die Verbeet, met der snappie comment op het laatst...
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsorenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Jullie worden volgend jaar gesponsord door AMB Amro?
Nationalisatie Fortis wordt gefinancierd d.m.v. staatsobligaties, niet door belasting.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsoren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsoren
Er is kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Jullie worden volgend jaar gesponsord door AMB Amro?
quote:Omdat ABN Amro de grootste partij is in de samenvoeging, zou dat de naam kunnen worden van de combinatie, zei Wellink.
quote:'Feyenoord heeft fantastische spelers'
Door WIETSE DIJKSTRA en SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Karim el Ahmadi zag donderdagavond in het Zweedse Boras de bevestiging van wat hij al langer wist. ,,Feyenoord heeft gewoon fantastische voetballers,’’ zo had de Marokkaan genoten van de indrukwekkende UEFA Cup-zege op Kalmar FF (1-2).
Karim El Ahmadi. FOTO PRO SHOTS
,,Er zit veel kwaliteit in deze selectie. Dat hebben we in Zweden laten zien. Met name de jonge spelers, die door de vele blessures het team moeten dragen, verdienden een groot compliment, zo vond El Ahmadi. ,,Ik vind het knap van die jongens dat ze na een moeilijke start in de UEFA Cup en de competitie zon wedstrijd op de mat hebben gelegd. Als je dat kunt, ben je mentaal wel ver. Deze jonge groep heeft heel wat over zich heen gekregen, maar heeft zich niet gek laten maken.’’
Dat deed El Ahmadi zelf ook niet toen hij in de laatste twintig minuten als controlerende middenvelder eindelijk zijn officiële debuut kon maken voor Feyenoord. De duurste aankoop van de Rotterdammers was er mede verantwoordelijk voor dat de ploeg van trainer Gertjan Verbeek in de slotfase niet meer in de problemen kwam.
El Ahmadi stond vanwege een liesbreuk langdurig buitenspel. Dat zijn revalidatie samenviel met de ramadan kwam slecht uit. Door het vasten duurde zijn herstel volgens Verbeek een tot twee weken langer. ,,Er zit wel een kern van waarheid in wat de trainer daarover heeft gezegd, maar aan de andere kant heb ik ook veel kracht uit de ramadan gehaald,’’ reageerde de speler gisteren op die kritische noot van zijn coach. ,,Sinds dinsdag mag ik weer gewoon eten. Je kunt zeggen dat de ramadan net op tijd is afgelopen.’’
Want voor het cruciale duel met Kalmar FF moest El Ahmadi, die afgelopen maandag zijn rentree maakte bij de beloftes, topfit zijn. ,,Voor de wedstrijd in Zweden had ik wel een uitzondering gemaakt. Als de ramadan nog niet afgelopen was geweest, dan had ik denk ik niet gevast. Er bestaan uitzonderingen. Als je net terug bent uit je revalidatie en je moet zon belangrijke wedstrijd spelen, red je het niet als je niet eet.’’
Als invaller kon El Ahmadi terugzien op een prima debuut. ,,Ik denk dat ik een redelijke indruk heb achtergelaten. Het voelt goed om in zo’n belangrijke wedstrijd in te vallen. Het is nu aan mij om de lijn door te trekken. Het belangrijkste voor mij en het team is dat we deze ronde zijn doorgekomen.’’
De overwinning in Zweden leidde tot een uitgelaten terugreis. Feyenoord reisde donderdagavond meteen na afloop via een omweg terug naar Nederland. Omdat de ploeg op het late tijdstip niet op Rotterdam Airport mocht landen, vloog het via Schipol en nam het daar de bus naar Zestienhoven. Om pas tegen half drie te arriveren.
,,De stemming was zeer uitbundig,’’ aldus Verbeek. ,,De spelers waren zelfs niet te moe om in slaap te vallen. Er was een hoop herrie achter mij in het vliegtuig. Ik viel zelf ook niet in slaap.’’
,,Dit was een mooie avond,’’ sprak directeur Eric Gudde. ,,Voor de totale club, maar laat ik vooropstellen dat dit in de eerste plaats een sportief succes is. Voor de staf en voor de spelers is dit een geweldige steun in de rug. Pas daarna komt wat mij betreft het financiële verhaal. Als zijn we daar natuurlijk ook gewoon heel blij mee.’’
In plaats van een nieuw hoofdstuk vol ellende, kan Feyenoord weer eens opgewekt vooruit kijken. Naar de UEFA Cup-loting van dinsdag bijvoorbeeld. Spits Roy Makaay had zijn favoriete tegenstander snel gevonden: Deportivo La Coruna, de Spaanse club waar hij zo lang succesvol was.
Maar de focus ligt eerst op NEC, morgen de tegenstander in de Kuip. Met een interlandweek voor de boeg is Feyenoord er alles aan gelegen om dat duel te winnen. ,,Want dan hou je het goede gevoel namelijk veertien dagen vast,’’ sprak Verbeek gisteren. ,,Als je succes hebt, levert dat zelfvertrouwen op. Winnen is goed voor het moreel. Het is een bevestiging dat je op de goede weg bent.’’
Hoewel Feyenoord donderdag voor de verandering gevrijwaard bleef van nieuwe blessures, valt er voor Verbeek nog wel wat te puzzelen.
In de euforie van het moment informeerde hij op de terugreis hoe het met de enkel van Kevin Hofland stond. De verdediger, een van de uitblinkers in Zweden, hielp zijn trainer snel uit de droom door erop te wijzen dat hij voor het duel met NEC is geschorst.
Met alleen nog spits Michael Mols en een aantal jeugdspelers op de bank, kan El Ahmadi zich meteen opmaken voor zijn competitiedebuut.
Verbeek: ,,De keuze, een extra spits of een middenvelder, lijkt voor de handliggend. Ik tover de verdedigers niet uit mijn broekzak. El Ahmadi kan beginnen. Als je op de bank zit, moet je ook na vijf minuten in kunnen vallen.’’
Je zou nog verbaast staan kijken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:36 schreef Kopbal het volgende:
Dat lijkt me echt 3 keer niks, ABN Amro op een Feyenoord shirtje.
Denk dat er werkelijk niemand is die dan nog een shirt koopt.
Greene mag van mij best spelen als hij net zo speelt als afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
hoop in elk geval dat Greene niet speelt en Makaay een keer gaat scoren!
ja maar je weet toch dat hij 1 x per 2 jaar zo speeltquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Greene mag van mij best spelen als hij net zo speelt als afgelopen donderdag.
Je heb weinig andere keuzes voor de backpositie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar je weet toch dat hij 1 x per 2 jaar zo speelt
Nee, dat weet ik niet. Jij trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar je weet toch dat hij 1 x per 2 jaar zo speelt
van mij part stel je erasmus daar op........quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb weinig andere keuzes voor de backpositie.
Vooral in het verleden blijven leven, jochie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
van mij part stel je erasmus daar op........
Happel hoeveel wedstrijden in Fey 1 was Greene goed?
Verbeek kan dat wel, daarom moet hij gewoon spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:55 schreef TC03 het volgende:
Greene heeft het in zich om een degelijke voetballer te zijn, maar zijn mentaliteit laat het vaak afweten. Hij speelt soms zo laks en ongeïnspireerd. Misschien weet Verbeek hem te motiveren en wordt het een speler waar we wat aan hebben. Talentloos is hij niet namelijk.
Ik vraag me dan af waarom Verbeek Tiendalli niet gewoon een kans geeft in plaats van Greene. Die kans voor Biseswar pakt vooralsnog ook goed uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb weinig andere keuzes voor de backpositie.
Sterker nog, bij het gewonnen EK-21 stond hij in het elftal van het toernooi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:41 schreef Canisfire het volgende:
Tiendalli die heeft bij Utrecht inderdaad ook gewoon laten zien dat hij het wel kan.
quote:Bos: Schatkist op shirts Feyenoord
DEN HAAG - Minister Wouter Bos (financiën) heeft op zijn website (BosBlog) zaterdag een opvallende opmerking. Of het serieus is?
afbeelding vergroten
Bos meldt in zijn dossier over de kredietcrisis en de overname van bank-verzekeraar Fortis in de laatste alinea nog even het laatste nieuws: ,,Met de directie van Feyenoord heb ik overeenstemming bereikt over het feit dat op de shirts niet langer Fortis, maar schatkist vermeld staat.''
Bekend is dat de minister fan is van de Rotterdamse club. De staat nam vrijdag de Nederlandse tak van Feyenoords hoofdsponsor Fortis over. (ANP)
quote:
quote:En dan het laatste nieuws: met de directie van Feyenoord heb ik inmiddels overeenstemming bereikt over het feit dat op de shirts van het eerste elftal niet langer Fortis maar ‘schatkist’ vermeld zal staan.
leuke stad, afgelopen jaren een paar keer geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorig jaar wat knokpartijtjes geweest, dus valt wel te begrijpen.
Ik hoop echt op Kopenhagen. Voor plus minus 140 euro op en neer met de trein.
Dan kom jij de afspraak van vandaag toch gewoon niet na! Voor zoiets zou ik toch echt geen wedstrijd van Feyenoord laten schieten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik moet door het niet nakomen van afspraken door mensen in mijn projectgroep op school de wedstrijd van vandaag laten schieten
Het is een project waar we al een aantal weken mee bezig zijn in een groep van 6 man. Wij moeten morgen voor 12 uur alles ingeleverd hebben. Nu moeten we met z'n 5en zijn deel gaan maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:11 schreef blindgier het volgende:
[..]
Dan kom jij de afspraak van vandaag toch gewoon niet na! Voor zoiets zou ik toch echt geen wedstrijd van Feyenoord laten schieten.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ik denk dat Gio morgen in de verdediging staat en El Ahmadi neemt de plek van Gio over.
Heeft niets met pech te maken. Kuijpers is gewoon een debiel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef Merkie het volgende:
Wat een pech zeg.
Pech dat De Cler uitglijdt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft niets met pech te maken. Kuijpers is gewoon een debiel.
Het ligt niet aan Bahia hoor, volgens Happel speelt hij dit seizoen uitstekend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon uitstekend uitgecounterd. Met dank aan Kuipers.
Goede zaak in ieder geval dat de spelers gewoon door blijven zetten en dit is gewoon het probleem als je zo aanvallend wilt spelen en je Greene en Bahia achterin hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben blij dat we Makaay hebben, de spits die aan een halve kans genoeg heeft.Oh wacht, we mogen hem nog niet beoordelen omdat deze 33-jarige routinier een maandje niet gespeeld heeft, ondanks dat hij de maanden daarvoor ook bagger speelde.
![]()
Van Bronckhorst speelt doorgaans altijd voldoende.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
aan die gast hebben we niets meer net als van bronckhorst.
Zou Bos morgen ook op het matje worden geroepen om uitleg te geven over de nederlaag van vandaag?quote:
Eens. Maar we missen een spits in vorm, dat merk je echt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een voldoende voor iedereen vandaag. Op die ene terugval in de eerste helft na gewoon een vrij goede wedstrijd voor ons doen gespeeld. Klote dat Kuipers het verneukt voor ons en dat het vandaag totaal niet meezit. Wijnaldum in zijn eentje heeft meer kansen gehad dan NEC. Hij wou er gewoon niet in vandaag.
Chapeau voor de inzet.
Met 3 verdedigers die niet kunnen verdedigen kan je gewoon niet vol op de aanval spelen. Het moet helaas wat behoudender.
Ik zou toch eerst eens kijken naar verdedigers. Vooral een rechtsback (of gewoon Tiendalli een kans geven ipv Greene) en centrale verdediger lijken me geen overbodige luxe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo.
In de winterstop sowieso een spits erbij, anders wordt het vechten voor de 9e plek dit seizoen.
Je wou toch niet meer uitgescholden worden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo. Verbeek dient gewoon te presteren met dit materiaal en de smoesjes en excuses zijn simpelweg op.
In de winterstop sowieso een spits erbij, anders wordt het vechten voor de 9e plek dit seizoen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een voldoende voor iedereen vandaag.
Rot toch eens op joh, het is hier geen fucking Willem II. Dat NEC het toelaat dat je in de eerste helft een beetje op hun helft mag spelen wil niet zeggen dat Feyenoord goed was en complimenten verdient. Armoedig zooitje en met name Makaay moet gewoon op de bank. Verwende kut-miljonairquote:Chapeau voor de inzet.
Excuses, waarvoor excuses? Wat moet er verbeteren? Je moet gewoon constateren dat Feyenoord weer 'redelijk' speelde. De enige écht slechte wedstrijd was thuis tegen Kalmar. Waar is er precies verbetering nodig? Feyenoord mist gewoon twee goede aanvallers. Als Feyenoord Huntelaar en Suárez had stond het na 45 minuten 2-0 of 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. En ook de verdediging blijft heel grillig natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo. Verbeek dient gewoon te presteren met dit materiaal en de smoesjes en excuses zijn simpelweg op.
Kneus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
[..]
[..]
Rot toch eens op joh, het is hier geen fucking Willem II. Dat NEC het toelaat dat je in de eerste helft een beetje op hun helft mag spelen wil niet zeggen dat Feyenoord goed was en complimenten verdient. Armoedig zooitje en met name Makaay moet gewoon op de bank. Verwende kut-miljonair
Om hier op terug te komen, deze week stond ook in VI dat dit gaat gebeuren, dus het klopte.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
Voor de liefhebber van kledingsponsors:
Dit is het laatste seizoen voor Feyenoord in Kappa. Vanaf 2009/10 speelt de club zo goed als zeker in Puma-outfits.
Die hebben ze toch al eens gehad in de jaren tachtig?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Excuses, waarvoor excuses? Wat moet er verbeteren? Je moet gewoon constateren dat Feyenoord weer 'redelijk' speelde.
Het spreekt boekdelen dat iemand als Biseswar die 2 of 3 leuke wedstrijdjes speelt, meteen goed genoeg voor Feyenoord bevonden wordt door de supporters.quote:De enige écht slechte wedstrijd was thuis tegen Kalmar. Waar is er precies verbetering nodig? Feyenoord mist gewoon twee goede aanvallers. Als Feyenoord Huntelaar en Suárez had stond het na 45 minuten 2-0 of 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. En ook de verdediging blijft heel grillig natuurlijk.
Blablabla. Gio, De Cler, Timmer, Makaay, Wijnaldum, Bruins, Fer en El Ahmadi (zoveel meer kwaliteit dan NEC en Groningen) stonden er gewoon allemaal hoor. Met die spelers alleen zou je gewoon thuis NEC moeten overklassen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kneus.
Iedereen heeft toch de hele wedstrijd 100 % gegeven en de hele wedstrijd drukgezet. We hebben gewoon een beroerde oningespeelde selectie met teveel afwezigen.
Met een beetje pech eindigen we dit jaar gewoon 12e. Zou nog terecht zijn ook, zoals ze nu spelen. Armoedige bende.quote:Ik kan Greene moeilijk elke week verwijten dat hij er niets van kan. Het is niet zijn schuld dat hij in het Feyenoordshirt speelt.
Met een klein beetje geluk winnen wij vandaag gewoon met 2-0.
Crane heeft gesprokenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
[..]Kap alsjeblieft met positieve punten zoeken! 4 punten uit 5 wedstrijden, dat KAN gewoon niet. Het kan me geen fuck schelen dat ze 'redelijk' speelden, er moeten punten gehaald worden. Bovendien is 'redelijk' niet goed genoeg voor Feyenoord, en was de 2e helft dramatisch. Die neus van een scheids hielp daar ook nog eens flink aan mee.
[..]
Het spreekt boekdelen dat iemand als Biseswar die 2 of 3 leuke wedstrijdjes speelt, meteen goed genoeg voor Feyenoord bevonden wordt. Het is gewoon armoede, echt. En aangezien er geen geld is, gaat dat dit seizoen ook niet veranderen. We gaan een AZ-achtig (van vorig jaar) seizoen tegemoet waarin we bijna altijd 'redelijk spelen' maar gewoon vrijwel alles verliezen.
-niet persoonlijk worden-quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
Jij moet niet zo overdreven naar de resultaten kijken en altijd maar dingen eisen, aangezien iedereen ook wel doorheeft dat 4 uit 5 niet optimaal is. Ik vind Feyenoord steeds beter spelen en het zit ook niet erg mee. Je kan moeilijk ontkennen dat als we een spits hadden die niet alles mist en die lob van Wijnaldum niet ongelukkig tegen de lat komt de wedstrijd al snel gespeeld zou zijn en niemand dan ook maar iets te zeuren zou hebben. Tel daarbij op de zeer ongelukkige tegentreffer in de tweede helft (waaraan Feyenoord ook sterk begon, ook al was het voor korte tijd door die goal), en en dan begint het ouderwetse pompen of verzuipen weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
[..]Kap alsjeblieft met positieve punten zoeken! 4 punten uit 5 wedstrijden, dat KAN gewoon niet. Het kan me geen fuck schelen dat ze 'redelijk' speelden, er moeten punten gehaald worden. Bovendien is 'redelijk' niet goed genoeg voor Feyenoord, en was de 2e helft dramatisch. Die neus van een scheids hielp daar ook nog eens flink aan mee.
[..]
Het spreekt boekdelen dat iemand als Biseswar die 2 of 3 leuke wedstrijdjes speelt, meteen goed genoeg voor Feyenoord bevonden wordt. Het is gewoon armoede, echt. En aangezien er geen geld is, gaat dat dit seizoen ook niet veranderen. We gaan een AZ-achtig (van vorig jaar) seizoen tegemoet waarin we bijna altijd 'redelijk spelen' maar gewoon vrijwel alles verliezen.
'Niet optimaal'quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij moet niet zo overdreven naar de resultaten kijken en altijd maar dingen eisen, aangezien iedereen ook wel doorheeft dat 4 uit 5 niet optimaal is.
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Dan dien je gewoon in de 2e helft alsnog op voorsprong te komen.quote:Ik vind Feyenoord steeds beter spelen en het zit ook niet erg mee. Je kan moeilijk ontkennen dat als we een spits hadden die niet alles mist en die lob van Wijnaldum niet ongelukkig tegen de lat komt de wedstrijd al snel gespeeld zou zijn en niemand dan ook maar iets te zeuren zou hebben.
Die joodse scheidsrechter heeft ons idd flink tegengewerkt. Maar daar sta je boven als je een top 5-elftal wil zijn.quote:Tel daarbij op de zeer ongelukkige tegentreffer in de tweede helft (waaraan Feyenoord ook sterk begon, ook al was het voor korte tijd door die goal), en en dan begint het ouderwetse pompen of verzuipen weer.
Leren jullie nou niets?quote:Het feit dat Feyenoord probeert te domineren en daar steeds beter in slaagt geeft voor mij aan dat het wel goed gaat komen met deze selectie. Zoals Feyenoord de eerste 20 minuten speelde heb ik vorig seizoen echt niet gezien, zeker niet in de tweede helft.
Jouw argumenten zijn altijd gebaseerd op status en op "wat zou moeten". Dat boeit mij dan weer helemaal niks. Liever 0-2 verliezen met een team dat steeds beter gaat spelen dan 1-3 verliezen zoals vorig jaar waarbij elke wedstrijd een nieuw dieptepunt was. Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:52 schreef Crane het volgende:
[..]
'Niet optimaal'Dit KAN niet, er staan gewoon meer dan 8 basisspelers in vaak.
Na de afgelopen jaren zijn de meeste Feyenoord-supporters echt de draad kwijt, zo lijkt het. Volgens mij loopt de Coolsingel vol als we dit jaar 5e worden en staan er straks spelers met 'we gaan Europa in'-shirts op het veld als we alsnog UEFA Cup halen.
[..]
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Dan dien je gewoon in de 2e helft alsnog op voorsprong te komen.
[..]
Die joodse scheidsrechter heeft ons idd flink tegengewerkt. Maar daar sta je boven als je een top 5-elftal wil zijn.
[..]
Leren jullie nou niets?
Kan mij niets schelen, al speelden we slechter. Door deze beschamende reeks MOET je de komende 5 wedstrijden gewoon allemaal winnen, wil je in januari in het linker rijtje staan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef TC03 het volgende:
Samengevat, Feyenoord speelt beter dan het onder Van Marwijk deed, en dat vind ik persoonlijk vrij belangrijk.
Dat lijkt me het understatement van de eeuw.quote:Alleen nu moeten er wel echt punten gepakt worden.
Daar gaat het al weer fout. Jij hebt zo'n verkeerd beeld van het voetbal. Zie jij Ajax NEC overklassen? Of PSV? Of Heerenveen? Nee he. Zo simpel is dat dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Blablabla. Gio, De Cler, Timmer, Makaay, Wijnaldum, Bruins, Fer en El Ahmadi (zoveel meer kwaliteit dan NEC en Groningen) stonden er gewoon allemaal hoor. Met die spelers alleen zou je gewoon thuis NEC moeten overklassen.
En het smoesje over inspelen is ook niet meer geldig, de meeste spelers spelen nu al meer dan een maand met elkaar.
[..]
Met een beetje pech eindigen we dit jaar gewoon 12e. Zou nog terecht zijn ook, zoals ze nu spelen. Armoedige bende.
Dat is dus gelul. Jullie zijn echt snel tevreden tevreden he?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Merkie het volgende:
dat steeds beter gaat spelen
Met overklassen bedoel ik niet dat je ze weg moet spelen met 5-0. Gewoon winnen met 1-0 of 2-0 en de zaken in eigen hand hebben is genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daar gaat het al weer fout. Jij hebt zo'n verkeerd beeld van het voetbal. Zie jij Ajax NEC overklassen? Of PSV? Of Heerenveen? Nee he. Zo simpel is dat dus blijkbaar niet.
Dan moet Verbeek dan niet doen, zo groei je nooit. Zet dan jeugdspelers neer op de plekken waar spelers wegvallen maar houd je aan 1 systeem vast.quote:Inspelen is wel geldig. De ene week spelen we 4-4-2, dan weer 3-5-2 en dan weer 4-4-2.
quote:En steeds met een andere invulling. En je ziet dat het inspelen steeds beter wordt. Voetballend gezien was dit de beste wedstrijd dit seizoen. Dat je verliest door veel pech, een idioot als scheidsrechter en gewoon slecht verdedigen en afwerken kan wel eens gebeuren. Als ze deze inzet blijven houden komt het gewoon goed.
-normaal doen-quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Met overklassen bedoel ik niet dat je ze weg moet spelen met 5-0. Gewoon winnen met 1-0 of 2-0 en de zaken in eigen hand hebben is genoeg.
[..]
Dan moet Verbeek dan niet doen, zo groei je nooit.
[..]![]()
![]()
De beste wedstrijd van het seizoen.
Hoi Louis.
De tweede seizoenshelft vorig jaar was wél van het niveau Willem II of FC Utrecht. Je ziet niet waar Feyenoord vandaan komt. Feyenoord begint nu pas met de voorbereiding. Natuurlijk is het slecht dat we verliezen, maar wat moet er gebeuren dan? Ik heb er wel vertrouwen in. GJV is een betere coach dan Van Marwijk, het spel is beter, de inzet is beter, er worden meer duels gewonnen. Dat we niet gingen mee doen om het kampioenschap was wel bekend, dat een plaats bij de eerste vijf veel moeite gaat kosten was ook al bekend. Als Feyenoord dit qua spel weet vast te houden, komt het heus wel goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is dus gelul. Jullie zijn echt snel tevreden tevreden he?
1 redelijke helft (omdat NEC echt kut speelde) en 1 zeer matige helft.
Mensen lijken echt vergeten dat we voor de top 5 moeten gaan en dat we geen Willem II of FC Utrecht zijn waar ze met een gelijkspel elke wedstrijd al tevreden zijn.
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Crane het volgende:
.
Jullie 'we gaan Europa in'-shirtjes al besteld jongens, voor als we heel misschien 9e worden?
Kijk, daar ga jij weer met dat "MOETEN". Er moet helemaal niks. Je moet een reëel verwachtingspatroon hebben, en reëel ben jij nooit aangezien je het verwachtingspatroon ophangt aan status, verleden en wat spelers vroeger gepresteerd hebben. Dat is niet reëel. Als je reëel kijkt zie je dat Feyenoord steeds beter voetbal speelt, een zeer statische aanval heeft en een matige verdediging met elke keer weer Greene en Bahia.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij niets schelen, al speelden we slechter. Door deze beschamende reeks MOET je de komende 5 wedstrijden gewoon allemaal winnen, wil je in januari in het linker rijtje staan.
[..]
Dat lijkt me het understatement van de eeuw.
Ja, en ook de vlag. Jij al een nieuwe inrichting voor je grot gevonden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Crane het volgende:.
Jullie 'we gaan Europa in'-shirtjes al besteld jongens, voor als we heel misschien 9e worden?
Weet je wel wat je zegt daar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk, daar ga jij weer met dat "MOETEN". Er moet helemaal niks. Je moet een reëel verwachtingspatroon hebben, en reëel ben jij nooit aangezien je het verwachtingspatroon ophangt aan status, verleden en wat spelers vroeger gepresteerd hebben. Dat is niet reëel. Als je reëel kijkt zie je dat Feyenoord steeds beter voetbal speelt, een zeer statische aanval heeft en een matige verdediging met elke keer weer Greene en Bahia.
Maar jij vindt dat we NEC moeten overklasen, kom op man, ben je in 2002 blijven hangen ofzo? NEC speelt al maanden erg goed en heeft een knappe winst in de UEFA Cup geboekt (wat jij wel weer zal bagataliseren omdat jij vindt dat Feyenoord Dynamo Boekarest zou "moeten overklassen"). Dat je dan 20 minuten lang met goed voetbal dit NEC onder druk zet en 2 100% kansen creëert in die 20 minuten geeft mij veel hoop, maar ik zie ook dat er daarna nog op knullige wijze een goal is weggeven (die eerste goal was gewoon pech, als De Cler niet was uitgegleden was er niks aan de hand geweest), wat dus niet zou mogen. En dan sta je 0-2 achter en speel je niet meer je eigen spelletje (NEC stond met 11 man in het strafschopsgebied volgens mij), dat snap jij toch ook wel neem ik aan.
Dat is gewoon overdreven gelul. Feyenoord was vorig seizoen niet veel slechter dan Groningen, Twente of NAC. Toch zijn dat allemaal teams die ook nog eens over mindere spelers beschikken en die nu wél draaien. Het is niet zo alsof we een kansloze club als ADO zijn, die uit de eerste divisie komen. Zo doet iedereen binnen Feyenoord echter wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
De tweede seizoenshelft vorig jaar was wél van het niveau Willem II of FC Utrecht. Je ziet niet waar Feyenoord vandaan komt.
Dat roept iedereen al bijna een maand.quote:Feyenoord begint nu pas met de voorbereiding.
Allereerst moet niet elke week naar positieve punten gezocht worden. "quote:Natuurlijk is het slecht dat we verliezen, maar wat moet er gebeuren dan?
Daar heb je niets aan als je als degradatiekandidaat meedraait de eerste 2 maanden van de competitie. Resultaten, daar gaat het om.quote:Ik heb er wel vertrouwen in.
[quote]GJV is een betere coach dan Van Marwijk, het spel is beter, de inzet is beter, er worden meer duels gewonnen.
De doelstelling vorig jaar was bij de eerste 5 eindigen. Dit jaar is het een bonus als we bij de eerste 5 eindigen. Zie je niet hoe we afglijden? Een doelstelling moet per jaar omhoog, niet omlaag. Zeker niet als je een van de grootste clubs van Nederland bent. Een 5e plek zou dit jaar het minimale moeten zijn.quote:Dat we niet gingen mee doen om het kampioenschap was wel bekend, dat een plaats bij de eerste vijf veel moeite gaat kosten was ook al bekend. Als Feyenoord dit qua spel weet vast te houden, komt het heus wel goed.
Jawel, maar als iemand een andere mening heeft dan ik ga ik hem niet meteen kneus noemenquote:
Jij komt idd nog met tegenargumenten (al ben ik het er niet mee eens zoals je merktquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, maar als iemand een andere mening heeft dan ik ga ik hem niet meteen kneus noemen.
Ja, tof man.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:
Bosz en Verbeek gaan er zo hard aan vanavond en morgen als gasten in SV en VI.
Wat doet Verbeek verkeerd? Kan hij er wat aan doen dat de verdediging zuigt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:
Bosz en Verbeek gaan er zo hard aan vanavond en morgen als gasten in SV en VI.
Ik heb hem in de zomer in dit topic genoemd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef TC03 het volgende:
In de winterstop Sibon halen.Of ruilen voor Makaay.
Eens. Gewoon weinig opties op het moment.. Kunnen we weinig aan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doet Verbeek verkeerd? Kan hij er wat aan doen dat de verdediging zuigt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef TC03 het volgende:
In de winterstop Sibon halen.Of ruilen voor Makaay.
-edit-quote:
En hoe vond je Bahía?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:58 schreef Happel het volgende:
Crane heeft me hard doen lachen onderweg naar huis. Wat een idioot
Vandaag was echt pure pech. Had Makaay zijn kansen afgerond dan had het een compleet andere wedstrijd geweest. Had De Cler niet als een mongool naar die bal zitten maaien, dan was die 1-0 niet gevallen. Had Fer die andere negert gewoon een doodschop gegeven i.p.v hem vrije doortocht te geven, dan was die 2-0 niet gevallen.
Makaay afschrijven, omdat hij weer niet scoort. Zielig gewoon.
De eerste helft vond ik leuk om naar te kijken en had Feijenoord moeten scoren. Tweede helft was aanzienlijk minder. Heb alles wel vanuit de kantine bekeken, want het was echt geen weer om buiten op Z te gaan staan.
Kun jij niet voor FC Utrecht worden? Daar zijn ze ook tevreden met alles boven de degradatiestreep.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:58 schreef Happel het volgende:
Crane heeft me hard doen lachen onderweg naar huis. Wat een idioot
Vandaag was echt pure pech. Had Makaay zijn kansen afgerond dan had het een compleet andere wedstrijd geweest. Had De Cler niet als een mongool naar die bal zitten maaien, dan was die 1-0 niet gevallen. Had Fer die andere negert gewoon een doodschop gegeven i.p.v hem vrije doortocht te geven, dan was die 2-0 niet gevallen.
Makaay afschrijven, omdat hij weer niet scoort. Zielig gewoon.
De eerste helft vond ik leuk om naar te kijken en had Feijenoord moeten scoren. Tweede helft was aanzienlijk minder. Heb alles wel vanuit de kantine bekeken, want het was echt geen weer om buiten op Z te gaan staan.
-normaal doen-quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun jij niet voor FC Utrecht worden? Daar zijn ze ook tevreden met alles boven de degradatiestreep.
Je kan als spits een paar slechte weken hebben, maar Makaay is gewoon door elke middelmatige eredivisiespits voorbij gestreeft. Amoah, Sibon, N'Kufo: ALLEMAAL beter en effectiever dan hem.
Je kunt net zo goed een pion op z'n plek zetten, die vraagt tenminste geen 1,5 miljoen euro salaris per jaar.
Die vond ik wel meevallen, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo op hem heb gelet.quote:
En dit danquote:
Alweer de afspraken niet nagekomen waarom maak je dan afspraken ..quote:"In de rust hebben wij de puntjes op de i gezet en afspraken gemaakt voor de tweede helft. Deze afspraken zijn niet nagekomen
Excuus dan, het kon ook als troll gezien worden namelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef BonJovi het volgende:
Het was toch geen troll ik zei gewoon waar het op stond van Ajax en Feyenoord.
Jah goed gespeeld in eerste helft maar dan moet je die kansen ook afmaken. Maar er is gewoon niemand die kan scoren. Makaay takelt helemaal af en kan niet veel meer.quote:Technisch Directeur Peter Bosz schuift vanavond aan tafel in Studio Voetbal. Naast Bosz zijn ook Hugo Borst en Ronald Koeman aanwezig in het door Jack van Gelder gepresenteerde programma dat om 22.55u begint op Nederland 1.
Hij glijdt gewoon uit... Van Bronkhorst maakt een grotere fout.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
wat een fout was dat van de cler. Waarom staat die gast nog steeds in de basis die gast stapelt fout op fout.
Je zit dus al de hele dag met je mening klaar terwijl je de wedstrijd niet eens gezien hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
wat een fout was dat van de cler. Waarom staat die gast nog steeds in de basis die gast stapelt fout op fout.
Iets anders inzetten. Is genoeg keuze.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders. Dat die mensen nog naar de kuip komen is een wonder.
Dus supporteren houdt in dat je roept "ik vond dat we best goed speelden" na de zoveelste competitienederlaag terwijl je straks met kerst gewoon in de degradatiezone staat als ze het zo doorgaat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Siemerink het volgende:
Crane, doe veel mensen hier een lol en ga je in je leven storten op iets wat je waarschijnlijk beter ligt dan een voetbalclub 'supporteren':
'Kuipers, je moeder is een hoer' wordt massaal meegezongen en het 'Hand in Hand' kan er niet vanaf, triestquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef blindgier het volgende:
Heb me weer geergerd aan het inzetten van het welkbekende 'wie niet springt'. Pleurt nou eens een end op met dat elke wedstrijd weer te zingen.
Ik wacht nog even het seizoen af, vond Makaay vandaag (vooral de eerste helft) het combinerend niet eens zo slecht doen. Alleen een spits hoort te scoren en dat doet 'ie niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef endr0me het volgende:
Bayern heeft dat gewoon goed gezien met Makaay, die is over zn top heen..
Ik snap nu achteraf idd waarom ze hem zo extreem gemakkelijk lieten gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef endr0me het volgende:
Bayern heeft dat gewoon goed gezien met Makaay, die is over zn top heen..
Het is vanzelfsprekend dat je een 'leuke indruk' maakt wanneer je in het eerste van Feyenoord speelt natuurlijk.quote:Die Janota zie ik wel iets in hoor, maakte vandaag ook weer een leuke indruk in een verliezend team..
Trieste sfeer inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef ruud_fr het volgende:
'Kuipers, je moeder is een hoer' wordt massaal meegezongen en het 'Hand in Hand' kan er niet vanaf, triest
Werd gaandeweg de wedstrijd steeds matiger, maar begon erg goed inderdaad. Hoopvolquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
El Ahmadi vond ik trouwens best goed, of ligt dat aan mij
Prima debuut idd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
El Ahmadi vond ik trouwens best goed, of ligt dat aan mij
Hoe lang ga je die lulsmoes nog gebruiken. Speelt gewoon alweer een week of 3 hoor. Over 2 a 3 weken zal het wel weer worden : "jaaaa maar maar hij krijgt te weinig aanvoer".quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Gezeik op Makaay in een keer![]()
Doe toch normaal die man is net terug van een blessure mensen.
Hij is al een maand terug van een blessure.Vandaag speelde hij zeker niet slecht maar nij heeft niet gescoord en dat hoor je als spits wel te doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Gezeik op Makaay in een keer![]()
Doe toch normaal die man is net terug van een blessure mensen.
Zullen flink hard aangepakt gaan worden, ik ben erg benieuwd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben benieuwd wat onze grote vriend Bosz vanavond te melden heeft. Waarschijnlijk niks boeiends. Morgen Verbeek. Zijn ze daar ook weer ff vanaf.
waarom volg jij het voetbal en Feyenoord in het bijzonder? je zit overal op te zeiken, iedereen moet jouw mening hebben, je gaat nooit naar een wedstrijd, vertel eens...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoe lang ga je die lulsmoes nog gebruiken. Speelt gewoon alweer een week of 3 hoor. Over 2 a 3 weken zal het wel weer worden : "jaaaa maar maar hij krijgt te weinig aanvoer".
Makaay speelt echt al heel lang matig, hij voetbalt te weinig mee. Misschien dat hij rendeert bij Manchester United waar alle ballen panklaar worden gelegd, maar bij Feyenoord is 'ie zooo statisch. Alhoewel het vandaag minder erg was dan vorige keer, maar die twee ballen die hij schoot moeten er gewoon in.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoe lang ga je die lulsmoes nog gebruiken. Speelt gewoon alweer een week of 3 hoor. Over 2 a 3 weken zal het wel weer worden : "jaaaa maar maar hij krijgt te weinig aanvoer".
Wat heeft het nog voor zin om met hem in discussie te gaan. Heb echt teveel tijd aan hem besteed, zonde eigenlijk. Lekker brullen van de zijlijn en nooit daad bij het woord voegen (Wanneer rot je nou eens op?).quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom volg jij het voetbal en Feyenoord in het bijzonder? je zit overal op te zeiken, iedereen moet jouw mening hebben, je gaat nooit naar een wedstrijd, vertel eens...
ik ga niet in discussie, ik lul hem slechts uitquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat heeft het nog voor zin om met hem in discussie te gaan. Heb echt teveel tijd aan hem besteed, zonde eigenlijk. Lekker brullen van de zijlijn en nooit daad bij het woord voegen (Wanneer rot je nou eens op?).
Dat hij terugkomt van een blessure is idd ook geen excuus, hij speelde daarvoor ook al steeds minder..quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Makaay speelt echt al heel lang matig, hij voetbalt te weinig mee. Misschien dat hij rendeert bij Manchester United waar alle ballen panklaar worden gelegd, maar bij Feyenoord is 'ie zooo statisch. Alhoewel het vandaag minder erg was dan vorige keer, maar die twee ballen die hij schoot moeten er gewoon in.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Trieste sfeer inderdaad.
Is het We shall not be moved ons nieuwe clublied geworden ofzo
Jij, en een aantal anderen, lijken te vergeten waar het allemaal om draait. Te vergeten dat we Feyenoord zijn, een club die op een aantal fronten de grootste club van Nederland is, een club met een enorme geschiedenis, een club met Europa Cups in de kast.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
Kunnen alleen maar negatief doemdenken, terwijl het allemaal niet zo slecht is als het lijkt. Elke keer dat Feijenoord verliest is het weer paniek in de tent, moet er weer gekankerd worden op spelers, is het allemaal kut en degraderen we. Wordt er gewonnen, dan hoor je ze niet...
Klinkt leuk hoor, maar wat moet er dan gebeuren?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Totale paniek slaan is niet handig, maar er mag best wel wat druk op Verbeek en de spelers komen nu. Het wankele kaartenhuis moet eens plaats maken voor een stevige basis.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Jullie willen iedereen eruit hebben, oa Verbeek en De Cler.
Blabla. Voor de zoveelste maal: er stonden gewoon een stuk of 7 basisspelers op het veld vandaag, en de spelers die er verder in stonden zouden het verlies nog een beetje op moeten kunnen vangen, anders horen ze niet bij Feyenoord thuis.quote:Wie moeten er dan staan? Feyenoord loopt op dit moment niet over van kwaliteit en heeft gewoon ontzettend veel pech met alle blessures.
Het is allemaal leuk hoor... als het hier over FC Utrecht of Vitesse ging. Een 'redelijke' helft is niet genoeg, snap dat eens.quote:Vandaag tweede helft gezien, niveau was echt slecht. Toch tegen Grunn vond ik Feyenoord met 10 man knap spelen. Tweede helft tegen Kalmar ook gezien, voldoende goede combinaties toen op t middenveld. Ik verwacht dat als Verbeek de kans krijgt dat Feyenoord aan t eind van het seizoen zoals het hoort mee knokt om Europese tickets.
Als ik dat zo makkelijk kon zeggen was ik wel profcoach geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Klinkt leuk hoor, maar wat moet er dan gebeuren?
zal het efkes uitleggen, dat kwam omdat we een zuivere penalty werden onthouden, vandaar.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef ruud_fr het volgende:
'Kuipers, je moeder is een hoer' wordt massaal meegezongen en het 'Hand in Hand' kan er niet vanaf, triest
Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.quote:
ik snap dat men boos is dat er geen penalty werd gegeven, dat was ik zelf ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zal het efkes uitleggen, dat kwam omdat we een zuivere penalty werden onthouden, vandaar.
en monsieur floot al niet best. daarna kwam de 0-1. het publiek was daarom enigzins gepikeerd
Hoe kom je erbij dat ik dat vergeet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij, en een aantal anderen, lijken te vergeten waar het allemaal om draait. Te vergeten dat we Feyenoord zijn, een club die op een aantal fronten de grootste club van Nederland is, een club met een enorme geschiedenis, een club met Europa Cups in de kast.
Ja, topsportquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.
Dat Oprah Winfrey gejengel door sommigen hier...
quote:Feyenoord eindigt gewoon netjes tussen de eerste 5 en doen ze dat niet, dan zeiken we er wel over als het zover is.
Tekort op Ajax en PSV ja. Niet op alle andere clubs die boven Feyenoord staan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat vergeet?
Je ziet toch zelf wel dat we op financieel en sportief gebied te kort komen op dit moment?
Allerlaatste keer, ik beloof het.quote:
En ze hebben een bredere selectie waar ze op terug kunnen vallen, wij niet. Wij zitten met jeugdspelers waar niet eens zeker van is of ze het niveau wel aankunnen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat een pak hem beet Groningen en Heerenveen het financieel iets beter hebben dan onze club.
ok, er zijn volgens jou geen veranderingen gaande? Zowel bestuurlijk als sportief is Feyenoord aan het GROEIEN naar een goed topsport klimaat. Daar hebben ze met het contracteren van GJV een goede stap in gezet. Als je dan al na 5 competitie-wedstrijden begint te ijlen, dan heb je er of geen verstand van, of je bent van nature een dramaqueen...quote:
Ik snap niet waarom je zo overdreven zeurt. We hebben wel eens ergere reeksen gehad, ook vorig seizoen, alleen toen was het niet aan het begin van de competitie. Liever nu 4 uit 5 dan de laatste 5 wedstrijden en zo alles mislopen. Ik ben er vrij zeker van dat we voor de winterstop bij de eerste vijf staan. En dat is niet omdat dat moet, niet omdat we internationals hebben, niet omdat we geen Utrecht of Willem II zijn, maar omdat het spel steeds beter wordt. Goed spel betaalt zich vanzelf uit in punten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, topsportGewoon lekker ballen en doen en laten wat je wilt joh. Wat kan jou het schelen als Feyenoord straks over 7 jaar een armoedig kutclubje als Ado is. Overigens heb ik nooit een Steve.Irwin-account gehad.
[..]En daar heb ik nu juist zo'n hekel aan, dat achteraf gelul. Worden ze dit jaar 9e ofzo, en begin volgend seizoen roept iedereen weer dat het wel goedkomt, om na het seizoen wéér te gaan zeiken.
en ze verkopen hun spelers keer op keer voor de hoofdprijs, dat gaat met Berg ook weer gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
En ze hebben een bredere selectie waar ze op terug kunnen vallen, wij niet.
Jammer dat hij geen pijlstaart rog is tegen gekomenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.
Dat Oprah Winfrey gejengel door sommigen hier...
Feyenoord eindigt gewoon netjes tussen de eerste 5 en doen ze dat niet, dan zeiken we er wel over als het zover is.
Door dat ze spelers voor een appel en een ei kopen en daarna voor zoveel geld doorverkopen. Waarom kan feyenoord deze spelers niet scouten.. En wat ik wel het ergste vind is dat greene nog steeds speelminuten krijgt terwijl al lang gebleken is dat hij te kort komt. Zet hem dan in het 2e ofzo maar laat hem niet meer mee doen met het 1e elftal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat een pak hem beet Groningen en Heerenveen het financieel iets beter hebben dan onze club.
Prima, ook op die clubs zou je nog achter mogen staan, dit seizoen. Overigens zijn de selecties van die 2 clubs niet beter dan die van ons. Sterker nog: als iedereen fit is zitten we qua eerste elf helemaal niet zo ver van Ajax en PSV af.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
die zwemmen niet in het pierebadjequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen pijlstaart rog is tegen gekomen
Is het wel pech dat ze niet met 2-0 voor staan. Volgens mij komen ze gewoon voorin kwaliteit om die goal te maken. En dan kregen ze 1 tegen goal. En meteen lukt niets meer toch wel opvallend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond,
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ok, er zijn volgens jou geen veranderingen gaande? Zowel bestuurlijk als sportief is Feyenoord aan het GROEIEN naar een goed topsport klimaat. Daar hebben ze met het contracteren van GJV een goede stap in gezet. Als je dan al na 5 competitie-wedstrijden begint te ijlen, dan heb je er of geen verstand van, of je bent van nature een dramaqueen...
Komt omdat iedereen het erover eens is dat het een 100% penalty was, Jan van Halst en Humberto wel in ieder gevalquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Vreemd dat ik niemand hoor (ook bij Studio Sport niet) over de niet gegeven penalty door Kuiper. Ik was er al van overtuigd maar na het zien van de beelden bij Studio Sport weet ik het zeker, Biseswar werd overduidelijk naar beneden getrokken. Die NEC speler hing notabene met z'n volle gewicht aan Biseswar. Hoe die commentator van de NOS er dan bij komt dat het geen penalty was.
Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond, maar gelijk na dat moment viel de 0-1 uit zo'n vervelende counter, en daarna is Feyenoord eigenlijk geen één keer terug weten te komen in de wedstrijd, ze waren in één klap het overwicht kwijt daarna.
Erg jammer, maar wel begrijpelijk. Ik put in ieder geval weer hoop uit het spel in de eerste helft. Daar klampen we ons dan maar aan vast. Eens moet het weer een keer meezitten toch.
Ik heb veel accounts gehad, maar toch echt geen Steve.Irwin.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Merkie het volgende:
Crane is geen Steve.Irwin, uiteraard niet. Dat zie je toch meteen aan de schrijfstijl.
Ik snap dat je dat vindt, maar jouw deadlines en verwachtingspatronen zijn altijd nergens op gebaseerd, behalve op jouw eigen wil. Dat is niet reëel. Natuurlijk moeten we nu gaan winnen, en ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren, maar je moet geen moord en brand schreeuwen elke keer als we verliezen. Dit verwachtingspatroon leg je voor jezelf op zodat je weet dat je binnenkort weer lekker kan gaan zeuren. Ik denk niet dat Feyenoord nu ineens 5 wedstrijden op rij gaat winnen, terwijl dat van jou zo'n beetje moet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.
Ik zeg gewoon dat het vanaf nu afgelopen moet zijn. Slechte periode gehad, en nu gaan winnen. Het elftal heeft nu genoeg tijd gehad om een klein beetje ingespeeld te raken.
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo overdreven zeurt. We hebben wel eens ergere reeksen gehad, ook vorig seizoen, alleen toen was het niet aan het begin van de competitie. Liever nu 4 uit 5 dan de laatste 5 wedstrijden en zo alles mislopen. Ik ben er vrij zeker van dat we voor de winterstop bij de eerste vijf staan. En dat is niet omdat dat moet, niet omdat we internationals hebben, niet omdat we geen Utrecht of Willem II zijn, maar omdat het spel steeds beter wordt. Goed spel betaalt zich vanzelf uit in punten.
Benieuwd of Van Gelder dat vanavond in Studio Voetbal ook 10x laat herhalen. Ondanks dat Bosz er zit zal het zeer waarschijnlijk 95% van de zendtijd weer over 1 ding gaan denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen het erover eens is dat het een 100% penalty was, Jan van Halst en Humberto wel in ieder geval.
Iedereen heeft wel vertrouwen, als Van Marwijk nog coach was en Feyenoord nog steeds op zijn BvM's zou spelen had ik alles wat Crane zou zeggen beaamd denk ik. Nu niet, want Feyenoord voetbalt steeds beter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.
Hoorde vandaag trouwens dat de uitwedstrijden in UEFA cup uit Pot 2 en 5 komen, te weten:
VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Ik twijfel daar soms ook aan, Makaay vond ik vandaag bijvoorbeeld opnieuw erg tegenvallen. Al deed hij ook een aantal dingen goed, met name in de eerste helft kreeg hij 2 goede kansen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is het wel pech dat ze niet met 2-0 voor staan. Volgens mij komen ze gewoon voorin kwaliteit om die goal te maken. En dan kregen ze 1 tegen goal. En meteen lukt niets meer toch wel opvallend.
Hiddink is overrated, Korea werd door de arbitrage de halve finale ingeholpen, Rusland is door Kroatie uitgenodigd voor het EK. En bij al zijn andere teams had hij perfect materiaal, waar hij alleen z'n mond moest houden. Toen hij een keer met een minder team werd geconfronteerd (ek 96) was het ook snel over.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.
Ik zeg gewoon dat het vanaf nu afgelopen moet zijn. Slechte periode gehad, en nu gaan winnen. Het elftal heeft nu genoeg tijd gehad om een klein beetje ingespeeld te raken.
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:Feyenoord had 10 miljoen euro voor vastgeroest talent De Guzman kunnen krijgen, bevestigde de VI deze week. Het bod werd echter te laag gevonden door Feyenoord. Gevolg: investeerders raken lichtelijk geirriteerd, dezelfde De Guzman luidt hoogstpersoonlijk het verlies van onze eerste UEFA Cup-wedstrijd in, zal dit jaar waarschijnlijk wederom niet echt groeien en is deze zomer alweer een aantal miljoen minder waard aangezien ie nog steeds niet bijgetekend heeft.
Nee, stel je voor: thuis winnen van NEC en Kalmar FF!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat vindt, maar jouw deadlines en verwachtingspatronen zijn altijd nergens op gebaseerd,
Mijn wil is heel reëel. Zet de spelers die dit seizoen voor NAC in actie zijn gekomen eens naast die van ons. Daar spelen ze met Lurling, Amoah en Kolkka. Dus doe niet alsof al die teams bulken van de kwaliteit en dat het onrealistisch is om daarmee te concurreren.quote:behalve op jouw eigen wil. Dat is niet reëel.
Ze hebben dit toch zelf veroorzaakt. Als ze gewoon van NEC en Heracles hadden gewonnen was er niet veel aan de hand geweest. Zoals ik al eerder zei: als je met dit Feyenoord slechts voor een plek bij de eerste 9 gaat dan vraag ik me af wat heel de club nog voorstelt.quote:Natuurlijk moeten we nu gaan winnen, en ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren, maar je moet geen moord en brand schreeuwen elke keer als we verliezen. Dit verwachtingspatroon leg je voor jezelf op zodat je weet dat je binnenkort weer lekker kan gaan zeuren. Ik denk niet dat Feyenoord nu ineens 5 wedstrijden op rij gaat winnen, terwijl dat van jou zo'n beetje moet.
Klopt, maar dat is de volgende zomer niet anders natuurlijk. En 25 % van 10 miljoen is nog altijd meer dan 25 % van 5 miljoen. Blijkbaar is er in het verleden zwaar geblunderd met De Guzmans contract dus meer dan het beste er van maken kun je niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?
En in dat zelfde stukje in de VI wordt ALWEER keihard door het bestuur ontkend dat er een bod is geweest. Er is alleen naar De Guzman geinformeerd. Zucht...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?
Dan zou Feyenoord er 2,5 miljoen aan over hebben gehouden, nou, laat dan maar zitten. Ik vond het dan ook een goede beslissing, ervan uitgaande dat dat gerucht waar was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Tot op heden de verkeerde keuze. Hij heeft ons eerder geld gekost.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef blindgier het volgende:
Je moet je dan wel afvragen wat je meer waard is: 2,5 miljoen of een De Guzman. En ja dan kan ik me voorstellen dat ze voor het laatste kiezen.
Alsjeblieft geen Stuttgart. Geen zin om dat trauma weer naar boven te halen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.
Hoorde vandaag trouwens dat de uitwedstrijden in UEFA cup uit Pot 2 en 5 komen, te weten:
VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Je vergeet wel 1 ding de investeerders die geld hebben geleend zijn er niet blij mee lijkt mij. Dus het is maar de vraag of ze een volgende keer nog geld willen lenen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef blindgier het volgende:
Je moet je dan wel afvragen wat je meer waard is: 2,5 miljoen of een De Guzman. En ja dan kan ik me voorstellen dat ze voor het laatste kiezen.
Nee, tegen Brugge is lekker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Stuttgart. Geen zin om dat trauma weer naar boven te halen.![]()
Doe maar Belgie.
Ik heb het niet over thuis winnen van NEC, jij begon ermee dat je als Feyenoord zijnde NEC zou moeten overklassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, stel je voor: thuis winnen van NEC en Kalmar FF!
[..]
Mijn wil is heel reëel. Zet de spelers die dit seizoen voor NAC in actie zijn gekomen eens naast die van ons. Daar spelen ze met Lurling, Amoah en Kolkka. Dus doe niet alsof al die teams bulken van de kwaliteit en dat het onrealistisch is om daarmee te concurreren.
[..]
Ze hebben dit toch zelf veroorzaakt. Als ze gewoon van NEC en Heracles hadden gewonnen was er niet veel aan de hand geweest. Zoals ik al eerder zei: als je met dit Feyenoord slechts voor een plek bij de eerste 9 gaat dan vraag ik me af wat heel de club nog voorstelt.
Nu denk je alleen aan jezelf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dichtbij, Belgisch bier, mooie stad. Ik zie het probleem niet zo.
Daar heb je op zich een punt, maar als investeerder weet je dat je een gok waagt. En ik neem aan dat er duidelijk afspraken gemaakt zijn rondom de Talentpools.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Je vergeet wel 1 ding de investeerders die geld hebben geleend zijn er niet blij mee lijkt mij. Dus het is maar de vraag of ze een volgende keer nog geld willen lenen.
Ach, alsof we ver gaan komen in die UEFA-cup.quote:
Ik denk dat Feyenoord het wel goed gaat doen in de UEFA Cup eigenlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, alsof we ver gaan komen in die UEFA-cup.
Kun je maar beter een paar mooie teams loten.
Ik vond de wedstrijd tegen top oss ook slecht net als het verlies tegen Kalmar FF.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles. De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht
Ik heb het alleen over de competitie nu. Tegen Top Oss vond ik Feyenoord trouwens niet zo slecht, alleen aan de afronding schortte het nogal (understatement). Alleen tegen Kalmar was het echt slecht ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd tegen top oss ook slecht net als het verlies tegen Kalmar FF.
Vooral de corners lijken nooit gevaarlijk te zijn terwijl je met Hofland en Bahia 2 zeer goede koppers hebt.quote:Net als dat uitgooien en uittrappen altijd een garantie voor balverlies is overigens, of de corners die nooit iets opleveren, allemaal opvallende punten waar toch op te trainen zou moeten zijn.
Verkeerde woorkeuze van mij misschien. Ik bedoelde meer dat ze in de eerste helft met 2-0 voor hadden moeten staan om in de tweede helft de boel op slot te gooien. Dan had je 3 punten, was je minder vermoeid en kreeg je meer zelfvertrouwen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over thuis winnen van NEC, jij begon ermee dat je als Feyenoord zijnde NEC zou moeten overklassen. Dat slaat gewoon nergens op.
Voeg daar de wanvertoningen tegen Kalmar en Top Oss maar aan toe. Geen competitie, wel wedstrijden waarin het onszelf veels te moeilijk hebben gemaakt.quote:Ik had een betere start dan 4 uit 5 verwacht, maar de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles.
Het is niet allemaal zo makkelijk en simpel in het topvoetbal. Als je zelf faalt, moet je dubbel zo hard werken om dat goed te maken en dus moeten de spelers de komende tijd boven zichzelf uit gaan stijgen. Er in elk geval alles aan doen om dat te bereiken.quote:De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht en zie ik Feyenoord steeds beter worden, dus is het een kwestie van tijd voordat dat zich gaat uitbetalen. Maar je kan niet zeggen dat "vanaf nu alles gewonnen moet worden". Waarop baseer je dat? Waarom denk je dat het reëel is dat Feyenoord een reeks van 4 uit 5 opvolgt met 15 uit 5? Zoiets gaat geleidelijk, jij wilt veel te snel resultaat zien.
Bij Feyenoord is er niemand vertrokken en zijn er ook maar 2 nieuwe spelers bijgekomen hoor. Er zijn bij NAC geloof ik meer wisselingen geweest dan bij ons.quote:Het is heel realistisch om een hogere eindklassering dan NAC te verwachten, maar NAC heeft al een goed seizoen met hetzelfde team achter de rug (hetzelfde team dat vorig jaar met een 5-0 nederlaag tegen Feyenoord begon), Feyenoord begint net.
Daarom zeg ik ook: het moet vanaf nu beter, anders sta je straks met de winterstop 12e of 13e.quote:Ik acht de kans vrij groot dat Feyenoord boven NAC gaat eindigen. Maar ik oordeel niet meteen aan de hand van de resultaten, daarvoor is het seizoen te vroeg. Als je tijdens de winterstop 12e staat, ja, dan mag je oordelen dat er iets goed mis is. Maar nu nog niet.
Ja, juist op dit moment kijk ik naar de resultaten, het goede voetbal komt nog wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef Merkie het volgende:
Het moet ook beter, maar het gaat ook steeds beter. Dat zie je zelf toch ook wel? Of kijk je écht alleen maar naar de resultaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |