abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65031951
Misschien is dat ook een opzettelijk visueel verschilletje: die jongens zijn eigenlijk te volwassen voor hun leeftijd, op het slechte pad enzo, terwijl dat derde jong een beetje het bravelingetje was en is.
pi_65496904
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
pi_65707166
Flashbackaflevering vandaag, wordt een hoop duidelijker zo.
pi_65729820
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...

Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.
pi_65734406
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...

Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.

Ik vond Lynette voor het eerst 'terecht'. Tom slaat idd een beetje door in zn midlifecrisis.
Ben benieuwd wat er nu met Mrs McDinges gaat gebeuren.

Die flashbacks waren inderdaad wel fijn.
pi_65946241
Mooie wending met Tom/Preston!

En die zus van Mrs. McClusky!
pi_65947478
McClusky met d'r 'asap'
pi_65961536
Was weer een leuke aflevering, je ziet het volgende stelletje al weer aankomen
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:04:55 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_66188869
Ja, dat vond ik ook! En ik had niet echt het idee dat het als mysterietje werd gepresenteerd gisterenavond of dat de onthulling ervan schokkend was, maar mijn vriendin had het niet zien aankomen. Dus misschien was het wel zo bedoeld, maar was het iets te opvallend door het einde van vorige week [inclusief Mary Alice's begeleidende voice-over]?

Ik had het thema van gisterenavond [loneliness] dan weer niet echt duidelijk gemerkt, dus ik vond de voice-over van Mary Alice op het einde wel cool om te horen, hoe de aflevering zoals bijna altijd voorzien werd van een rode draad

En hoe zou Porter aan dat geld gekomen zijn? Ik dacht dat het misschien iets te maken zou hebben met die jongen die Bree beroofd had, maar dat zou niet echt passen... dus misschien uit de Scavo Pizzeria gejat?
pi_66192291
Tja, dat is even afwachten hoe het met die Porter loopt.

Overigens: wat een nutjob, die Virginia Hildebrand.
pi_66194281
Poll: Wat is de leukste 'vrouw-character' van Desperate Housewives?
  • Susan Mayer
  • Lynette Scavo
  • Bree Hodge
  • Gabrielle Solis
  • Edie Britt
  • Mary Alice Young
  • Karen McCluskey
  • Katherine Mayfair
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

En nog één!

Poll: Wat is de leukste 'man-character' van Desperate Housewives?
  • Carlos Solis
  • Tom Scavo
  • Mike Delfino
  • Orson Hodge
  • Dave Williams
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Noot noot.
    pi_66194957
    Ik zeg op het moment: Karen McClusky. Die opmerkingen van haar zijn briljant, zoals gisteren weer: "Goh, ik weet dat je niets weggooit, maar komt de vuilnisman tegenwoordig ook troep afleveren?" of zoiets! !

Bij mannen eigenlijk geen van allen. De meest 'sane' zijn Mike en Carlos in mijn beleving.
    pi_66195114
    Ik vind McCluskey ook zo geweldig Zo'n ouwe taaie oma die geen blad voor de mond neemt
    Noot noot.
    pi_66195171
    Carlos bij de mannen, al heeft Orson ook vaak zijn leuke momenten. En bij de vrouwen op Edie gestemd, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk, behalve Katherine en Mary Alice. Zat te twijfelen tussen Edie en Karen. In seizoen 1 (en ook wel 2) vond ik Lynette altijd de leukste, dat is nu wel minder geworden.
    pi_66198689
    Ik vond gister echt een leuke aflevering Moest ook een paar keer hardop lachen, dat heb ik al een tijdje niet meer gehad!
    Het is weer lekker messed up in Westeria lane
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
    pi_66200636
    Voted for Tom and Susan
    ♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
    pi_66204837
    Edie ..........
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 50% gewijzigd door pjhu op 18-02-2009 17:39:53 (spoiler) ]
    pi_66205151
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef pjhu het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Doe dat es onder een spoiler.

En ja, ik wist het ook, las het op Nu.nl
    pi_66208339
    Oeh, ik ben weer helemaal bij!
    Seizoen 4 volledig online bekeken en wat is er ineens veel veranderd zeg, echt leuk.

Gisteren was weer spannend... ben benieuwd hoe dat met Porter en die vrouw afloopt. Haha
    pi_66208938
    Ik vind Gabrielle en Tom het leukste Carlos is ook leuk maar heb toch voor Tom gestemd.
    pi_66455722
    Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
    pi_66457196
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef MadGuy het volgende:
    Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
    Oeeh, was idd erg slecht van Dave. "Met jou ben ik nog niet klaar".. en nu issie ook nog de held! Hij heeft het vuur aangestoken, geeak!

Gelukkig trouwens maar dat vuur, 1 van die tweeling (haal ze steeds door elkaar ) had een geweer!
    Leuke aflevering weer, spannend man .

Zijn ze trouwens ook nog bezig met een 6de seizoen?
    pi_66731966
    Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)
    SPOILER
    Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
    pi_66732198
    Ik heb het gemist
    We hadden een verjaardag en ben het vergeten op te nemen.. Kan iemand het samenvatten voor me?
      donderdag 5 maart 2009 @ 17:54:21 #100
    142151 Q_Orianka
    Help spread the suffering!
    pi_66735477
    Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
    Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')