Ja...maar nu nog 1 uitzoeken voor julliequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuw huis + brabant = krekwakwou!
Verder ben ik ook maar import, maar ArTiC komt uit Helmond, die weet er vast plenty
Dat is het echt niet, maar ik krijg het niet goed op de fotoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik vind het zelf nogal een schreeuwiger kleur rood... maar, het is nog niet af!
Wat voor meubels gaan jullie erin zetten? Kleur, stof, etc? Of zijn het al bestaande meubels.
Komt er ook zo'n wiel aan de muur waar je bleiblei in kan hangen? En een rek voor de zwepen, kettingen, kaarsen en handboeien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En om de bijdehantjes voor te zijn die gaan roepen: jamaar dat is zo donker! kan ik zeggen: awel, dat is ook precies de bedoeling
Nee, kwam een beetje moeilijk m'n nest uit netquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat![]()
T'is al 9:20, nog niet aan het klussen?
Nog een maand en dan mag ik ook eindelijk met de verfroller gaan spelen
Daar maak ik een geheim compartiment voor in m'n gipswandjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Komt er ook zo'n wiel aan de muur waar je bleiblei in kan hangen? En een rek voor de zwepen, kettingen, kaarsen en handboeien?
Tsja, ik moet 1 november hier zijn opgetieft, dus zoiets ongeveer. De zolder laten we vanaf nu met rust, dat wordt een langere termijn-verhaal. Dit weekend moet de bovenverdieping klaar zijn. Maandag worden de loden leidingen beneden vervangen, woensdag wordt de keuken geplaatst en dan is het nog een kwestie van afwerken en schoonmaken. En overhuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:24 schreef PiperMaru het volgende:
Het schiet op, zeg. Ik vind jullie boudoir mooi worden met dat rood
Wat is eigenlijk de planning, wanneer willen jullie het af hebben enzo?
in het echt is het nog mooierderquote:
Dat laatste is niet waar, althans, nu nog nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef amaranta het volgende:
DIe kamer is zo warm, zo warm.... zo mooi
en sqmama wil heel graag oma worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |