Dat was wel de opzet jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Koffielurk01 het volgende:
RETROOOO
Mooi mooi, en nu wel in originele staat laten!
Whehehehe!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef Oblivion het volgende:
![]()
WAT DOE JE NU?????????/
NIET WEGHALEN!
*paniek slaat toe hier...![]()
![]()
![]()
Erg mooi huis, maar ik deel de mening van Oblivion, wat doe je nuquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef Oblivion het volgende:
![]()
WAT DOE JE NU?????????/
NIET WEGHALEN!
*paniek slaat toe hier...![]()
![]()
![]()
Zeg, schilder me nou niet ineens af als iemand die zonder respect met zo'n huis om gaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Erg mooi huis, maar ik deel de mening van Oblivion, wat doe je nu![]()
Ieder zijn smaak natuurlijk, maar leg dan op zijn minst iets beschermends op de vloer, of ga je die er ook uithakken?
Die zespits Boretti komt in het midden. Puur om praktische redenen - probeer maar es je grote pannen kwijt te kunnen als je fornuis tegen de muur geplakt zit. Ik heb dat nu ook en ik vervloek het.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:09 schreef klusfoobje het volgende:
Het lijkt mij dat je die schoorsteen wel gelijk kan trekken met het plafond. Overleg wel even met een aannemer ofzo want je gaat in de basis van het huis hakken. Maar ... mijn idee is dat het gewicht van de schoorsteen niet op het uitstekende deel hangt.
Mijn persoonlijke smaak roept echter heel hard... laat die originele schouw zitten. Mensen doen een moord voor zoiets tegenwoordig. eerste wat ik zelf dacht was... een mooie 6 pits Borreti eronder en alles loopt in de pas.
Lezen jullie wel wat er staat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef Oblivion het volgende:
SQ...![]()
Wat doe je nou...
*Heel hard in ene hoekje gaat zitten huilen...
Eerst de tegels...nu die schouw...
Dat is dan ook de enige rede dat je hem weg mag hakken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zespits Boretti komt in het midden. Puur om praktische redenen - probeer maar es je grote pannen kwijt te kunnen als je fornuis tegen de muur geplakt zit. Ik heb dat nu ook en ik vervloek het.
Omdat die zo gigantisch mooi, tof en authentiek zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom koop je dan een jaren 30 huis?
Sommige aanpassingen zijn begrijpelijk, de meeste echt jammer
Nee, zo bedoel ik het ook niet, het is echt een heel prachtig huis, en die entree, die is alleen al genoeg om te gaan wonen. (Ik zou een half uur op rug op de grond gaan liggen en rondkijken en genieten)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg, schilder me nou niet ineens af als iemand die zonder respect met zo'n huis om gaat![]()
Ik geef in mijn OP duidelijk aan dat het ons daar allemaal om te doen is
Dus: ALLES blijft authentiek, BEHALVE dit brok steen in de keuken. Want het is ellendig onhandig!
Ja sorry, wat ik net al zeiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet, het is echt een heel prachtig huis, en die entree, die is alleen al genoeg om te gaan wonen. (Ik zou een half uur op rug op de grond gaan liggen en rondkijken en genieten)
Maar ik zie dat er tegels in de keuken worden weggehakt waarvan ik in eerste instantie niet wist dat het niet origineel/authentiek is. Als ik dan wel lees dat je de granitovloeren zo mooi vindt, dan snap ik even niet waarom er goede bescherming op de vloer ligt tijdens het tegels uithakken.
Snappie
Joh, die zijn naar binnen gegaan en zijn begonnen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet, het is echt een heel prachtig huis, en die entree, die is alleen al genoeg om te gaan wonen. (Ik zou een half uur op rug op de grond gaan liggen en rondkijken en genieten)
Maar ik zie dat er tegels in de keuken worden weggehakt waarvan ik in eerste instantie niet wist dat het niet origineel/authentiek is. Als ik dan wel lees dat je de granitovloeren zo mooi vindt, dan snap ik even niet waarom er geen goede bescherming op de vloer ligt tijdens het tegels uithakken.
Snappie
En datquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Joh, die zijn naar binnen gegaan en zijn begonnen!
Kan ik me HEEL GOED iets bij voorstellen!
Hell, ik had matras op mijn rug gebonden, en gebleven
Wat bedoel je precies met balken in het plafond?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:29 schreef klusfoobje het volgende:
Die tegels zijn idd niet origineel lijkt mij. Origineel kosten ze overigens een vermogen.
Tot hoever wil je die schouw afbreken? De schouw heeft denk ik geen dragende functie tov de schoorsteen andrs zou het tot de grond moeten lopen en dat kan dus niet.
Wel denk ik dat er balken van het plafond in rusten.. Zou je de schouw tot het plafond afhakken dan komen die ws los. Waarom bel je zo'n oude bouwmaterialen tent niet ff op of een aannemer. die kunnen je het ws wel vertellen. Overigens zulje dan ook die cv buizen moeten omleiden.
Helemaal vergeten... Mooie entree van een ws erg leuk huis!!
