Ik heb hem bij mijn huis ook meteen uitgesloopt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Jose1985 het volgende:
Ik hoop niet dat er nu mensen met een hooivork achter me aankrijg![]()
maar ik ben zelf ook niet zo weg van die schouw hoor.. Zoals ik het kan zie zit ie op een onhandige plek en of ie authentiek is vraag ik me eerlijk gezegd af...
Gefeliciteerd met jullie prachtige huis! Hoe is het boven? Krijgen we daar nog pics van?
Boven komen nog foto's van als we daar aan de slag zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:54 schreef Jose1985 het volgende:
Ik hoop niet dat er nu mensen met een hooivork achter me aankrijg![]()
maar ik ben zelf ook niet zo weg van die schouw hoor.. Zoals ik het kan zie zit ie op een onhandige plek en of ie authentiek is vraag ik me eerlijk gezegd af...
Gefeliciteerd met jullie prachtige huis! Hoe is het boven? Krijgen we daar nog pics van?
Nope, in de buurt van de Geldropsewegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn huis ook meteen uitgesloopt.![]()
Op de vliering de onderste tegels van de schoorsteen er voorzichtig uitgebikt en daar 2 draagbalken onder geschoven.
Ps: Leenderweg?
Pemig, da's nog ernstiger dan wat ik verwacht had!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Boven komen nog foto's van als we daar aan de slag zijn.
Ik vrees enorm dat we iets anders moeten verzinnen voor die schouw.
Een kluspool die ik heb laten kijken vertelde dat er een ijzeren frame zit onderin de schouw waar de gehele schoorsteen op hangt. Ansich geen probleem want dan maken we op het dakterras wel een ijzeren frame.
Helaas delen we de schoorsteen met de buren die dus ook een schouw hebben (hopelijk hebben ze em er daar zonder problemen uit gesloopt). Dat houdt in dat als we bij ons het ding eruit slopen, dat aan hun kant scheuren gaan ontstaan omdat het gehele gewicht van de schoorsteen aan hun kant hangt.
Helaas hebben we de keuken al een paar maanden geleden besteld, staat die bij de keukenboer te wachten tot ze em kunnen komen plaatsen EN is er natuurlijk helemaaaaaaaaaaal geen ruimte voor die ellendige schouw. Op die plek komt namelijk een hoge kast met koelkast en magnetron. Keuken herinrichten is ook niet echt een optie omdat er dan niets meer klopt. Kortom.... Ik baal
.
ze hebben al een keukenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Prachtig huis !
Maar die schouw... mag ik stiekem hopen dat ie niet wegkan?
Ik heb ook zoiets en daar mijn 6 pits onder staan.. staat best heel erg mooi.
En oh ja, wat dacht je van een Piet Zwart keuken?
http://www.bruynzeelkeukens.nl/keuken/5/piet-zwart
Edit never mind... spuit 11
Ik las in het ED dat ze de Geldropseweg vanaf volgend jaar helemaal gaan pimpen, met een winkelplein, bomen etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, in de buurt van de Geldropseweg.
Nee, want de keuken is dus al besteld en staat klaar bij de keukenboer. Dus dan moet de hele opstelling worden aangepast. Deze oplossing is het makkelijkst en het kost maar 40 euro extra ofzo (om de schouw af te werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:59 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoe breed is de schouw? Wij hebben onze Smeg 5 pitter op een kastje na(30cm) tegen de muur en dat is perfect. Dus als de schouw 120cm breed is is dat misschien ook een mooie oplossing.
quote:
Gatverjakkesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Juup© het volgende:
Als jullie de schouw beneden afdichten, dan neem ik aan dat jullie de schouw op het dak ook dichtmaken? Ik heb namelijk in Klundert eens een schouw gezien die van boven open was en vanonder dicht en dat was gaan rotten en men kreeg schimmelplekken. Toen die eigenaar die afdichting eraf haalde kwamen er drie emmers met bagger en maden uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |