Ik heb vandaag vooral bijgeslapen eigenlijkquote:
Gnegne.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is een pro, die op zaterdag zwart bij klust, heb er dus wel vertrouwen inHebben we via via via geregeld (random kluspool - andere random kluspool - stucadoor
)
Wij betalen voor de gehele keuken 275. Maar je moet maar naar het resultaat komen kijken als het af is, kun je kijken of het je zint
tuurlijk, verven kan altijd nogquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gnegne.
Wel in het wit stuccen he!
Ik refereerde aan die grap van de klusjesman die het 'zwart'deed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, verven kan altijd nog
Onze keuken is nèt niet wit, dus een kleurtje kiezen vind ik een beetje tricky, doen we later wel
Nee sorry, dat humor niveau gaat me boven de petquote:Op zondag 5 oktober 2008 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik refereerde aan die grap van de klusjesman die het 'zwart'deed.
En dat je dan zou vragen of ieook witte verf had
quote:Op zondag 5 oktober 2008 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee sorry, dat humor niveau gaat me boven de pet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef amaranta het volgende:
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter... Vind het echt een superprojectje.Generaal!
En dat luikje. Heb je al heel hard "ann, eefje" geroepen?
Of Fritzl?
Dat zou best kunnen, ik kan namelijk geen ander nut vinden voor een gat aan 1 kant van de spouwmuur. Anders dan het binnenlaten van muizenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:09 schreef maedel het volgende:
Dat dubieze luikje, heeft daar misschien ooit een kluisje in gezeten? Dat hebben wij namelijk ook in de kelder van onze 30-er jaren woning.
je hebt als het goed is straks 5 draden dus neem een dikkere pvc dan gebruikt voor 'normaal' stopcontactenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan de Elektra K&W mannen hier.
We moeten 1 perilexaansluiting maken voor de boretti omdat deze 5kW max pakt, ik heb wel ervaring met elektra aanleggen, maar perilex heb ik nog niet eerder gedaan.
Is dat een kwestie van zelfde PVC pijpen leggen als voor gewone groepen, maar er dikkere kabel doorheen trekken? Of zitten er daar meer haken en ogen aan?
al teruggevonden!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je volgende week nog een keer kieken?
Adres kan ik je wel smsen...
Hoewel dit topic nog niet helemaal af is --> Aansluiten van een fornuisgroep kun je daar denk ik al wel de nodige informatie vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan de Elektra K&W mannen hier.
We moeten 1 perilexaansluiting maken voor de boretti omdat deze 5kW max pakt, ik heb wel ervaring met elektra aanleggen, maar perilex heb ik nog niet eerder gedaan.
Is dat een kwestie van zelfde PVC pijpen leggen als voor gewone groepen, maar er dikkere kabel doorheen trekken? Of zitten er daar meer haken en ogen aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |