abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62153996
Het was toch geen troll ik zei gewoon waar het op stond van Ajax en Feyenoord.
AFC AJAX
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:05:45 #202
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62154030
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Kun jij niet voor FC Utrecht worden? Daar zijn ze ook tevreden met alles boven de degradatiestreep.

Je kan als spits een paar slechte weken hebben, maar Makaay is gewoon door elke middelmatige eredivisiespits voorbij gestreeft. Amoah, Sibon, N'Kufo: ALLEMAAL beter en effectiever dan hem.

Je kunt net zo goed een pion op z'n plek zetten, die vraagt tenminste geen 1,5 miljoen euro salaris per jaar.
-normaal doen-
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

En hoe vond je Bahía?
Die vond ik wel meevallen, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo op hem heb gelet.
Hij had wel die Tchibamba (ofzo?) moeten neerschoppen.

De volgende keer zal ik speciaal voor jou op hem letten, ok.

[ Bericht 18% gewijzigd door sjimz op 05-10-2008 19:09:24 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62154046
quote:
Verbeek: "We hadden niet hoeven te verliezen"
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:07:46 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62154061
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:06 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, klootviool.
Elite
Tegen TTIP
pi_62154084
Crane, doe veel mensen hier een lol en ga je in je leven storten op iets wat je waarschijnlijk beter ligt dan een voetbalclub 'supporteren':
pi_62154128
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, klootviool.
En dit dan
quote:
"In de rust hebben wij de puntjes op de i gezet en afspraken gemaakt voor de tweede helft. Deze afspraken zijn niet nagekomen
Alweer de afspraken niet nagekomen waarom maak je dan afspraken ..
pi_62154144
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef BonJovi het volgende:
Het was toch geen troll ik zei gewoon waar het op stond van Ajax en Feyenoord.
Excuus dan, het kon ook als troll gezien worden namelijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62154438
wat een fout was dat van de cler. Waarom staat die gast nog steeds in de basis die gast stapelt fout op fout.
pi_62154446
WTF
NOS
pi_62154495
quote:
Technisch Directeur Peter Bosz schuift vanavond aan tafel in Studio Voetbal. Naast Bosz zijn ook Hugo Borst en Ronald Koeman aanwezig in het door Jack van Gelder gepresenteerde programma dat om 22.55u begint op Nederland 1.
Jah goed gespeeld in eerste helft maar dan moet je die kansen ook afmaken. Maar er is gewoon niemand die kan scoren. Makaay takelt helemaal af en kan niet veel meer.
pi_62154570
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
wat een fout was dat van de cler. Waarom staat die gast nog steeds in de basis die gast stapelt fout op fout.
Hij glijdt gewoon uit... Van Bronkhorst maakt een grotere fout.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:36:24 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62154676
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Je zit dus al de hele dag met je mening klaar terwijl je de wedstrijd niet eens gezien hebt ? Wat een aanfluiting ben jij. De Cler glijdt gewoon uit, pech.
2000 light years from home
pi_62154848
Zo maken we het de subtoppers wel heel makkelijk.
pi_62154907
Heb me weer geergerd aan het inzetten van het welkbekende 'wie niet springt'. Pleurt nou eens een end op met dat elke wedstrijd weer te zingen.
pi_62154949
Troll

[ Bericht 98% gewijzigd door Gordon_Shumway op 05-10-2008 19:50:42 ]
pi_62154974
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Wat moeten ze anders. Dat die mensen nog naar de kuip komen is een wonder.
Iets anders inzetten. Is genoeg keuze.

En ach ik gaat nog steeds met veel plezier naar de Kuip.
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:49:19 #217
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62154987
Reactie op troll

[ Bericht 96% gewijzigd door Gordon_Shumway op 05-10-2008 19:51:28 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62155008
Troll

Palmboom, ook hier is trollen niet gewenst

[ Bericht 89% gewijzigd door Gordon_Shumway op 05-10-2008 19:52:14 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:51:37 #219
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62155032
Reactie op troll

[ Bericht 49% gewijzigd door Gordon_Shumway op 05-10-2008 19:53:01 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62155041
Beste stuurlui staan aan wal toch?
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:54:19 #221
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62155101
Zeiknat geworden vandaag, en dan ook nog eens zo'n kutdag hebben.
We missen een spits (in vorm).

Ik denk dat ik de komende week m'n huis niet uitkom.
pi_62155431
Bayern heeft dat gewoon goed gezien met Makaay, die is over zn top heen..

Die Janota zie ik wel iets in hoor, maakte vandaag ook weer een leuke indruk in een verliezend team..
Brett Holman
pi_62155526
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Siemerink het volgende:
Crane, doe veel mensen hier een lol en ga je in je leven storten op iets wat je waarschijnlijk beter ligt dan een voetbalclub 'supporteren':
Dus supporteren houdt in dat je roept "ik vond dat we best goed speelden" na de zoveelste competitienederlaag terwijl je straks met kerst gewoon in de degradatiezone staat als ze het zo doorgaat?

Er worden steeds excuses aangehaald. Dan is het een snelle rode kaart, dan is het pech, dan werkt de scheids je tegen, dan zijn het blessures... Je kunt geen excuses blijven verzinnen, vandaag hadden gewoon 3 punten moeten zijn, klaar.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62155529
ik vond Fer echt slecht vandaag, Davids (die overigens goed speelde) kon de hele wedstrijd zo bij hem weg lopen
Van Bronckhorst was ook slecht, maar hij treft geen blaam. is absoluut geen centrale verdediger

waarom werd het veld trouwens klein gehouden?
en waarom glijden onze spelers altijd uit?

ook Timmer lag alweer op de grond voordat er geschoten werd bij de 2e goal
Greene en Bahia ga ik niets meer over zeggen
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef blindgier het volgende:
Heb me weer geergerd aan het inzetten van het welkbekende 'wie niet springt'. Pleurt nou eens een end op met dat elke wedstrijd weer te zingen.
'Kuipers, je moeder is een hoer' wordt massaal meegezongen en het 'Hand in Hand' kan er niet vanaf, triest
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:11:08 #225
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62155576
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef endr0me het volgende:
Ik wacht nog even het seizoen af, vond Makaay vandaag (vooral de eerste helft) het combinerend niet eens zo slecht doen. Alleen een spits hoort te scoren en dat doet 'ie niet.
Heb er nog steeds vertrouwen in dat het wel goed gaat komen dit seizoen, er zit in ieder gevaal veel meer voetbal in als onder Van Marwijk.

NEC stond vandaag ook goed te verdedigen, wat een beer is die Wisgerhof toch.
Been heeft het gewoon goed voor elkaar, als je ziet dat vandaag zelf Tim Jansen goed speelt.
pi_62155579
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef endr0me het volgende:
Ik snap nu achteraf idd waarom ze hem zo extreem gemakkelijk lieten gaan.
quote:
Die Janota zie ik wel iets in hoor, maakte vandaag ook weer een leuke indruk in een verliezend team..
Het is vanzelfsprekend dat je een 'leuke indruk' maakt wanneer je in het eerste van Feyenoord speelt natuurlijk.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:12:42 #227
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62155631
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef ruud_fr het volgende:
'Kuipers, je moeder is een hoer' wordt massaal meegezongen en het 'Hand in Hand' kan er niet vanaf, triest
Trieste sfeer inderdaad.

Is het We shall not be moved ons nieuwe clublied geworden ofzo
pi_62155649
El Ahmadi vond ik trouwens best goed, of ligt dat aan mij
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:14:05 #229
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62155667
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
Werd gaandeweg de wedstrijd steeds matiger, maar begon erg goed inderdaad. Hoopvol
pi_62155679
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
Prima debuut idd.
pi_62155804
Ben benieuwd wat onze grote vriend Bosz vanavond te melden heeft. Waarschijnlijk niks boeiends. Morgen Verbeek. Zijn ze daar ook weer ff vanaf.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62155815
Gezeik op Makaay in een keer
Doe toch normaal die man is net terug van een blessure mensen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62155844
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Hoe lang ga je die lulsmoes nog gebruiken. Speelt gewoon alweer een week of 3 hoor. Over 2 a 3 weken zal het wel weer worden : "jaaaa maar maar hij krijgt te weinig aanvoer".
pi_62155859
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Canisfire het volgende:
Hij is al een maand terug van een blessure.Vandaag speelde hij zeker niet slecht maar nij heeft niet gescoord en dat hoor je als spits wel te doen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62155870
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben benieuwd wat onze grote vriend Bosz vanavond te melden heeft. Waarschijnlijk niks boeiends. Morgen Verbeek. Zijn ze daar ook weer ff vanaf.
Zullen flink hard aangepakt gaan worden, ik ben erg benieuwd.
pi_62155968
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Hoe lang ga je die lulsmoes nog gebruiken. Speelt gewoon alweer een week of 3 hoor. Over 2 a 3 weken zal het wel weer worden : "jaaaa maar maar hij krijgt te weinig aanvoer".
waarom volg jij het voetbal en Feyenoord in het bijzonder? je zit overal op te zeiken, iedereen moet jouw mening hebben, je gaat nooit naar een wedstrijd, vertel eens...
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:52:52 #237
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62156763
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Crane het volgende:

[..]

Makaay speelt echt al heel lang matig, hij voetbalt te weinig mee. Misschien dat hij rendeert bij Manchester United waar alle ballen panklaar worden gelegd, maar bij Feyenoord is 'ie zooo statisch. Alhoewel het vandaag minder erg was dan vorige keer, maar die twee ballen die hij schoot moeten er gewoon in.
2000 light years from home
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:02:00 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62157049
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

waarom volg jij het voetbal en Feyenoord in het bijzonder? je zit overal op te zeiken, iedereen moet jouw mening hebben, je gaat nooit naar een wedstrijd, vertel eens...
Wat heeft het nog voor zin om met hem in discussie te gaan. Heb echt teveel tijd aan hem besteed, zonde eigenlijk. Lekker brullen van de zijlijn en nooit daad bij het woord voegen (Wanneer rot je nou eens op?).

Hij is trouwens niet de enige debiel die er rondloopt. Zijn er meer van. Kunnen alleen maar negatief doemdenken, terwijl het allemaal niet zo slecht is als het lijkt. Elke keer dat Feijenoord verliest is het weer paniek in de tent, moet er weer gekankerd worden op spelers, is het allemaal kut en degraderen we. Wordt er gewonnen, dan hoor je ze niet...
Elite
Tegen TTIP
pi_62157142
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heeft het nog voor zin om met hem in discussie te gaan. Heb echt teveel tijd aan hem besteed, zonde eigenlijk. Lekker brullen van de zijlijn en nooit daad bij het woord voegen (Wanneer rot je nou eens op?).
ik ga niet in discussie, ik lul hem slechts uit
pi_62157209
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Makaay speelt echt al heel lang matig, hij voetbalt te weinig mee. Misschien dat hij rendeert bij Manchester United waar alle ballen panklaar worden gelegd, maar bij Feyenoord is 'ie zooo statisch. Alhoewel het vandaag minder erg was dan vorige keer, maar die twee ballen die hij schoot moeten er gewoon in.
Dat hij terugkomt van een blessure is idd ook geen excuus, hij speelde daarvoor ook al steeds minder..

In een slecht voetballend elftal heb je helaas weinig aan Makaay
Brett Holman
pi_62157495
Maar ja Makaay wegdoen zoals sommigen roepen zal toch echt Feyenoord niet verder helpen. Beetje kansloos om dat te roepen.
pi_62157541
Ja laten we onze beste spits die zijn sporen in de wereldtop dubbel en dwars heeft verdiend weg doen
Wat een debielen zitten hier op het forum zeg,
pi_62157893
Het is gewoon een jaartje anders dan normaal... Ik kan me seizoenen lang perfecte starts herinneren om vervolgens na de winterstop door alles en iedereen ingehaald te worden. Geloof me nou maar, er komt niet een team fluitende de van Brienenoord over. De manier van spelen is nog niet perfect, maar boezemt tegenstanders nog genoeg angst in. Dat is een tijdje terug wel anders geweest.

Gezeik over spelers ook altijd, ze kunnen stuk voor stuk voetballen en niemand gaat graag als verliezer van van het veld. Het toont gewoon aan dat voetbal niet enkel een fysieke sport is, anders zou altijd het op papier sterkste team winnen. Ik denk dan ook dat sommigen hier alleen maar zeuren om het zeuren, want het zijn ook de eersten die in een ajax topic gaan trollen als Feyenoord wel heeft gewonnen...
BFF met GGMM
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:30:23 #244
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_62157972
En het "You only sing when you're winning" naar de N.E.C. fans.
Na de 0-2 was het meer "We only sing when we're winning"

Triest ook om naar je eigen fans "Het zijn maar joden die fluiten" te zingen.
Ik fluit niemand uit maar je mag ze wel laten weten dat ze zo af en toe mogen werken voor hun geld.
Zelfde voor mensen die teleurgesteld eerder weglopen.
Laat iedereen dat lekker zelf uitzoeken.

Maargoed dat is Feyenoord anno 2008.
En Feyenoordfan ben je nog steeds niet voor je lol maar volgende keer gaan we weer
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Trieste sfeer inderdaad.

Is het We shall not be moved ons nieuwe clublied geworden ofzo
pi_62158207
Tjongejonge, wat een mafkezen hier (Crane en Palmboom in het bijzonder). Jullie willen iedereen eruit hebben, oa Verbeek en De Cler. Wie moeten er dan staan? Feyenoord loopt op dit moment niet over van kwaliteit en heeft gewoon ontzettend veel pech met alle blessures. Vandaag tweede helft gezien, niveau was echt slecht. Toch tegen Grunn vond ik Feyenoord met 10 man knap spelen. Tweede helft tegen Kalmar ook gezien, voldoende goede combinaties toen op t middenveld. Ik verwacht dat als Verbeek de kans krijgt dat Feyenoord aan t eind van het seizoen zoals het hoort mee knokt om Europese tickets.
pi_62158425
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
Kunnen alleen maar negatief doemdenken, terwijl het allemaal niet zo slecht is als het lijkt. Elke keer dat Feijenoord verliest is het weer paniek in de tent, moet er weer gekankerd worden op spelers, is het allemaal kut en degraderen we. Wordt er gewonnen, dan hoor je ze niet...
Jij, en een aantal anderen, lijken te vergeten waar het allemaal om draait. Te vergeten dat we Feyenoord zijn, een club die op een aantal fronten de grootste club van Nederland is, een club met een enorme geschiedenis, een club met Europa Cups in de kast.

En een keer verliezen kan altijd, zeker tegen een goed draaiende ploeg als NEC. Maar niet als je ook al punten verloren heb tegen Heracles, Ajax en Groningen. Zelfs bij Twente of Heerenveen slaat de paniek toe als ze na 5 wedstrijden ergens in het rechter rijtje staan met nog geen eens het gemiddelde van een punt per gespeelde wedstrijd. Maar bij de voormalig topclub Feyenoord kan en mag het allemaal.

Ik vraag me af, waar zit de bodem? Verbeek zei bij z'n binnenkomst dat Feyenoord zelfs al achterloopt op de subtop, qua professionaliteit. Goed gezien van Gert-Jan, maar ik zie die achterstand de laatste maanden eerder groeien dan slinken. Nu verander je een hele organisatie niet in 3 maanden, maar zelfs de meest

Feyenoord is te kwetsbaar. Als er 1 factor tegenzit, dan stort alles direct in als een kaartenhuis. Elke keer is er wel weer iets. Hofland en De Guzman mogen gerust een rode kaart pakken zonder ook maar goed op hun flikker te krijgen (waardoor we tegen Kalmar en Groningen verliezen), Makaay mag gerust wedstrijden lang droog staan, en thuis tegen een of ander Zweeds clubje met een begroting van 5 miljoen is ook prima.

De titel is vrijwel onmogelijk dit seizoen, de 5e plek is het minimale wat er behaald moet worden. En daarvoor moet er vanaf nu gewoon gewonnen worden. Tussen Twente, Ajax, AZ, PSV, Groningen, NAC en Heerenveen komen gaat nu echt een loodzware opgave worden. Sterker nog, ik denk dat als we ons tot de winterstop nog nauwelijks puntverlies kunnen permiteren.

Totale paniek slaan is niet handig, maar er mag best wel wat druk op Verbeek en de spelers komen nu. Het wankele kaartenhuis moet eens plaats maken voor een stevige basis. Een scheidsrechter, rode kaart of het gemis van een paar basisspelers mag geen reden zijn om alles te verliezen.
pi_62158569
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Totale paniek slaan is niet handig, maar er mag best wel wat druk op Verbeek en de spelers komen nu. Het wankele kaartenhuis moet eens plaats maken voor een stevige basis.
Klinkt leuk hoor, maar wat moet er dan gebeuren?
pi_62158652
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Jullie willen iedereen eruit hebben, oa Verbeek en De Cler.
quote:
Wie moeten er dan staan? Feyenoord loopt op dit moment niet over van kwaliteit en heeft gewoon ontzettend veel pech met alle blessures.
Blabla. Voor de zoveelste maal: er stonden gewoon een stuk of 7 basisspelers op het veld vandaag, en de spelers die er verder in stonden zouden het verlies nog een beetje op moeten kunnen vangen, anders horen ze niet bij Feyenoord thuis.
quote:
Vandaag tweede helft gezien, niveau was echt slecht. Toch tegen Grunn vond ik Feyenoord met 10 man knap spelen. Tweede helft tegen Kalmar ook gezien, voldoende goede combinaties toen op t middenveld. Ik verwacht dat als Verbeek de kans krijgt dat Feyenoord aan t eind van het seizoen zoals het hoort mee knokt om Europese tickets.
Het is allemaal leuk hoor... als het hier over FC Utrecht of Vitesse ging. Een 'redelijke' helft is niet genoeg, snap dat eens.

Feyenoord moet niet strijden om UEFA Cup-voetbal, dat moet een vanzelfsprekend iets zijn, ook dit seizoen. De spelers die wij hebben zijn meer dan gelijkwaardig aan die van NAC of Heerenveen. We hadden gewoon nu stevig in het linker rijtje moeten staan, dat lijkt me echt niet teveel gevraagd voor spelers die miljoenen verdienen, meervoudig international zijn en Europese ervaring hebben.
pi_62158714
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Klinkt leuk hoor, maar wat moet er dan gebeuren?
Als ik dat zo makkelijk kon zeggen was ik wel profcoach geweest. Allereerst wat ik hierboven zei; niet iedereen zo laten freewheelen, de competitie is al meer dan een maand aan de gang. Die rode kaarten van Hofland en De Guzman waren echt te schandalig voor woorden. Verbeek zou die 2 alle hoeken van de kleedkamer moeten laten zien...
pi_62158768
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:09 schreef ruud_fr het volgende:

zal het efkes uitleggen, dat kwam omdat we een zuivere penalty werden onthouden, vandaar.
en monsieur floot al niet best. daarna kwam de 0-1. het publiek was daarom enigzins gepikeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')