abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:22:14 #76
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_62101756
Ik hoop op 2 leuke thuiswedstrijden.
Zitten aardig wat zware tegenstanders tussen maar het blijft voetbal.
Kan ik eindelijk weer is naar Feyenoord in de uefacup .
pi_62101812
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Door niet verwacht dit. Nu hopen dat we niet uitgesloten worden door de uefa.
Want?
pi_62102366
Feyenoord speelde gisteren de eerste helft gewoon goed, zelfs attractief, voetbal. Ik schrok ervan.

Alleen de verdediging van jullie blijft de grootste zorg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62103171
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Want?
Waarschijnlijk ivm met die rellen, maar overal waar ik het las, was het duidelijk dat de Feyenoorders werden aangevallen, niet andersom!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:48:13 #80
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_62103410
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ivm met die rellen, maar overal waar ik het las, was het duidelijk dat de Feyenoorders werden aangevallen, niet andersom!
Ok!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_62107517
quote:
De clubleiding van Feyenoord verwacht dat de rellen van donderdag in Zweden geen negatieve gevolgen zullen hebben. De Rotterdammers hebben een voorwaardelijke straf lopen en kunnen door de UEFA worden uitgesloten.

Op het veld won de ploeg van trainer Gertjan Verbeek met 1-2 van Kalmar FF, waardoor de groepsfase van de UEFA Cup werd bereikt. Eerder op de dag waren er rellen in Göteborg. Ongeveer dertig supporters van de Stadionclub waren hierbij betrokken.

De clubleiding van Feyenoord laat in De Telegraaf weten dat ze geen sancties van de Europese voetbalbond verwacht. Dit doordat de Zweedse politie heeft aangegeven dat de schuld niet bij de Nederlandse supporters ligt.

Twee jaar geleden waren er ernstige rellen in het Franse Nancy, waarna Feyenoord uit de UEFA Cup werd gehaald. Bij nieuwe ongeregeldheden kan de Rotterdamse club minimaal dezelfde straf verwachten. Voor het eerdere thuisduel met Kalmar riep de clubleiding alle fans via een open brief dan ook op, om zich goed te gedragen.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
Dit dus.
pi_62109654
Jeuj!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:29:00 #83
185115 Juk
Misschien
pi_62112292
http://www.dumpert.nl/med(...)er_ronde_verder.html

En dan die Verbeet, met der snappie comment op het laatst...
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:30:19 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62112334
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:29 schreef Juk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_ronde_verder.html

En dan die Verbeet, met der snappie comment op het laatst...
Geniaal.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:31:24 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62112368
Ik stem Wouter Bos .
2000 light years from home
pi_62112588
Jullie worden volgend jaar gesponsord door AMB Amro?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62112816
@ filmpje

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2008 19:51:00 ]
pi_62112961
Feyenoord

WTF geen Kermit Erasmus in Fifa op de Wii............gelukkig wel Vincken in het spel
pi_62113100
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Nee door de Nederlandse belasting betaler! Dus jij gaat Feyenoord ook sponsoren
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:04:08 #90
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62113158
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nationalisatie Fortis wordt gefinancierd d.m.v. staatsobligaties, niet door belasting.
2000 light years from home
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:12:28 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_62113355
Sterker door strijd
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:33:55 #92
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62113874
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62119008
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef _Mike_ het volgende:
Er is kans Alhoewel zulke kartelvorming in de voetbalwereld
quote:
Omdat ABN Amro de grootste partij is in de samenvoeging, zou dat de naam kunnen worden van de combinatie, zei Wellink.
pi_62119144
Vandaag is de grasmat vervangen in de Kuip omdat de sproei-installatie kapot was.
pi_62119162
quote:
'Feyenoord heeft fantastische spelers'

Door WIETSE DIJKSTRA en SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Karim el Ahmadi zag donderdagavond in het Zweedse Boras de bevestiging van wat hij al langer wist. ,,Feyenoord heeft gewoon fantastische voetballers,’’ zo had de Marokkaan genoten van de indrukwekkende UEFA Cup-zege op Kalmar FF (1-2).

Karim El Ahmadi. FOTO PRO SHOTS
,,Er zit veel kwaliteit in deze selectie. Dat hebben we in Zweden laten zien. Met name de jonge spelers, die door de vele blessures het team moeten dragen, verdienden een groot compliment, zo vond El Ahmadi. ,,Ik vind het knap van die jongens dat ze na een moeilijke start in de UEFA Cup en de competitie zon wedstrijd op de mat hebben gelegd. Als je dat kunt, ben je mentaal wel ver. Deze jonge groep heeft heel wat over zich heen gekregen, maar heeft zich niet gek laten maken.’’

Dat deed El Ahmadi zelf ook niet toen hij in de laatste twintig minuten als controlerende middenvelder eindelijk zijn officiële debuut kon maken voor Feyenoord. De duurste aankoop van de Rotterdammers was er mede verantwoordelijk voor dat de ploeg van trainer Gertjan Verbeek in de slotfase niet meer in de problemen kwam.

El Ahmadi stond vanwege een liesbreuk langdurig buitenspel. Dat zijn revalidatie samenviel met de ramadan kwam slecht uit. Door het vasten duurde zijn herstel volgens Verbeek een tot twee weken langer. ,,Er zit wel een kern van waarheid in wat de trainer daarover heeft gezegd, maar aan de andere kant heb ik ook veel kracht uit de ramadan gehaald,’’ reageerde de speler gisteren op die kritische noot van zijn coach. ,,Sinds dinsdag mag ik weer gewoon eten. Je kunt zeggen dat de ramadan net op tijd is afgelopen.’’

Want voor het cruciale duel met Kalmar FF moest El Ahmadi, die afgelopen maandag zijn rentree maakte bij de beloftes, topfit zijn. ,,Voor de wedstrijd in Zweden had ik wel een uitzondering gemaakt. Als de ramadan nog niet afgelopen was geweest, dan had ik denk ik niet gevast. Er bestaan uitzonderingen. Als je net terug bent uit je revalidatie en je moet zon belangrijke wedstrijd spelen, red je het niet als je niet eet.’’

Als invaller kon El Ahmadi terugzien op een prima debuut. ,,Ik denk dat ik een redelijke indruk heb achtergelaten. Het voelt goed om in zo’n belangrijke wedstrijd in te vallen. Het is nu aan mij om de lijn door te trekken. Het belangrijkste voor mij en het team is dat we deze ronde zijn doorgekomen.’’

De overwinning in Zweden leidde tot een uitgelaten terugreis. Feyenoord reisde donderdagavond meteen na afloop via een omweg terug naar Nederland. Omdat de ploeg op het late tijdstip niet op Rotterdam Airport mocht landen, vloog het via Schipol en nam het daar de bus naar Zestienhoven. Om pas tegen half drie te arriveren.

,,De stemming was zeer uitbundig,’’ aldus Verbeek. ,,De spelers waren zelfs niet te moe om in slaap te vallen. Er was een hoop herrie achter mij in het vliegtuig. Ik viel zelf ook niet in slaap.’’

,,Dit was een mooie avond,’’ sprak directeur Eric Gudde. ,,Voor de totale club, maar laat ik vooropstellen dat dit in de eerste plaats een sportief succes is. Voor de staf en voor de spelers is dit een geweldige steun in de rug. Pas daarna komt wat mij betreft het financiële verhaal. Als zijn we daar natuurlijk ook gewoon heel blij mee.’’

In plaats van een nieuw hoofdstuk vol ellende, kan Feyenoord weer eens opgewekt vooruit kijken. Naar de UEFA Cup-loting van dinsdag bijvoorbeeld. Spits Roy Makaay had zijn favoriete tegenstander snel gevonden: Deportivo La Coruna, de Spaanse club waar hij zo lang succesvol was.

Maar de focus ligt eerst op NEC, morgen de tegenstander in de Kuip. Met een interlandweek voor de boeg is Feyenoord er alles aan gelegen om dat duel te winnen. ,,Want dan hou je het goede gevoel namelijk veertien dagen vast,’’ sprak Verbeek gisteren. ,,Als je succes hebt, levert dat zelfvertrouwen op. Winnen is goed voor het moreel. Het is een bevestiging dat je op de goede weg bent.’’

Hoewel Feyenoord donderdag voor de verandering gevrijwaard bleef van nieuwe blessures, valt er voor Verbeek nog wel wat te puzzelen.

In de euforie van het moment informeerde hij op de terugreis hoe het met de enkel van Kevin Hofland stond. De verdediger, een van de uitblinkers in Zweden, hielp zijn trainer snel uit de droom door erop te wijzen dat hij voor het duel met NEC is geschorst.

Met alleen nog spits Michael Mols en een aantal jeugdspelers op de bank, kan El Ahmadi zich meteen opmaken voor zijn competitiedebuut.

Verbeek: ,,De keuze, een extra spits of een middenvelder, lijkt voor de handliggend. Ik tover de verdedigers niet uit mijn broekzak. El Ahmadi kan beginnen. Als je op de bank zit, moet je ook na vijf minuten in kunnen vallen.’’
pi_62119286
ABN Amro gaat echt niet op het Feyenoord shirt komen. Dan stort de hele merchandise in.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 00:36:49 #97
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62120187
Dat lijkt me echt 3 keer niks, ABN Amro op een Feyenoord shirtje.

Denk dat er werkelijk niemand is die dan nog een shirt koopt.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 00:44:55 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62120324
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 00:36 schreef Kopbal het volgende:
Dat lijkt me echt 3 keer niks, ABN Amro op een Feyenoord shirtje.

Denk dat er werkelijk niemand is die dan nog een shirt koopt.
Je zou nog verbaast staan kijken...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62120522
Zou me echt geen flikker kunnen schelen.
pi_62120555
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, ABN Amro is nog steeds 2de sponsor van Ajax
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')