Net goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder is over de zeikHele avond dat kutvoetbal op tv
We hebben elkaar niet gesproken, hij heeft me niet eens gezien denk ik zoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Haha je bent onder de indruk van je minimeet met CP vanochtend?
Nee leuk hoor
Explain theyself nader.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
we komen niet eens op het nos journaalteminste niet in t voorfilmpje
Waalbrug zit altijd vol in spits! Zelfs zonder asielzoekers erop!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef LastRequest het volgende:
Hé staat 's ochtends Nijmegen in ook de Waalbrug vast? Ja he?
Moet je perse die kant Nijmegen in? Dat is wel de drukste route die je wil nemen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Ja wacht ik zag het fout.. ik heb namelijk op anwb.nl met fileverwachting ingevuld hoe lang ik erover zou doen van hier naar m'n kamer, en dat is maar met ongeveer 4 min vertraging.. dan rij ik dus niet via de Waalbrug.
Iemand enig idee hoe betrouwbaar anwb is qua fileverwachting? Ga echt veeeel liever met de auto morgen.. kan ik ook drie kwartier later opstaan.. maar wil niet de helft van de les missen ofzo.
Ik weet niet welke route je rijdt he!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef LastRequest het volgende:
Nee anwb stuurt me dus juist niet via de Waalbrug.. is het dan te doen denken jullie?
Dank uquote:
en waarom precies vind je het vervelend om erbij te gaan staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant...gisteren gaan stappen, dus wil nu douchen om fris de deur uit te gaan, staat er weer een vrouwelijke huisgenoot te treuzelen onder de douche
Beterschap!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dank u
Ik voel me nog steeds kleute, maar wel bijgeslapen, maar heb het meteen warm en ben meteen duizelig, dus misschien werk vanavond maar even afbellen.
Ow...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanmorgen rond een uur of 0800, op het station. Perron 3/4 jwt.
was je vergeten je kleren uit te trekkenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was je vergeten je kleren uit te trekken
Dat was mijn hondquote:
Klopt, oud klasgenoot vd havo had ik al paar jaar niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
CP:
Ik ga nooit met de wagen naar school, dus mijn 106 heb je niet gezien.
Op spoor 3/4 zag ik je lopen met een andere gast, je stapte in de trein.
Niet grappig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
kutswarma:
edit: oops verkeerde kloon
jij wilde natuurlijk kijken wat ik geedit had hequote:
Je leeft ook wel erg op het randje als je met die trein de aansluiting naar Presikhaaf wil halen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ow...![]()
roept ie ook niet ff héJa ik was al beetje laat dus probeerde om nog zo ver mogelijk voor in de trein te komen, moet om al mijn aansluitingen op tijd te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |