Net goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder is over de zeikHele avond dat kutvoetbal op tv
We hebben elkaar niet gesproken, hij heeft me niet eens gezien denk ik zoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Haha je bent onder de indruk van je minimeet met CP vanochtend?
Nee leuk hoor
Explain theyself nader.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
we komen niet eens op het nos journaalteminste niet in t voorfilmpje
Waalbrug zit altijd vol in spits! Zelfs zonder asielzoekers erop!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
Hé staat 's ochtends Nijmegen in ook de Waalbrug vast? Ja he?
Moet je perse die kant Nijmegen in? Dat is wel de drukste route die je wil nemen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Ja wacht ik zag het fout.. ik heb namelijk op anwb.nl met fileverwachting ingevuld hoe lang ik erover zou doen van hier naar m'n kamer, en dat is maar met ongeveer 4 min vertraging.. dan rij ik dus niet via de Waalbrug.
Iemand enig idee hoe betrouwbaar anwb is qua fileverwachting? Ga echt veeeel liever met de auto morgen.. kan ik ook drie kwartier later opstaan.. maar wil niet de helft van de les missen ofzo.
Ik weet niet welke route je rijdt he!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef LastRequest het volgende:
Nee anwb stuurt me dus juist niet via de Waalbrug.. is het dan te doen denken jullie?
Dank uquote:
en waarom precies vind je het vervelend om erbij te gaan staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant...gisteren gaan stappen, dus wil nu douchen om fris de deur uit te gaan, staat er weer een vrouwelijke huisgenoot te treuzelen onder de douche
Beterschap!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dank u
Ik voel me nog steeds kleute, maar wel bijgeslapen, maar heb het meteen warm en ben meteen duizelig, dus misschien werk vanavond maar even afbellen.
Ow...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanmorgen rond een uur of 0800, op het station. Perron 3/4 jwt.
was je vergeten je kleren uit te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was je vergeten je kleren uit te trekken
Dat was mijn hondquote:
Klopt, oud klasgenoot vd havo had ik al paar jaar niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
CP:
Ik ga nooit met de wagen naar school, dus mijn 106 heb je niet gezien.
Op spoor 3/4 zag ik je lopen met een andere gast, je stapte in de trein.
Niet grappig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
kutswarma:
edit: oops verkeerde kloon
jij wilde natuurlijk kijken wat ik geedit had hequote:
Je leeft ook wel erg op het randje als je met die trein de aansluiting naar Presikhaaf wil halen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ow...![]()
roept ie ook niet ff héJa ik was al beetje laat dus probeerde om nog zo ver mogelijk voor in de trein te komen, moet om al mijn aansluitingen op tijd te halen
Terecht, utorrent is toch beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:06 schreef Mikkie het volgende:
Loopt bij jullie trouwens Azureus/Vuze ook zo te kutten? Hier loopt ie de laatste tijd alleen maar vast.
Ik heb hem bij mijn ouders in de kast liggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Alleen weer jammer van die boutkwaliteit Yash. Waarom download je 'm niet gewoon?
Ja, nerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik gebruik ook utorrent, hoor ik nu bij de click?
owjaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
In werking natuurlijk, met een episode prison break of zo. Dat wij dan allemaal![]()
![]()
doen.
Owh verrek, niet gelezen. Ik lees tegenwoordig niet meer terugquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
En Mikkie ik vroeg van de week nog ergens, enig idee of die vriendin van je nog lid is? Sinds de inauguratie niet meer gezien volgens mij!
Fustje? Wanneer? Waarom? Gratis bier, daar moet ik bij zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
nee johmoet nog ff met vb regelen dat ik mn fustje uberhoupt krijg
dan is dr wel n feestje, 1e 30 liter bier gratis, niks voor jou dus
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Truste!
Ik heb overigens altijd geweten dat Pocahontas een hoer was, tis gewoon die hele uitstraling van d'r
Dat dus. Vijftig dvd's met foto's van de studiereis en de studiereisfilm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat wilde ik ook typenMaar toen dacht ik, misschien moet ie wel foto's ofzo branden voor mensen.
Daar had ik toch geen tijd voor Yashiquote:
Tof!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag naar Nederland - IJsland in de Kuip.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:45 schreef LastRequest het volgende:
God straft meteen Mikkie, een beetje vertrouwen in vrouwen mag ook wel
Ik had toch heul geen tijd!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou het meer zo zien dat 'ie eerder had moeten beginnen, maar de redenatie over vrouwen is wel correct![]()
Bittorrentquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe lekker tegen de krib in met bitlord
Hét studiereisnummer van 2008quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet dat ur heel veel mannûh sijn
Ik heb ze ook wel, maar ja kost je wel zo'n 50 DVD's. Ik heb vernomen dat dat nogal wat tijd kost om te brandenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga house maar eens vanaf seizoen 1 "kopen"Of mn schoonzussie smsen die heeft ze volgens mij op de pc staan
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
En daarna nog 50 dvd's te mogen branden
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
013. 2492 Yashaaaaa
Er is altijd nog een spamkoningin.
Zozo...ruige plannen die Piet! Ajuus!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weer weg, morgenmiddag ergens weer online, tot later.
Maar ipv dan 2.500 posts plaatsen, zou je ook iets extra kunnen gaan werken ofzo? Bijvakken volgen? In een studenten/studie-organisatie? Ik noem maar wat... Niet dat ik je veroordeel overigens, je moet zelf weten hoe je het leuk vindt om je tijd in te vullen, maar ik kan me voorstellen dat er nog een hoop te doen is dat je misschien ook wel leuk zou vinden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, wat wil je met rechten als studieWe hebben allemaal besloten dat de lesstof zoveel is dat je het toch niet bij kan houden, dus doen we het maar helemaal niet
Studie-organisatie zit ik nu ook bijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zozo...ruige plannen die Piet! Ajuus!
[..]
Maar ipv dan 2.500 posts plaatsen, zou je ook iets extra kunnen gaan werken ofzo? Bijvakken volgen? In een studenten/studie-organisatie? Ik noem maar wat... Niet dat ik je veroordeel overigens, je moet zelf weten hoe je het leuk vindt om je tijd in te vullen, maar ik kan me voorstellen dat er nog een hoop te doen is dat je misschien ook wel leuk zou vinden?
Ga je naar dat feestquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo naar H'sum maar als je ff een goeie tutorial zoekt wil ik 't morgen best proberen. Zit er geen standaard programma in Vista (heb home premium)?
Wat kan een bed binnen vijf minuten toch ineens aantrekkelijk worden hè...quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Al blijft de participatie in het topic op een kansloos laag niveau.
Krijg je als iedereen vroeg naar bed gaat of niet vroeg op staatquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar bed inderdaad...
Het weer blijft zo... op Teletekst staat nota bene 'we krijgen deze zondag veel regen te verwerken'. Mooi dat ik binnen blijf danquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe staat het met je DVD's?
Wat een ongelofelijk tyfusweer is het trouwensGa d'r maar eens doorhen naar werk
![]()
NIcequote:Op zondag 5 oktober 2008 09:41 schreef Nielez het volgende:
[..]
Bijna iPod binnen.
Morgen of overmorgen.
Goedemorgen
iPod Touch 16GB.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
NIce. Ik ben een paar uur bezig geweest om dat ding in te richten. Nu issisisee sexy
.
Welke heb jij besteld?
Die "moet" altijd ergens heen dus die peert hem dan gewoonquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:12 schreef Mikkie het volgende:
Ipv dat ze dan je broer aanpakken
Maar goed, ik ga me even omkleden en richting USC, anders komt het er vandaag niet meer van.
Nieuwste Nano, geelquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:15 schreef Nielez het volgende:
[..]
iPod Touch 16GB.Welke heb jij?
Hoop dat er nog wat van mn wiskunde terecht komt volgende week met dat ding
Net zo geniaal als in de auto te gaan zitten tegen de uitlaatgassenquote:
lang leve het niet hebben van een autoquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Net zo geniaal als in de auto te gaan zitten tegen de uitlaatgassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Jazeker!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jo LR, was je nu donderdag toch mee geweest met ovum?
Omdat je zei dat de rest van de commissie vrouwelijk was en dat had dus geen zin enzquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo heb ik geen vertrouwen in vrouwen
Hond.quote:
Dan moet je even gaan lopen, je voeten bewegenquote:
tof!quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Omdat je zei dat de rest van de commissie vrouwelijk was en dat had dus geen zin enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |