Bittorrentquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe lekker tegen de krib in met bitlord
Hét studiereisnummer van 2008quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet dat ur heel veel mannûh sijn
Ik heb ze ook wel, maar ja kost je wel zo'n 50 DVD's. Ik heb vernomen dat dat nogal wat tijd kost om te brandenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga house maar eens vanaf seizoen 1 "kopen"Of mn schoonzussie smsen die heeft ze volgens mij op de pc staan
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
En daarna nog 50 dvd's te mogen branden
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
013. 2492 Yashaaaaa
Er is altijd nog een spamkoningin.
Zozo...ruige plannen die Piet! Ajuus!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben weer weg, morgenmiddag ergens weer online, tot later.
Maar ipv dan 2.500 posts plaatsen, zou je ook iets extra kunnen gaan werken ofzo? Bijvakken volgen? In een studenten/studie-organisatie? Ik noem maar wat... Niet dat ik je veroordeel overigens, je moet zelf weten hoe je het leuk vindt om je tijd in te vullen, maar ik kan me voorstellen dat er nog een hoop te doen is dat je misschien ook wel leuk zou vinden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, wat wil je met rechten als studieWe hebben allemaal besloten dat de lesstof zoveel is dat je het toch niet bij kan houden, dus doen we het maar helemaal niet
Studie-organisatie zit ik nu ook bijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zozo...ruige plannen die Piet! Ajuus!
[..]
Maar ipv dan 2.500 posts plaatsen, zou je ook iets extra kunnen gaan werken ofzo? Bijvakken volgen? In een studenten/studie-organisatie? Ik noem maar wat... Niet dat ik je veroordeel overigens, je moet zelf weten hoe je het leuk vindt om je tijd in te vullen, maar ik kan me voorstellen dat er nog een hoop te doen is dat je misschien ook wel leuk zou vinden?
Ga je naar dat feestquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zo naar H'sum maar als je ff een goeie tutorial zoekt wil ik 't morgen best proberen. Zit er geen standaard programma in Vista (heb home premium)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |