abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62064283
Desperate Housewives

Niets is zoals het lijkt bij de bewoners van Wisteria Lane. Susan, Lynette, Bree, en Gabrielle lijken het perfecte leven te lijden, maar iedereen heeft zo haar geheimen. Of de schone schijn opgehouden kan blijven, is nog maar de vraag...

Daar waar iedereen elkaar vriendelijk glimlachend de loef probeert af te steken en angstvallig de vuile was binnenhoudt, is Mary Alice vastbesloten verslag te doen van alle sappige geheimen en van de gecompliceerde levens die zich achter de gesloten deuren van een ieder afspelen.

Op een dag, in haar perfecte huis, in schitterende buitenwijk Wisteria Lane, maakte Mary Alice een eind aan haar leven. Nu kan ze meer zien dan ze ooit heeft gedaan dan toen ze nog in leven was. Iedereen doet zich perfect voor, althans aan de buitenkant. Iedereen doet zijn best om de schone schijn op te houden, maar de geschoren gazonnetjes en de blinkende keukens zijn eerder het decor van verschillende menselijke zwakheden.

Hoofdrolspelers

Marcia Cross - Bree van de Kamp

Eva Longoria - Gabrielle Solis

Teri Hatcher - Susan Mayer

Felicity Huffman - Lynette Scavo

[ Bericht 8% gewijzigd door MadGuy op 01-10-2008 22:54:01 ]
pi_62064409
TVP.
Volgende week de übershocking seizoensfinale !
pi_62064593
Dan al de seizoensfinale? Jeetje, die zag ik niet aankomen? En überschocking nog wel...
pi_62064623
Het wordt idd ubershocking
Noot noot.
pi_62066931
Ze lopen dan maar een aflevering achter volgende week!

Knap!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 06:20:58 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_62068202
Waar is de dochter van Susan, eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien bij haar nieuwe broertje. Heb ik iets gemist in een vorige aflevering?
The love you take is equal to the love you make.
pi_62068217
Die heb ik inderdaad ook niet gezien.
pi_62068343
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 06:20 schreef Lienekien het volgende:
Waar is de dochter van Susan, eigenlijk? Die heb ik nog helemaal niet gezien bij haar nieuwe broertje. Heb ik iets gemist in een vorige aflevering?
Die zla nog wel gewoon rondlopen.

Susan was ook weer lekker intelligent bezig, de naam van het kind veranderen, en het dan proberen verborgen te houden.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:50:58 #9
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_62071385
Ubershocking?? Count me in
pi_62071518
Het klinkt veelbelovend, in ieder geval. Ben erg benieuwd nu.
pi_62077305
TVP Kijk uit naar volgende week!
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:49:26 #12
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_62212807
Dammit, ik was aan het afwassen en miste de eerste minuut... wat zei Katherine nou tegen Dylan waardoor ze er vandaar ging?
pi_62212880
Dat hebben ze niet laten zien
pi_62213723
jeuzes.. die ene dude leek wel frankenstein met dat oog zo freaky
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_62213755
Mooie aflevering tot nog toe
pi_62214196
Dat was niet Mike daar op het eind met Susan.............................
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:30:57 #17
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62214257
5 Jaar later... wat is dat nou opeens...
En Mike niet meer bij Susan..... jammer...
pi_62214269
Okay... WTF!?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_62214305
Dat 5 jaar later had van mij niet zo gehoeven.
pi_62214375
Ik vond het wel grappig.
Gabrielle opeens met kids.
De kids van Lynette delinquenten.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:36:51 #21
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_62214473
boehoehoe.... zou die 5 jaar verder verhaallijn niet gewoon een fantasietje zijn van mary alice en gaan we weer terug naar de leuke verhaallijn ergens in seizoen 5?
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_62214600
Als dat 5 jaar door zou gaan betekent dat ook dat die kids van de Scavos allemaal vervangen moeten worden... de tweeling dus ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62214794
Apart einde .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62215025
ja net alsof het een afsluiting was van alles ofzo,.. wel raar.
maar geeft opzich ook wel weer mogelijkheden voor nieuwe verhaallijnen natuurlijk.
maar dan word Julie toch ook vervangen.. en die was altijd leuk!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_62215406
Ik weet niet wat ik hier nu van moet vinden hoor...
In ieder geval ben ik erg benieuwd naar het nieuwe seizoen, maar het zal wel weer lang duren voordat we dat hier te zien krijgen Het wordt zo wel erg verleidelijk om spoilers te gaan lezen!

Susan

Ik denk niet dat ze Julie gaan vervangen, aangezien Andrew ook nog gewoon door dezelfde acteur wordt gespeeld.
I open my eyes and it's a lovely day...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:30:22 #26
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_62216517
Wow Gaby!!
Maar... dat meisje zag er oud uit terwijl ze niet ouder dan vier kan zijn lijkt me. En haar zusje is er dan gauw achteraan gekomen

Erg flauw dat Mike er niet meer lijkt te zijn, ze waren toch tot seizoen 4 een beetje de Rachel & Ross van DH en daar hebben we dan slechts één seizoen van kunnen "genieten"

Edie lijkt weg te zijn? Maar leuk dat Katherine gebleven is! Als karakter is ze interessanter, maar Edie zorgde wel voor de meer komische verhaallijnen.

Leuk dat Orson en Bree weer bij elkaar zijn, maar ik ben benieuwd of hij nu nog zichzelf aangegeven heeft wat Mike betreft, anders zou Bree hem niet terugnemen denk ik.

Tenslotte Lynette: dat lijkt "same old, same old" te zijn, weinig nieuws daar.

Ik ben érg benieuwd hoe ze het gaan doen met casten... het is logisch dat de kinderen van Lynette en de jongste van Susan gewoon opnieuw gecast worden, maar ik vraag me af of de acteurs / actrices puber-kinderen voor vijf jaar ouder kunnen doorgaan. Andrew kan het best hebben, maar bijvoorbeeld Julie is irl nog maar 18 jaar oud.
In ieder geval wel weer origineel van de schrijvers om dit te flikken Het had net zo goed inderdaad een series finale kunnen zijn eigenlijk...
pi_62216946
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Xurk het volgende:
Het had net zo goed inderdaad een series finale kunnen zijn eigenlijk...
Gelukkig niet, want dan zouden we er sowieso nooit achter zijn gekomen hoe het nu met Mike zit!
Misschien leeft hij wel helemaal niet meer, die mogelijkheid is er natuurlijk ook nog
Dat zou overigens wel een rotstreek van de schrijvers zijn: eerst 4 seizoenen lang de Mike/Susan verhaallijn opbouwen, en het dan binnen 1 aflevering weer afbreken. Wel typisch DH overigens.

Dat Dylan dus niet de echte Dylan is vond ik toch wel erg voorspelbaar hoor...
I open my eyes and it's a lovely day...
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:59:05 #28
125420 Starlie
pi_62225060
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Insomniac05 het volgende:

[..]

Dat Dylan dus niet de echte Dylan is vond ik toch wel erg voorspelbaar hoor...
Maar het blijft mij dan weer een raadsel hoe de echte Dylan opeens het bed op zich kan krijgen terwijl ze in bed lag, of zag ik het verkeerd en was het de kast waar ze de pop vanaf wilde halen? Maar dan nog.... die klap van de kast hadden ze moeten horen...
pi_62225151
Jammer dat we meteen 5 jaar verder gaan in de tijd.

En het was inderdaad overduidelijk dat Dylan, niet haar echt dochter was..
Eindelijk de Iphone in huis.... !!!
pi_62225880
Wie weet bouwen ze het wel zo dat we dan in de eerste aflevering van het volgende seizoen weer dat stukje van 5 jaar later krijgen en dan een seizoen lang daarheen gaan ofzo. Geen idee.... Ik vind 5 jaar nogal een grote sprong vooruit voor een nieuw seizoen.
pi_62226676
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:59 schreef Starlie het volgende:

[..]

Maar het blijft mij dan weer een raadsel hoe de echte Dylan opeens het bed op zich kan krijgen terwijl ze in bed lag, of zag ik het verkeerd en was het de kast waar ze de pop vanaf wilde halen? Maar dan nog.... die klap van de kast hadden ze moeten horen...
Het was de kast dus.

Mooie aflevering wel, ben blij dat Katherine nog in de serie blijft. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met die sprong voorwaarts zeg, dat is me nogal wat. Hoewel ik wel enorm moest lachen om Gabrielle!
pi_62240723
Ik vond het wel een leuke vooruitblik zo 5 jaar verder! Wel jammer dat Gaby er zo slonzig uitzag
pi_62240780
Vond het een mooie seizoen 4 afsluiter!

Ik vond de 5 jaar in de toekomst wel mooi! Hebben ze bij One Tree Hill een beetje afgekeken volgens mij. Bree en Orson zijn dus weinig veranderd...Susan iemand anders?? dat is nog het raarste...en Gabriel met kinderen..had ik niet verwacht. Grappigste stukje vond ik van Lynette met die politie op haar stoep in de 5 jaar toekomst..
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_62259271
Hoe Gaby eruit zag bij die vooruitblik
pi_62270267
Geweldige seizoenscliff en eigenlijk ook een geweldig seizoen!
Vindt catherine echt een aanwinst voor de serie ,Helemaal goed.
En dat einde !Geen suzan en Mike
pi_62275666
Gaby liep er bij als een slons
Saartje
pi_62370737
Seizoen 5 wordt ook weer geweldig! Heb net de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Wordt ook meteen duidelijk waarom Susan een ander heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk de Iphone in huis.... !!!
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:20:17 #38
125420 Starlie
pi_62505731
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef Alexus1307 het volgende:
Seizoen 5 wordt ook weer geweldig! Heb net de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Wordt ook meteen duidelijk waarom Susan een ander heeft.
SPOILER
SPOILER
pi_62506012
Seizoen 5 kan je dus bespreken in het VS-topic.
pi_62506962
Ja als men wil weten wat er allemaal gaat gebeuren gaan ze wel naar het VS-topic, dus hou even op met die spoilers
Noot noot.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:34:08 #41
125420 Starlie
pi_62522891
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als men wil weten wat er allemaal gaat gebeuren gaan ze wel naar het VS-topic, dus hou even op met die spoilers
A: Mijn welgemeende excuses dat ik het USA topic over het hoofd heb gezien;
B: Die spoilers hoef je niet te lezen hoor!
pi_62526284
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:34 schreef Starlie het volgende:

[..]

A: Mijn welgemeende excuses dat ik het USA topic over het hoofd heb gezien;
B: Die spoilers hoef je niet te lezen hoor!
A: Ok
B: Je hoeft ze ook niet te plaatsen
Noot noot.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:26:24 #43
125420 Starlie
pi_62526872
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

A: Ok
B: Je hoeft ze ook niet te plaatsen
En zo kunnen we nog wel effe doorgaan natuurlijk....
pi_62527215
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef Starlie het volgende:

[..]

En zo kunnen we nog wel effe doorgaan natuurlijk....
A. Ja
B. Klopt
Noot noot.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:23:41 #45
125420 Starlie
pi_62529798
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:40 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

A. Ja
B. Klopt
pi_64469165
Goed nieuws! Vanaf volgende week dinsdag (6 januari) zendt Net5 het nieuwe seizoen 5 uit .

Met in de eerste aflevering o.a.:
SPOILER
pi_64471279
Eindelijk!!!
pi_64473641
20.30 neem ik aan?
pi_64474147
Uiteraard .
  maandag 29 december 2008 @ 19:32:54 #50
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_64474297
Wow, dat is beter dan wat we gewend zijn van NET5 wat DH betreft!
pi_64495707
Yes
pi_64733441
Vanavond he mensen!
pi_64745664
't Is wel tof
pi_64746022
Jippiieeeeeee
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:20:23 #55
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_64748972
Best leuk gedaan die opening van het seizoen Niet alle dingen zijn misschien even leuk, maar nu zijn er tenminste voor ieder personage originele verhaallijnen bedacht en kunnen we speculeren over dingen die gebeurd zijn in de tussenjaren.

Ik was wel verrast door Mike op het einde, dus dat was leuk. Alleen eigenlijk wel jammer dat hij toch niet dood is, want nu krijg ik er zo'n "Rachel & Ross" gevoel bij - vier seizoenen duurde het tot ze eindelijk iets vasts kregen en het is niet onwaarschijnlijk dat dat in de toekomst weer gaat gebeuren.
pi_64760194
TvP...

heb seizoen 4 nog niet gezien. Zou het dan stom zijn om seizoen 5 al te gaan kijken? Of zal ik die alleen maar opnemen. Iemand enig idee of seizoen 4 ergens online te bekijken is (engels maakt niet uit)
pi_64760306
Ik vond het maar een vage aflevering gister Eerst zeg Bree dat Orson bij d'r weg is, en even later staat is ie er gewoon
Weet iemand nog waarom Edie weg is gegaan?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:33:31 #58
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_64761189
Als je seizoen 4 niet hebt gezien mis je natuurlijk wel erg veel, maar misschien dat het meevalt aangezien iedereen die seizoen 4 wél heeft gezien ook vijf jaar aan verhaallijnen gemist heeft

Toen Bree zei dat Orson weg was, was dat in een flashback. Ik gok dat ze zich zo ellendig en alleen voelde nadat Danielle Benjamin meenam, dat ze uiteindelijk Orson terug heeft genomen. Dat verklaart waarom hij in het heden weer bij haar is.

Wat betreft Edie: ik weet het ook niet 100% meer, maar na de aflevering van gisteren heb ik met mijn vriendin er eventjes over nagedacht en toen herinnerden we ons dat zij door het dagboek van Orson erachter was gekomen dat Benjamin niet het kind van Bree, maar van Danielle was. Toen chanteerde Edie Bree dat ze het nieuws aan iedereen zou vertellen om haar familie zo te schande te brengen, tenzij Bree allemaal dingen voor haar deed [wat weet ik dus niet meer]. Vervolgens biechtte Bree het affaire op aan de overige Housewives en samen gingen ze Edie bedreigen [waarmee weet ik ook niet meer]. Daarop is ze Wisteria Lane ontvlucht.

Voor de ontbrekende info zou ik op IMDb, TV.com of Wikipedia gaan lezen
pi_64761342
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:33 schreef Xurk het volgende:
Toen Bree zei dat Orson weg was, was dat in een flashback. Ik gok dat ze zich zo ellendig en alleen voelde nadat Danielle Benjamin meenam, dat ze uiteindelijk Orson terug heeft genomen. Dat verklaart waarom hij in het heden weer bij haar is.
Ohja natuurlijk, het was een flashback
quote:
Wat betreft Edie: ik weet het ook niet 100% meer, maar na de aflevering van gisteren heb ik met mijn vriendin er eventjes over nagedacht en toen herinnerden we ons dat zij door het dagboek van Orson erachter was gekomen dat Benjamin niet het kind van Bree, maar van Danielle was. Toen chanteerde Edie Bree dat ze het nieuws aan iedereen zou vertellen om haar familie zo te schande te brengen, tenzij Bree allemaal dingen voor haar deed [wat weet ik dus niet meer]. Vervolgens biechtte Bree het affaire op aan de overige Housewives en samen gingen ze Edie bedreigen [waarmee weet ik ook niet meer]. Daarop is ze Wisteria Lane ontvlucht.

Voor de ontbrekende info zou ik op IMDb, TV.com of Wikipedia gaan lezen
Nu je het zo zegt herinner ik me vaag zoiets inderdaad Vanavond maar even IMDB lezen of de laatste afl. van S4 downloaden
pi_64762901
Edie had het dagboek gelezen, en ging haar bedreigen met verraad.. Ze vertelde Bree dat Bree koekjes voor haar moest bakken als ze visite kreeg. En dat Bree haar perse moest uitnodigen op alle pokerfeestjes, en dat Bree vanaf dat moment haar moest behandelen als beste vriendin.. "And if one second.. I don't feel the love, I'm gonna burry you"..

Bree ging toen opbiechten bij haar vriendinnen.. Ze vonden het goed van Bree dat ze haar dochter zo heeft beschermd, en heeft gedaan alsof ze zwanger was.. En met zijn allen gingen ze heel FIERCE naar Edie en vertelden haar dat ze voor ontzichtbaar was geworden! En dat ze nooit meer tegen haar zouden praten.

En nu is Edie "the skank" terug
pi_64770729
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64771315
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Vlindur het volgende:
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?
pi_64772187
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?

UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
pi_64772900
Ik denk dat de Vijf Jaar Later-stap wel een positieve invloed op de serie kan hebben!
pi_64773478
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Vlindur het volgende:

[..]

UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
UPC digitaal + on bemand. Geen idee watvoor abbonement je op het moment hebt. Maar als je digitale tv hebt en zo'n knopje op je afstandbedieing "on demand" en je kunt dan gratis (zal vast wel aangegeven worden) bij de films/series, .. dan is het gratis! Anders moet je er idd voor betalen volgens mij, mja.. bij ons zit het dus in het abbonement blijkbaar
pi_64785055
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef Raamkonijn het volgende:
Edie had het dagboek gelezen, en ging haar bedreigen met verraad.. Ze vertelde Bree dat Bree koekjes voor haar moest bakken als ze visite kreeg. En dat Bree haar perse moest uitnodigen op alle pokerfeestjes, en dat Bree vanaf dat moment haar moest behandelen als beste vriendin.. "And if one second.. I don't feel the love, I'm gonna burry you"..

Bree ging toen opbiechten bij haar vriendinnen.. Ze vonden het goed van Bree dat ze haar dochter zo heeft beschermd, en heeft gedaan alsof ze zwanger was.. En met zijn allen gingen ze heel FIERCE naar Edie en vertelden haar dat ze voor ontzichtbaar was geworden! En dat ze nooit meer tegen haar zouden praten.

En nu is Edie "the skank" terug
Ohwjaaa! Door jullie 'verhalen' weet ik het weer
pi_65001549
Vanavond weer .
pi_65004079
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
pi_65004145
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Clauw het volgende:
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
We're So Happy You're So Happy
pi_65019289
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

We're So Happy You're So Happy
Bedankt
pi_65019683
Had het opgenomen, maar de stroom is uitgevallen tijdens de uitzending, waardoor de opname niet verder is gegaan!
pi_65023790
Ze hebben die vent van Edie wel enorm goed gecast, wat is die toch creepy met z'n zalvende dreigementen en zijn enge vale, blauwe ogen...
pi_65027926
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd. En waar is Penny?
pi_65028956
Penny leeft nog hoor . Die komt binnenkort weer voorbij,

En ik vind de ogen van Dave juist echt mooi ! Maar wel goed gecast, idd .
pi_65031094
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd.
Viel me idd ook op.
pi_65031951
Misschien is dat ook een opzettelijk visueel verschilletje: die jongens zijn eigenlijk te volwassen voor hun leeftijd, op het slechte pad enzo, terwijl dat derde jong een beetje het bravelingetje was en is.
pi_65496904
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
pi_65707166
Flashbackaflevering vandaag, wordt een hoop duidelijker zo.
pi_65729820
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...

Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.
pi_65734406
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...

Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.

Ik vond Lynette voor het eerst 'terecht'. Tom slaat idd een beetje door in zn midlifecrisis.
Ben benieuwd wat er nu met Mrs McDinges gaat gebeuren.

Die flashbacks waren inderdaad wel fijn.
pi_65946241
Mooie wending met Tom/Preston!

En die zus van Mrs. McClusky!
pi_65947478
McClusky met d'r 'asap'
pi_65961536
Was weer een leuke aflevering, je ziet het volgende stelletje al weer aankomen
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:04:55 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_66188869
Ja, dat vond ik ook! En ik had niet echt het idee dat het als mysterietje werd gepresenteerd gisterenavond of dat de onthulling ervan schokkend was, maar mijn vriendin had het niet zien aankomen. Dus misschien was het wel zo bedoeld, maar was het iets te opvallend door het einde van vorige week [inclusief Mary Alice's begeleidende voice-over]?

Ik had het thema van gisterenavond [loneliness] dan weer niet echt duidelijk gemerkt, dus ik vond de voice-over van Mary Alice op het einde wel cool om te horen, hoe de aflevering zoals bijna altijd voorzien werd van een rode draad

En hoe zou Porter aan dat geld gekomen zijn? Ik dacht dat het misschien iets te maken zou hebben met die jongen die Bree beroofd had, maar dat zou niet echt passen... dus misschien uit de Scavo Pizzeria gejat?
pi_66192291
Tja, dat is even afwachten hoe het met die Porter loopt.

Overigens: wat een nutjob, die Virginia Hildebrand.
pi_66194281
Poll: Wat is de leukste 'vrouw-character' van Desperate Housewives?
  • Susan Mayer
  • Lynette Scavo
  • Bree Hodge
  • Gabrielle Solis
  • Edie Britt
  • Mary Alice Young
  • Karen McCluskey
  • Katherine Mayfair
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

En nog één!

Poll: Wat is de leukste 'man-character' van Desperate Housewives?
  • Carlos Solis
  • Tom Scavo
  • Mike Delfino
  • Orson Hodge
  • Dave Williams
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Noot noot.
    pi_66194957
    Ik zeg op het moment: Karen McClusky. Die opmerkingen van haar zijn briljant, zoals gisteren weer: "Goh, ik weet dat je niets weggooit, maar komt de vuilnisman tegenwoordig ook troep afleveren?" of zoiets! !

Bij mannen eigenlijk geen van allen. De meest 'sane' zijn Mike en Carlos in mijn beleving.
    pi_66195114
    Ik vind McCluskey ook zo geweldig Zo'n ouwe taaie oma die geen blad voor de mond neemt
    Noot noot.
    pi_66195171
    Carlos bij de mannen, al heeft Orson ook vaak zijn leuke momenten. En bij de vrouwen op Edie gestemd, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk, behalve Katherine en Mary Alice. Zat te twijfelen tussen Edie en Karen. In seizoen 1 (en ook wel 2) vond ik Lynette altijd de leukste, dat is nu wel minder geworden.
    pi_66198689
    Ik vond gister echt een leuke aflevering Moest ook een paar keer hardop lachen, dat heb ik al een tijdje niet meer gehad!
    Het is weer lekker messed up in Westeria lane
    pi_66200636
    Voted for Tom and Susan
    pi_66204837
    Edie ..........
    SPOILER

[ Bericht 50% gewijzigd door pjhu op 18-02-2009 17:39:53 (spoiler) ]
    pi_66205151
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef pjhu het volgende:
    SPOILER
    Doe dat es onder een spoiler.

En ja, ik wist het ook, las het op Nu.nl
    pi_66208339
    Oeh, ik ben weer helemaal bij!
    Seizoen 4 volledig online bekeken en wat is er ineens veel veranderd zeg, echt leuk.

Gisteren was weer spannend... ben benieuwd hoe dat met Porter en die vrouw afloopt. Haha
    pi_66208938
    Ik vind Gabrielle en Tom het leukste Carlos is ook leuk maar heb toch voor Tom gestemd.
    pi_66455722
    Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
    pi_66457196
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef MadGuy het volgende:
    Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
    Oeeh, was idd erg slecht van Dave. "Met jou ben ik nog niet klaar".. en nu issie ook nog de held! Hij heeft het vuur aangestoken, geeak!

Gelukkig trouwens maar dat vuur, 1 van die tweeling (haal ze steeds door elkaar ) had een geweer!
    Leuke aflevering weer, spannend man .

Zijn ze trouwens ook nog bezig met een 6de seizoen?
    pi_66731966
    Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)
    SPOILER
    Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
    pi_66732198
    Ik heb het gemist
    We hadden een verjaardag en ben het vergeten op te nemen.. Kan iemand het samenvatten voor me?
      donderdag 5 maart 2009 @ 17:54:21 #100
    142151 Q_Orianka
    Help spread the suffering!
    pi_66735477
    Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
    Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
    pi_66913207
    Spannend einde
    pi_66914193
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef Sonja27 het volgende:
    Spannend einde
    Idd.
    Carlos en Gabrielle... zo lief
      woensdag 11 maart 2009 @ 09:26:47 #103
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_66925329
    Op het einde misschien, maar ik vond Carlos wel heel raar reageren over die bal voor iemand die letterlijk net vijf minuten zijn zicht terug heeft na vijf jaar blind te zijn geweest

Als Mike en Susan weer bij elkaar gaan komen al zo snel, dan vind ik het echt lomp dat ze überhaupt door de schrijvers uit elkaar zijn gehaald... voor hun is er misschien wel vijf jaar voorbij, maar voor de kijker niet. Dus het voelt een beetje zinloos; doe het dan gewoon in de series finale ofzo, lekker cliché.

Grappig trouwens, dat de theorie over Dave die ik op een Amerikaans forum las een maandje of twee terug [daar is per aflevering een topic en die zijn al maanden oud omdat we achterlopen, maar ik lees ze iedere week terug] de waarheid lijkt te zijn! We weten het natuurlijk nog niet zeker, maar voor degenen die het niet oppikten en die niet gespoiled willen worden:
    SPOILER
      woensdag 11 maart 2009 @ 11:53:45 #104
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_66929640
    Oeh, dus wraak op Susan en zoontje?
    pi_66930165
    Of op Katherine, aangezien dat momenteel zijn vriendin is .
    pi_66952619
    De aflevering van gisteren gemist.

Is die aflevering ergens terug te zien op internet? Ik heb het al gevonden.

Nalezen wat er gebeurde kan hier: http://abc.go.com/primetime/desperate/index?pn=recap#t=131881&d=156125

[ Bericht 17% gewijzigd door Cloud_9 op 12-03-2009 14:37:58 ]
    pi_66975757
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Molline het volgende:
    Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)
    SPOILER
    Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
    DUS TOCH!!!

En nee, ik had het niet ergens al stiekem gelezen ...
      woensdag 25 maart 2009 @ 08:57:45 #108
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_67382411
    Ik heb het idee dat de bloemen voor Katherine van Dave kwamen, of in ieder geval dat hij Mike heeft overgehaald om dat te doen. Ik denk dat hij nu Katherine wil vermoorden omdat Mike heeft toegegeven van haar te houden... Dave wil tenslotte dat Mike boet voor het "vermoorden" van zijn vrouw [en kind], dus het zou logisch zijn dat hij niet Mike wil vermoorden, maar zijn geliefde en MJ [ ], zodat hij dezelfde pijn voelt als wat hij gevoeld heeft.

Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken is Wekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
    pi_67382584
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:

Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken is Wekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
    Zat er wel in. Er was ook 0 bewijs om Porter er aan te linken. Ik zat me al af te vragen hoe ze wilden verantwoorden dat 'ie naar de cel ging.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:15:42 #110
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_67382759
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:

Dat kwam echt uit de lucht vallen inderdaad, alsof ze op het laatste moment besloten hebben om "het toch maar niet te doen"
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      woensdag 25 maart 2009 @ 11:20:05 #111
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_67386395
    Ik vond het wel mooi dat een cliché goedmaak-knuffelmoment tussen Edie en Susan mooi werd opgeblazen door Edie.
    pi_67592559
    Die aflevering van vanavond
    't is ook altijd zo lekker ouderwets vertrouwd om Mary Alice weer eens te zien, en toch knap hoe ze t sfeertje van seizoen 1 weer even terughalen..
    pi_67601148
    Ik vond het wel een mooie aflevering, leuke om oude bekenden weer te zien ook.
      woensdag 1 april 2009 @ 11:30:24 #114
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_67606317
    Hoewel er feitelijk niets gebeurde voor de verhaallijn was het wel één van de mooiste afleveringen ooit zeg. Wat een wereldman die Eli Scruggs!

En dat teruggrijpen naar het eerste seizoen was inderdaad fantastisch gedaan!
      woensdag 1 april 2009 @ 14:35:55 #115
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_67612303
    Een erg knap in elkaar gezette aflevering inderdaad! Vooral cool hoe ze alle karakters zo goed op hunzelf uit eerdere seizoenen hebben weten te laten lijken [wtf, vage zin ]

Beau Bridges deed het erg goed als Eli Scruggs vond ik, leuk om te zien en jammer dat hij er achteraf pas ingeschreven is... op zich was dit wel een gekke aflevering zo midden in het seizoen, totdat je je realiseert dat het de 100ste aflevering DH ooit is - dan wordt wel duidelijk waarom ze voor zoiets hebben gekozen
    pi_67618416
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
    Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
    . Heb ik ook!
    pi_67637319
    Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
    pi_67637775
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Sonja27 het volgende:
    Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
    Wat? Volgende week geen Desperate Housewives? :|
      donderdag 2 april 2009 @ 11:22:07 #119
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_67640069
    Nope, S1ngle is weer terug... Irritante gewoonte inderdaad.
    pi_67650697
    S1ingle .

Samantha Who is dan weer wel leuk .
    pi_67654337
    Jammer dat men weer stopt met DH. S1ngle vind ik dan ook weer leuk om te zien
    pi_67978740
    Ik had een klacht ingediend en kreeg dit als antwoord:

Beste kijker,

Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 02-04-2009 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
    Het uitzendtijdstip van de series in Nederland ligt over het algemeen vrij dicht op het uitzendtijdstip van het land van herkomst. Om de continuïteit in onze programmering te kunnen waarborgen, lassen wij soms een pauze in om een gegarandeerd aantal afleveringen achter elkaar uit te kunnen zenden. We vragen u begrip hiervoor.
    pi_67978844
    Een klacht? Wat was er mis dan? DH is toch een flink aantal weken achter elkaar uitgezonden, logisch dan dat het op een gegeven moment stopt. En juist goed toch dat de series steeds minder achterlopen op de VS? Vroeger liepen we soms echt twee jaar achter, nu vaak minder dan 12 afleveringen.
    pi_67979063
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Een klacht? Wat was er mis dan? DH is toch een flink aantal weken achter elkaar uitgezonden, logisch dan dat het op een gegeven moment stopt. En juist goed toch dat de series steeds minder achterlopen op de VS? Vroeger liepen we soms echt twee jaar achter, nu vaak minder dan 12 afleveringen.
    Het feit dat er midden in een seizoen ineens gestopt wordt met de uitzendingen. Dan heb ik liever dat ze wat later beginnen en het gehele seizoen in 1x uitzenden... Wanneer begint het weer, weet iemand dat?
    pi_67979093
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Het feit dat er midden in een seizoen ineens gestopt wordt met de uitzendingen. Dan heb ik liever dat ze wat later beginnen en het gehele seizoen in 1x uitzenden... Wanneer begint het weer, weet iemand dat?
    t is iig beter dan in de VS, waar nu weer 4 weken tussen 2 afleveringen zitten, (en al meerdere keren 1 of 2 weken werden overgeslagen)
    pi_67979134
    Dat is wel vervelend ja, maar één seizoen bevat 24 afleveringen en ze moeten hun aanbod toch een beetje wisselend houden.
    Ik denk dat het eind zomer weer gaat beginnen.
    pi_71522515
    Zag net een promo op Net5: vanaf 18 augustus gaat het weer verder met dubbele afleveringen .
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:05:15 #128
    263409 dierenfanaat
    Be kind for animals
    pi_71523790
    Werd wel eens tijd. Helaas kan ik die 2 afleveringen net niet zien, ben dan weg. Ik koop seizoen 5 toch als hij uitkomt, heb seizoen 1-4 ook al dus ik kan nog wel even wachten! Susan bij verre de beste housewive
    Change the things you want to change because you are the only one who has the abilitty to realy make it succeed
    pi_71523823
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Zag net een promo op Net5: vanaf 18 augustus gaat het weer verder met dubbele afleveringen .
    Herhalingen of nieuwe? Als het nieuwe zijn, dan zijn ze op die manier snel door de afleveringen heen.
    pi_71523931
    Nieuwe! Ik zag beelden van Dave going evil .
    pi_71526530
    Wie is Dave ook alweer?
    pi_71527100
    Edies man.
      zondag 2 augustus 2009 @ 10:40:29 #133
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_71531896
    O ja, die gluiperd met die enge ogen.
    pi_71542150
    Voor mijn gevoel begint het al weer vroeg, ik heb dan net vakantie maar heb het wel gemist
    pi_71560457
    Jeeej, het begint (eindelijk) weer!
    Ga het opnemen, want ben dan zelf helaas wel op vakantie.. Gewoon weer dinsdags om half 9?
    pi_71769445
    Heb er weer zin in
    pi_71784664
    18 aug 20.30! Dubbele aflevering !
    pi_71785654
    Nu zag ik in de gids van deze week voor volgende week toch Gossip Girl gepland staan, dus het zou ook kunnen dat het een week later begint.
    pi_71899522
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nu zag ik in de gids van deze week voor volgende week toch Gossip Girl gepland staan, dus het zou ook kunnen dat het een week later begint.
    18 augustus! Gossip girl komt na de dubbele aflevering om 22.20 uur!
    pi_71988238
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef Clauw het volgende:
    18 aug 20.30! Dubbele aflevering !

Wat is dat toch met die dubbele afleveringen? Ben ik de enige die dat zwaar vermoeiend vind?
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
    pi_71995706
    Vanaf volgende week geen dubbele afleveringen meer heur!
      woensdag 19 augustus 2009 @ 00:38:35 #142
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_71998388
    Ik vond het wel fijn zo`n dubbele aflevering om weer ff 'in' te komen maar nu mogen ze er wel weer mee stoppen
    I`m not weird. I`m limited edition.
    pi_72003318
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Vanaf volgende week geen dubbele afleveringen meer heur!
    Yoooo beterrrr!!! Voor een keer was het wel leuk maar ik heb echt moeite om van half 9 tot half 11 stil te zitten. Dan ga ik andere dingen doen zoals internetten en mis ik de helft, dat is ook niet de bedoeling. 1 ep. is net voldoende voor mij.
    pi_72005161
    Ik was het dus vergeten gisteren, heb vanaf half 10 pas gekeken
    pi_72211938
    Leuk dat het er weer is, dit is geloof ik nog de helft van het seizoen dat ze ineens afgekapt hadden.
    Moest even denken hoe het ook weer zat.
    Maf trekje van Orson dat hij van die prullen pikt.
    pi_72212797
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Clauw het volgende:
    Ik was het dus vergeten gisteren, heb vanaf half 10 pas gekeken
    Ik was niet thuis.
    pi_72237356
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef e-runner het volgende:
    Maf trekje van Orson dat hij van die prullen pikt.
    Jaa, weird he! Wel leuk dat het weer begonnen is!
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:15:10 #148
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72239178
    De ene keer is Orson een enorme goedzak en dan weer een maffe pyscho... ben benieuwd of het nu binnenkort weer omslaat of dat hij zo blijft

De 'fight' tussen Lynette en Tom toen ze beiden die baan wilden binnenhalen was wel echt cool, totdat Tom Lynette diste met haar kanker, toen moest ik wel even doen.

Leuk dat het er weer is
    pi_72349028
    Eindelijk bijgekeken.

Belangrijke les ook voor de mannen: vertel je vrouw nooit dat je er een affaire op na houdt terwijl je vrouw de groente aan het snijden is...
    pi_72349478
    Kan iemand vorige week kort samenvatten?

Zit overigens al klaar moet koekjes en thee voor straks.
      dinsdag 1 september 2009 @ 22:29:28 #151
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_72356386
    In welk seizoen zijn we nu op Net5 bezig? Ik heb een paar seizoenen DH gemist, maar sinds vorige week kijk ik weer (een beetje) mee.
    Veel verhaallijntjes heb ik niet meegekregen - Gaby is moeder?! Carlos is niet meer blind?! Edie woont samen met een griezel?! Mike en Susan zijn uit elkaar maar hebben samen een kind?! - maar da's niet zo belangrijk, leuk is het toch wel.

Het doet me in ieder geval deugd dat Susan nog altijd zo klunzig is en Bree nog net zo dwangmatig. En ik heb daarnet smakelijk moeten lachen om de deal die Gaby en Lynette hebben gesloten.
    "Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
    - A.A. Milne, Winnie the Pooh
    pi_72468979
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Tokay het volgende:
    In welk seizoen zijn we nu op Net5 bezig? Ik heb een paar seizoenen DH gemist, maar sinds vorige week kijk ik weer (een beetje) mee.
    Veel verhaallijntjes heb ik niet meegekregen - Gaby is moeder?! Carlos is niet meer blind?! Edie woont samen met een griezel?! Mike en Susan zijn uit elkaar maar hebben samen een kind?! - maar da's niet zo belangrijk, leuk is het toch wel.

Het doet me in ieder geval deugd dat Susan nog altijd zo klunzig is en Bree nog net zo dwangmatig. En ik heb daarnet smakelijk moeten lachen om de deal die Gaby en Lynette hebben gesloten.
    Seizoen 5 en dan halverwege denk ik... In 1 seizoen (weetniet of het 4 of 5 was), zijn ze 5 jaar vooruit gegaan. Veel veranderd daarom dus.. hehe.
      zondag 6 september 2009 @ 19:24:49 #153
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_72494578
    Aha, vandaar! Bedankt.
    "Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
    - A.A. Milne, Winnie the Pooh
    pi_72528227
    ff voor mezelf ook, niet vergeten morgen te kijken!
    pi_72563975
    Jeetje wat een spanning weer op het eind!
      dinsdag 8 september 2009 @ 21:30:20 #156
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_72564039
    Ja zeg dat wel.
    Ik denk dat Edi nog leeft maar dat ze een black out heeft ofzo.
    Die kerel die maakt het blaadje kwijt ..... en.....
      dinsdag 8 september 2009 @ 21:31:24 #157
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_72564079
    Edie
    pi_72564539
    Wow
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
    pi_72564656
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
    Ja zeg dat wel.

Ja zoiets. Het eindigt vaak dramatisch bij D.H.W. en dan die episode daarna valt alles reuze mee.
    pi_72565495
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
    Ja zeg dat wel.
    Zoiets dacht ik ook al
    pi_72565603
    SPOILER
    pi_72566689
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_72576613
    Op zich wel een mooie dood voor Edie. Toch voor het grotere goed of zo. Maar nu weet niemand dus wat voor schoft Dave eigenlijk is...
    pi_72585111
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef MadGuy het volgende:
    Op zich wel een mooie dood voor Edie. Toch voor het grotere goed of zo. Maar nu weet niemand dus wat voor schoft Dave eigenlijk is...
    spoileren graag
    Ik wil helemaal niet weten dat ze al dood is eppo!
    Ik wil graag speculeren over traumas en geheugenverlies en Dave die zich in allerlei bochten werkt om al het bewijsmateriaal te verduisteren.
    pi_72587408
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

spoileren graag
    Ik wil graag speculeren over traumas en geheugenverlies en Dave die zich in allerlei bochten werkt om al het bewijsmateriaal te verduisteren.
    Toen het ongeluk gebeurde was dat wel het eerste wat ik dacht: oh god dan heeft ze natuurlijk geheugenverlies en heeft Dave weer vrijbaan..... En dan langzaam bij beetje komt haar geheugen terug natuurlijk en dan kan zij net op tijd een nieuwe aanslag voorkomen en is zij de held van de buurt. Zoiets!
    pi_72589879
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

spoileren graag
    Hoezo spoileren, ik speculeer ook maar, hoor.
    pi_72795457
    SPOILER
    Al bij al wel een leuke aflevering, werden nog best wat dingen bekend die nog niet bekend waren. Ik ben wel heel benieuwd nu hoe het gaat met Dave en Mike etc..
    pi_72797880
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef SMutzskii het volgende:
    SPOILER
    Al bij al wel een leuke aflevering, werden nog best wat dingen bekend die nog niet bekend waren. Ik ben wel heel benieuwd nu hoe het gaat met Dave en Mike etc..
    Waarom zet je dat in een spoiler Het is toch al uitgezonden?
    pi_72798952
    Mooi afscheid van Edie. Ook vrij onverwacht, nog.
    pi_72799085
    Edie-afscheid was aardig, maar had ws. meer impact gehad als er niet een paar afleveringen terug al een terugblik-aflevering was geweest over die Eli (die ik sterker in elkaar vond zitten).
    Bovendien vond ik de tussenstukjes die de terugblikken aan elkaar praten vaak wat gemaakt "o, terwijl we hier rijden weet ik ook nog wel iets over Edie..", "over dit en dat gesproken, weet je nog dat Edie..?".
    En haar dood was wat 'random'. 't was dramatischer geweest als ze idd was overleden toen ze zichzelf ophing, of als Dave haar inderdaad vermoord had.
    pi_72799464
    Ik vond de dood wel bij Edie passen. Maar over die aflevering van Eli de klusjesman heb je gelijk, die was meer dan briljant.
    pi_72800475
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

Waarom zet je dat in een spoiler Het is toch al uitgezonden?
    Oh, haha..
    Ik wilde ook een keer spoileren
    pi_72814877
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Maartel het volgende:
    Edie-afscheid was aardig, maar had ws. meer impact gehad als er niet een paar afleveringen terug al een terugblik-aflevering was geweest over die Eli (die ik sterker in elkaar vond zitten).
    Bovendien vond ik de tussenstukjes die de terugblikken aan elkaar praten vaak wat gemaakt "o, terwijl we hier rijden weet ik ook nog wel iets over Edie..", "over dit en dat gesproken, weet je nog dat Edie..?".
    En haar dood was wat 'random'. 't was dramatischer geweest als ze idd was overleden toen ze zichzelf ophing, of als Dave haar inderdaad vermoord had.

Thanx voor de samenvatting! Had het gemist.
    pi_72816364
    Hey, ik hoop dat iemand mij kan helpen... Ik ben mijn DH-achterstand aan het bijwerken en heb nu seizoen 3 gekocht op dvd. De originele box welteverstaan. Nu zit ik naar de eerste dvd van de set te kijken, waar aflevering 1, 2, 3 en 4 op moeten staan, maar in het selectiescherm zie ik alleen aflevering 1 en 2. Ik heb al 'rondgeklikt' met de pijltjestoetsen, maar ik kan geen 'bladerfunctie' vinden om bij aflevering 3 en 4 te komen. Help?!

edit oooh laat maar! Het is de kookwekker

[ Bericht 15% gewijzigd door Evelien op 16-09-2009 20:05:54 ]
      donderdag 17 september 2009 @ 09:04:56 #175
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_72830302
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Maartel het volgende:
    Ik vond ook dat ze te snel twee bijna identieke afleveringen hebben uitgezonden. En die van Eli was niet alleen beter doordat-ie sterker was, maar ook een beetje doordat we die als eerste zagen denk ik. Nu voelde het een beetje afgezaagd, ook omdat ze inderdaad precies hetzelfde "Nu is het mijn beurt om een flashback-verhaaltje te vertellen" structuurtje volgden.

Wat was die Travers ineens oud zeg Volgens mij zagen we hem twee seizoenen geleden voor het laatst, dus 6 of 7 jaar geleden in DH-tijd? Toen was hij duidelijk nog rond de 8 à 10 jaar, maar nu leek hij wel 20 ofzo En ik vond het inderdaad ook gek dat hij nog niets van zijn moeder's dood afwist, terwijl ze al twee dagen dood was... wtf?

Wel grappig dat ze al drie seizoenen lang probeerden Edie uit de serie te schrijven, in ieder geval zo lijkt het. In de finale van seizoen 3 hangt ze zichzelf op en pas in seizoen 4 zie je dus of ze het overleeft of niet. In seizoen 4 wordt ze weggejaagd door de anderen en verwacht je haar niet meer terug te zien. En nu is ze dan toch écht weg. Even twijfelde ik wel, toen ze in de eerste minuten gewoon haar hoofd kon bewegen en nog wat kleine dingetjes. Jammer dat ze niet nog heel cliché kon fluisteren: " Dave... Dave..." voordat ze dood ging en iedereen dan dacht dat ze hem graag wilde zien ipv dat ze hem wilde verlinken [beetje zoals Libby in LOST nadat ze op haar sterfbed ligt dankzij Michael]
    pi_72899911
    Vond het weer een mooie aflevering. Leuk vind ik van deze serie dat ze flashbacks doen maar met materiaal dat we nog niet hebben gezien. Er zit natuurlijk een gat in van 5 jaar waarin allemaal dingen gebeurd zijn waarvan we niets zagen. Zoals Orson in de bak en Edie die ergens anders woonde enz..
    Dat is natuurlijk ook een voordeel van die tijdsprong, dat ze daar weer naar terug kunnen grijpen.
    Jammer dat Edie er nu definitief uit is, vond haar toch een van de leukste karakters.
    pi_73002389
    Vanavond weer!
      dinsdag 22 september 2009 @ 21:29:32 #178
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_73019912
    waarom was er zoveel reclame, en deed de ondertiteling raar in het begin?
    pi_73024605
    I'm thirsty. Let's start a bookclub!

Always shoot for the moon!
    Even if you miss, you'll land among the stars.
    pi_73029410
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    Ja, dat was zeer vervelend die ondertiteling

En met die reclame.. Wen er maar aan. 4 keer reclame tijdens een serie van 45 minuten vinden ze heel normaal tegenwoordig
    Ik snap daar echt niks van he, waarom doen ze niet meer reclames NA een programma? Nu gaat het volgende programma gelijk door!
      woensdag 23 september 2009 @ 11:45:45 #181
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_73033687
    Die ondertiteling had te maken met het feit dat de credits onderin beeld kwamen. Normaal gesproken komt eventuele ondertiteling dan net erboven, of bovenaan het scherm terwijl onderin nog credits staan. Maar nu ging er iets mis en hadden ze het te ver naar boven geplaatst ofzo... af en toe tussen credits door verschenen ze wel weer op de goede plek... Nu viel me pas op hoe lang het eigenlijk duurt totdat de credits klaar zijn

Interessante ontwikkelingen gisteren! Het Susan-Dave gebeuren en Bree-Orson. We gaan duidelijk richting einde seizoen En was dat nou gewoon een compliment van Carlos richting Lynette, of zou er nu meer achter zitten?
    pi_73035208
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 09:04 schreef Vlindur het volgende:

[..]
    Ik snap daar echt niks van he, waarom doen ze niet meer reclames NA een programma? Nu gaat het volgende programma gelijk door!
    Dát snap ik nu juist weer wel, als je met een volgend programma er meteen achteraan begint heb je kans dat kijkers bij dat volgende programma blijven hangen

Ik vond die scene met Lynette Tom Carlos en Gaby aan tafel leuk!
    pi_73035564
    Die scènes met Susan die dacht dat Dave zelfmoord ging plegen en werd aangehouden en met Lynette, Tom, Carlos en Gaby vond ik erg tof!

Mooie wending ook, dat Susan de veroorzaker van het ongeluk bleek, net als de scheiding van Bree. Ben benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen. Het is een mooi, fris seizoen geweest, hoeveel afleveringen moeten we nog?
    pi_73047738
    Erg leuke aflevering!! Ik vond Dave echt eng kijken op het laatst toen hij Susan omhelsde...evill
    pi_73054705
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef MadGuy het volgende:

Het is een mooi, fris seizoen geweest, hoeveel afleveringen moeten we nog?
    4
    pi_73062010
    Dank je! Ben benieuwd. Ik vermoed dat we wel afstevenen op een ingewikkelde zijsprongaffairegedoetje met Tom en Gaby en Lynette en Carlos en inderdaad iets met Dave/Susan/en haar zoontje.
    pi_73119931
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    Ze doen soms hele korte blokjes ertussen, die maar enkele minuten duren. Heel vervelend, want ik liep gewoon weg (zoals ik altijd bij reclame doe) en bij terugkomst was het alweer bezig.
      donderdag 15 oktober 2009 @ 13:23:27 #188
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_73711522
    Leuke aflevering gisteren! Alleen de Carlos/Gaby verhaallijn boeide me niet echt en die kreeg eigenlijk ook wel weinig screentime. Volgens mij was het ook meer set-up voor volgend seizoen. Tom was cool met zijn plan die hij bedacht had aangezien het eerst inderdaad erg random klonk dat hij Chinees wilde gaan studeren

Volgens mij is volgende week de seizoensfinale? Alle set-up ervoor is in ieder geval gedaan nu, ik ben benieuwd
    pi_73723430
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Xurk het volgende:
    Leuke aflevering gisteren! Alleen de Carlos/Gaby verhaallijn boeide me niet echt en die kreeg eigenlijk ook wel weinig screentime. Volgens mij was het ook meer set-up voor volgend seizoen. Tom was cool met zijn plan die hij bedacht had aangezien het eerst inderdaad erg random klonk dat hij Chinees wilde gaan studeren

Volgens mij is volgende week de seizoensfinale? Alle set-up ervoor is in ieder geval gedaan nu, ik ben benieuwd
    Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!
    pi_73773294
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!
    Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.
    pi_73773891
    Ik vind het allemaal niet zo boeiend meer .... Vind het niet het beste seizoen helaas!
    pi_73778299
    quote:
    Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef e-runner het volgende:

[..]

Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.
    Dan zet hij toch opnieuw een restaurant op? Midlifecrisis vind ik niet bij hem passen omdat hij qua uiterlijk jonger is dan de rol die hij speelt....
    pi_73886719
    Vanavond season finale, niet vergeten !
      dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:11:25 #194
    72691 T3rr0r
    Technoofsow!
    pi_73893749
    God, Susan begint echt met de aflevering irritanter te worden. Hopelijk wordt ze vanavond afgeknald zeg..
    It's about being boss, not being the boss...
    pi_73893823
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
    God, Susan begint echt met de aflevering irritanter te worden. Hopelijk wordt ze vanavond afgeknald zeg..

Dan stop ik met kijken!
      dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:22:40 #196
    72691 T3rr0r
    Technoofsow!
    pi_73894274
    Dat zou laten zien dat de schrijvers tenminste nog ballen hebben. Na dit seizoen ga ik het niet meer volgen denk ik, het begint steeds meer oeverloos gezeik te worden.

*zucht*

Verrassend einde. Maar niet heus.

[ Bericht 16% gewijzigd door T3rr0r op 20-10-2009 21:27:51 ]
    pi_73894769
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef T3rr0r het volgende:
    Dat zou laten zien dat de schrijvers tenminste nog ballen hebben. Na dit seizoen ga ik het niet meer volgen denk ik, het begint steeds meer oeverloos gezeik te worden.

*zucht*

Verrassend einde. Maar niet heus.
    Tsja het is voor mij ook geen must see meer hoor. En ik doe ook geen moeite meer om een gemiste ep. terug te kijken.
    pi_73895780
    Maar trouwde Mike nu met Susan?
    pi_73899798
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Sonja27 het volgende:

Vast

Ben benieuwd wanneer ze doorgaan met de nieuwe serie!
    pi_73902016
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Sonja27 het volgende:
    Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfelde
    SPOILER
    Willem-Jan van Puffelen
    pi_73904479
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 00:55 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfelde
    SPOILER
    Oeeh, seizoen 6 is al in de maak? of is die ook al helemaal af? Ben benieuwd wanneer het op de Nederlandse tv komt, hopelijk al snel. Ben ook zeer benieuwd!
    pi_73905856
    In de VS is de vierde aflevering van seizoen 6 al uitgezonden..
    pi_73907349
    En wanneer beginnen ze hier dus weer? Zeker volgend april oid?
    pi_73909176
    Denk het, misschien al in februari/maart.
    pi_73909383
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Denk het, misschien al in februari/maart.
    Al? Optimist!

Het is dat ik zo slecht ben in Engels, anders hadden we de nieuwe afleveringen al gedownload.. Nu moeten we toch echt op de tv wachten..
    pi_73909496
    Je kan gewoon nederlandse ondertiteling erbij downloaden hoor
    Willem-Jan van Puffelen
    pi_73909542
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Rauzer het volgende:
    Je kan gewoon nederlandse ondertiteling erbij downloaden hoor
    Niet waar wij ze vandaan halen, waar leech jij dan? (PM maar)
    pi_73909822
    Je kan ze ook op sidereel.com zien. En meestal ook met engelse ondertiteling. Weet niet of dat helpt? De nieuwe afleveringen zijn echt geweldiggggg . Had Gaby's goede grappen echt gemist.
      woensdag 21 oktober 2009 @ 12:28:52 #209
    72691 T3rr0r
    Technoofsow!
    pi_73910020
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vast

Ben benieuwd wanneer ze doorgaan met de nieuwe serie!
    Ervan uitgaande dat de voorspelbaarheid in de verhaallijn gewoon wordt doorgezet zal dit vast wel weer het geval zijn.

Nee, ik ga deze serie niet meer volgen.
    pi_73910551
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 12:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Niet waar wij ze vandaan halen, waar leech jij dan? (PM maar)
    http://www.subtitleseeker(...)/Dutch/Season-6.html En de ondertitel zet je dan met dezelfde naam in dezelfde map als de aflevering.
    Willem-Jan van Puffelen
    pi_73911036
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef Rauzer het volgende:

[..]

http://www.subtitleseeker(...)/Dutch/Season-6.html En de ondertitel zet je dan met dezelfde naam in dezelfde map als de aflevering.
    Thnx, ik zal mn vriend er naar laten kijken, want ik ben zo'n n00b die dat niet snapt en ook niet wil snappen
    pi_73920783
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 00:55 schreef Rauzer het volgende:

[..]

SPOILER
    Precies! Ik denk zelf dat hij trouwde met Katherine... Maar dat is puur mijn gedachte. Ik kan er naast zitten natuurlijk.
    pi_73921718
    Oh, echt spannende aflevering
    pi_75088164
    Vanaf 5 januari wordt seizoen 6 uitgezonden

http://www.mediacourant.nl/?p=46716
    pi_75134642
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Vanaf 5 januari wordt seizoen 6 uitgezonden

http://www.mediacourant.nl/?p=46716
    Wauw, dat is al snel.. yes
    Begint veel leuks begin januari..
    pi_75242068
    TVP voor seizoen 6
    pi_76394513
    Morgenavond vanaf 20:30 de eerste twee afleveringen van seizoen 6!
    pi_76395525
    pi_76400553
    pi_76445829
    pi_76447176
    Jaaaaa. Ik ga ook kijken. :3 twee afleveringen!!! :3
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
    pi_76449343
    Ik heb er weer zin in!
      dinsdag 5 januari 2010 @ 20:12:57 #223
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_76452777
    3 ??????
    *gaat 3 liter thee zetten*
    pi_76458477
    Julie misschien zwanger? wtf heb ik gemist?
    en 3 afleveringen achter elkaar
    On zeh laptop
    pi_76460062
    2 afleveringen toch? Het is wel weer ouderwets smullen!
    pi_76460688
    ja 2, ik dachtal dat ik gek aan het worden was
    On zeh laptop
      dinsdag 5 januari 2010 @ 22:29:26 #227
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_76460849
    Leuke afleveringen, vooral Gaby was erg grappig!
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_76461275
    Ben benieuwd naar de duistere geheimen van de nieuwe familie
    pi_76461640
    Seizoen 6 is echt weer van ouderwets niveau, en Angie is een waardige nieuwe housewive
    pi_76462762
    Die Danny zal het dus wel niet gedaan hebben.

En er zaten weer hele leuke stukjes in. Mrs McClusky
      dinsdag 5 januari 2010 @ 23:08:27 #231
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_76462763
    Was tof
    pi_76463342
    Vond het weer erg gaaf om te zien! Vooral om Julie weer terug te zien, zo word zij ook in het mysterie betrokken. Karl en Bree bij het bed van Julie, doet ze net haar ogen open :p

Ik gok dat ( het is geen spoiler maar een gok ) dat Katherine het gedaan heeft, ze is er op het moment gek genoeg voor..wraak op Susan. Dat betekent niet dat die familie geen geheimen heeft..wat een vlekken had die angie op haar rug..

Ben benieuwd naar next week
    pi_76465628
    Was spannend weer!
      woensdag 6 januari 2010 @ 09:09:58 #234
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_76470101
    Volgens mij waren het brandwonden. En ik heb ook even gedacht dat het misschien katherine was
    pi_76472783
    Ja ik heb gisteren ook weer gekeken,heerlijk al vind ik het wel weer zo cliche he, een nieuwe familie komt wonen in Wisteria Lane en ze hebben een duister geheim(waar hebben we dat eerder gezien?! )
    pi_76489494
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
    Vond het weer erg gaaf om te zien! Vooral om Julie weer terug te zien, zo word zij ook in het mysterie betrokken. Karl en Bree bij het bed van Julie, doet ze net haar ogen open :p

Ik gok dat ( het is geen spoiler maar een gok ) dat Katherine het gedaan heeft, ze is er op het moment gek genoeg voor..wraak op Susan. Dat betekent niet dat die familie geen geheimen heeft..wat een vlekken had die angie op haar rug..

Ben benieuwd naar next week
    Ja dat wijf is gek!
    pi_76492584
    Ik was toch wel blij om te zien dat Mike Susan trouwde!

Erg spannend weer
    pi_76496423
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Saphia het volgende:
    Ja ik heb gisteren ook weer gekeken,heerlijk al vind ik het wel weer zo cliche he, een nieuwe familie komt wonen in Wisteria Lane en ze hebben een duister geheim(waar hebben we dat eerder gezien?! )
    Ze moeten voor de grap eens een familie daar laten wonen die heel geheimzinnig lijkt, maar die eigenlijk gewoon heel saai zijn. Het hele seizoen toewerken naar een climax die niet komt .
    Goed idee, vind ik Marc Cherry, je mag me PM'en voor m'n bankrekeningnummer !
    pi_76496535
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef Clauw het volgende:
    Ik was toch wel blij om te zien dat Mike Susan trouwde!

Erg spannend weer

Nu ik de aflevering zo nog een keer zag, is het eigenlijk best wel heel erg onrespectvol naar Katherine toe . Gewoon twee maanden na je eigenlijke huwelijk een trouwerij plannen met een ander. Ze konden best nog wel even wachten met trouwen, gewoon uit respect.
    pi_76497413
    Ik vond het eigenlijk best wel nep dat ze de hele nacht halfdood na die wurging daar heeft gelegen
    Wie is daar?
      woensdag 6 januari 2010 @ 22:21:04 #241
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_76504002
    Sterke opening van het seizoen vind ik

Veel leuke kleine dingetjes, waarvan hier al een aantal genoemd zijn. Ook grappig dat nu alle mannen op straat bij elkaar gingen staan speculeren over wie Julie gewurgd zou kunnen hebben en vervolgens de man van het nieuwe gezien gingen lastigvallen. Ik weet niet of het opzettelijk was, maar het deed me sterk denken aan hoe de vrouwen aan het begin van seizoen 1 met zijn allen op straat het over de brief hadden die Mary-Alice ontvangen had vlak voordat ze zelfmoord pleegde

Ik vind Katherine zo voor twee afleveringen nog wel leuk, maar ik hoop niet dat ze haar de rest van het seizoen zo'n labiele ex laten zijn... daarvoor is haar karakter en de actrice die haar vertolkt te sterk. Het zou karakter-afbreuk zijn.

Grappig trouwens: ik ging op IMDb alle nieuwe karakters opzoeken en ik zag dat de actrice die het nichtje van Gaby speelt 21 jaar oud is. In de serie is ze 16, maar dat is op zich nog niet eens zo gek want het komt vaak voor dat acteurs in het echt ouder zijn dan hun personages. Maar ik zag dat Julie in het echt pas 19 jaar oud is, terwijl zij in de serie zo onderhand [incl. vijf jaar jump] toch echt tussen de 22 en 24 moet zijn... waardoor zij in de serie dus minstens zes jaar ouder moet zijn dan het nichtje van Gaby
    pi_76506752
    Ik vind het wel weer leuk dat Julie mee speelt, die miste ik toch wel vorig seizoen, ook al heeft ze geen grote rol, haar scenes met Susan vind ik altijd leuk. Zowiezo vind ik Susan de leukste housewife
      donderdag 7 januari 2010 @ 09:24:02 #243
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_76512655
    Ik zat ook al te rekenen met die leeftijden. Ook mbt de kids van lynettte enzo
    pi_76740082
    waaaar kan ik de aflevering terugkijken?
    Ergens downloaden???
    pi_76741333
    Die Carl met Candy!

Gaby op het eind met die foto's. Was dat de tuinman?
    pi_76749930
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef Hilje29 het volgende:
    waaaar kan ik de aflevering terugkijken?
    Ergens downloaden???
    Hier kan je hem gewoon terugkijken, het is geen download/torrent or what so ever.. gewoon een stream.
    SPOILER
    pi_76754282
    Vond t weer een vermakelijke aflevering. En mooi einde vooral met Susan die Angie Bowen helpt met opruimen, die blikken waren heel goed geacteerd. Lynette en Tom met die wijn overschenken
      woensdag 13 januari 2010 @ 11:46:10 #248
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_76756187
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 10:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
    Vond t weer een vermakelijke aflevering. En mooi einde vooral met Susan die Angie Bowen helpt met opruimen, die blikken waren heel goed geacteerd. Lynette en Tom met die wijn overschenken
    Ik vond het ook mooi.
    En ik heb zo hard gelachen...... wat is er met mijn auto gebeurd???
    pi_76769944
    Prachtig toen een van de zoons van Tom en Lynette z'n ouders een standje gaf omdat ze anticonceptie hadden moeten gebruiken .
    pi_76772956
    Heerlijk , wat heb ik het gemist zeg!!
      donderdag 14 januari 2010 @ 16:11:37 #251
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_76811084
    Tot nu toe vind ik dit een ijzersterk seizoen Leuke en interessante ontwikkelignen en veel leuke [als in "ha ha!"] momenten
    pi_76814737
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
    Tot nu toe vind ik dit een ijzersterk seizoen Leuke en interessante ontwikkelignen en veel leuke [als in "ha ha!"] momenten
    Hoe kun je Prison Break nou nog volgen? Dat is al weer een hele poos van de buis hoor
      dinsdag 26 januari 2010 @ 19:58:17 #253
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_77305080
    Kijken jullie nog?
      dinsdag 26 januari 2010 @ 20:00:59 #254
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_77305212
    natuurlijk !
    pi_77310628
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    Kijken jullie nog?
    Tuurlijk.

Tom Scavo over Lynette
    Dat kinderfeestje (aap van feestideeënlijstje schrapt)
    en bij Mrs McClusky haar sexleven moet ik niet teveel visualiseren
      dinsdag 26 januari 2010 @ 21:46:21 #256
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_77310847

zou Danny dan toch tegoei zijn?
    pi_77312370
    zou het dan die vrouw zijn geweest?
    O en Katherine
    pi_77312771
    quote:
    Vind je? Ik treur niet meer als ik een aflevering mis hoor. Het niveau ligt gewoon laag bij D.H. als je het vergelijkt met andere series.
      dinsdag 26 januari 2010 @ 22:43:32 #259
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_77313928
    In de vertaling stond 'man' . Maar Mike zei person. Niet geslacht gebonden iig
      dinsdag 26 januari 2010 @ 22:44:42 #260
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_77314008
    Oh. Danny's moeder bedoel je? Daar had ik nog niet aan gedacht.
    pi_77314472
    Vond t een leuke aflevering! Ik vind dit seizoen tot nu toe al veel beter dan seizoen 5, wat opzich ookal een goed seizoen was.

Susan die per ongeluk Katherine neerschoot

Karen McKlusky over haar sexleven naar Lynette..

Was een ouderwets leuke aflevering met humor, en ook mooie momenten zoals Tom over Lynette sprak of die hotelmedewerkster met Bree..
      woensdag 27 januari 2010 @ 06:27:00 #262
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_77321363
    Was wel leuk, maar miste een beetje spanning links en rechts.
    pi_77332725
    Tom over Lynette
    pi_77364491
    Ik vond het een ook een geweldig stukje toen Susan perongeluk Katherine neerschiet, en zegt dat het echt geen moordaanslag was. Als ik je zou willen vermoorden deed ik dan niet bij mij in de tuin maar snacht's als je in bed ligt etc
    pi_77375071
    quote:
    Exact! Ik vind Susan vooral haar rol perfect doen! En dan Tom. Ik vind DH weer helemaal geweldig, er zit weer diepgang in en het is goed uitgewerkt!
    pi_77412989
    Hoogtepunt van afgelopen dinsdag: Katherine die met hartjes in haar ogen naar Mike zit te kijken als hij de Buurtwacht meeting leidt....wat hebben wij gelachen
    pi_77449832
    Ik bedoelde Danny's moeder inderdaad! Katherine was echt geweldig ja, lijkt me zo grappig om dat zo te spelen! Zo'n kansloze wanhopige honger in die ogen hahah!
    pi_77579753
    Hoe heet de aflevering van gisteravond?
    pi_77587350
    Don't Walk On The Grass. Is overigens terug te vinden op Net 5.nl
    pi_77600208
    quote:
    Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Juweel het volgende:
    Don't Walk On The Grass. Is overigens terug te vinden op Net 5.nl
    Bedankt! Ik heb het gisteren gemist
    pi_77611514
    Goede aflevering, fijn weer. Toch jammer dat het maar 1 keer per week is.
    pi_77612309
    Vond alleen de verhaallijn van Tom niet echt veel aan..voegt niks toe..samen met Lynette toch momenteel het 'saaiste' in Desperate.

Verder vond ik t een leuke aflevering

Gaby mag ook wel een andere verhaallijn krijgen dan dat ze als slechte moeder word gezien..Been there..done that :p
    pi_77824704
    Wat een onwijs leuke aflevering zeg Bijna hele aflevering met een grijns op mijn gezicht zitten kijken..veel grappige stukjes

Susan in de gevangenis, en die lach van die agente

Vond het mooi dat Lynette en Tom scenes hadden met Julie, alledrie goed geacteert

En Angie is echt goed gecast..dat hele gezin trouwens..dat ze het al wist van hem en Julie hoe ze dat ook zei

Alleen Gaby en Carlos hadden beetje mager verhaallijntje..die verhaallijnen kennen we nu wel..

Vraag me nu toch af wie Julie gewurgd heeft..
      dinsdag 9 februari 2010 @ 21:33:47 #274
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_77824849
    Hoe zijn Tom en lynette erachter gekomen? Heb half uur gemist
    pi_77829833
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
    Hoe zijn Tom en lynette erachter gekomen? Heb half uur gemist
    Lynette ging iets afgeven bij Susan, Susan was er niet, maar Julie en Dinges (ben zijn naam ff kwijt) wel. Ze hoorde hen buiten ruzie maken. Dinges ging weg en Lynette vroeg aan Julie wat er aan de hand was. Tot Lynette's grote schrik stortte Julie haar hart uit (Lynette meteen in dilemma, want die mocht niets tegen Susan vertellen) en vertelde dat Dinges de getrouwde man was waar ze een relatie mee had.
    Lynette beloofde Julie het op te lossen (dat Dinges haar niet meer lastig viel, hij wil haar terug) en toen ze naar Dinges ging bedreigde hij haar. Lynette vermoed nu dat Dinges haar destijds aangevallen heeft.

(Weet iemand hoe Dinges heet? )
    pi_77830896
    Dinges is Dominic
    pi_77855975
    Dinges = Nick Bolen
    pi_77856206
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
    Wat een onwijs leuke aflevering zeg Bijna hele aflevering met een grijns op mijn gezicht zitten kijken..veel grappige stukjes

Ik ook. Heb weer eens een keer goed kunnen kijken zonder onderbrekingen. Dus geen telefoontjes beantwoord!
    pi_78394703
    Theorie:
    de dader is een man, maar niet nick of danny.

Angie is in 1991 verkracht toen ze die paraplu ginghalen. Ze vermoordde haar verkrachter maar raakte zwanger. Danny/Tyler is dus niet van Nick maar van iemand anders.

Katherine is geschift. Die verhaallijn met dat zoontje vond ik écht niet leuk.

Carlos is gemeen!!
    pi_78394956
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef amaranta het volgende:
    Theorie:
    de dader is een man, maar niet nick of danny.

Heb je iemand in gedachten?
    SPOILER
    pi_78395000
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
    Heeft die zwarte haren? Want het leek alsof je iemand met zwarte haren zag gisteren.
    pi_78395068
    Maar waarom zou hij Julie aanvallen? Voor zover we gezien hebben heeft 'niks' met Julie? Of wel?
    En die serveerster?

Ik heb wel de indruk dat de makers ons richting Nick en Danny doen denken.
    pi_78395340
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
    Maar waarom zou hij Julie aanvallen? Voor zover we gezien hebben heeft 'niks' met Julie? Of wel?
    En die serveerster?

Ik heb wel de indruk dat de makers ons richting Nick en Danny doen denken.
    SPOILER
    pi_78395531
    Ik wist niet dat Julie daar ook had gewerkt. KLinkt wel plausibel dan, je theorie.
    pi_78395743
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef amaranta het volgende:
    Ik wist niet dat Julie daar ook had gewerkt. KLinkt wel plausibel dan, je theorie.
    Aan het begin van het seizoen klaagde Susan er nog over dat ze niets met haar leven deed en als 'waitress' werkte..
      woensdag 24 februari 2010 @ 16:46:35 #286
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_78398340
    Maar zou ze dáár dan als serveerster gewerkt hebben? Want volgens mij is dat een dorpscafé en ik had het idee dat Julie juist lang "weg" was en nu thuiskeerde.

Carlos was inderdaad streng hoor... okee, Lynette was van plan hem aan te klagen. Maar ze is 1) al jaren een goede vriendin, 2) één van zijn beste werknemers en 3) zwanger. Om zo iemand dan op straat te gooien terwijl je weet dat ze het ook nog eens niet breed hebben is gewoon wreed vind ik.

Leuk dat het nichtje van Gaby er weer eens [tien seconden] in zat, was alweer een maandje of wat geleden?
    pi_78487494
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
    Wel makkelijk om iemand in gedachten te nemen als je ook in het USA-topic post
    pi_78489080
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 17:28 schreef easy-going het volgende:

[..]

Wel makkelijk om iemand in gedachten te nemen als je ook in het USA-topic post
    SPOILER
    pi_78490356
    Ik ben een trouwe kijker, maar wie is Eddy dan?

En ik denk ook niet dat het Danny of Nick zijn.
      vrijdag 26 februari 2010 @ 19:12:35 #290
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_78490578
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Vlindur het volgende:
    Ik ben een trouwe kijker, maar wie is Eddy dan?

En ik denk ook niet dat het Danny of Nick zijn.
    kan je je herinneren dat er een jongen bij danny kwam dat er iets met zn auto was. En dat vervolgens Angie met een honkbalknuppel alle ruiten eruit sloeg? Nou, de eigenaar was dus die Eddy.
    pi_78490829
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

kan je je herinneren dat er een jongen bij danny kwam dat er iets met zn auto was. En dat vervolgens Angie met een honkbalknuppel alle ruiten eruit sloeg? Nou, de eigenaar was dus die Eddy.
    Maar die is dan dus in 1 aflevering geweest? Nee, dan denk ik niet dat hij het was.

Oh Spannend! Misschien is het wel gewoon een vrouw!
    pi_78490931
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar die is dan dus in 1 aflevering geweest? Nee, dan denk ik niet dat hij het was.

Oh Spannend! Misschien is het wel gewoon een vrouw!
    Hij was ook in de laatste aflevering te zien als collega van die Emily in die coffeeshop, en deze week stond hij met Danny/Porter en dat nichtje van Gabrielle te praten toen Julie daar aan kwam lopen
    pi_78491247
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hij was ook in de laatste aflevering te zien als collega van die Emily in die coffeeshop, en deze week stond hij met Danny/Porter en dat nichtje van Gabrielle te praten toen Julie daar aan kwam lopen
    Oh was hij dat! Ik vond al dat hij zo lang in beeld was

(Kan ik het nog op zwangerschapsdementie gooien? )
      vrijdag 26 februari 2010 @ 19:31:31 #294
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_78491369
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh was hij dat! Ik vond al dat hij zo lang in beeld was

(Kan ik het nog op zwangerschapsdementie gooien? )
    Ja hoor. Die afgestorven cellen blijven helaas weg ;-)
    pi_78491416
    Tja, ik vind gewoon dat hij vrij veel aandacht krijgt voor iemand die er niets toe doet (tenzij hij op den duur ook een slachtoffer wordt natuurlijk, en ze daar nog wat onbeduidende gastpersonages voor nodig hadden )
    Ik spoiler overigens echt geen US informatie hier, 't is puur een theorie, die ik toen ik de laatste aflevering voor het eerst zag ook al had.
    pi_78655893
    Heeft iemand enig idee of het volgende week wel komt?!

Ben benieuwd wie er dood is/zijn.
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:35:56 #297
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_78656032
    Nou ja in ieder geval de verpleegster/buurvrouw
    pi_78656540
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef amaranta het volgende:
    Nou ja in ieder geval de verpleegster/buurvrouw
    Hoeft niet. Ze kan ook alleen dr benen missen
      dinsdag 2 maart 2010 @ 21:46:12 #299
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_78656764
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ze kan ook alleen dr benen missen
    Haar dood is de redding van angie. Lijkt mij klaar als een klontje.
    Maar was het nou een vrouwenhand in dat huisje?
    pi_78657244
    quote:
    Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haar dood is de redding van angie. Lijkt mij klaar als een klontje.
    Maar was het nou een vrouwenhand in dat huisje?
    Neej! Een mannenhand! toch?! Oeeh! Spannend!!

En nu gaan we Rienkelmans badderen. Tot ooit!
    pi_78658516
    Er komen nog twee afleveringen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')