De schouwquote:
Tegeltjes in de toilet lijken wel origineel, maar zijn in erg slechte staat en zitten er schots en scheef op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:32 schreef maok het volgende:
Mooi huis.![]()
Die tegeltjes in de keuken zijn toch duidelijk heel anders dan die in de gang. Volgens mij heb ik die tegeltjes ook in mijn jaren 80 huis zitten. Maar die tegeltjes in de wc, die lijken me ook oud, maar zijn ze ook orgineel? Ze lijken me anders dan de rest van de tegels, andere vorm en ander randje.
Als je die schouw er uithaald, kun je die dan niet op zolder bewaren samen met foto's en maten ofzo. Dan kan hij er eventueel in de toekomst weer in gezet worden. Dan heb jij er nu geen last van maar kan het wel gewoon nog hersteld worden als er nieuwe bewoners komen of je het zelf weer terug wilt.
Hahaha! Geen idee, maar de kans is wel groot dat het authentiek is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om de knuppel maar even in het hoenderhok te gooien: Is die schouw wel origineel? De profilering lijkt mij (relatief) modern, bovendien zit de afzuigkap er wel heel strak ingebouwd. Het zou dus kunnen dat die hele schouw niet origineel is. Ligt eraan wat er op de verdieping erboven zit. Als daar een veel kleiner schoorsteentje (of kokertje zit) dan is er, mijns inziens, redelijke kans dat de schouw niet origineel is.
Misschien de plek wel, maar het kan zijn dat er in het verleden al een keer de huidige ombouw is toegevoegd.
Gewoon slopen dat ding, het is jullie huis en jullie moeten er fijn in kunnen wonen..
Er blijven immers nog voldoende originele details over. Zitten de originele binnenkozijnen en plafonds er ook nog in bijvoorbeeld?
Ziet er leuk uit BB en Magoo, proficiat met de aankoop.quote:
Ik heb hem bij mijn huis ook meteen uitgesloopt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Jose1985 het volgende:
Ik hoop niet dat er nu mensen met een hooivork achter me aankrijg![]()
maar ik ben zelf ook niet zo weg van die schouw hoor.. Zoals ik het kan zie zit ie op een onhandige plek en of ie authentiek is vraag ik me eerlijk gezegd af...
Gefeliciteerd met jullie prachtige huis! Hoe is het boven? Krijgen we daar nog pics van?
Boven komen nog foto's van als we daar aan de slag zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Jose1985 het volgende:
Ik hoop niet dat er nu mensen met een hooivork achter me aankrijg![]()
maar ik ben zelf ook niet zo weg van die schouw hoor.. Zoals ik het kan zie zit ie op een onhandige plek en of ie authentiek is vraag ik me eerlijk gezegd af...
Gefeliciteerd met jullie prachtige huis! Hoe is het boven? Krijgen we daar nog pics van?
Nope, in de buurt van de Geldropsewegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn huis ook meteen uitgesloopt.![]()
Op de vliering de onderste tegels van de schoorsteen er voorzichtig uitgebikt en daar 2 draagbalken onder geschoven.
Ps: Leenderweg?
Pemig, da's nog ernstiger dan wat ik verwacht had!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Boven komen nog foto's van als we daar aan de slag zijn.
Ik vrees enorm dat we iets anders moeten verzinnen voor die schouw.
Een kluspool die ik heb laten kijken vertelde dat er een ijzeren frame zit onderin de schouw waar de gehele schoorsteen op hangt. Ansich geen probleem want dan maken we op het dakterras wel een ijzeren frame.
Helaas delen we de schoorsteen met de buren die dus ook een schouw hebben (hopelijk hebben ze em er daar zonder problemen uit gesloopt). Dat houdt in dat als we bij ons het ding eruit slopen, dat aan hun kant scheuren gaan ontstaan omdat het gehele gewicht van de schoorsteen aan hun kant hangt.
Helaas hebben we de keuken al een paar maanden geleden besteld, staat die bij de keukenboer te wachten tot ze em kunnen komen plaatsen EN is er natuurlijk helemaaaaaaaaaaal geen ruimte voor die ellendige schouw. Op die plek komt namelijk een hoge kast met koelkast en magnetron. Keuken herinrichten is ook niet echt een optie omdat er dan niets meer klopt. Kortom.... Ik baal
.
ze hebben al een keukenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Prachtig huis !
Maar die schouw... mag ik stiekem hopen dat ie niet wegkan?
Ik heb ook zoiets en daar mijn 6 pits onder staan.. staat best heel erg mooi.
En oh ja, wat dacht je van een Piet Zwart keuken?
http://www.bruynzeelkeukens.nl/keuken/5/piet-zwart
Edit never mind... spuit 11
Ik las in het ED dat ze de Geldropseweg vanaf volgend jaar helemaal gaan pimpen, met een winkelplein, bomen etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, in de buurt van de Geldropseweg.
Nee, want de keuken is dus al besteld en staat klaar bij de keukenboer. Dus dan moet de hele opstelling worden aangepast. Deze oplossing is het makkelijkst en het kost maar 40 euro extra ofzo (om de schouw af te werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:59 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe breed is de schouw? Wij hebben onze Smeg 5 pitter op een kastje na(30cm) tegen de muur en dat is perfect. Dus als de schouw 120cm breed is is dat misschien ook een mooie oplossing.
quote:
Gatverjakkesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
Als jullie de schouw beneden afdichten, dan neem ik aan dat jullie de schouw op het dak ook dichtmaken? Ik heb namelijk in Klundert eens een schouw gezien die van boven open was en vanonder dicht en dat was gaan rotten en men kreeg schimmelplekken. Toen die eigenaar die afdichting eraf haalde kwamen er drie emmers met bagger en maden uit.
Oke, ik wist niet dat het kanaal gebruikt zou gaan wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gatverjakkes
Maar dat gaat niet, want we gaan nog een ingenieus systeem bedenken om de afzuigkap er op aan te sluiten. Bovenop de schoorsteen zitten al van die plastic kappen om troep buiten te houden
Iew... Daar gaan we dan toch iets op verzinnenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
Als jullie de schouw beneden afdichten, dan neem ik aan dat jullie de schouw op het dak ook dichtmaken? Ik heb namelijk in Klundert eens een schouw gezien die van boven open was en vanonder dicht en daar was rommel in gekomen in de loop der jaren en dat was gaan rotten en men kreeg schimmelplekken. Toen die eigenaar die afdichting eraf haalde kwamen er drie emmers met bagger en maden uit.
Er zijn 2 kanalen, de een gaan we vanaf de helft gebruikenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, ik wist niet dat het kanaal gebruikt zou gaan worden
Tnxquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:52 schreef Forno het volgende:
Mooi huisje.
Waarschijnlijk is de schoorsteen gedeeld met de buren? Jullie een helft en zij een helft?
Met een beetje pech is de draagconstructie van de schoorsteen gekoppeld met die van de buren. Het zal iets van een betonnen plaat of balk(en) zijn die onderin de schoorsteen op in het midden van de muur rust (zoiets; -|-). Hangt de schoorsteen bij de buren ook (in de lucht) dan heb je een probleem. Hak je dat beton door in het midden, dan stort de schoorsteen bij de buren naar beneden. Soort wip/wap effect. Als je geluk hebt, loopt de schoorsteen bij de buren tot aan de vloer. Ik zou eens op bezoek gaan. En voordat je gaat hakken de stuclagen verwijderen, voordat je met de sloophamer begint. Kijken hoe het constructief in elkaar zit.
Succes met de verbouwing!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tnx
De schouw loopt niet tot de vloer, want het is een keukenschouw, waar ze vroeger de ketel onder hingen
Maar de oplossing is er al: hij blijft gewoon
Wel bij het dichtmaken aan de onderkant een leuk souvenirtje achterlaten voor volgende bewoners hoor, een briefje met een mysterieuze tekst of een ander grappig iets.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Iew... Daar gaan we dan toch iets op verzinnen.
Dat heb ik gedaan bij onze badkamer..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel bij het dichtmaken aan de onderkant een leuk souvenirtje achterlaten voor volgende bewoners hoor, een briefje met een mysterieuze tekst of een ander grappig iets.
Wij kwamen in een oud huis allemaal grappige dingen tegen in de kruipruimte, dateerde nog van voor WW2Vond ikzelf erg verrassend en het had wel iets.
Oude huizen
Vet ideequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel bij het dichtmaken aan de onderkant een leuk souvenirtje achterlaten voor volgende bewoners hoor, een briefje met een mysterieuze tekst of een ander grappig iets.
Wij kwamen in een oud huis allemaal grappige dingen tegen in de kruipruimte, dateerde nog van voor WW2Vond ikzelf erg verrassend en het had wel iets.
Oude huizen
Hehe, zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vet idee
ik gooi er een zak vol rubber spinnen in
Ook mijn gedachte!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:09 schreef klusfoobje het volgende:
Mijn persoonlijke smaak roept echter heel hard... laat die originele schouw zitten. Mensen doen een moord voor zoiets tegenwoordig. eerste wat ik zelf dacht was... een mooie 6 pits Borreti eronder en alles loopt in de pas..
Wij vonden in de vloer onder de keuken een exemplaar van "Het Vaderland" (opgeheven Haagse krant) uit 1964, ik heb er een recent exemplaar van "De Posthoorn" (huis-aan-huis-blad Den Haag) bijgegooid.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dat is zo leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:33 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wij vonden in de vloer onder de keuken een exemplaar van "Het Vaderland" (opgeheven Haagse krant) uit 1964, ik heb er een recent exemplaar van "De Posthoorn" (huis-aan-huis-blad Den Haag) bijgegooid.
Bij het huis van mijn zus vonden we ook van alles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh dat is zo leuk!
BIj ons zaten kranten in het plafond, een gulden uit 1931 achter de lambrisering, en de bewoner had ook vanalles op de muren (achter behang, achter lambrisering) geschreven op belangrijke data.
Dan stond er bevoorbeeld: "vandaag, [insert datum], Churchill begraven".
Heel tof!
Wij hebben dat trouwens ook gedaan met het vloeren leggen, op de ondervloer de datum en onze namen.
postduiven gaan stinken onder je vloerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef amaranta het volgende:
nee je email adres.
30 jaar laterwat een eppos deze mensen hadden nog een emailadres
hebben ze nooit van postduiven gehoord
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
postduiven gaan stinken onder je vloer
Oeeeh, die tegeltjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:53 schreef Syytön het volgende:
Wow, supermooi huis! Alleen die gelige tegeltjes overal, vreselijk
Wat voor keuken gaan jullie erin zetten? Al iets uitgezocht?
Het huis waar ik het over had staat in het niet gebombardeerde stuk van Bezuidenhout in Den Haag, ik heb daar een hele tijd gewoond dus ken de Posthoorn en Het Vaderland goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:33 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wij vonden in de vloer onder de keuken een exemplaar van "Het Vaderland" (opgeheven Haagse krant) uit 1964, ik heb er een recent exemplaar van "De Posthoorn" (huis-aan-huis-blad Den Haag) bijgegooid.
Daar doen de tegeltjes mij ook aan denken, net als aan mijn oude basisschoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeeeh, die tegeltjes![]()
Zelf woon ik in een van alle details ontdaan 30-erjarenhuis (zit nog 1 granitovloer onder de grijze vloerbedekking in de hal, leve de jaren '60 dubbele bewoning en al die leuke inbouwkasten waar je bruine douches van kon maken!), maar die trap is werkelijk prachtig!
Voor inspiratie over kleuren kan je ook eens naar het Gemeentemuseum kijken (of gaan!), prachtig gebouw in Den Haag uit 1935 van Berlage, daar zijn diezelfde kleur gelige tegels gebruikt binnen. Behalve met spierwitte muren is dat weer prachtig gecombineerd met terracotta en grijsgroen![]()
Of je houdt het kleurenschema van de badkamer en het boudoir boven aan natuurlijk
zoek maar eens naar : het friese tegelboertje. Deze zit in Franiker Friesland. Ik heb mijn tegels voor de hal daargehaald tegen zeer prettige prijzen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef DonJames het volgende:
Je hebt me wel laten schrikken! Ik ben nog op zoek naar 7 vierkante meter originele tegels (voor in mijn hal). Toen ik las dat je jullie tegels uit de keuken gingen slopen dacht ik "die wil ik wel overnemen!". Volgende foto zie ik een dame met een handtas inhakken op de tegelsGelukkig zijn ze niet origineel, want dat zou eeuwig zonde zijn geweest!
Overigens worden ze nog wel nieuw (reproductie) gemaakt. Ad EUR 200 per vierkante meter (ex BTW)![]()
Dank, ik heb ze gemaild met mijn verzoek. Heb je een foto van jouw hal? en een richtprijs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:09 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
zoek maar eens naar : het friese tegelboertje. Deze zit in Franiker Friesland. Ik heb mijn tegels voor de hal daargehaald tegen zeer prettige prijzen.
verder kun je even kijken bij oudebouwmaterialen.nl. Deze club zit in Eemnes en daar hebben ze de oude authentieke tegels te koop...
Ik vrees dat er niet veel tegels even ver van elkaar zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dank, ik heb ze gemaild met mijn verzoek. Heb je een foto van jouw hal? en een richtprijs?
BB of SQ, zouden jullie wat voor mij kunnen opmeten? Ik wil graag weten hoe breed de voegen zijn tussen de tegels in de hal. Thanks alvast!
Kissa ook hoor!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef kissa het volgende:
Prachtig huis![]()
Ik ben zo benieuwd hoe de buitenkant eruit ziet
Succes met klussen!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:20 schreef Stormqueen het volgende:
Op verzoek van Oblivion nog even het vooraanzicht
[ afbeelding ]
Kom je volgende week nog een keer kieken?quote:
Ik weet niet of een bouwlamp gaat helpen... het gaat namelijk niet echt over de hoeveelheid licht, maar meer de lichtinval op het papier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Maar alvast bedankt voor de tip, dat wordt een bouwlamp omhoog sjouwen als we gaan behangen dus.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:57 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Ik weet niet of een bouwlamp gaat helpen... het gaat namelijk niet echt over de hoeveelheid licht, maar meer de lichtinval op het papier.
Bij ons was het dus een glanzend zwart motief op matzwart papier. Het motief was ook nog eens niet héél duidelijk, er zat niet echt een boven of onderkant aan zeg maar... Dus soms was je je al vijf minuten aan het frustreren omdat je het patroon niet kon 'aansluiten' om er vervolgens achter te komen dat je het behang op de kop had....![]()
Bovendien plakten wij het op een schuine wand met daarin een dakraam. Daardoor heb je bij elke baan weer een andere lichtinval... Behangen op een gewone rechte muur zal denk ik makkelijker zijn.
't Is een pro, die op zaterdag zwart bij klust, heb er dus wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:09 schreef PiperMaru het volgende:
Jullie gaan best vlot zeg. Ik vind het behang voor de slaapkamer prachtig!
Die stucman, is dat een beun of een professional? Wij zoeken nog een goeie, niet te dure stucadoor namelijk... dus als je denkt dat ie nog trek heeft in een klusje (nou ja, eigenlijk forse klus want bijna alles moet gedaan) in november, graag PM
Ik heb vandaag vooral bijgeslapen eigenlijkquote:
Gnegne.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is een pro, die op zaterdag zwart bij klust, heb er dus wel vertrouwen inHebben we via via via geregeld (random kluspool - andere random kluspool - stucadoor
)
Wij betalen voor de gehele keuken 275. Maar je moet maar naar het resultaat komen kijken als het af is, kun je kijken of het je zint
tuurlijk, verven kan altijd nogquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gnegne.
Wel in het wit stuccen he!
Ik refereerde aan die grap van de klusjesman die het 'zwart'deed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, verven kan altijd nog
Onze keuken is nèt niet wit, dus een kleurtje kiezen vind ik een beetje tricky, doen we later wel
Nee sorry, dat humor niveau gaat me boven de petquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik refereerde aan die grap van de klusjesman die het 'zwart'deed.
En dat je dan zou vragen of ieook witte verf had
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee sorry, dat humor niveau gaat me boven de pet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef amaranta het volgende:
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter... Vind het echt een superprojectje.Generaal!
En dat luikje. Heb je al heel hard "ann, eefje" geroepen?
Of Fritzl?
Dat zou best kunnen, ik kan namelijk geen ander nut vinden voor een gat aan 1 kant van de spouwmuur. Anders dan het binnenlaten van muizenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:09 schreef maedel het volgende:
Dat dubieze luikje, heeft daar misschien ooit een kluisje in gezeten? Dat hebben wij namelijk ook in de kelder van onze 30-er jaren woning.
je hebt als het goed is straks 5 draden dus neem een dikkere pvc dan gebruikt voor 'normaal' stopcontactenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan de Elektra K&W mannen hier.
We moeten 1 perilexaansluiting maken voor de boretti omdat deze 5kW max pakt, ik heb wel ervaring met elektra aanleggen, maar perilex heb ik nog niet eerder gedaan.
Is dat een kwestie van zelfde PVC pijpen leggen als voor gewone groepen, maar er dikkere kabel doorheen trekken? Of zitten er daar meer haken en ogen aan?
al teruggevonden!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je volgende week nog een keer kieken?
Adres kan ik je wel smsen...
Hoewel dit topic nog niet helemaal af is --> Aansluiten van een fornuisgroep kun je daar denk ik al wel de nodige informatie vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan de Elektra K&W mannen hier.
We moeten 1 perilexaansluiting maken voor de boretti omdat deze 5kW max pakt, ik heb wel ervaring met elektra aanleggen, maar perilex heb ik nog niet eerder gedaan.
Is dat een kwestie van zelfde PVC pijpen leggen als voor gewone groepen, maar er dikkere kabel doorheen trekken? Of zitten er daar meer haken en ogen aan?
Ah tof, tis helder nu! Thanx.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoewel dit topic nog niet helemaal af is --> Aansluiten van een fornuisgroep kun je daar denk ik al wel de nodige informatie vinden
De Telegraafquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
volgens mij wel. welke krant is het?
Heej een oude fasto geiserquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, bleiblei en SQ-papa zijn begonnen met het verder slopen van de keuken. Eerst is de radiator geleegd en verwijderd, zodat er nog wat laatste tegels gebikt konden worden. Vervolgens afgeplakt en frezen maar
Ohja, de camera begaf het, dus vandaag even telefoonpics
We gaan 'm in een delftsblauw thema tegelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Die tegels in de plee.....![]()
Wat ga je er mee doen?
die zijn rood en nu ?, zijn ze oud?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef Oblivion het volgende:![]()
Die tegels in de plee.....![]()
Wat ga je er mee doen?
Alleen weet nu heel Fok! waar dat kluisje dan zit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:43 schreef Helox-in-a-box het volgende:
Het dubieuze gat kan je trouwens ook mooi gebruiken voor een klein kluisje voor bv sieraden ofzo!
heeft niets met lekke muren te maken, een klimop wurmt zich daar door heen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik weet waar jou huis woont!
De beste vriendin van mijn vriendin heeft PRECIES dezelfde beneden verdiepingToen ik de foto's zag dacht ik: verhip...
Bij haar groeide een klimop al naar binnenZo lek waren de muren...
Succes!
Ze hebben waakkattenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen weet nu heel Fok! waar dat kluisje dan zit.
mot je het niet laten liggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef DuchessX het volgende:
Bouwstof is echt smerig spul. Wij hadden een half jaar na de afronding van de verbouwing nóg last ervan.
Hi wijffiequote:
ignore modequote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
gene bek tegen mijn woeman heej ouwe
Da's ook toevallig danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik weet waar jou huis woont!
De beste vriendin van mijn vriendin heeft PRECIES dezelfde beneden verdiepingToen ik de foto's zag dacht ik: verhip...
Wat mij bij haar opviel was idd ook die shouw die daar zat. Niet handig...
Maar wat ik daar zou doen:
- Dubbel glas plaatsen
- Nieuwe vloer erin leggen en goed isoleren
Bij haar groeide een klimop al naar binnenZo lek waren de muren...
Maar als ik de kans en het geld had om zo'n huisje te mogen verbouwen... dan zou ik het heel grondig aanpakken
Succes!
Ik ga de treden en stootborden dezelfde kleur doen als de lambrisering en de zijpanelen en leuningen worden zwartquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef piepster het volgende:
Leuk topic! Weten jullie al hoe de trap gaat worden? Wij hebben dezelfde granitovloer en bij ons zijn de bovenkanten van de leuningen zwart (deelte dat je vastpakt), de treden blank gelakt hout, de stootborden en de rest van de leuningen wit en de balkjes die tussen de stootborden en de treden zitten zwart.
Oud? Naja, ze zijn minstens 1978quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:05 schreef Charisma het volgende:
[..]
die zijn rood en nu ?, zijn ze oud?
Dat komt door de flitser, het is namelijk veel donkerderderder. Ik zal straks wel even een plaatje bij daglicht schietenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:32 schreef ArTiC het volgende:
ik spot een bierflesje![]()
wel een beetje hoerig rood
In ons bijkeukentje van 2m2 hing een radiator waar je de woonkamer mee had kunnen verwarmen. Er zullen wel ooit koukleumen hebben gewoondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef Oblivion het volgende:
Jullie hebben trouwens wel big ass radiatoren zeg...![]()
Valt me opeens op...
Whehehehehe, het huis is prima geïsoleerd hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Zulke grote radiatoren had je wel nodig als het slecht geïsoleerd is. Als het eenmaal betere geïsoleerd is kun je gemakkelijker een kleinere nemen.
Maakte het geen verkeerde indruk? In het raam staan met een rode achtergrond?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb je live in het raam zien staan vanavond
We moesten in het nieuwe huis zijn dus reden toevallig langs
Niet met mijn fysiquequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maakte het geen verkeerde indruk? In het raam staan met een rode achtergrond?
Beetje kek uitlichten, goede marketing, ieder z'n ding.quote:
Ja, we gaan zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje kek uitlichten, goede marketing, ieder z'n ding.
Toch?
Anyway, tijd voor daglichtfoto's?![]()
(van het huis...)
ik trapte er bijna in, lui ding!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we gaan zo
Wil niet te vroeg beginnen i.v.m. buren
Dat wil maar voor een deel iets zeggen over de isolatiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehehe, het huis is prima geïsoleerd hoor
De vorige eigenaresse had nog geen 100 euro per maand aan gas en electra
en je plantagie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat wil maar voor een deel iets zeggen over de isolatie![]()
Wat dachtt je van je Boretti, vaatwasser, magnetron, 65" plasma en douche/badgedrag.
ikikik, met fotootsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
wie wil er een update?
Hoef jij heul niet te vragen...quote:
Er gaat een kratje per dag doorheen momenteelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef ArTiC het volgende:
Echt mooi hoor, dat rood met zwart
Komt die stut nog los als het cement hard is?![]()
En nu weer een bierdopje...zuiperts![]()
en een AFOL boekje![]()
www.truttigtegeltje.nlquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:55 schreef Sleeve het volgende:
Waar heb je dat tegeltje vandaan??? Dat wil ik echt graag hebben (niet voor mezelf maar als cadeau : ) )
krek wà de ge nie wou'tquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.truttigtegeltje.nl
Het was een beetje een domper, we wilden er de plee mee betegelen, maar het is gewoon een sticker op een tegeltje, mind you. We verzinnen nu dus iets anders voor de wc
Nee, die "inloopkast" komt niet in die vorm terug. Wat we willen doen is 2 kasten tegenover elkaar plaatsen en achter de kast die "los" staat maken we een gipswandje...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Mex_ het volgende:
Komt er ook meteen een nieuwe inbouwkast? Of is dat een projectje voor later?
Pppssst, had ik ook al gezien...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.truttigtegeltje.nl
Het was een beetje een domper, we wilden er de plee mee betegelen, maar het is gewoon een sticker op een tegeltje, mind you. We verzinnen nu dus iets anders voor de wc
quote:Schoonmaken:
Met natte doek afnemen. De tegel en opdruk zijn vaatwasserbestendig
Dat wordt rellen als jullie beide tegelijk iets uit je kast willen hebben, of komen er schuifdeurenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die "inloopkast" komt niet in die vorm terug. Wat we willen doen is 2 kasten tegenover elkaar plaatsen en achter de kast die "los" staat maken we een gipswandje...
[ afbeelding ]
en dat wordt dan zo
Nee, alle deuren kunnen gelijktijdig openquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat wordt rellen als jullie beide tegelijk iets uit je kast willen hebben, of komen er schuifdeuren
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.truttigtegeltje.nl
Die link van Oblivion is wèl tof!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef Sleeve het volgende:
[..]
da's nou echt een teleurstelling
Dacht ik net het perfecte cadeau voor een vriendin gevonden te hebben... maar dit vind ik een beetje cheap.
Heb je al nieuwe ideeën voor de WC?
Kut, ik heb de bos hier al staan voor julliequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die link van Oblivion is wèl tof!
Dus daar ga ik ook een proefmodel van bestellen en dan gaat het misschien toch allemaal door
Het plan is uiteindelijk om van alle vrienden en familie als nieuw-huis-kado zo'n tegel te krijgen met hun eigen tekst er op. In plaats van de 30 bossen bloemen die normaal worden gegeven. Persoonlijk, leuk en je hebt wat te lezen tijdens het kakken
noesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kut, ik heb de bos hier al staan voor jullie![]()
Die wil ik dan ook wel proberen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die link van Oblivion is wèl tof!
Dus daar ga ik ook een proefmodel van bestellen en dan gaat het misschien toch allemaal door
Het plan is uiteindelijk om van alle vrienden en familie als nieuw-huis-kado zo'n tegel te krijgen met hun eigen tekst er op. In plaats van de 30 bossen bloemen die normaal worden gegeven. Persoonlijk, leuk en je hebt wat te lezen tijdens het kakken
Nieuw huis + brabant = krekwakwou!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Die wil ik dan ook wel proberen!
Weet iemand eventueel nog een andere ECHT Brabantse tekst voor mijn vriendin?
Ze is een jaar gescheiden, krijgt binnenkort haar nieuwe huisje, en is een echte tuthola soms
Ja...maar nu nog 1 uitzoeken voor julliequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuw huis + brabant = krekwakwou!
Verder ben ik ook maar import, maar ArTiC komt uit Helmond, die weet er vast plenty
Dat is het echt niet, maar ik krijg het niet goed op de fotoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik vind het zelf nogal een schreeuwiger kleur rood... maar, het is nog niet af!
Wat voor meubels gaan jullie erin zetten? Kleur, stof, etc? Of zijn het al bestaande meubels.
Komt er ook zo'n wiel aan de muur waar je bleiblei in kan hangen? En een rek voor de zwepen, kettingen, kaarsen en handboeien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En om de bijdehantjes voor te zijn die gaan roepen: jamaar dat is zo donker! kan ik zeggen: awel, dat is ook precies de bedoeling
Nee, kwam een beetje moeilijk m'n nest uit netquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat![]()
T'is al 9:20, nog niet aan het klussen?
Nog een maand en dan mag ik ook eindelijk met de verfroller gaan spelen
Daar maak ik een geheim compartiment voor in m'n gipswandjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Komt er ook zo'n wiel aan de muur waar je bleiblei in kan hangen? En een rek voor de zwepen, kettingen, kaarsen en handboeien?
Tsja, ik moet 1 november hier zijn opgetieft, dus zoiets ongeveer. De zolder laten we vanaf nu met rust, dat wordt een langere termijn-verhaal. Dit weekend moet de bovenverdieping klaar zijn. Maandag worden de loden leidingen beneden vervangen, woensdag wordt de keuken geplaatst en dan is het nog een kwestie van afwerken en schoonmaken. En overhuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:24 schreef PiperMaru het volgende:
Het schiet op, zeg. Ik vind jullie boudoir mooi worden met dat rood
Wat is eigenlijk de planning, wanneer willen jullie het af hebben enzo?
in het echt is het nog mooierderquote:
Dat laatste is niet waar, althans, nu nog nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef amaranta het volgende:
DIe kamer is zo warm, zo warm.... zo mooi
en sqmama wil heel graag oma worden
ik herken wannabee-oma's op een 1km afstand. en dit was er eentje hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laatste is niet waar, althans, nu nog niet
Ze is gewoon gek met baby's, en jullie hebben natuurlijk wel een uitermate charmant exemplaar
Ik heb het al meer dan 4 jaar gehad in mijn huisje...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nou wil ik het ook terug zien in jouw nieuwe huisje
Achter de radiator, daar zit een schot met een loze ruimtequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef ArTiC het volgende:
ieh..is dat achter die vaste kasten op zolder?
kattenstrontquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:37 schreef amaranta het volgende:
En wat ligt er dan, kan het niet goed zien. Drollen of dooie muizen?
Tegen de geur:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
-knip-
Dit is er bijna niet uit te krijgen, dus daar moet ik nog wat op verzinnen
Ja, ik zal inderdaad een dergelijke constructie moeten verzinnenquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:05 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Updates!![]()
Bah, kattendrollen...je hebt van die telescopische uitstaldingesnogwattes die dus langer dan lang worden...
Misschien daar een trekker aan ofzo?
Tnx voor de tipquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tegen de geur:
Azijn verdund met water, en dat héél vaak herhalen, je kunt ook één of andere sprayfles van HG kopen maar azijn is stukken goedkoper en werkt net zo goed (op beton en hout).
Het (gips\riet) plafond op de eerste verdieping was bij ons huis her en der geel door het jarenlange misbruik en de balken zaten vol urinekristallen.
Het stinkt eigenlijk niet. Daar hebben we erg veel geluk mee. Ze hebben er niet gepist. Dat hebben ze in de keuken gedaan, daar stonk het echt gruwelijk naar kattenpis. Ik denk dus dat ik er met het wegvegen van de drollen en een azijnbadje wel benquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:20 schreef Nint het volgende:
Als ik zo de foto's van de "kattenbak" bekijk, dan heb je een mooie rotklus voor de boeg:
- Je moet de schotten rechts verwijderen (wegggooien stank krijg je er niet meer uit, de platen en balken zijn ingeloogd zo te zien)
- De vloeren: wat ophelia zei en hopen dat het daarmee lukt (en de stank niet is doorgedrongen naar de verdieping daaronder, het heeft bij ons toen 2 weken geduurd)
gheghequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en de ruimte hermetisch afsluiten om te voorkomen dat mijn eigen katten hetzelfde briljante idee krijgen
Als ik de gemiddelde klustopics hier bekijk zijn wij nog best gezegendquote:
Ze zijn dermate beschadigd dat het heel moeilijk gaat worden - maar we proberen het i.i.g. in het lange gat. Het kleine gat wordt voorlopig opgevuld met een plaat. Volgend jaar jetsen we er toch een nieuwe vloer in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Maar die plank uit je woonkamer, komt die wel weer terug?
Euhmm, als het goed moet gebeuren waarom zie ik dan diverse electraleidingen scheef gemonteerd zijn of uit flexibele leiding bestaan? En waarom zit er dan een wasmachinekraan vlak naast de stopcontacten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde klustopics hier bekijk zijn wij nog best gezegend
Maar ja, wat ze zeggen over je eerste eigen huis blijkt waar: alle provisorische kut-oplossingen die je voor je huurwoningen gebruikt hebt gooi je overboord; nu moet het ook verdimme goed gebeuren
1. In de muur zitten ze niet scheef, alleen in de bijkeuken, welke nog wordt aangepakt in de toekomst, maar niet nu.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm, als het goed moet gebeuren waarom zie ik dan diverse electraleidingen scheef gemonteerd zijn of uit flexibele leiding bestaan?
Oké. Zal aan mijn perfectionisme liggen. Ik zou willen dat ik zo kon denken als jullie, dan had ik mij heel wat ellende en stress bespaard in mijn levenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1. In de muur zitten ze niet scheef, alleen in de bijkeuken, welke nog wordt aangepakt in de toekomst, maar niet nu.
2. In een oud huis moet je roeien met de riemen die je hebt. Dat betekent dat recht PVC-pijpen niet overal gebruikt kunnen worden en dus moet je met flexpijpen werken op sommige plaatsen
Ik heb het aangelegd dus ff uitleg daarover.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm, als het goed moet gebeuren waarom zie ik dan diverse electraleidingen scheef gemonteerd zijn of uit flexibele leiding bestaan? En waarom zit er dan een wasmachinekraan vlak naast de stopcontacten?
Gewoon een vraag, geen kritiek
Nog een korte aanvulling, perfectionisme is niet handig in ons huisquote:
Die moest ik drie keer lezen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
is jullie bij keuken enkelbaksteens, dat jullie de electra zo lelijk als opbouw doen qua leidingen
Die foto met opbouwleidingen is gemaakt van de bijkeuken. Die zit achter de keuken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
is jullie bij keuken enkelbaksteens, dat jullie de electra zo lelijk als opbouw doen qua leidingen
Nou, de vorige bewoners hebben wat blikken vloerbeits achtergelaten, dus de kleur kunnen we denk ik wel redelijk goed terug krijgen. Alleen qua afwerking zal het niet zo fraai zijn. Maar soit, het is maar tijdelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:05 schreef gr8w8 het volgende:
Voor die vloer, naast megafloors zit Vloer-het-zelf. kun je planken dus zelf oliën verven ed. Dan kun je de kleur van de huidige planken in elk geval goed benaderen. Helemaal red je nooit, maar het is het proberen waard.
Klinkt alsof ze zelf ook al een keer wat planken geklust hebben. Gewoon proberen inderdaad, dan zie je het over een jaar of wat wel weer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de vorige bewoners hebben wat blikken vloerbeits achtergelaten, dus de kleur kunnen we denk ik wel redelijk goed terug krijgen. Alleen qua afwerking zal het niet zo fraai zijn. Maar soit, het is maar tijdelijk
Die hele vloer is al 10 keer gerenoveerd, dus er zitten overal rare stukken en MDF-plaat in enzo, zal dus op het geheel weinig uitmaken, past wel in het plaatjequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze zelf ook al een keer wat planken geklust hebben. Gewoon proberen inderdaad, dan zie je het over een jaar of wat wel weer.
Wat boeit het dat je leidingen ziet in je bijkeuken. Zo'n ruimte dient simpelweg functioneel te zijn. Je gaat er toch niet in een leunstoel tegenaan zitten kijken? Straks ga je nog klagen dat je leidingen ziet lopen in de meterkast.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
is jullie bijkeuken enkelbaksteens, dat jullie de electra zo lelijk als opbouw doen qua leidingen
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wat boeit het dat je leidingen ziet in je bijkeuken. Zo'n ruimte dient simpelweg functioneel te zijn. Je gaat er toch niet in een leunstoel tegenaan zitten kijken? Straks ga je nog klagen dat je leidingen ziet lopen in de meterkast.
Dat laat je niet doen, dat doet de kat zelf over het algemeenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:55 schreef Charisma het volgende:
het wordt iig heel mooi en leuke kleuren ook !
maar die kattendrollen? daar begrijp ik niets van ...wie laat nu zijn kat op zolder drollen?
laat de kinderen nu maar komen, kunnen ze als ze vervelend zijn gelijk opgesloten worden in de celquote:
Hoho, je wil niet weten wat voor @#$%@#%@ werk het is om contactdozen te monterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Oblivion het volgende:![]()
Je gaat vooruit!
(En bleiblei een beetje...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |