-normaal doen-quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Kun jij niet voor FC Utrecht worden? Daar zijn ze ook tevreden met alles boven de degradatiestreep.
Je kan als spits een paar slechte weken hebben, maar Makaay is gewoon door elke middelmatige eredivisiespits voorbij gestreeft. Amoah, Sibon, N'Kufo: ALLEMAAL beter en effectiever dan hem.
Je kunt net zo goed een pion op z'n plek zetten, die vraagt tenminste geen 1,5 miljoen euro salaris per jaar.
Die vond ik wel meevallen, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo op hem heb gelet.quote:
En dit danquote:
Alweer de afspraken niet nagekomen waarom maak je dan afspraken ..quote:"In de rust hebben wij de puntjes op de i gezet en afspraken gemaakt voor de tweede helft. Deze afspraken zijn niet nagekomen
Excuus dan, het kon ook als troll gezien worden namelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:04 schreef BonJovi het volgende:
Het was toch geen troll ik zei gewoon waar het op stond van Ajax en Feyenoord.
Jah goed gespeeld in eerste helft maar dan moet je die kansen ook afmaken. Maar er is gewoon niemand die kan scoren. Makaay takelt helemaal af en kan niet veel meer.quote:Technisch Directeur Peter Bosz schuift vanavond aan tafel in Studio Voetbal. Naast Bosz zijn ook Hugo Borst en Ronald Koeman aanwezig in het door Jack van Gelder gepresenteerde programma dat om 22.55u begint op Nederland 1.
Hij glijdt gewoon uit... Van Bronkhorst maakt een grotere fout.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
wat een fout was dat van de cler. Waarom staat die gast nog steeds in de basis die gast stapelt fout op fout.
Je zit dus al de hele dag met je mening klaar terwijl je de wedstrijd niet eens gezien hebtquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:25 schreef Palmboom313 het volgende:
![]()
wat een fout was dat van de cler. Waarom staat die gast nog steeds in de basis die gast stapelt fout op fout.
Iets anders inzetten. Is genoeg keuze.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders. Dat die mensen nog naar de kuip komen is een wonder.
Dus supporteren houdt in dat je roept "ik vond dat we best goed speelden" na de zoveelste competitienederlaag terwijl je straks met kerst gewoon in de degradatiezone staat als ze het zo doorgaat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:08 schreef Siemerink het volgende:
Crane, doe veel mensen hier een lol en ga je in je leven storten op iets wat je waarschijnlijk beter ligt dan een voetbalclub 'supporteren':
'Kuipers, je moeder is een hoer' wordt massaal meegezongen en het 'Hand in Hand' kan er niet vanaf, triestquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef blindgier het volgende:
Heb me weer geergerd aan het inzetten van het welkbekende 'wie niet springt'. Pleurt nou eens een end op met dat elke wedstrijd weer te zingen.
Ik wacht nog even het seizoen af, vond Makaay vandaag (vooral de eerste helft) het combinerend niet eens zo slecht doen. Alleen een spits hoort te scoren en dat doet 'ie niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef endr0me het volgende:
Bayern heeft dat gewoon goed gezien met Makaay, die is over zn top heen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |