Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.quote:
ik snap dat men boos is dat er geen penalty werd gegeven, dat was ik zelf ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zal het efkes uitleggen, dat kwam omdat we een zuivere penalty werden onthouden, vandaar.
en monsieur floot al niet best. daarna kwam de 0-1. het publiek was daarom enigzins gepikeerd
Hoe kom je erbij dat ik dat vergeet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij, en een aantal anderen, lijken te vergeten waar het allemaal om draait. Te vergeten dat we Feyenoord zijn, een club die op een aantal fronten de grootste club van Nederland is, een club met een enorme geschiedenis, een club met Europa Cups in de kast.
Ja, topsportquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.
Dat Oprah Winfrey gejengel door sommigen hier...
quote:Feyenoord eindigt gewoon netjes tussen de eerste 5 en doen ze dat niet, dan zeiken we er wel over als het zover is.
Tekort op Ajax en PSV ja. Niet op alle andere clubs die boven Feyenoord staan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat vergeet?
Je ziet toch zelf wel dat we op financieel en sportief gebied te kort komen op dit moment?
Allerlaatste keer, ik beloof het.quote:
En ze hebben een bredere selectie waar ze op terug kunnen vallen, wij niet. Wij zitten met jeugdspelers waar niet eens zeker van is of ze het niveau wel aankunnen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat een pak hem beet Groningen en Heerenveen het financieel iets beter hebben dan onze club.
ok, er zijn volgens jou geen veranderingen gaande? Zowel bestuurlijk als sportief is Feyenoord aan het GROEIEN naar een goed topsport klimaat. Daar hebben ze met het contracteren van GJV een goede stap in gezet. Als je dan al na 5 competitie-wedstrijden begint te ijlen, dan heb je er of geen verstand van, of je bent van nature een dramaqueen...quote:
Ik snap niet waarom je zo overdreven zeurt. We hebben wel eens ergere reeksen gehad, ook vorig seizoen, alleen toen was het niet aan het begin van de competitie. Liever nu 4 uit 5 dan de laatste 5 wedstrijden en zo alles mislopen. Ik ben er vrij zeker van dat we voor de winterstop bij de eerste vijf staan. En dat is niet omdat dat moet, niet omdat we internationals hebben, niet omdat we geen Utrecht of Willem II zijn, maar omdat het spel steeds beter wordt. Goed spel betaalt zich vanzelf uit in punten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, topsportGewoon lekker ballen en doen en laten wat je wilt joh. Wat kan jou het schelen als Feyenoord straks over 7 jaar een armoedig kutclubje als Ado is. Overigens heb ik nooit een Steve.Irwin-account gehad.
[..]En daar heb ik nu juist zo'n hekel aan, dat achteraf gelul. Worden ze dit jaar 9e ofzo, en begin volgend seizoen roept iedereen weer dat het wel goedkomt, om na het seizoen wéér te gaan zeiken.
en ze verkopen hun spelers keer op keer voor de hoofdprijs, dat gaat met Berg ook weer gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
En ze hebben een bredere selectie waar ze op terug kunnen vallen, wij niet.
Jammer dat hij geen pijlstaart rog is tegen gekomenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond je als Steve.Irwin al geen groot licht, maar helaas lijkt jou bodem ook nog lang niet in zicht.
Dat Oprah Winfrey gejengel door sommigen hier...
Feyenoord eindigt gewoon netjes tussen de eerste 5 en doen ze dat niet, dan zeiken we er wel over als het zover is.
Door dat ze spelers voor een appel en een ei kopen en daarna voor zoveel geld doorverkopen. Waarom kan feyenoord deze spelers niet scouten.. En wat ik wel het ergste vind is dat greene nog steeds speelminuten krijgt terwijl al lang gebleken is dat hij te kort komt. Zet hem dan in het 2e ofzo maar laat hem niet meer mee doen met het 1e elftal.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
Denk toch dat een pak hem beet Groningen en Heerenveen het financieel iets beter hebben dan onze club.
Prima, ook op die clubs zou je nog achter mogen staan, dit seizoen. Overigens zijn de selecties van die 2 clubs niet beter dan die van ons. Sterker nog: als iedereen fit is zitten we qua eerste elf helemaal niet zo ver van Ajax en PSV af.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef blindgier het volgende:
die zwemmen niet in het pierebadjequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen pijlstaart rog is tegen gekomen
Is het wel pech dat ze niet met 2-0 voor staan. Volgens mij komen ze gewoon voorin kwaliteit om die goal te maken. En dan kregen ze 1 tegen goal. En meteen lukt niets meer toch wel opvallend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond,
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ok, er zijn volgens jou geen veranderingen gaande? Zowel bestuurlijk als sportief is Feyenoord aan het GROEIEN naar een goed topsport klimaat. Daar hebben ze met het contracteren van GJV een goede stap in gezet. Als je dan al na 5 competitie-wedstrijden begint te ijlen, dan heb je er of geen verstand van, of je bent van nature een dramaqueen...
Komt omdat iedereen het erover eens is dat het een 100% penalty was, Jan van Halst en Humberto wel in ieder gevalquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Vreemd dat ik niemand hoor (ook bij Studio Sport niet) over de niet gegeven penalty door Kuiper. Ik was er al van overtuigd maar na het zien van de beelden bij Studio Sport weet ik het zeker, Biseswar werd overduidelijk naar beneden getrokken. Die NEC speler hing notabene met z'n volle gewicht aan Biseswar. Hoe die commentator van de NOS er dan bij komt dat het geen penalty was.
Naar mijn mening cruciaal voor de wedstrijd, tot dat moment overheerste Feyenoord, had het pech dat het nog niet met 2-0 voorstond, maar gelijk na dat moment viel de 0-1 uit zo'n vervelende counter, en daarna is Feyenoord eigenlijk geen één keer terug weten te komen in de wedstrijd, ze waren in één klap het overwicht kwijt daarna.
Erg jammer, maar wel begrijpelijk. Ik put in ieder geval weer hoop uit het spel in de eerste helft. Daar klampen we ons dan maar aan vast. Eens moet het weer een keer meezitten toch.
Ik heb veel accounts gehad, maar toch echt geen Steve.Irwin.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Merkie het volgende:
Crane is geen Steve.Irwin, uiteraard niet. Dat zie je toch meteen aan de schrijfstijl.
Ik snap dat je dat vindt, maar jouw deadlines en verwachtingspatronen zijn altijd nergens op gebaseerd, behalve op jouw eigen wil. Dat is niet reëel. Natuurlijk moeten we nu gaan winnen, en ik denk ook dat dat wel gaat gebeuren, maar je moet geen moord en brand schreeuwen elke keer als we verliezen. Dit verwachtingspatroon leg je voor jezelf op zodat je weet dat je binnenkort weer lekker kan gaan zeuren. Ik denk niet dat Feyenoord nu ineens 5 wedstrijden op rij gaat winnen, terwijl dat van jou zo'n beetje moet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu heb ik zeker wel vertrouwen in Verbeek hoor, maar het is niet zo dat we Hiddink binnen gesleept hebben ofzo. Verbeek staat ook nog maar aan het begin van z'n carierre als trainer.
Ik zeg gewoon dat het vanaf nu afgelopen moet zijn. Slechte periode gehad, en nu gaan winnen. Het elftal heeft nu genoeg tijd gehad om een klein beetje ingespeeld te raken.
En het lijkt me dat iedereen ook ziet dat het beter wordt toch? Of ben ik een van de weinigen? Alleen al daarom heb ik vertrouwen in wat dit seizoen ons nog gaat brengen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo overdreven zeurt. We hebben wel eens ergere reeksen gehad, ook vorig seizoen, alleen toen was het niet aan het begin van de competitie. Liever nu 4 uit 5 dan de laatste 5 wedstrijden en zo alles mislopen. Ik ben er vrij zeker van dat we voor de winterstop bij de eerste vijf staan. En dat is niet omdat dat moet, niet omdat we internationals hebben, niet omdat we geen Utrecht of Willem II zijn, maar omdat het spel steeds beter wordt. Goed spel betaalt zich vanzelf uit in punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |