abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62158835
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:

[..]
...
Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.
Dat Oprah Winfrey gejengel door sommigen hier...

Feyenoord eindigt gewoon netjes tussen de eerste 5 en doen ze dat niet, dan zeiken we er wel over als het zover is.
BFF met GGMM
pi_62158887
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

zal het efkes uitleggen, dat kwam omdat we een zuivere penalty werden onthouden, vandaar.
en monsieur floot al niet best. daarna kwam de 0-1. het publiek was daarom enigzins gepikeerd
ik snap dat men boos is dat er geen penalty werd gegeven, dat was ik zelf ook
maar dan wel mee zingen en met het clublied niet vind ik belachelijk
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:58:33 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62158906
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Jij, en een aantal anderen, lijken te vergeten waar het allemaal om draait. Te vergeten dat we Feyenoord zijn, een club die op een aantal fronten de grootste club van Nederland is, een club met een enorme geschiedenis, een club met Europa Cups in de kast.
Hoe kom je erbij dat ik dat vergeet?

Je ziet toch zelf wel dat we op financieel en sportief gebied te kort komen op dit moment?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62158945
nu doe je het weer, Happel
pi_62158958
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.
Ja, topsport Gewoon lekker ballen en doen en laten wat je wilt joh. Wat kan jou het schelen als Feyenoord straks over 7 jaar een armoedig kutclubje als Ado is. Overigens heb ik nooit een Steve.Irwin-account gehad.
quote:
Feyenoord eindigt gewoon netjes tussen de eerste 5 en doen ze dat niet, dan zeiken we er wel over als het zover is.
En daar heb ik nu juist zo'n hekel aan, dat achteraf gelul. Worden ze dit jaar 9e ofzo, en begin volgend seizoen roept iedereen weer dat het wel goedkomt, om na het seizoen wéér te gaan zeiken.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62159005
Tuurlijk is het leuk om je rivaal op je bek te zien gaan. Maar om eerlijk te zijn, is bij mij de lol er nu echt vanaf. Dood-en doodziek zijn beide clubs. Het is toch te belachelijk voor woorden dat de laatste titelstrijd tussen Feyenoord en Ajax dateert uit het seizoen 1993-1994???

Verschrikkelijke tendens dit.........
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62159019
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik dat vergeet?

Je ziet toch zelf wel dat we op financieel en sportief gebied te kort komen op dit moment?
Tekort op Ajax en PSV ja. Niet op alle andere clubs die boven Feyenoord staan.
pi_62159095
Denk toch dat een pak hem beet Groningen en Heerenveen het financieel iets beter hebben dan onze club.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:03:47 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62159106
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef ruud_fr het volgende:
nu doe je het weer, Happel
Allerlaatste keer, ik beloof het.
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat een pak hem beet Groningen en Heerenveen het financieel iets beter hebben dan onze club.
En ze hebben een bredere selectie waar ze op terug kunnen vallen, wij niet. Wij zitten met jeugdspelers waar niet eens zeker van is of ze het niveau wel aankunnen.
Elite
Tegen TTIP
pi_62159152
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:

[..]
bla
ok, er zijn volgens jou geen veranderingen gaande? Zowel bestuurlijk als sportief is Feyenoord aan het GROEIEN naar een goed topsport klimaat. Daar hebben ze met het contracteren van GJV een goede stap in gezet. Als je dan al na 5 competitie-wedstrijden begint te ijlen, dan heb je er of geen verstand van, of je bent van nature een dramaqueen...
BFF met GGMM
pi_62159169
Het flikkerde gewoon helemaal in elkaar na de 0-2. Hadden we een penalty gekregen bij 0-0 dan was de score waarschijnlijk andersom uitgevallen en was Crane in hosanna-stemming...
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:06:43 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62159238
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, topsport Gewoon lekker ballen en doen en laten wat je wilt joh. Wat kan jou het schelen als Feyenoord straks over 7 jaar een armoedig kutclubje als Ado is. Overigens heb ik nooit een Steve.Irwin-account gehad.
[..]

En daar heb ik nu juist zo'n hekel aan, dat achteraf gelul. Worden ze dit jaar 9e ofzo, en begin volgend seizoen roept iedereen weer dat het wel goedkomt, om na het seizoen wéér te gaan zeiken.
Ik snap niet waarom je zo overdreven zeurt. We hebben wel eens ergere reeksen gehad, ook vorig seizoen, alleen toen was het niet aan het begin van de competitie. Liever nu 4 uit 5 dan de laatste 5 wedstrijden en zo alles mislopen. Ik ben er vrij zeker van dat we voor de winterstop bij de eerste vijf staan. En dat is niet omdat dat moet, niet omdat we internationals hebben, niet omdat we geen Utrecht of Willem II zijn, maar omdat het spel steeds beter wordt. Goed spel betaalt zich vanzelf uit in punten.
2000 light years from home
pi_62159246
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]

En ze hebben een bredere selectie waar ze op terug kunnen vallen, wij niet.
en ze verkopen hun spelers keer op keer voor de hoofdprijs, dat gaat met Berg ook weer gebeuren
pi_62159467
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jammer dat hij geen pijlstaart rog is tegen gekomen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62159513
quote:
Door dat ze spelers voor een appel en een ei kopen en daarna voor zoveel geld doorverkopen. Waarom kan feyenoord deze spelers niet scouten.. En wat ik wel het ergste vind is dat greene nog steeds speelminuten krijgt terwijl al lang gebleken is dat hij te kort komt. Zet hem dan in het 2e ofzo maar laat hem niet meer mee doen met het 1e elftal.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:13:21 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62159520
Crane is geen Steve.Irwin, uiteraard niet. Dat zie je toch meteen aan de schrijfstijl.
pi_62159529
quote:
Prima, ook op die clubs zou je nog achter mogen staan, dit seizoen. Overigens zijn de selecties van die 2 clubs niet beter dan die van ons. Sterker nog: als iedereen fit is zitten we qua eerste elf helemaal niet zo ver van Ajax en PSV af.

Feyenoord had 10 miljoen euro voor vastgeroest talent De Guzman kunnen krijgen, bevestigde de VI deze week. Het bod werd echter te laag gevonden door Feyenoord. Gevolg: investeerders raken lichtelijk geirriteerd, dezelfde De Guzman luidt hoogstpersoonlijk het verlies van onze eerste UEFA Cup-wedstrijd in, zal dit jaar waarschijnlijk wederom niet echt groeien en is deze zomer alweer een aantal miljoen minder waard aangezien ie nog steeds niet bijgetekend heeft.

Als je vooruit wilt, moet je dit soort stapjes gewoon nemen. En niet gaan afwachten, want het gaat niet vanzelf. Je kunt over 2 jaar nog steeds wel roepen dat je achterloopt op Heerenveen, maar doe eens wat om die achterstand weg te werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Crane op 05-10-2008 22:19:36 ]
pi_62159591
Vreemd dat ik niemand hoor (ook bij Studio Sport niet) over de niet gegeven penalty door Kuiper. Ik was er al van overtuigd maar na het zien van de beelden bij Studio Sport weet ik het zeker, Biseswar werd overduidelijk naar beneden getrokken. Die NEC speler hing notabene met z'n volle gewicht aan Biseswar. Hoe die commentator van de NOS er dan bij komt dat het geen penalty was.

Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond, maar gelijk na dat moment viel de 0-1 uit zo'n vervelende counter, en daarna is Feyenoord eigenlijk geen één keer terug weten te komen in de wedstrijd, ze waren in één klap het overwicht kwijt daarna.

Erg jammer, maar wel begrijpelijk. Ik put in ieder geval weer hoop uit het spel in de eerste helft. Daar klampen we ons dan maar aan vast. Eens moet het weer een keer meezitten toch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62159642
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Jammer dat hij geen pijlstaart rog is tegen gekomen
die zwemmen niet in het pierebadje
pi_62159722
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond,
Is het wel pech dat ze niet met 2-0 voor staan. Volgens mij komen ze gewoon voorin kwaliteit om die goal te maken. En dan kregen ze 1 tegen goal. En meteen lukt niets meer toch wel opvallend.
pi_62159724
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

ok, er zijn volgens jou geen veranderingen gaande? Zowel bestuurlijk als sportief is Feyenoord aan het GROEIEN naar een goed topsport klimaat. Daar hebben ze met het contracteren van GJV een goede stap in gezet. Als je dan al na 5 competitie-wedstrijden begint te ijlen, dan heb je er of geen verstand van, of je bent van nature een dramaqueen...
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.

Ik zeg gewoon dat het vanaf nu afgelopen moet zijn. Slechte periode gehad, en nu gaan winnen. Het elftal heeft nu genoeg tijd gehad om een klein beetje ingespeeld te raken.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:19:12 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62159756
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Vreemd dat ik niemand hoor (ook bij Studio Sport niet) over de niet gegeven penalty door Kuiper. Ik was er al van overtuigd maar na het zien van de beelden bij Studio Sport weet ik het zeker, Biseswar werd overduidelijk naar beneden getrokken. Die NEC speler hing notabene met z'n volle gewicht aan Biseswar. Hoe die commentator van de NOS er dan bij komt dat het geen penalty was.

Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond, maar gelijk na dat moment viel de 0-1 uit zo'n vervelende counter, en daarna is Feyenoord eigenlijk geen één keer terug weten te komen in de wedstrijd, ze waren in één klap het overwicht kwijt daarna.

Erg jammer, maar wel begrijpelijk. Ik put in ieder geval weer hoop uit het spel in de eerste helft. Daar klampen we ons dan maar aan vast. Eens moet het weer een keer meezitten toch.
Komt omdat iedereen het erover eens is dat het een 100% penalty was, Jan van Halst en Humberto wel in ieder geval .
pi_62159826
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Merkie het volgende:
Crane is geen Steve.Irwin, uiteraard niet. Dat zie je toch meteen aan de schrijfstijl.
Ik heb veel accounts gehad, maar toch echt geen Steve.Irwin.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:22:35 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62159882
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Crane het volgende:

[..]

Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.

Ik zeg gewoon dat het vanaf nu afgelopen moet zijn. Slechte periode gehad, en nu gaan winnen. Het elftal heeft nu genoeg tijd gehad om een klein beetje ingespeeld te raken.
Ik snap dat je dat vindt, maar jouw deadlines en verwachtingspatronen zijn altijd nergens op gebaseerd, behalve op jouw eigen wil. Dat is niet reëel. Natuurlijk moeten we nu gaan winnen, en ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren, maar je moet geen moord en brand schreeuwen elke keer als we verliezen. Dit verwachtingspatroon leg je voor jezelf op zodat je weet dat je binnenkort weer lekker kan gaan zeuren. Ik denk niet dat Feyenoord nu ineens 5 wedstrijden op rij gaat winnen, terwijl dat van jou zo'n beetje moet.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:22:35 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62159886
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zo overdreven zeurt. We hebben wel eens ergere reeksen gehad, ook vorig seizoen, alleen toen was het niet aan het begin van de competitie. Liever nu 4 uit 5 dan de laatste 5 wedstrijden en zo alles mislopen. Ik ben er vrij zeker van dat we voor de winterstop bij de eerste vijf staan. En dat is niet omdat dat moet, niet omdat we internationals hebben, niet omdat we geen Utrecht of Willem II zijn, maar omdat het spel steeds beter wordt. Goed spel betaalt zich vanzelf uit in punten.
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.

Hoorde vandaag trouwens dat de uitwedstrijden in UEFA cup uit Pot 2 en 5 komen, te weten:

VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain

AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Elite
Tegen TTIP
pi_62159919
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Komt omdat iedereen het erover eens is dat het een 100% penalty was, Jan van Halst en Humberto wel in ieder geval .
Benieuwd of Van Gelder dat vanavond in Studio Voetbal ook 10x laat herhalen. Ondanks dat Bosz er zit zal het zeer waarschijnlijk 95% van de zendtijd weer over 1 ding gaan denk ik.

Maar wel leuk dat gekanker op Feyenoord hier van sommigen. Dat sommigen zich hier nog steeds over opwinden joh.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:23:33 #277
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62159935
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Happel het volgende:

[..]

En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.

Hoorde vandaag trouwens dat de uitwedstrijden in UEFA cup uit Pot 2 en 5 komen, te weten:

VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain

AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Iedereen heeft wel vertrouwen, als Van Marwijk nog coach was en Feyenoord nog steeds op zijn BvM's zou spelen had ik alles wat Crane zou zeggen beaamd denk ik. Nu niet, want Feyenoord voetbalt steeds beter.
pi_62159942
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Is het wel pech dat ze niet met 2-0 voor staan. Volgens mij komen ze gewoon voorin kwaliteit om die goal te maken. En dan kregen ze 1 tegen goal. En meteen lukt niets meer toch wel opvallend.
Ik twijfel daar soms ook aan, Makaay vond ik vandaag bijvoorbeeld opnieuw erg tegenvallen. Al deed hij ook een aantal dingen goed, met name in de eerste helft kreeg hij 2 goede kansen.

Maar wat me opviel was dat het gebrek aan scherpte bij Makaay, en dat z'n schoten kracht misten. Hij had in de tweede helft bijvoorbeeld een kans en dat resulteerde in een slap rollertje richting Babos. Dat valt me dan een beetje tegen van iemand met zo'n status.

Maar het valt me verder ook op dat Feyenoord te lang aan het breien is voordat ze eens durven schieten op het doel van de tegenstander. Soms dan willen sommige spelers haast de bal komen brengen bij de aanvallers, of durven ze de bal niet voor te geven, of ontbreekt de nauwkeurigheid in de voorzet.

Net als dat uitgooien en uittrappen altijd een garantie voor balverlies is overigens, of de corners die nooit iets opleveren, allemaal opvallende punten waar toch op te trainen zou moeten zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62159989
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Crane het volgende:

[..]

Hiddink is overrated, Korea werd door de arbitrage de halve finale ingeholpen, Rusland is door Kroatie uitgenodigd voor het EK. En bij al zijn andere teams had hij perfect materiaal, waar hij alleen z'n mond moest houden. Toen hij een keer met een minder team werd geconfronteerd (ek 96) was het ook snel over.

Waarmee ik enkel wil zeggen dat een grote naam geen garanties geeft, dus waarom zou je die bij GJV wel eisen? Maar goed, uiteindelijk juichen we op de Coolsingel even hard
BFF met GGMM
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:26:10 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62160063
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:Feyenoord had 10 miljoen euro voor vastgeroest talent De Guzman kunnen krijgen, bevestigde de VI deze week. Het bod werd echter te laag gevonden door Feyenoord. Gevolg: investeerders raken lichtelijk geirriteerd, dezelfde De Guzman luidt hoogstpersoonlijk het verlies van onze eerste UEFA Cup-wedstrijd in, zal dit jaar waarschijnlijk wederom niet echt groeien en is deze zomer alweer een aantal miljoen minder waard aangezien ie nog steeds niet bijgetekend heeft.
75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?
Elite
Tegen TTIP
pi_62160217
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat vindt, maar jouw deadlines en verwachtingspatronen zijn altijd nergens op gebaseerd,
Nee, stel je voor: thuis winnen van NEC en Kalmar FF!
quote:
behalve op jouw eigen wil. Dat is niet reëel.
Mijn wil is heel reëel. Zet de spelers die dit seizoen voor NAC in actie zijn gekomen eens naast die van ons. Daar spelen ze met Lurling, Amoah en Kolkka. Dus doe niet alsof al die teams bulken van de kwaliteit en dat het onrealistisch is om daarmee te concurreren.
quote:
Natuurlijk moeten we nu gaan winnen, en ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren, maar je moet geen moord en brand schreeuwen elke keer als we verliezen. Dit verwachtingspatroon leg je voor jezelf op zodat je weet dat je binnenkort weer lekker kan gaan zeuren. Ik denk niet dat Feyenoord nu ineens 5 wedstrijden op rij gaat winnen, terwijl dat van jou zo'n beetje moet.
Ze hebben dit toch zelf veroorzaakt. Als ze gewoon van NEC en Heracles hadden gewonnen was er niet veel aan de hand geweest. Zoals ik al eerder zei: als je met dit Feyenoord slechts voor een plek bij de eerste 9 gaat dan vraag ik me af wat heel de club nog voorstelt.
pi_62160269
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Happel het volgende:

[..]

75% van het geld ging niet naar Feijenoord. Neem aan dat je daarvan op de hoogte bent?
Klopt, maar dat is de volgende zomer niet anders natuurlijk. En 25 % van 10 miljoen is nog altijd meer dan 25 % van 5 miljoen. Blijkbaar is er in het verleden zwaar geblunderd met De Guzmans contract dus meer dan het beste er van maken kun je niet.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:31:43 #283
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62160296
quote:

[..]

En in dat zelfde stukje in de VI wordt ALWEER keihard door het bestuur ontkend dat er een bod is geweest. Er is alleen naar De Guzman geinformeerd. Zucht...
pi_62160314
quote:

[..]

Dan zou Feyenoord er 2,5 miljoen aan over hebben gehouden, nou, laat dan maar zitten. Ik vond het dan ook een goede beslissing, ervan uitgaande dat dat gerucht waar was.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62160325
Je moet je dan wel afvragen wat je meer waard is: 2,5 miljoen of een De Guzman. En ja dan kan ik me voorstellen dat ze voor het laatste kiezen.
pi_62160435
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef blindgier het volgende:
Je moet je dan wel afvragen wat je meer waard is: 2,5 miljoen of een De Guzman. En ja dan kan ik me voorstellen dat ze voor het laatste kiezen.
Tot op heden de verkeerde keuze. Hij heeft ons eerder geld gekost.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:36:46 #287
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62160486
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Happel het volgende:

[..]

VfB Stuttgart
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moscow
Paris Saint-Germain

AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Liège
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Alsjeblieft geen Stuttgart. Geen zin om dat trauma weer naar boven te halen.

Doe maar Belgie of Deportivo.
pi_62160510
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef blindgier het volgende:
Je vergeet wel 1 ding de investeerders die geld hebben geleend zijn er niet blij mee lijkt mij. Dus het is maar de vraag of ze een volgende keer nog geld willen lenen.
pi_62160528
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:36 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen Stuttgart. Geen zin om dat trauma weer naar boven te halen.

Doe maar Belgie.
Nee, tegen Brugge is lekker.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:38:52 #290
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62160564
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee, tegen Brugge is lekker.
Dichtbij, Belgisch bier, mooie stad. Ik zie het probleem niet zo.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:39:20 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62160585
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Crane het volgende:

[..]

Nee, stel je voor: thuis winnen van NEC en Kalmar FF!
[..]

Mijn wil is heel reëel. Zet de spelers die dit seizoen voor NAC in actie zijn gekomen eens naast die van ons. Daar spelen ze met Lurling, Amoah en Kolkka. Dus doe niet alsof al die teams bulken van de kwaliteit en dat het onrealistisch is om daarmee te concurreren.
[..]

Ze hebben dit toch zelf veroorzaakt. Als ze gewoon van NEC en Heracles hadden gewonnen was er niet veel aan de hand geweest. Zoals ik al eerder zei: als je met dit Feyenoord slechts voor een plek bij de eerste 9 gaat dan vraag ik me af wat heel de club nog voorstelt.
Ik heb het niet over thuis winnen van NEC, jij begon ermee dat je als Feyenoord zijnde NEC zou moeten overklassen . Dat slaat gewoon nergens op. Ik had een betere start dan 4 uit 5 verwacht, maar de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles. De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht en zie ik Feyenoord steeds beter worden, dus is het een kwestie van tijd voordat dat zich gaat uitbetalen. Maar je kan niet zeggen dat "vanaf nu alles gewonnen moet worden". Waarop baseer je dat? Waarom denk je dat het reëel is dat Feyenoord een reeks van 4 uit 5 opvolgt met 15 uit 5? Zoiets gaat geleidelijk, jij wilt veel te snel resultaat zien.

Het is heel realistisch om een hogere eindklassering dan NAC te verwachten, maar NAC heeft al een goed seizoen met hetzelfde team achter de rug (hetzelfde team dat vorig jaar met een 5-0 nederlaag tegen Feyenoord begon), Feyenoord begint net, niet zo gek dat NAC beter start. Ik acht de kans vrij groot dat Feyenoord boven NAC gaat eindigen. Maar ik oordeel niet meteen aan de hand van de resultaten, daarvoor is het seizoen te vroeg. Als je tijdens de winterstop 12e staat, ja, dan mag je oordelen dat er iets goed mis is . Maar nu nog niet.
pi_62160602
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dichtbij, Belgisch bier, mooie stad. Ik zie het probleem niet zo.
Nu denk je alleen aan jezelf.
pi_62160612
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Je vergeet wel 1 ding de investeerders die geld hebben geleend zijn er niet blij mee lijkt mij. Dus het is maar de vraag of ze een volgende keer nog geld willen lenen.
Daar heb je op zich een punt, maar als investeerder weet je dat je een gok waagt. En ik neem aan dat er duidelijk afspraken gemaakt zijn rondom de Talentpools.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:41:32 #294
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62160671
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Nu denk je alleen aan jezelf.
Ach, alsof we ver gaan komen in die UEFA-cup.

Kun je maar beter een paar mooie teams loten.
Milan,Tottenham/ Duitse club thuis, Kopenhagen of Brugge uit.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:42:16 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62160699
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ach, alsof we ver gaan komen in die UEFA-cup.

Kun je maar beter een paar mooie teams loten.
Ik denk dat Feyenoord het wel goed gaat doen in de UEFA Cup eigenlijk .
pi_62160802
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:
de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles. De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht
Ik vond de wedstrijd tegen top oss ook slecht net als het verlies tegen Kalmar FF.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:47:27 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62160910
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ik vond de wedstrijd tegen top oss ook slecht net als het verlies tegen Kalmar FF.
Ik heb het alleen over de competitie nu. Tegen Top Oss vond ik Feyenoord trouwens niet zo slecht, alleen aan de afronding schortte het nogal (understatement). Alleen tegen Kalmar was het echt slecht ja.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:48:01 #298
185115 Juk
Misschien
pi_62160937
quote:
Net als dat uitgooien en uittrappen altijd een garantie voor balverlies is overigens, of de corners die nooit iets opleveren, allemaal opvallende punten waar toch op te trainen zou moeten zijn.
Vooral de corners lijken nooit gevaarlijk te zijn terwijl je met Hofland en Bahia 2 zeer goede koppers hebt.

Dat gezeur van Crane laat ik maar even achterwege, een discussie kan je toch niet aangaan want zijn wil is schijnbaar wet.

Wat ik wel opvallend vindt is de kwestie Makaay.
Iemand gaf het al aan, hij kwam de bal steeds halen en kaatste vaak om mensen diep te sturen.
De kracht van Makaay ligt juist in het zelf diep gaan, presies op het juiste moment uit de rug van de verdediger lopen.
Zou dat een trainers opdracht zijn, krijgt hij anders geen ballen aangespeeld (zijn reputatie zorgt ook standaard voor een dubbele dekking) , mist hij nog vertrouwen om op het randje te spelen of, en dit is het "doomscenario", kan hij het fysiek gewoon niet meer aan.

Wat veel mensen vergeten is dat hij het einde van vorig seizoen ook al een maand geblesseerd is geweest na een aanslag van Augustien. Voor een oude speler is een maand blessure, zomerstop, geen voorbereiding vanwege de OS en dan nog een maand een blessure nou niet ideaal. Zeker niet voor een speler die het van zijn wedstrijdritme moet hebben.

Toch denk ik dat het vanzelf begint te komen. Behalve wennen aan een nieuw systeem moet iedereen ook wennen aan nieuwe spelers. En dan kunnen sommige mensen beweren dat dat ingespeeld raken 2 weken duurt maar die snappen dan zeker niet waarom een voorbereiding voor elke club 2 maanden duurt.
The only thing I fear is my MoM
pi_62161093
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over thuis winnen van NEC, jij begon ermee dat je als Feyenoord zijnde NEC zou moeten overklassen . Dat slaat gewoon nergens op.
Verkeerde woorkeuze van mij misschien. Ik bedoelde meer dat ze in de eerste helft met 2-0 voor hadden moeten staan om in de tweede helft de boel op slot te gooien. Dan had je 3 punten, was je minder vermoeid en kreeg je meer zelfvertrouwen.
quote:
Ik had een betere start dan 4 uit 5 verwacht, maar de enige wedstrijd die ik beschamend vind is de 3-1 nederlaag tegen Heracles.
Voeg daar de wanvertoningen tegen Kalmar en Top Oss maar aan toe. Geen competitie, wel wedstrijden waarin het onszelf veels te moeilijk hebben gemaakt.
quote:
De rest van de wedstrijden vond ik Feyenoord niet slecht en zie ik Feyenoord steeds beter worden, dus is het een kwestie van tijd voordat dat zich gaat uitbetalen. Maar je kan niet zeggen dat "vanaf nu alles gewonnen moet worden". Waarop baseer je dat? Waarom denk je dat het reëel is dat Feyenoord een reeks van 4 uit 5 opvolgt met 15 uit 5? Zoiets gaat geleidelijk, jij wilt veel te snel resultaat zien.
Het is niet allemaal zo makkelijk en simpel in het topvoetbal. Als je zelf faalt, moet je dubbel zo hard werken om dat goed te maken en dus moeten de spelers de komende tijd boven zichzelf uit gaan stijgen. Er in elk geval alles aan doen om dat te bereiken.

Nu is het dit weer, en volgend seizoen zal het wel weer iets zijn als dat er 2 of 3 belangrijke spelers vertrokken zijn en dat hun opvolgers tijd nodig hebben ofzo. Zo kun je wel door blijven gaan.
quote:
Het is heel realistisch om een hogere eindklassering dan NAC te verwachten, maar NAC heeft al een goed seizoen met hetzelfde team achter de rug (hetzelfde team dat vorig jaar met een 5-0 nederlaag tegen Feyenoord begon), Feyenoord begint net.
Bij Feyenoord is er niemand vertrokken en zijn er ook maar 2 nieuwe spelers bijgekomen hoor. Er zijn bij NAC geloof ik meer wisselingen geweest dan bij ons.
quote:
Ik acht de kans vrij groot dat Feyenoord boven NAC gaat eindigen. Maar ik oordeel niet meteen aan de hand van de resultaten, daarvoor is het seizoen te vroeg. Als je tijdens de winterstop 12e staat, ja, dan mag je oordelen dat er iets goed mis is . Maar nu nog niet.
Daarom zeg ik ook: het moet vanaf nu beter, anders sta je straks met de winterstop 12e of 13e.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:54:31 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62161197
Het moet ook beter, maar het gaat ook steeds beter. Dat zie je zelf toch ook wel? Of kijk je écht alleen maar naar de resultaten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')