Cul is als in Sunny's flauwe Kul?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
Hij verdient het vind ik.
Hij zegt in iedere zin minimaal één keer ik of mijn.
Mag ook een topic in Cul zijn.
Kan ie zijn ei kwijt.
zaterdagmiddagrelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Wordt dit een oorlogstopic voor Sun en Tong?
Durft ie niet face to face.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Wordt dit een oorlogstopic voor Sun en Tong?
Heeft hij al.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij als #1 poster niet meer recht op een eigen subforum?
Ik ben mijn eigen FokForum....Alleen ik verspreid hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:46 schreef Triggershot het volgende:
Heb jij als #1 poster niet meer recht op een eigen subforum?
takes one to know onequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:39 schreef tong80 het volgende:
Hij verdient het vind ik.
Hij zegt in iedere zin minimaal één keer ik of mijn.
Voor FOK!tv, FOK!radio en Overige?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:09 schreef HuHu het volgende:
SunChaser heeft al een eigen forum: http://forum.fok.nl/TRO
De laatste keer dat Sunchaser een nacht doorhaalde zat heel de hoerenbuurt zonder klein geldquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Tong heeft de nacht doorgehaald en daar zijn zijn medicijnen niet op afgestemd.
Gelukkig doet je moeder het ook voor een pakje sigaretten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Sunchaser een nacht doorhaalde zat heel de hoerenbuurt zonder klein geld
Heb je moeder nog eens overgeslagen toen ik goedkoop een heroïne hoer wilde neukenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gelukkig doet je moeder het ook voor een pakje sigaretten.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag dit via PM? Ik ben niet geïnteresseerd in jullie moeders of piemels.
Hij begon over mijn moeder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blijf maar, wij zijn wel hééél geinteresseerd in jouw moeder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij begon over mijn moeder.
Ik zou zijn moeder nooit noemen.
Jezus wat was die slecht in bed
True.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blijf maar, wij zijn wel hééél geinteresseerd in jouw moeder.
Battle of the Titans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom kan hij eigenlijk slotjes zetten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:42 schreef Dagonet het volgende:
Weer open en naar ONZ.
Gastslotje my ass, gaat over het forum tenslotte en een FA laat het open.
Omdat je van bagger houd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:45 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie nog waarom ik dit topic heb geopend ?
Omdat de medicijnen waren uitgewerkt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:45 schreef tong80 het volgende:
Mensen met het syndroom van Daumquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:44 schreef IQM het volgende:
Alsof je naar een ruzie tussen twee mongooltjes zit te kijken.
Vertel oh grote goeroe ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:45 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat de medicijnen waren uitgewerkt?
Juist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat de medicijnen waren uitgewerkt?
Je kunt je twijfels hebben. Ok. Maar op die manier :quote:
Triest zou ik zeggenquote:
Houdtquote:
Kijk, dat zijn de opmerkingenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Post eerst eens jullie vetpercentages, dan praten we verder.
Ik ben vet en dik.quote:
Ik ben altijd on topicquote:
Dan zou ik zeker bij jou komen spokenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat het die pinda was die vannacht bij 3FM aan de lijn hing.
Je doet maar. Tegen de tijd dat je er bent zet ik de hele tent in de fik, zodat zelfs van je geest niks over blijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker bij jou komen spoken
Karma.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Overigens, je weet wat ze zeggen over backfire he. Als je iemand kanker toewenst krijg je t zelf misschien wel. Sterkte bij je volgende onderzoek.
Als jij je voorstelde op een reunie zeiden ze ik kan me je niet herinneren. Ik krijg je amper voor de geest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je reageert wel op een anderquote:
Of dubbel pech.quote:
Hij kan gewoon geen goede reactie op jou reactie verzinnen.quote:
Jij kan nie leuk rellenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:01 schreef Mikkie het volgende:
Je doet maar. Tegen de tijd dat je er bent zet ik de hele tent in de fik, zodat zelfs van je geest niks over blijft.
Tong80 heeft een levenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben weg sory ben naar het voetballen.
Ja mensen het leven gaat door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |