Greene mag van mij best spelen als hij net zo speelt als afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
hoop in elk geval dat Greene niet speelt en Makaay een keer gaat scoren!
ja maar je weet toch dat hij 1 x per 2 jaar zo speeltquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Greene mag van mij best spelen als hij net zo speelt als afgelopen donderdag.
Je heb weinig andere keuzes voor de backpositie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar je weet toch dat hij 1 x per 2 jaar zo speelt
Nee, dat weet ik niet. Jij trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja maar je weet toch dat hij 1 x per 2 jaar zo speelt
van mij part stel je erasmus daar op........quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb weinig andere keuzes voor de backpositie.
Vooral in het verleden blijven leven, jochie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
van mij part stel je erasmus daar op........
Happel hoeveel wedstrijden in Fey 1 was Greene goed?
Verbeek kan dat wel, daarom moet hij gewoon spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:55 schreef TC03 het volgende:
Greene heeft het in zich om een degelijke voetballer te zijn, maar zijn mentaliteit laat het vaak afweten. Hij speelt soms zo laks en ongeïnspireerd. Misschien weet Verbeek hem te motiveren en wordt het een speler waar we wat aan hebben. Talentloos is hij niet namelijk.
Ik vraag me dan af waarom Verbeek Tiendalli niet gewoon een kans geeft in plaats van Greene. Die kans voor Biseswar pakt vooralsnog ook goed uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Je heb weinig andere keuzes voor de backpositie.
Sterker nog, bij het gewonnen EK-21 stond hij in het elftal van het toernooi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:41 schreef Canisfire het volgende:
Tiendalli die heeft bij Utrecht inderdaad ook gewoon laten zien dat hij het wel kan.
quote:Bos: Schatkist op shirts Feyenoord
DEN HAAG - Minister Wouter Bos (financiën) heeft op zijn website (BosBlog) zaterdag een opvallende opmerking. Of het serieus is?
afbeelding vergroten
Bos meldt in zijn dossier over de kredietcrisis en de overname van bank-verzekeraar Fortis in de laatste alinea nog even het laatste nieuws: ,,Met de directie van Feyenoord heb ik overeenstemming bereikt over het feit dat op de shirts niet langer Fortis, maar schatkist vermeld staat.''
Bekend is dat de minister fan is van de Rotterdamse club. De staat nam vrijdag de Nederlandse tak van Feyenoords hoofdsponsor Fortis over. (ANP)
quote:
quote:En dan het laatste nieuws: met de directie van Feyenoord heb ik inmiddels overeenstemming bereikt over het feit dat op de shirts van het eerste elftal niet langer Fortis maar ‘schatkist’ vermeld zal staan.
leuke stad, afgelopen jaren een paar keer geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Vorig jaar wat knokpartijtjes geweest, dus valt wel te begrijpen.
Ik hoop echt op Kopenhagen. Voor plus minus 140 euro op en neer met de trein.
Dan kom jij de afspraak van vandaag toch gewoon niet na! Voor zoiets zou ik toch echt geen wedstrijd van Feyenoord laten schieten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik moet door het niet nakomen van afspraken door mensen in mijn projectgroep op school de wedstrijd van vandaag laten schieten
Het is een project waar we al een aantal weken mee bezig zijn in een groep van 6 man. Wij moeten morgen voor 12 uur alles ingeleverd hebben. Nu moeten we met z'n 5en zijn deel gaan maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:11 schreef blindgier het volgende:
[..]
Dan kom jij de afspraak van vandaag toch gewoon niet na! Voor zoiets zou ik toch echt geen wedstrijd van Feyenoord laten schieten.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:17 schreef yvette1982 het volgende:
Ik denk dat Gio morgen in de verdediging staat en El Ahmadi neemt de plek van Gio over.
Heeft niets met pech te maken. Kuijpers is gewoon een debiel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef Merkie het volgende:
Wat een pech zeg.
Pech dat De Cler uitglijdt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft niets met pech te maken. Kuijpers is gewoon een debiel.
Het ligt niet aan Bahia hoor, volgens Happel speelt hij dit seizoen uitstekend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon uitstekend uitgecounterd. Met dank aan Kuipers.
Goede zaak in ieder geval dat de spelers gewoon door blijven zetten en dit is gewoon het probleem als je zo aanvallend wilt spelen en je Greene en Bahia achterin hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben blij dat we Makaay hebben, de spits die aan een halve kans genoeg heeft.Oh wacht, we mogen hem nog niet beoordelen omdat deze 33-jarige routinier een maandje niet gespeeld heeft, ondanks dat hij de maanden daarvoor ook bagger speelde.
![]()
Van Bronckhorst speelt doorgaans altijd voldoende.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
aan die gast hebben we niets meer net als van bronckhorst.
Zou Bos morgen ook op het matje worden geroepen om uitleg te geven over de nederlaag van vandaag?quote:
Eens. Maar we missen een spits in vorm, dat merk je echt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een voldoende voor iedereen vandaag. Op die ene terugval in de eerste helft na gewoon een vrij goede wedstrijd voor ons doen gespeeld. Klote dat Kuipers het verneukt voor ons en dat het vandaag totaal niet meezit. Wijnaldum in zijn eentje heeft meer kansen gehad dan NEC. Hij wou er gewoon niet in vandaag.
Chapeau voor de inzet.
Met 3 verdedigers die niet kunnen verdedigen kan je gewoon niet vol op de aanval spelen. Het moet helaas wat behoudender.
Ik zou toch eerst eens kijken naar verdedigers. Vooral een rechtsback (of gewoon Tiendalli een kans geven ipv Greene) en centrale verdediger lijken me geen overbodige luxe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo.
In de winterstop sowieso een spits erbij, anders wordt het vechten voor de 9e plek dit seizoen.
Je wou toch niet meer uitgescholden worden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo. Verbeek dient gewoon te presteren met dit materiaal en de smoesjes en excuses zijn simpelweg op.
In de winterstop sowieso een spits erbij, anders wordt het vechten voor de 9e plek dit seizoen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een voldoende voor iedereen vandaag.
Rot toch eens op joh, het is hier geen fucking Willem II. Dat NEC het toelaat dat je in de eerste helft een beetje op hun helft mag spelen wil niet zeggen dat Feyenoord goed was en complimenten verdient. Armoedig zooitje en met name Makaay moet gewoon op de bank. Verwende kut-miljonairquote:Chapeau voor de inzet.
Excuses, waarvoor excuses? Wat moet er verbeteren? Je moet gewoon constateren dat Feyenoord weer 'redelijk' speelde. De enige écht slechte wedstrijd was thuis tegen Kalmar. Waar is er precies verbetering nodig? Feyenoord mist gewoon twee goede aanvallers. Als Feyenoord Huntelaar en Suárez had stond het na 45 minuten 2-0 of 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. En ook de verdediging blijft heel grillig natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
De excuses zijn gewoon op nu, je kunt niet blijven verliezen want dan sta je met kerst simpelweg in de degradatiezone. M'n geduld met Makaay is echt helemaal op nu, wat mij betreft begint ie vanaf nu op de bank en zit je Janota in de basis ofzo. Verbeek dient gewoon te presteren met dit materiaal en de smoesjes en excuses zijn simpelweg op.
Kneus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
[..]
[..]
Rot toch eens op joh, het is hier geen fucking Willem II. Dat NEC het toelaat dat je in de eerste helft een beetje op hun helft mag spelen wil niet zeggen dat Feyenoord goed was en complimenten verdient. Armoedig zooitje en met name Makaay moet gewoon op de bank. Verwende kut-miljonair
Om hier op terug te komen, deze week stond ook in VI dat dit gaat gebeuren, dus het klopte.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
Voor de liefhebber van kledingsponsors:
Dit is het laatste seizoen voor Feyenoord in Kappa. Vanaf 2009/10 speelt de club zo goed als zeker in Puma-outfits.
Die hebben ze toch al eens gehad in de jaren tachtig?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Excuses, waarvoor excuses? Wat moet er verbeteren? Je moet gewoon constateren dat Feyenoord weer 'redelijk' speelde.
Het spreekt boekdelen dat iemand als Biseswar die 2 of 3 leuke wedstrijdjes speelt, meteen goed genoeg voor Feyenoord bevonden wordt door de supporters.quote:De enige écht slechte wedstrijd was thuis tegen Kalmar. Waar is er precies verbetering nodig? Feyenoord mist gewoon twee goede aanvallers. Als Feyenoord Huntelaar en Suárez had stond het na 45 minuten 2-0 of 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. En ook de verdediging blijft heel grillig natuurlijk.
Blablabla. Gio, De Cler, Timmer, Makaay, Wijnaldum, Bruins, Fer en El Ahmadi (zoveel meer kwaliteit dan NEC en Groningen) stonden er gewoon allemaal hoor. Met die spelers alleen zou je gewoon thuis NEC moeten overklassen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kneus.
Iedereen heeft toch de hele wedstrijd 100 % gegeven en de hele wedstrijd drukgezet. We hebben gewoon een beroerde oningespeelde selectie met teveel afwezigen.
Met een beetje pech eindigen we dit jaar gewoon 12e. Zou nog terecht zijn ook, zoals ze nu spelen. Armoedige bende.quote:Ik kan Greene moeilijk elke week verwijten dat hij er niets van kan. Het is niet zijn schuld dat hij in het Feyenoordshirt speelt.
Met een klein beetje geluk winnen wij vandaag gewoon met 2-0.
Crane heeft gesprokenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
[..]Kap alsjeblieft met positieve punten zoeken! 4 punten uit 5 wedstrijden, dat KAN gewoon niet. Het kan me geen fuck schelen dat ze 'redelijk' speelden, er moeten punten gehaald worden. Bovendien is 'redelijk' niet goed genoeg voor Feyenoord, en was de 2e helft dramatisch. Die neus van een scheids hielp daar ook nog eens flink aan mee.
[..]
Het spreekt boekdelen dat iemand als Biseswar die 2 of 3 leuke wedstrijdjes speelt, meteen goed genoeg voor Feyenoord bevonden wordt. Het is gewoon armoede, echt. En aangezien er geen geld is, gaat dat dit seizoen ook niet veranderen. We gaan een AZ-achtig (van vorig jaar) seizoen tegemoet waarin we bijna altijd 'redelijk spelen' maar gewoon vrijwel alles verliezen.
-niet persoonlijk worden-quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:27 schreef Crane het volgende:
Jij moet niet zo overdreven naar de resultaten kijken en altijd maar dingen eisen, aangezien iedereen ook wel doorheeft dat 4 uit 5 niet optimaal is. Ik vind Feyenoord steeds beter spelen en het zit ook niet erg mee. Je kan moeilijk ontkennen dat als we een spits hadden die niet alles mist en die lob van Wijnaldum niet ongelukkig tegen de lat komt de wedstrijd al snel gespeeld zou zijn en niemand dan ook maar iets te zeuren zou hebben. Tel daarbij op de zeer ongelukkige tegentreffer in de tweede helft (waaraan Feyenoord ook sterk begon, ook al was het voor korte tijd door die goal), en en dan begint het ouderwetse pompen of verzuipen weer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef Crane het volgende:
[..]Kap alsjeblieft met positieve punten zoeken! 4 punten uit 5 wedstrijden, dat KAN gewoon niet. Het kan me geen fuck schelen dat ze 'redelijk' speelden, er moeten punten gehaald worden. Bovendien is 'redelijk' niet goed genoeg voor Feyenoord, en was de 2e helft dramatisch. Die neus van een scheids hielp daar ook nog eens flink aan mee.
[..]
Het spreekt boekdelen dat iemand als Biseswar die 2 of 3 leuke wedstrijdjes speelt, meteen goed genoeg voor Feyenoord bevonden wordt. Het is gewoon armoede, echt. En aangezien er geen geld is, gaat dat dit seizoen ook niet veranderen. We gaan een AZ-achtig (van vorig jaar) seizoen tegemoet waarin we bijna altijd 'redelijk spelen' maar gewoon vrijwel alles verliezen.
'Niet optimaal'quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij moet niet zo overdreven naar de resultaten kijken en altijd maar dingen eisen, aangezien iedereen ook wel doorheeft dat 4 uit 5 niet optimaal is.
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Dan dien je gewoon in de 2e helft alsnog op voorsprong te komen.quote:Ik vind Feyenoord steeds beter spelen en het zit ook niet erg mee. Je kan moeilijk ontkennen dat als we een spits hadden die niet alles mist en die lob van Wijnaldum niet ongelukkig tegen de lat komt de wedstrijd al snel gespeeld zou zijn en niemand dan ook maar iets te zeuren zou hebben.
Die joodse scheidsrechter heeft ons idd flink tegengewerkt. Maar daar sta je boven als je een top 5-elftal wil zijn.quote:Tel daarbij op de zeer ongelukkige tegentreffer in de tweede helft (waaraan Feyenoord ook sterk begon, ook al was het voor korte tijd door die goal), en en dan begint het ouderwetse pompen of verzuipen weer.
Leren jullie nou niets?quote:Het feit dat Feyenoord probeert te domineren en daar steeds beter in slaagt geeft voor mij aan dat het wel goed gaat komen met deze selectie. Zoals Feyenoord de eerste 20 minuten speelde heb ik vorig seizoen echt niet gezien, zeker niet in de tweede helft.
Jouw argumenten zijn altijd gebaseerd op status en op "wat zou moeten". Dat boeit mij dan weer helemaal niks. Liever 0-2 verliezen met een team dat steeds beter gaat spelen dan 1-3 verliezen zoals vorig jaar waarbij elke wedstrijd een nieuw dieptepunt was. Lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:52 schreef Crane het volgende:
[..]
'Niet optimaal'Dit KAN niet, er staan gewoon meer dan 8 basisspelers in vaak.
Na de afgelopen jaren zijn de meeste Feyenoord-supporters echt de draad kwijt, zo lijkt het. Volgens mij loopt de Coolsingel vol als we dit jaar 5e worden en staan er straks spelers met 'we gaan Europa in'-shirts op het veld als we alsnog UEFA Cup halen.
[..]
Dat kan me weinig schelen eigenlijk. Dan dien je gewoon in de 2e helft alsnog op voorsprong te komen.
[..]
Die joodse scheidsrechter heeft ons idd flink tegengewerkt. Maar daar sta je boven als je een top 5-elftal wil zijn.
[..]
Leren jullie nou niets?
Kan mij niets schelen, al speelden we slechter. Door deze beschamende reeks MOET je de komende 5 wedstrijden gewoon allemaal winnen, wil je in januari in het linker rijtje staan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef TC03 het volgende:
Samengevat, Feyenoord speelt beter dan het onder Van Marwijk deed, en dat vind ik persoonlijk vrij belangrijk.
Dat lijkt me het understatement van de eeuw.quote:Alleen nu moeten er wel echt punten gepakt worden.
Daar gaat het al weer fout. Jij hebt zo'n verkeerd beeld van het voetbal. Zie jij Ajax NEC overklassen? Of PSV? Of Heerenveen? Nee he. Zo simpel is dat dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Blablabla. Gio, De Cler, Timmer, Makaay, Wijnaldum, Bruins, Fer en El Ahmadi (zoveel meer kwaliteit dan NEC en Groningen) stonden er gewoon allemaal hoor. Met die spelers alleen zou je gewoon thuis NEC moeten overklassen.
En het smoesje over inspelen is ook niet meer geldig, de meeste spelers spelen nu al meer dan een maand met elkaar.
[..]
Met een beetje pech eindigen we dit jaar gewoon 12e. Zou nog terecht zijn ook, zoals ze nu spelen. Armoedige bende.
Dat is dus gelul. Jullie zijn echt snel tevreden tevreden he?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Merkie het volgende:
dat steeds beter gaat spelen
Met overklassen bedoel ik niet dat je ze weg moet spelen met 5-0. Gewoon winnen met 1-0 of 2-0 en de zaken in eigen hand hebben is genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daar gaat het al weer fout. Jij hebt zo'n verkeerd beeld van het voetbal. Zie jij Ajax NEC overklassen? Of PSV? Of Heerenveen? Nee he. Zo simpel is dat dus blijkbaar niet.
Dan moet Verbeek dan niet doen, zo groei je nooit. Zet dan jeugdspelers neer op de plekken waar spelers wegvallen maar houd je aan 1 systeem vast.quote:Inspelen is wel geldig. De ene week spelen we 4-4-2, dan weer 3-5-2 en dan weer 4-4-2.
quote:En steeds met een andere invulling. En je ziet dat het inspelen steeds beter wordt. Voetballend gezien was dit de beste wedstrijd dit seizoen. Dat je verliest door veel pech, een idioot als scheidsrechter en gewoon slecht verdedigen en afwerken kan wel eens gebeuren. Als ze deze inzet blijven houden komt het gewoon goed.
-normaal doen-quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Met overklassen bedoel ik niet dat je ze weg moet spelen met 5-0. Gewoon winnen met 1-0 of 2-0 en de zaken in eigen hand hebben is genoeg.
[..]
Dan moet Verbeek dan niet doen, zo groei je nooit.
[..]![]()
![]()
De beste wedstrijd van het seizoen.
Hoi Louis.
De tweede seizoenshelft vorig jaar was wél van het niveau Willem II of FC Utrecht. Je ziet niet waar Feyenoord vandaan komt. Feyenoord begint nu pas met de voorbereiding. Natuurlijk is het slecht dat we verliezen, maar wat moet er gebeuren dan? Ik heb er wel vertrouwen in. GJV is een betere coach dan Van Marwijk, het spel is beter, de inzet is beter, er worden meer duels gewonnen. Dat we niet gingen mee doen om het kampioenschap was wel bekend, dat een plaats bij de eerste vijf veel moeite gaat kosten was ook al bekend. Als Feyenoord dit qua spel weet vast te houden, komt het heus wel goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is dus gelul. Jullie zijn echt snel tevreden tevreden he?
1 redelijke helft (omdat NEC echt kut speelde) en 1 zeer matige helft.
Mensen lijken echt vergeten dat we voor de top 5 moeten gaan en dat we geen Willem II of FC Utrecht zijn waar ze met een gelijkspel elke wedstrijd al tevreden zijn.
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Crane het volgende:
.
Jullie 'we gaan Europa in'-shirtjes al besteld jongens, voor als we heel misschien 9e worden?
Kijk, daar ga jij weer met dat "MOETEN". Er moet helemaal niks. Je moet een reëel verwachtingspatroon hebben, en reëel ben jij nooit aangezien je het verwachtingspatroon ophangt aan status, verleden en wat spelers vroeger gepresteerd hebben. Dat is niet reëel. Als je reëel kijkt zie je dat Feyenoord steeds beter voetbal speelt, een zeer statische aanval heeft en een matige verdediging met elke keer weer Greene en Bahia.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan mij niets schelen, al speelden we slechter. Door deze beschamende reeks MOET je de komende 5 wedstrijden gewoon allemaal winnen, wil je in januari in het linker rijtje staan.
[..]
Dat lijkt me het understatement van de eeuw.
Ja, en ook de vlag. Jij al een nieuwe inrichting voor je grot gevonden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:02 schreef Crane het volgende:.
Jullie 'we gaan Europa in'-shirtjes al besteld jongens, voor als we heel misschien 9e worden?
Weet je wel wat je zegt daar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk, daar ga jij weer met dat "MOETEN". Er moet helemaal niks. Je moet een reëel verwachtingspatroon hebben, en reëel ben jij nooit aangezien je het verwachtingspatroon ophangt aan status, verleden en wat spelers vroeger gepresteerd hebben. Dat is niet reëel. Als je reëel kijkt zie je dat Feyenoord steeds beter voetbal speelt, een zeer statische aanval heeft en een matige verdediging met elke keer weer Greene en Bahia.
Maar jij vindt dat we NEC moeten overklasen, kom op man, ben je in 2002 blijven hangen ofzo? NEC speelt al maanden erg goed en heeft een knappe winst in de UEFA Cup geboekt (wat jij wel weer zal bagataliseren omdat jij vindt dat Feyenoord Dynamo Boekarest zou "moeten overklassen"). Dat je dan 20 minuten lang met goed voetbal dit NEC onder druk zet en 2 100% kansen creëert in die 20 minuten geeft mij veel hoop, maar ik zie ook dat er daarna nog op knullige wijze een goal is weggeven (die eerste goal was gewoon pech, als De Cler niet was uitgegleden was er niks aan de hand geweest), wat dus niet zou mogen. En dan sta je 0-2 achter en speel je niet meer je eigen spelletje (NEC stond met 11 man in het strafschopsgebied volgens mij), dat snap jij toch ook wel neem ik aan.
Dat is gewoon overdreven gelul. Feyenoord was vorig seizoen niet veel slechter dan Groningen, Twente of NAC. Toch zijn dat allemaal teams die ook nog eens over mindere spelers beschikken en die nu wél draaien. Het is niet zo alsof we een kansloze club als ADO zijn, die uit de eerste divisie komen. Zo doet iedereen binnen Feyenoord echter wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
De tweede seizoenshelft vorig jaar was wél van het niveau Willem II of FC Utrecht. Je ziet niet waar Feyenoord vandaan komt.
Dat roept iedereen al bijna een maand.quote:Feyenoord begint nu pas met de voorbereiding.
Allereerst moet niet elke week naar positieve punten gezocht worden. "quote:Natuurlijk is het slecht dat we verliezen, maar wat moet er gebeuren dan?
Daar heb je niets aan als je als degradatiekandidaat meedraait de eerste 2 maanden van de competitie. Resultaten, daar gaat het om.quote:Ik heb er wel vertrouwen in.
[quote]GJV is een betere coach dan Van Marwijk, het spel is beter, de inzet is beter, er worden meer duels gewonnen.
De doelstelling vorig jaar was bij de eerste 5 eindigen. Dit jaar is het een bonus als we bij de eerste 5 eindigen. Zie je niet hoe we afglijden? Een doelstelling moet per jaar omhoog, niet omlaag. Zeker niet als je een van de grootste clubs van Nederland bent. Een 5e plek zou dit jaar het minimale moeten zijn.quote:Dat we niet gingen mee doen om het kampioenschap was wel bekend, dat een plaats bij de eerste vijf veel moeite gaat kosten was ook al bekend. Als Feyenoord dit qua spel weet vast te houden, komt het heus wel goed.
Jawel, maar als iemand een andere mening heeft dan ik ga ik hem niet meteen kneus noemenquote:
Jij komt idd nog met tegenargumenten (al ben ik het er niet mee eens zoals je merktquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, maar als iemand een andere mening heeft dan ik ga ik hem niet meteen kneus noemen.
Ja, tof man.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:
Bosz en Verbeek gaan er zo hard aan vanavond en morgen als gasten in SV en VI.
Wat doet Verbeek verkeerd? Kan hij er wat aan doen dat de verdediging zuigt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:26 schreef Crane het volgende:
Bosz en Verbeek gaan er zo hard aan vanavond en morgen als gasten in SV en VI.
Ik heb hem in de zomer in dit topic genoemd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef TC03 het volgende:
In de winterstop Sibon halen.Of ruilen voor Makaay.
Eens. Gewoon weinig opties op het moment.. Kunnen we weinig aan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doet Verbeek verkeerd? Kan hij er wat aan doen dat de verdediging zuigt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:43 schreef TC03 het volgende:
In de winterstop Sibon halen.Of ruilen voor Makaay.
-edit-quote:
En hoe vond je Bahía?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:58 schreef Happel het volgende:
Crane heeft me hard doen lachen onderweg naar huis. Wat een idioot
Vandaag was echt pure pech. Had Makaay zijn kansen afgerond dan had het een compleet andere wedstrijd geweest. Had De Cler niet als een mongool naar die bal zitten maaien, dan was die 1-0 niet gevallen. Had Fer die andere negert gewoon een doodschop gegeven i.p.v hem vrije doortocht te geven, dan was die 2-0 niet gevallen.
Makaay afschrijven, omdat hij weer niet scoort. Zielig gewoon.
De eerste helft vond ik leuk om naar te kijken en had Feijenoord moeten scoren. Tweede helft was aanzienlijk minder. Heb alles wel vanuit de kantine bekeken, want het was echt geen weer om buiten op Z te gaan staan.
Kun jij niet voor FC Utrecht worden? Daar zijn ze ook tevreden met alles boven de degradatiestreep.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:58 schreef Happel het volgende:
Crane heeft me hard doen lachen onderweg naar huis. Wat een idioot
Vandaag was echt pure pech. Had Makaay zijn kansen afgerond dan had het een compleet andere wedstrijd geweest. Had De Cler niet als een mongool naar die bal zitten maaien, dan was die 1-0 niet gevallen. Had Fer die andere negert gewoon een doodschop gegeven i.p.v hem vrije doortocht te geven, dan was die 2-0 niet gevallen.
Makaay afschrijven, omdat hij weer niet scoort. Zielig gewoon.
De eerste helft vond ik leuk om naar te kijken en had Feijenoord moeten scoren. Tweede helft was aanzienlijk minder. Heb alles wel vanuit de kantine bekeken, want het was echt geen weer om buiten op Z te gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |