abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62161490
?????? waarom nu al een nieuw topic
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:03:57 #3
185115 Juk
Misschien
pi_62161520
Die andere is vol
The only thing I fear is my MoM
pi_62161544
Bosz nu op Nederland 1.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62161579
Tvp
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62161599
Feyenoord
pi_62161838
Happel, Studio Voetbal aan het kijken?
pi_62162080
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord
pi_62162081
Bosz met zijn van te voren ingestudeerde gladjanus praat op ned 2
pi_62162104
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bosz met zijn van te voren ingestudeerde gladjanus praat op ned 2
Ik zat al te wachten op je reactie.
pi_62162106
Bosz is een flapdrol, maar dat wisten we al.

We hadden gewoon moeten scoren uit de kansen die we hebben gekregen, dan was er vandaag niets aan de hand geweest. Zo zonde van die kans van Wijnaldum. Wat een grafscheids ook weer. Ahmadi die meteen een glee kaart krijgt Klojo.
pi_62162147
het is jammer dat Wijnaldum niet echt doeltreffend is, dat is z'n zwakke punt
weet ie zelf ook trouwens
pi_62162253
Borst sloeg de spijker echt op z'n kop vandaag.

Ook echt een slecht antwoord van Bosz, toen Hugo Borst (terecht) opmerkte dat de scouting van Feyenoord te slecht voor woorden was. Hij kwam toen met El Ahmadi en had daarna het lef om ook nog eens te zeggen dat de scouting van Feyenoord even goed was als die van Groningen.

Nou Peter, waar blijven die groeibriljantjes ala Berg en Suarez dan? El Ahmadi scouten en voor 5 miljoen overnemen kan ik ook nog wel.
pi_62162398
Haha Hugo. Wat zit Bosz weer klem zeg.
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:44:41 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62162409
Crane, je blijft op dezelfde achterlijke manier doorgaan, hè.

En ja, ik heb Studio voetbal even gekeken. Bosz zei niks vreemds voor mij.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_62162423
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
Crane, je blijft op dezelfde achterlijke manier doorgaan, hè.
Ja, mooi dat m'n mening door Borst wordt bevestigd bij SV, en Bosz totaal geen goede antwoorden geeft. Ik ben blijkbaar niet de enige die het inziet.
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:46:35 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62162444
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja, mooi dat m'n mening wordt bevestigd bij SV, en Bosz totaal geen goede antwoorden geeft.
Jouw mening is niet de juiste...

En Borst is een paardelul.
Elite
Tegen TTIP
pi_62162480
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is niet alleen mijn mening.
quote:
Borst heeft voor 100 % gelijk wat betreft Feyenoord.
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:49:25 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62162499
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:48 schreef Crane het volgende:

[..]

Het is niet alleen mijn mening.
Maakt niet uit, het is niet de juiste.
quote:
Borst heeft voor 100 % gelijk wat betreft Feyenoord.
Ik weet niet wat Borst zegt, maar wat hij tussen 23.00 en 23.30 zei was gewoon onzin.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:57:04 #20
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62162670
Tomasson

Misschien moet ik mijn mening over Biseswar bijstellen, maar ik houd nog een slag om de arm met hem.
Weisst
pi_62162736
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:49 schreef Happel het volgende:
Ik weet niet wat Borst zegt, maar wat hij tussen 23.00 en 23.30 zei was gewoon onzin.
Nou ja, het scoutingverhaal daar had Bosz weinig tegen in te brengen. Toen Borst hem confronteerde met namen als Silva en Suarez, die een 1,5 jaar geleden nog voor een paar ton te halen waren, had ie werkelijk geen fatsoenlijk antwoord klaar. Geef dan gewoon toe dat het ergens fout is gegaan en zeg dat dat nu niet meer gebeurd en waarom.

Hij begon later over het feit dat ie van iemand binnen Feyenoord wist dat Feyenoord Andersson (die speler die Heerenveen gehaald heeft) had kunnen halen voor 6 ton. In plaats van dat Bosz antwoordt: "dat klopt niet, hij was 2 miljoen en dat vonden we te duur voor hem" of "we hadden geen interesse in hem/hij was niet goed genoeg vonden we" herhaalde hij alleen "dat is niet waar". Hij had Hugo zo uit kunnen lullen met een goed antwoord, maar dat deed ie niet.

Nu stelt ie overigens wel een nutteloze vraag. Alsof een ontslag van Verbeek aan de orde is voorlopig.
  maandag 6 oktober 2008 @ 00:14:43 #22
185115 Juk
Misschien
pi_62162989
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Crane het volgende:

[..]

Nou ja, het scoutingverhaal daar had Bosz weinig tegen in te brengen. Toen Borst hem confronteerde met namen als Silva en Suarez, die een 1,5 jaar geleden nog voor een paar ton te halen waren, had ie werkelijk geen fatsoenlijk antwoord klaar. Geef dan gewoon toe dat het ergens fout is gegaan en zeg dat dat nu niet meer gebeurd en waarom.

Hij begon later over het feit dat ie van iemand binnen Feyenoord wist dat Feyenoord Andersson (die speler die Heerenveen gehaald heeft) had kunnen halen voor 6 ton. In plaats van dat Bosz antwoordt: "dat klopt niet, hij was 2 miljoen en dat vonden we te duur voor hem" of "we hadden geen interesse in hem/hij was niet goed genoeg vonden we" herhaalde hij alleen "dat is niet waar". Hij had Hugo zo uit kunnen lullen met een goed antwoord, maar dat deed ie niet.

Nu stelt ie overigens wel een nutteloze vraag. Alsof een ontslag van Verbeek aan de orde is voorlopig.
Als hij niet is aangeboden is dat toch het enige juiste antwoord.
Borst is er wel de man voor om zo'n bron binnen de organisatie te verzinnen. Door hoog in te zetten Bosz wel iets kleiners laten toegeven. Deze taktiek gebruiken ze al jaren bij de politie bv.

Overigens vond ik Bosz ook een kutverhaal ophangen, maar ja, dat krijg je nou eenmaal met een man wiens club het moeilijk heeft, die gaat zich zitten verdedigen.
The only thing I fear is my MoM
pi_62163010
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
pi_62163066
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:14 schreef Juk het volgende:

[..]

Als hij niet is aangeboden is dat toch het enige juiste antwoord.
Klopt, maar geef dan toe dat de scouts hem niet hebben gezien óf zeg dat Feyenoord hem niet goed genoeg vond.
pi_62163074
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:16 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: