Terecht, utorrent is toch beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:06 schreef Mikkie het volgende:
Loopt bij jullie trouwens Azureus/Vuze ook zo te kutten? Hier loopt ie de laatste tijd alleen maar vast.
Ik heb hem bij mijn ouders in de kast liggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Alleen weer jammer van die boutkwaliteit Yash. Waarom download je 'm niet gewoon?
Ja, nerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik gebruik ook utorrent, hoor ik nu bij de click?
owjaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
In werking natuurlijk, met een episode prison break of zo. Dat wij dan allemaal![]()
![]()
doen.
Owh verrek, niet gelezen. Ik lees tegenwoordig niet meer terugquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:18 schreef LastRequest het volgende:
En Mikkie ik vroeg van de week nog ergens, enig idee of die vriendin van je nog lid is? Sinds de inauguratie niet meer gezien volgens mij!
Fustje? Wanneer? Waarom? Gratis bier, daar moet ik bij zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
nee johmoet nog ff met vb regelen dat ik mn fustje uberhoupt krijg
dan is dr wel n feestje, 1e 30 liter bier gratis, niks voor jou dus
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Truste!
Ik heb overigens altijd geweten dat Pocahontas een hoer was, tis gewoon die hele uitstraling van d'r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |