Ah tof, tis helder nu! Thanx.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoewel dit topic nog niet helemaal af is --> Aansluiten van een fornuisgroep kun je daar denk ik al wel de nodige informatie vinden
De Telegraafquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
volgens mij wel. welke krant is het?
Heej een oude fasto geiserquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, bleiblei en SQ-papa zijn begonnen met het verder slopen van de keuken. Eerst is de radiator geleegd en verwijderd, zodat er nog wat laatste tegels gebikt konden worden. Vervolgens afgeplakt en frezen maar
Ohja, de camera begaf het, dus vandaag even telefoonpics
We gaan 'm in een delftsblauw thema tegelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Die tegels in de plee.....![]()
Wat ga je er mee doen?
die zijn rood en nu ?, zijn ze oud?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef Oblivion het volgende:![]()
Die tegels in de plee.....![]()
Wat ga je er mee doen?
Alleen weet nu heel Fok! waar dat kluisje dan zit.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:43 schreef Helox-in-a-box het volgende:
Het dubieuze gat kan je trouwens ook mooi gebruiken voor een klein kluisje voor bv sieraden ofzo!
heeft niets met lekke muren te maken, een klimop wurmt zich daar door heen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik weet waar jou huis woont!
De beste vriendin van mijn vriendin heeft PRECIES dezelfde beneden verdiepingToen ik de foto's zag dacht ik: verhip...
Bij haar groeide een klimop al naar binnenZo lek waren de muren...
Succes!
Ze hebben waakkattenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen weet nu heel Fok! waar dat kluisje dan zit.
mot je het niet laten liggenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef DuchessX het volgende:
Bouwstof is echt smerig spul. Wij hadden een half jaar na de afronding van de verbouwing nóg last ervan.
Hi wijffiequote:
ignore modequote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
gene bek tegen mijn woeman heej ouwe
Da's ook toevallig danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik weet waar jou huis woont!
De beste vriendin van mijn vriendin heeft PRECIES dezelfde beneden verdiepingToen ik de foto's zag dacht ik: verhip...
Wat mij bij haar opviel was idd ook die shouw die daar zat. Niet handig...
Maar wat ik daar zou doen:
- Dubbel glas plaatsen
- Nieuwe vloer erin leggen en goed isoleren
Bij haar groeide een klimop al naar binnenZo lek waren de muren...
Maar als ik de kans en het geld had om zo'n huisje te mogen verbouwen... dan zou ik het heel grondig aanpakken
Succes!
Ik ga de treden en stootborden dezelfde kleur doen als de lambrisering en de zijpanelen en leuningen worden zwartquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef piepster het volgende:
Leuk topic! Weten jullie al hoe de trap gaat worden? Wij hebben dezelfde granitovloer en bij ons zijn de bovenkanten van de leuningen zwart (deelte dat je vastpakt), de treden blank gelakt hout, de stootborden en de rest van de leuningen wit en de balkjes die tussen de stootborden en de treden zitten zwart.
Oud? Naja, ze zijn minstens 1978quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:05 schreef Charisma het volgende:
[..]
die zijn rood en nu ?, zijn ze oud?
Dat komt door de flitser, het is namelijk veel donkerderderder. Ik zal straks wel even een plaatje bij daglicht schietenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:32 schreef ArTiC het volgende:
ik spot een bierflesje![]()
wel een beetje hoerig rood
In ons bijkeukentje van 2m2 hing een radiator waar je de woonkamer mee had kunnen verwarmen. Er zullen wel ooit koukleumen hebben gewoondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef Oblivion het volgende:
Jullie hebben trouwens wel big ass radiatoren zeg...![]()
Valt me opeens op...
Whehehehehe, het huis is prima geïsoleerd hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Zulke grote radiatoren had je wel nodig als het slecht geïsoleerd is. Als het eenmaal betere geïsoleerd is kun je gemakkelijker een kleinere nemen.
Maakte het geen verkeerde indruk? In het raam staan met een rode achtergrond?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:58 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb je live in het raam zien staan vanavond
We moesten in het nieuwe huis zijn dus reden toevallig langs
Niet met mijn fysiquequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maakte het geen verkeerde indruk? In het raam staan met een rode achtergrond?
Beetje kek uitlichten, goede marketing, ieder z'n ding.quote:
Ja, we gaan zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje kek uitlichten, goede marketing, ieder z'n ding.
Toch?
Anyway, tijd voor daglichtfoto's?![]()
(van het huis...)
ik trapte er bijna in, lui ding!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, we gaan zo
Wil niet te vroeg beginnen i.v.m. buren
Dat wil maar voor een deel iets zeggen over de isolatiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehehe, het huis is prima geïsoleerd hoor
De vorige eigenaresse had nog geen 100 euro per maand aan gas en electra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |