Benieuwd of Van Gelder dat vanavond in Studio Voetbal ook 10x laat herhalen. Ondanks dat Bosz er zit zal het zeer waarschijnlijk 95% van de zendtijd weer over 1 ding gaan denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen het erover eens is dat het een 100% penalty was, Jan van Halst en Humberto wel in ieder geval.
Iedereen heeft wel vertrouwen, als Van Marwijk nog coach was en Feyenoord nog steeds op zijn BvM's zou spelen had ik alles wat Crane zou zeggen beaamd denk ik. Nu niet, want Feyenoord voetbalt steeds beter.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.
Hoorde vandaag trouwens dat de uitwedstrijden in UEFA cup uit Pot 2 en 5 komen, te weten:
VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Ik twijfel daar soms ook aan, Makaay vond ik vandaag bijvoorbeeld opnieuw erg tegenvallen. Al deed hij ook een aantal dingen goed, met name in de eerste helft kreeg hij 2 goede kansen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is het wel pech dat ze niet met 2-0 voor staan. Volgens mij komen ze gewoon voorin kwaliteit om die goal te maken. En dan kregen ze 1 tegen goal. En meteen lukt niets meer toch wel opvallend.
Hiddink is overrated, Korea werd door de arbitrage de halve finale ingeholpen, Rusland is door Kroatie uitgenodigd voor het EK. En bij al zijn andere teams had hij perfect materiaal, waar hij alleen z'n mond moest houden. Toen hij een keer met een minder team werd geconfronteerd (ek 96) was het ook snel over.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.
Ik zeg gewoon dat het vanaf nu afgelopen moet zijn. Slechte periode gehad, en nu gaan winnen. Het elftal heeft nu genoeg tijd gehad om een klein beetje ingespeeld te raken.
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:Feyenoord had 10 miljoen euro voor vastgeroest talent De Guzman kunnen krijgen, bevestigde de VI deze week. Het bod werd echter te laag gevonden door Feyenoord. Gevolg: investeerders raken lichtelijk geirriteerd, dezelfde De Guzman luidt hoogstpersoonlijk het verlies van onze eerste UEFA Cup-wedstrijd in, zal dit jaar waarschijnlijk wederom niet echt groeien en is deze zomer alweer een aantal miljoen minder waard aangezien ie nog steeds niet bijgetekend heeft.
Nee, stel je voor: thuis winnen van NEC en Kalmar FF!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat vindt, maar jouw deadlines en verwachtingspatronen zijn altijd nergens op gebaseerd,
Mijn wil is heel reëel. Zet de spelers die dit seizoen voor NAC in actie zijn gekomen eens naast die van ons. Daar spelen ze met Lurling, Amoah en Kolkka. Dus doe niet alsof al die teams bulken van de kwaliteit en dat het onrealistisch is om daarmee te concurreren.quote:behalve op jouw eigen wil. Dat is niet reëel.
Ze hebben dit toch zelf veroorzaakt. Als ze gewoon van NEC en Heracles hadden gewonnen was er niet veel aan de hand geweest. Zoals ik al eerder zei: als je met dit Feyenoord slechts voor een plek bij de eerste 9 gaat dan vraag ik me af wat heel de club nog voorstelt.quote:Natuurlijk moeten we nu gaan winnen, en ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren, maar je moet geen moord en brand schreeuwen elke keer als we verliezen. Dit verwachtingspatroon leg je voor jezelf op zodat je weet dat je binnenkort weer lekker kan gaan zeuren. Ik denk niet dat Feyenoord nu ineens 5 wedstrijden op rij gaat winnen, terwijl dat van jou zo'n beetje moet.
Klopt, maar dat is de volgende zomer niet anders natuurlijk. En 25 % van 10 miljoen is nog altijd meer dan 25 % van 5 miljoen. Blijkbaar is er in het verleden zwaar geblunderd met De Guzmans contract dus meer dan het beste er van maken kun je niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?
En in dat zelfde stukje in de VI wordt ALWEER keihard door het bestuur ontkend dat er een bod is geweest. Er is alleen naar De Guzman geinformeerd. Zucht...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?
Dan zou Feyenoord er 2,5 miljoen aan over hebben gehouden, nou, laat dan maar zitten. Ik vond het dan ook een goede beslissing, ervan uitgaande dat dat gerucht waar was.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Tot op heden de verkeerde keuze. Hij heeft ons eerder geld gekost.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef blindgier het volgende:
Je moet je dan wel afvragen wat je meer waard is: 2,5 miljoen of een De Guzman. En ja dan kan ik me voorstellen dat ze voor het laatste kiezen.
Alsjeblieft geen Stuttgart. Geen zin om dat trauma weer naar boven te halen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.
Hoorde vandaag trouwens dat de uitwedstrijden in UEFA cup uit Pot 2 en 5 komen, te weten:
VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Je vergeet wel 1 ding de investeerders die geld hebben geleend zijn er niet blij mee lijkt mij. Dus het is maar de vraag of ze een volgende keer nog geld willen lenen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef blindgier het volgende:
Je moet je dan wel afvragen wat je meer waard is: 2,5 miljoen of een De Guzman. En ja dan kan ik me voorstellen dat ze voor het laatste kiezen.
Nee, tegen Brugge is lekker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Stuttgart. Geen zin om dat trauma weer naar boven te halen.![]()
Doe maar Belgie.
Ik heb het niet over thuis winnen van NEC, jij begon ermee dat je als Feyenoord zijnde NEC zou moeten overklassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, stel je voor: thuis winnen van NEC en Kalmar FF!
[..]
Mijn wil is heel reëel. Zet de spelers die dit seizoen voor NAC in actie zijn gekomen eens naast die van ons. Daar spelen ze met Lurling, Amoah en Kolkka. Dus doe niet alsof al die teams bulken van de kwaliteit en dat het onrealistisch is om daarmee te concurreren.
[..]
Ze hebben dit toch zelf veroorzaakt. Als ze gewoon van NEC en Heracles hadden gewonnen was er niet veel aan de hand geweest. Zoals ik al eerder zei: als je met dit Feyenoord slechts voor een plek bij de eerste 9 gaat dan vraag ik me af wat heel de club nog voorstelt.
Nu denk je alleen aan jezelf.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dichtbij, Belgisch bier, mooie stad. Ik zie het probleem niet zo.
Daar heb je op zich een punt, maar als investeerder weet je dat je een gok waagt. En ik neem aan dat er duidelijk afspraken gemaakt zijn rondom de Talentpools.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Je vergeet wel 1 ding de investeerders die geld hebben geleend zijn er niet blij mee lijkt mij. Dus het is maar de vraag of ze een volgende keer nog geld willen lenen.
Ach, alsof we ver gaan komen in die UEFA-cup.quote:
Ik denk dat Feyenoord het wel goed gaat doen in de UEFA Cup eigenlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ach, alsof we ver gaan komen in die UEFA-cup.
Kun je maar beter een paar mooie teams loten.
Ik vond de wedstrijd tegen top oss ook slecht net als het verlies tegen Kalmar FF.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles. De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht
Ik heb het alleen over de competitie nu. Tegen Top Oss vond ik Feyenoord trouwens niet zo slecht, alleen aan de afronding schortte het nogal (understatement). Alleen tegen Kalmar was het echt slecht ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd tegen top oss ook slecht net als het verlies tegen Kalmar FF.
Vooral de corners lijken nooit gevaarlijk te zijn terwijl je met Hofland en Bahia 2 zeer goede koppers hebt.quote:Net als dat uitgooien en uittrappen altijd een garantie voor balverlies is overigens, of de corners die nooit iets opleveren, allemaal opvallende punten waar toch op te trainen zou moeten zijn.
Verkeerde woorkeuze van mij misschien. Ik bedoelde meer dat ze in de eerste helft met 2-0 voor hadden moeten staan om in de tweede helft de boel op slot te gooien. Dan had je 3 punten, was je minder vermoeid en kreeg je meer zelfvertrouwen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over thuis winnen van NEC, jij begon ermee dat je als Feyenoord zijnde NEC zou moeten overklassen. Dat slaat gewoon nergens op.
Voeg daar de wanvertoningen tegen Kalmar en Top Oss maar aan toe. Geen competitie, wel wedstrijden waarin het onszelf veels te moeilijk hebben gemaakt.quote:Ik had een betere start dan 4 uit 5 verwacht, maar de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles.
Het is niet allemaal zo makkelijk en simpel in het topvoetbal. Als je zelf faalt, moet je dubbel zo hard werken om dat goed te maken en dus moeten de spelers de komende tijd boven zichzelf uit gaan stijgen. Er in elk geval alles aan doen om dat te bereiken.quote:De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht en zie ik Feyenoord steeds beter worden, dus is het een kwestie van tijd voordat dat zich gaat uitbetalen. Maar je kan niet zeggen dat "vanaf nu alles gewonnen moet worden". Waarop baseer je dat? Waarom denk je dat het reëel is dat Feyenoord een reeks van 4 uit 5 opvolgt met 15 uit 5? Zoiets gaat geleidelijk, jij wilt veel te snel resultaat zien.
Bij Feyenoord is er niemand vertrokken en zijn er ook maar 2 nieuwe spelers bijgekomen hoor. Er zijn bij NAC geloof ik meer wisselingen geweest dan bij ons.quote:Het is heel realistisch om een hogere eindklassering dan NAC te verwachten, maar NAC heeft al een goed seizoen met hetzelfde team achter de rug (hetzelfde team dat vorig jaar met een 5-0 nederlaag tegen Feyenoord begon), Feyenoord begint net.
Daarom zeg ik ook: het moet vanaf nu beter, anders sta je straks met de winterstop 12e of 13e.quote:Ik acht de kans vrij groot dat Feyenoord boven NAC gaat eindigen. Maar ik oordeel niet meteen aan de hand van de resultaten, daarvoor is het seizoen te vroeg. Als je tijdens de winterstop 12e staat, ja, dan mag je oordelen dat er iets goed mis is. Maar nu nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |