Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
Ik vond Lynette voor het eerst 'terecht'. Tom slaat idd een beetje door in zn midlifecrisis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...
Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door pjhu op 18-02-2009 17:39:53 (spoiler) ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef pjhu het volgende:
Doe dat es onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik wist het ook, las het op Nu.nl♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oeeh, was idd erg slecht van Dave. "Met jou ben ik nog niet klaar".. en nu issie ook nog de held! Hij heeft het vuur aangestoken, geeak!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef MadGuy het volgende:
Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |