Vergeet je de 3 miljoen vrije trappen en ingooien die die weggeeft niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:59 schreef TC03 het volgende:
Duo Hofland - Bahia doet het vooralsnog redelijk. Vind alleen dat Bahia nog vaak te traag reageert.
ach wat maakt dat uit. door in uefa cup is perfectquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Kopbal het volgende:
Krijg je zondag weer een zaadpot voorgeschoteld, let maar op.
Ja inderdaad, dat is dus een gevolg van zijn hoge reactietijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vergeet je de 3 miljoen vrije trappen en ingooien die die weggeeft niet.Dodelijk tegen een ploeg als deze.
4 uit 5 is niet bepaald ideaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ach wat maakt dat uit. door in uefa cup is perfect
Het maakt me op dit moment werkelijk geen flikker uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ach wat maakt dat uit. door in uefa cup is perfect
Ze schoten er ook 3 miljoen in, ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vergeet je de 3 miljoen vrije trappen en ingooien die die weggeeft niet.Dodelijk tegen een ploeg als deze.
Meestal na een Europese wedstrijd doordeweeks. Maar ook N.E.C. heeft er last van. Wordt dus gewoon een kleine winstpartij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef Kopbal het volgende:
Krijg je zondag weer een zaadpot voorgeschoteld, let maar op.
Met hangen en wurgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze schoten er ook 3 miljoen in, ja.
Hij schakelt zijn man uit, dat is belangrijker.
Precies.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Juk het volgende:
Overigens vindt ik die Vlemminx (spelling?) inderdaad echt wat uitstralen daar op de bank, met zijn oortje in. Hij lijkt wel van de secret service zoals hij daar zit
Hij schakelt zijn man uit, meer is er niet nodig. Daar hoeft hij niet overtuigend voor te spelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met hangen en wurgen. Geef gewoon eens toe dat hij niet heel erg overtuigend speelt.
Wat een onzin zeg. Ik ben het vaak met je eens maar dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef Merkie het volgende:
De media zitten steeds te zeuren over Feyenoord met termen als "diep dal" etc., maar ik zie nu juist veel meer groeimogelijkheden dan vorig jaar. Tuurlijk, de competitiestart is niet echt optimaal, maar ik vind het spel echt vele malen beter om aan te zien dan onder Van Marwijk (met z'n laffe 4-5-1 altijd, wat had ik daar een hekel aan). Niet alles lukt en de spitsen worden vaak niet bereikt (mede omdat Makaay te beroerd is ook maar één stap extra te zetten), maar de afvallende bal is niet meer altijd voor de tegenstander, en zowaar zie ik steeds meer leuke combinaties. Sowieso, balbezit wat langer dan 3 passes in stand gehouden wordt is iets wat ik zelden onder Van Marwijk heb gezien. Dus, het komt wel goed met dit elftal. Mijn nietszeggende conclusie.
Je bent erg snel tevreden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij schakelt zijn man uit, meer is er niet nodig. Daar hoeft hij niet overtuigend voor te spelen.
Misschien is 'ie gewoon traag of er is een andere reden, maar ik heb het idee dat je een pass aan Makaay echt op de centimeter nauwkeurig moet afgeven omdat hij er anders niks mee kan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:22 schreef Juk het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik ben het vaak met je eens maar dit slaat nergens op.
Hij heeft een paar keer zelfs op de eigen helft mee lopen verdedigen met slidings en al.
Als die wedstrijdscherpte terug is en met El Ahmadi achter hem (die gaf weer 2 diepteballetjes) gaan die goals allemaal vanzelf komen.
Hij is inderdaad niet snel en heeft regelmatig overtredingen nodig om zijn tegenstander uit te schakelen. Daar heb ik nooit zo een moeite mee als hij verder zijn kerntaak goed uitvoerd. Hij is ook kopsterk en een gevaar bij corners van onze kant. Ik ben dan ook al een tijd lang content met Bahia.quote:
Dat ben ik met je eens, alleen vind ik dat hij zijn kerntaak niet goed uitvoert als dit altijd met balverlies gepaard gaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet snel en heeft regelmatig overtredingen nodig om zijn tegenstander uit te schakelen. Daar heb ik nooit zo een moeite mee als hij verder zijn kerntaak goed uitvoerd. Hij is ook kopsterk en een gevaar bij corners van onze kant. Ik ben dan ook al een tijd lang content met Bahia.
Vond alleen Bruins en Makaay ongelukkig spelen. Niet slecht, maar ook niet geweldig. De rest van de selectie vocht voor elke meter. Greene speelde zijn beste wedstrijd ooit. De jeugdspelers waren degene die uitblinkten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb helaas alleen de (te) korte samenvatting gezien.
Hoe speelde Feyenoord?
Wie waren de uitblinkers en wie speelden er dramatisch?
Ik las al dat Bruins slecht speelde?Ik weet echt niet wat die gozer heeft.
Gelukkig een ronde verder.
Las overigens vandaag een interesssant artikel in de vi over de talent pools etc. Er is in ieder geval al 1 iemand die 5 miljoen in het investeringsfonds wil steken op de voorwaarde dat het volledige bedrag wordt gebruikt om de selectie te versterken
Gelukkig wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond alleen Bruins en Makaay ongelukkig spelen. Niet slecht, maar ook niet geweldig. De rest van de selectie vocht voor elke meter. Greene speelde zijn beste wedstrijd ooit. De jeugdspelers waren degene die uitblinkten.
En prachtige kuitenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies.
En de staf heeft echt mooie jassen.
De jeugd heeft de toekomstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Vond alleen Bruins en Makaay ongelukkig spelen. Niet slecht, maar ook niet geweldig. De rest van de selectie vocht voor elke meter. Greene speelde zijn beste wedstrijd ooit. De jeugdspelers waren degene die uitblinkten.
Klopt, echt scherp was hij niet in zijn passing.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:22 schreef Staanplaats het volgende:
Heb van Bronkhorst ook beter zien spelen. Vocht wel als een bizon, alleen hoop passen kwamen niet aan. Zeker richting de voorhoede.
Vond hem erg rustig aan de bal en had een goed overzicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, echt scherp was hij niet in zijn passing.
De paar minuten die El Ahmadi speelde vond ik wel veelbelovend.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:37 schreef DonRaja het volgende:
hehe een leuke loting:
Nancy
Tottenham
Standard
Dortmund
dat klopt niet want ze verloren van udinnese na strafschoppenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:38 schreef DonRaja het volgende:
huh, die staan er bij VI gewoon bij de geplaatste teams...
Deze week strijden tachtig clubs om veertig plaatsen in de groepsfase van het toernooi om de UEFA Cup. CSKA Moskou en Hertha BSC kwalificeerden zich afgelopen dinsdag als eerste clubs. Donderdag volgen de overige 38 deelnemers.
De volgende ploegen zijn geplaatst:
CSKA Moskou Hertha BSC Tottenham Hotspur VfL Wolfsburg
Hamburger SV Sampdoria Spartak Moskou Schalke 04
VfB Stuttgart Feyenoord Racing Santander MSK Zilina
Rosenborg BK Partizan Metalist Kharkiv Galatasaray
Saint-Etienne NEC Lech Poznan Slavia Praag
Standard Luik FC Twente SC Heerenveen Braga
AC Milan Ajax Dinamo Zagreb Sevilla
Club Brugge AS Nancy Olympiakos Piraeus Aston Villa
FC Kopenhagen Paris SG Manchester City Benfica
Deportivo La Co. Valencia Borussia Dortmund
Kopenhagen en Nancy kunnen dus niet beiden...--> zitten in dezelfde pot...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat klopt niet want ze verloren van udinnese na strafschoppen
Udinese* (4-3 wns) - Borussia Dortmund 0-2 (2-0)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:53 schreef tong80 het volgende:
Iets zegt me dat Feijenoord gaat winnen.
quote:Feyenoord in Pot 3 bij loting UEFA Cup
Feyenoord zal bij de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup ingedeeld worden in Pot 3. Dat betekent dat de ploeg een in potentie twee zware tegenstanders zal treffen uit Pot 1 en Pot 2. De indelingen van de potten:
Pot 1
AC Milan
Sevilla
Valencia
Benfica
Schalke 04
CSKA Moskou
Tottenham Hotspur
Hamburger SV
Pot 2
VfB Stuttgart
Ajax
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moskou
Paris Saint-Germain
Heerenveen
Pot 3
Rosenborg BK
Udinese
Feyenoord
Sporting Braga
Slavia Praag
Manchester City
Galatasaray
Sampdoria
Pot 4
Hertha BSC
Partizan Belgrade
AS Nancy Lorraine
Portsmouth FC
Aston Villa
Racing Santander
FC København
Dinamo Zagreb
Pot 5
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Luik
FC Twente
NEC Nijmegen
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Mee eens, zocht snel de bal naar voren en liep zich goed vrij. Speelde controlerend sterk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt, echt scherp was hij niet in zijn passing.
De paar minuten die El Ahmadi speelde vond ik wel veelbelovend.
Was is daar nu nog leuk aan? Je komt dan in een volledige politiestaat terecht, geldt tegen alle fransen ploegen.quote:
Echt belachelijk. Een combi naar Willem 2quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef Luni het volgende:
Oproep: Boycot de buscombi! Niet naar Tilburg
Datum: 03-10-2008 Bron: Feyenoordnet.nl
De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) hoopt samen met Het Legioen nog één keer een duidelijk signaal af te geven. Het bezoeken van voetbalwedstrijden zou een feest zijn. De meeste uitwedstrijden zijn dat echter al lang niet meer. De vele (onnodige) verplichte combi's zorgen voor veel irritatie en bederven de pret van de echte liefhebbers.
Op zondag 19 oktober staat de wedstrijd Willem II – Feyenoord op het programma. De zoveelste verplichte buscombi. We vragen de Feyenoordsupporters om gewoon een kaart voor deze wedstrijd te kopen. Hierdoor loop je geen punten mis, wat betreft het bezoeken van uitwedstrijden. Maar boycot deze wedstrijd.
Stuur vervolgens je toegangskaart op naar de FSV, met daarbij een briefje met je gegevens en het nummer van je bank- of girorekening. Dan maakt de FSV het aankoopbedrag aan je over. Je kunt de kaart ook inleveren voor de thuiswedstrijd tegen Nec op zondag 5 oktober, het kantoor van de FSV is a.s. zondag vanaf 11:00 uur geopend.
Op deze manier sturen we aan op een leeg vak in Tilburg. En hopen we eens te meer duidelijk te maken dat Het Legioen de combi's meer dan zat zijn.
De kaartverkoop voor Diamondcardhouders begint op zaterdag 4 oktober. Op maandag 6 oktober gaat het restant van de kaarten in de verkoop voor Goldcardhouders.
Bezoekadres:
De Kuip, Marathongebouw
Marathonweg 53
3077 AJ Rotterdam
Correspondentie-adres:
Feyenoord Supportersvereniging
Postbus 24036
3007 DA Rotterdam
Telefoon: 010-4325126
Bestuur FSV.
Vorig jaar wat knokpartijtjes geweest, dus valt wel te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Een combi naar Willem 2
Want?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Door niet verwacht dit. Nu hopen dat we niet uitgesloten worden door de uefa.
Waarschijnlijk ivm met die rellen, maar overal waar ik het las, was het duidelijk dat de Feyenoorders werden aangevallen, niet andersom!quote:
Ok!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ivm met die rellen, maar overal waar ik het las, was het duidelijk dat de Feyenoorders werden aangevallen, niet andersom!
Dit dus.quote:De clubleiding van Feyenoord verwacht dat de rellen van donderdag in Zweden geen negatieve gevolgen zullen hebben. De Rotterdammers hebben een voorwaardelijke straf lopen en kunnen door de UEFA worden uitgesloten.
Op het veld won de ploeg van trainer Gertjan Verbeek met 1-2 van Kalmar FF, waardoor de groepsfase van de UEFA Cup werd bereikt. Eerder op de dag waren er rellen in Göteborg. Ongeveer dertig supporters van de Stadionclub waren hierbij betrokken.
De clubleiding van Feyenoord laat in De Telegraaf weten dat ze geen sancties van de Europese voetbalbond verwacht. Dit doordat de Zweedse politie heeft aangegeven dat de schuld niet bij de Nederlandse supporters ligt.
Twee jaar geleden waren er ernstige rellen in het Franse Nancy, waarna Feyenoord uit de UEFA Cup werd gehaald. Bij nieuwe ongeregeldheden kan de Rotterdamse club minimaal dezelfde straf verwachten. Voor het eerdere thuisduel met Kalmar riep de clubleiding alle fans via een open brief dan ook op, om zich goed te gedragen.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
Geniaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:29 schreef Juk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_ronde_verder.html
![]()
En dan die Verbeet, met der snappie comment op het laatst...
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsorenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Jullie worden volgend jaar gesponsord door AMB Amro?
Nationalisatie Fortis wordt gefinancierd d.m.v. staatsobligaties, niet door belasting.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsoren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsoren
Er is kansquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Jullie worden volgend jaar gesponsord door AMB Amro?
quote:Omdat ABN Amro de grootste partij is in de samenvoeging, zou dat de naam kunnen worden van de combinatie, zei Wellink.
quote:'Feyenoord heeft fantastische spelers'
Door WIETSE DIJKSTRA en SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Karim el Ahmadi zag donderdagavond in het Zweedse Boras de bevestiging van wat hij al langer wist. ,,Feyenoord heeft gewoon fantastische voetballers,’’ zo had de Marokkaan genoten van de indrukwekkende UEFA Cup-zege op Kalmar FF (1-2).
Karim El Ahmadi. FOTO PRO SHOTS
,,Er zit veel kwaliteit in deze selectie. Dat hebben we in Zweden laten zien. Met name de jonge spelers, die door de vele blessures het team moeten dragen, verdienden een groot compliment, zo vond El Ahmadi. ,,Ik vind het knap van die jongens dat ze na een moeilijke start in de UEFA Cup en de competitie zon wedstrijd op de mat hebben gelegd. Als je dat kunt, ben je mentaal wel ver. Deze jonge groep heeft heel wat over zich heen gekregen, maar heeft zich niet gek laten maken.’’
Dat deed El Ahmadi zelf ook niet toen hij in de laatste twintig minuten als controlerende middenvelder eindelijk zijn officiële debuut kon maken voor Feyenoord. De duurste aankoop van de Rotterdammers was er mede verantwoordelijk voor dat de ploeg van trainer Gertjan Verbeek in de slotfase niet meer in de problemen kwam.
El Ahmadi stond vanwege een liesbreuk langdurig buitenspel. Dat zijn revalidatie samenviel met de ramadan kwam slecht uit. Door het vasten duurde zijn herstel volgens Verbeek een tot twee weken langer. ,,Er zit wel een kern van waarheid in wat de trainer daarover heeft gezegd, maar aan de andere kant heb ik ook veel kracht uit de ramadan gehaald,’’ reageerde de speler gisteren op die kritische noot van zijn coach. ,,Sinds dinsdag mag ik weer gewoon eten. Je kunt zeggen dat de ramadan net op tijd is afgelopen.’’
Want voor het cruciale duel met Kalmar FF moest El Ahmadi, die afgelopen maandag zijn rentree maakte bij de beloftes, topfit zijn. ,,Voor de wedstrijd in Zweden had ik wel een uitzondering gemaakt. Als de ramadan nog niet afgelopen was geweest, dan had ik denk ik niet gevast. Er bestaan uitzonderingen. Als je net terug bent uit je revalidatie en je moet zon belangrijke wedstrijd spelen, red je het niet als je niet eet.’’
Als invaller kon El Ahmadi terugzien op een prima debuut. ,,Ik denk dat ik een redelijke indruk heb achtergelaten. Het voelt goed om in zo’n belangrijke wedstrijd in te vallen. Het is nu aan mij om de lijn door te trekken. Het belangrijkste voor mij en het team is dat we deze ronde zijn doorgekomen.’’
De overwinning in Zweden leidde tot een uitgelaten terugreis. Feyenoord reisde donderdagavond meteen na afloop via een omweg terug naar Nederland. Omdat de ploeg op het late tijdstip niet op Rotterdam Airport mocht landen, vloog het via Schipol en nam het daar de bus naar Zestienhoven. Om pas tegen half drie te arriveren.
,,De stemming was zeer uitbundig,’’ aldus Verbeek. ,,De spelers waren zelfs niet te moe om in slaap te vallen. Er was een hoop herrie achter mij in het vliegtuig. Ik viel zelf ook niet in slaap.’’
,,Dit was een mooie avond,’’ sprak directeur Eric Gudde. ,,Voor de totale club, maar laat ik vooropstellen dat dit in de eerste plaats een sportief succes is. Voor de staf en voor de spelers is dit een geweldige steun in de rug. Pas daarna komt wat mij betreft het financiële verhaal. Als zijn we daar natuurlijk ook gewoon heel blij mee.’’
In plaats van een nieuw hoofdstuk vol ellende, kan Feyenoord weer eens opgewekt vooruit kijken. Naar de UEFA Cup-loting van dinsdag bijvoorbeeld. Spits Roy Makaay had zijn favoriete tegenstander snel gevonden: Deportivo La Coruna, de Spaanse club waar hij zo lang succesvol was.
Maar de focus ligt eerst op NEC, morgen de tegenstander in de Kuip. Met een interlandweek voor de boeg is Feyenoord er alles aan gelegen om dat duel te winnen. ,,Want dan hou je het goede gevoel namelijk veertien dagen vast,’’ sprak Verbeek gisteren. ,,Als je succes hebt, levert dat zelfvertrouwen op. Winnen is goed voor het moreel. Het is een bevestiging dat je op de goede weg bent.’’
Hoewel Feyenoord donderdag voor de verandering gevrijwaard bleef van nieuwe blessures, valt er voor Verbeek nog wel wat te puzzelen.
In de euforie van het moment informeerde hij op de terugreis hoe het met de enkel van Kevin Hofland stond. De verdediger, een van de uitblinkers in Zweden, hielp zijn trainer snel uit de droom door erop te wijzen dat hij voor het duel met NEC is geschorst.
Met alleen nog spits Michael Mols en een aantal jeugdspelers op de bank, kan El Ahmadi zich meteen opmaken voor zijn competitiedebuut.
Verbeek: ,,De keuze, een extra spits of een middenvelder, lijkt voor de handliggend. Ik tover de verdedigers niet uit mijn broekzak. El Ahmadi kan beginnen. Als je op de bank zit, moet je ook na vijf minuten in kunnen vallen.’’
Je zou nog verbaast staan kijken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:36 schreef Kopbal het volgende:
Dat lijkt me echt 3 keer niks, ABN Amro op een Feyenoord shirtje.
Denk dat er werkelijk niemand is die dan nog een shirt koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |