Cul is als in Sunny's flauwe Kul?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
Hij verdient het vind ik.
Hij zegt in iedere zin minimaal één keer ik of mijn.
Mag ook een topic in Cul zijn.
Kan ie zijn ei kwijt.
zaterdagmiddagrelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Wordt dit een oorlogstopic voor Sun en Tong?
Durft ie niet face to face.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Wordt dit een oorlogstopic voor Sun en Tong?
Heeft hij al.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij als #1 poster niet meer recht op een eigen subforum?
Ik ben mijn eigen FokForum....Alleen ik verspreid hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij als #1 poster niet meer recht op een eigen subforum?
takes one to know onequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
Hij verdient het vind ik.
Hij zegt in iedere zin minimaal één keer ik of mijn.
Voor FOK!tv, FOK!radio en Overige?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef HuHu het volgende:
SunChaser heeft al een eigen forum: http://forum.fok.nl/TRO
De laatste keer dat Sunchaser een nacht doorhaalde zat heel de hoerenbuurt zonder klein geldquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Tong heeft de nacht doorgehaald en daar zijn zijn medicijnen niet op afgestemd.
Gelukkig doet je moeder het ook voor een pakje sigaretten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Sunchaser een nacht doorhaalde zat heel de hoerenbuurt zonder klein geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |