Dan kom jij de afspraak van vandaag toch gewoon niet na! Voor zoiets zou ik toch echt geen wedstrijd van Feyenoord laten schieten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik moet door het niet nakomen van afspraken door mensen in mijn projectgroep op school de wedstrijd van vandaag laten schieten
Het is een project waar we al een aantal weken mee bezig zijn in een groep van 6 man. Wij moeten morgen voor 12 uur alles ingeleverd hebben. Nu moeten we met z'n 5en zijn deel gaan maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:11 schreef blindgier het volgende:
[..]
Dan kom jij de afspraak van vandaag toch gewoon niet na! Voor zoiets zou ik toch echt geen wedstrijd van Feyenoord laten schieten.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ik denk dat Gio morgen in de verdediging staat en El Ahmadi neemt de plek van Gio over.
Heeft niets met pech te maken. Kuijpers is gewoon een debiel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef Merkie het volgende:
Wat een pech zeg.
Pech dat De Cler uitglijdt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft niets met pech te maken. Kuijpers is gewoon een debiel.
Het ligt niet aan Bahia hoor, volgens Happel speelt hij dit seizoen uitstekend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon uitstekend uitgecounterd. Met dank aan Kuipers.
Goede zaak in ieder geval dat de spelers gewoon door blijven zetten en dit is gewoon het probleem als je zo aanvallend wilt spelen en je Greene en Bahia achterin hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben blij dat we Makaay hebben, de spits die aan een halve kans genoeg heeft.Oh wacht, we mogen hem nog niet beoordelen omdat deze 33-jarige routinier een maandje niet gespeeld heeft, ondanks dat hij de maanden daarvoor ook bagger speelde.
![]()
Van Bronckhorst speelt doorgaans altijd voldoende.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
aan die gast hebben we niets meer net als van bronckhorst.
Zou Bos morgen ook op het matje worden geroepen om uitleg te geven over de nederlaag van vandaag?quote:
Eens. Maar we missen een spits in vorm, dat merk je echt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een voldoende voor iedereen vandaag. Op die ene terugval in de eerste helft na gewoon een vrij goede wedstrijd voor ons doen gespeeld. Klote dat Kuipers het verneukt voor ons en dat het vandaag totaal niet meezit. Wijnaldum in zijn eentje heeft meer kansen gehad dan NEC. Hij wou er gewoon niet in vandaag.
Chapeau voor de inzet.
Met 3 verdedigers die niet kunnen verdedigen kan je gewoon niet vol op de aanval spelen. Het moet helaas wat behoudender.
Ik zou toch eerst eens kijken naar verdedigers. Vooral een rechtsback (of gewoon Tiendalli een kans geven ipv Greene) en centrale verdediger lijken me geen overbodige luxe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo.
In de winterstop sowieso een spits erbij, anders wordt het vechten voor de 9e plek dit seizoen.
Je wou toch niet meer uitgescholden worden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo. Verbeek dient gewoon te presteren met dit materiaal en de smoesjes en excuses zijn simpelweg op.
In de winterstop sowieso een spits erbij, anders wordt het vechten voor de 9e plek dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |