abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64770729
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64771315
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Vlindur het volgende:
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?
pi_64772187
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?

UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
pi_64772900
Ik denk dat de Vijf Jaar Later-stap wel een positieve invloed op de serie kan hebben!
pi_64773478
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Vlindur het volgende:

[..]

UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
UPC digitaal + on bemand. Geen idee watvoor abbonement je op het moment hebt. Maar als je digitale tv hebt en zo'n knopje op je afstandbedieing "on demand" en je kunt dan gratis (zal vast wel aangegeven worden) bij de films/series, .. dan is het gratis! Anders moet je er idd voor betalen volgens mij, mja.. bij ons zit het dus in het abbonement blijkbaar
pi_64785055
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef Raamkonijn het volgende:
Edie had het dagboek gelezen, en ging haar bedreigen met verraad.. Ze vertelde Bree dat Bree koekjes voor haar moest bakken als ze visite kreeg. En dat Bree haar perse moest uitnodigen op alle pokerfeestjes, en dat Bree vanaf dat moment haar moest behandelen als beste vriendin.. "And if one second.. I don't feel the love, I'm gonna burry you"..

Bree ging toen opbiechten bij haar vriendinnen.. Ze vonden het goed van Bree dat ze haar dochter zo heeft beschermd, en heeft gedaan alsof ze zwanger was.. En met zijn allen gingen ze heel FIERCE naar Edie en vertelden haar dat ze voor ontzichtbaar was geworden! En dat ze nooit meer tegen haar zouden praten.

En nu is Edie "the skank" terug
Ohwjaaa! Door jullie 'verhalen' weet ik het weer
pi_65001549
Vanavond weer .
pi_65004079
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
pi_65004145
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Clauw het volgende:
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
We're So Happy You're So Happy
pi_65019289
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

We're So Happy You're So Happy
Bedankt
pi_65019683
Had het opgenomen, maar de stroom is uitgevallen tijdens de uitzending, waardoor de opname niet verder is gegaan!
pi_65023790
Ze hebben die vent van Edie wel enorm goed gecast, wat is die toch creepy met z'n zalvende dreigementen en zijn enge vale, blauwe ogen...
pi_65027926
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd. En waar is Penny?
pi_65028956
Penny leeft nog hoor . Die komt binnenkort weer voorbij,

En ik vind de ogen van Dave juist echt mooi ! Maar wel goed gecast, idd .
pi_65031094
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd.
Viel me idd ook op.
pi_65031951
Misschien is dat ook een opzettelijk visueel verschilletje: die jongens zijn eigenlijk te volwassen voor hun leeftijd, op het slechte pad enzo, terwijl dat derde jong een beetje het bravelingetje was en is.
pi_65496904
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
pi_65707166
Flashbackaflevering vandaag, wordt een hoop duidelijker zo.
pi_65729820
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...

Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.
pi_65734406
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...

Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.

Ik vond Lynette voor het eerst 'terecht'. Tom slaat idd een beetje door in zn midlifecrisis.
Ben benieuwd wat er nu met Mrs McDinges gaat gebeuren.

Die flashbacks waren inderdaad wel fijn.
pi_65946241
Mooie wending met Tom/Preston!

En die zus van Mrs. McClusky!
pi_65947478
McClusky met d'r 'asap'
pi_65961536
Was weer een leuke aflevering, je ziet het volgende stelletje al weer aankomen
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:04:55 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_66188869
Ja, dat vond ik ook! En ik had niet echt het idee dat het als mysterietje werd gepresenteerd gisterenavond of dat de onthulling ervan schokkend was, maar mijn vriendin had het niet zien aankomen. Dus misschien was het wel zo bedoeld, maar was het iets te opvallend door het einde van vorige week [inclusief Mary Alice's begeleidende voice-over]?

Ik had het thema van gisterenavond [loneliness] dan weer niet echt duidelijk gemerkt, dus ik vond de voice-over van Mary Alice op het einde wel cool om te horen, hoe de aflevering zoals bijna altijd voorzien werd van een rode draad

En hoe zou Porter aan dat geld gekomen zijn? Ik dacht dat het misschien iets te maken zou hebben met die jongen die Bree beroofd had, maar dat zou niet echt passen... dus misschien uit de Scavo Pizzeria gejat?
pi_66192291
Tja, dat is even afwachten hoe het met die Porter loopt.

Overigens: wat een nutjob, die Virginia Hildebrand.
pi_66194281
Poll: Wat is de leukste 'vrouw-character' van Desperate Housewives?
  • Susan Mayer
  • Lynette Scavo
  • Bree Hodge
  • Gabrielle Solis
  • Edie Britt
  • Mary Alice Young
  • Karen McCluskey
  • Katherine Mayfair
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

En nog één!

Poll: Wat is de leukste 'man-character' van Desperate Housewives?
  • Carlos Solis
  • Tom Scavo
  • Mike Delfino
  • Orson Hodge
  • Dave Williams
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Noot noot.
    pi_66194957
    Ik zeg op het moment: Karen McClusky. Die opmerkingen van haar zijn briljant, zoals gisteren weer: "Goh, ik weet dat je niets weggooit, maar komt de vuilnisman tegenwoordig ook troep afleveren?" of zoiets! !

Bij mannen eigenlijk geen van allen. De meest 'sane' zijn Mike en Carlos in mijn beleving.
    pi_66195114
    Ik vind McCluskey ook zo geweldig Zo'n ouwe taaie oma die geen blad voor de mond neemt
    Noot noot.
    pi_66195171
    Carlos bij de mannen, al heeft Orson ook vaak zijn leuke momenten. En bij de vrouwen op Edie gestemd, maar eigenlijk zijn ze allemaal leuk, behalve Katherine en Mary Alice. Zat te twijfelen tussen Edie en Karen. In seizoen 1 (en ook wel 2) vond ik Lynette altijd de leukste, dat is nu wel minder geworden.
    pi_66198689
    Ik vond gister echt een leuke aflevering Moest ook een paar keer hardop lachen, dat heb ik al een tijdje niet meer gehad!
    Het is weer lekker messed up in Westeria lane
    Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
    pi_66200636
    Voted for Tom and Susan
    pi_66204837
    Edie ..........
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 50% gewijzigd door pjhu op 18-02-2009 17:39:53 (spoiler) ]
    pi_66205151
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef pjhu het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Doe dat es onder een spoiler.

En ja, ik wist het ook, las het op Nu.nl
    pi_66208339
    Oeh, ik ben weer helemaal bij!
    Seizoen 4 volledig online bekeken en wat is er ineens veel veranderd zeg, echt leuk.

Gisteren was weer spannend... ben benieuwd hoe dat met Porter en die vrouw afloopt. Haha
    pi_66208938
    Ik vind Gabrielle en Tom het leukste Carlos is ook leuk maar heb toch voor Tom gestemd.
    pi_66455722
    Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
    pi_66457196
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef MadGuy het volgende:
    Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
    Oeeh, was idd erg slecht van Dave. "Met jou ben ik nog niet klaar".. en nu issie ook nog de held! Hij heeft het vuur aangestoken, geeak!

Gelukkig trouwens maar dat vuur, 1 van die tweeling (haal ze steeds door elkaar ) had een geweer!
    Leuke aflevering weer, spannend man .

Zijn ze trouwens ook nog bezig met een 6de seizoen?
    pi_66731966
    Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)
    SPOILER
    Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
    pi_66732198
    Ik heb het gemist
    We hadden een verjaardag en ben het vergeten op te nemen.. Kan iemand het samenvatten voor me?
      donderdag 5 maart 2009 @ 17:54:21 #100
    142151 Q_Orianka
    Help spread the suffering!
    pi_66735477
    Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
    Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
    pi_66913207
    Spannend einde
    pi_66914193
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef Sonja27 het volgende:
    Spannend einde
    Idd.
    Carlos en Gabrielle... zo lief
      woensdag 11 maart 2009 @ 09:26:47 #103
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_66925329
    Op het einde misschien, maar ik vond Carlos wel heel raar reageren over die bal voor iemand die letterlijk net vijf minuten zijn zicht terug heeft na vijf jaar blind te zijn geweest

Als Mike en Susan weer bij elkaar gaan komen al zo snel, dan vind ik het echt lomp dat ze überhaupt door de schrijvers uit elkaar zijn gehaald... voor hun is er misschien wel vijf jaar voorbij, maar voor de kijker niet. Dus het voelt een beetje zinloos; doe het dan gewoon in de series finale ofzo, lekker cliché.

Grappig trouwens, dat de theorie over Dave die ik op een Amerikaans forum las een maandje of twee terug [daar is per aflevering een topic en die zijn al maanden oud omdat we achterlopen, maar ik lees ze iedere week terug] de waarheid lijkt te zijn! We weten het natuurlijk nog niet zeker, maar voor degenen die het niet oppikten en die niet gespoiled willen worden:
    SPOILER
      woensdag 11 maart 2009 @ 11:53:45 #104
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_66929640
    Oeh, dus wraak op Susan en zoontje?
    pi_66930165
    Of op Katherine, aangezien dat momenteel zijn vriendin is .
    pi_66952619
    De aflevering van gisteren gemist.

Is die aflevering ergens terug te zien op internet? Ik heb het al gevonden.

Nalezen wat er gebeurde kan hier: http://abc.go.com/primetime/desperate/index?pn=recap#t=131881&d=156125

[ Bericht 17% gewijzigd door Cloud_9 op 12-03-2009 14:37:58 ]
    pi_66975757
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Molline het volgende:
    Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)
    SPOILER
    Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
    DUS TOCH!!!

En nee, ik had het niet ergens al stiekem gelezen ...
      woensdag 25 maart 2009 @ 08:57:45 #108
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_67382411
    Ik heb het idee dat de bloemen voor Katherine van Dave kwamen, of in ieder geval dat hij Mike heeft overgehaald om dat te doen. Ik denk dat hij nu Katherine wil vermoorden omdat Mike heeft toegegeven van haar te houden... Dave wil tenslotte dat Mike boet voor het "vermoorden" van zijn vrouw [en kind], dus het zou logisch zijn dat hij niet Mike wil vermoorden, maar zijn geliefde en MJ [ ], zodat hij dezelfde pijn voelt als wat hij gevoeld heeft.

Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken is Wekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
    pi_67382584
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:

Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken is Wekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
    Zat er wel in. Er was ook 0 bewijs om Porter er aan te linken. Ik zat me al af te vragen hoe ze wilden verantwoorden dat 'ie naar de cel ging.
      woensdag 25 maart 2009 @ 09:15:42 #110
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_67382759
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:

Dat kwam echt uit de lucht vallen inderdaad, alsof ze op het laatste moment besloten hebben om "het toch maar niet te doen"
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
      woensdag 25 maart 2009 @ 11:20:05 #111
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_67386395
    Ik vond het wel mooi dat een cliché goedmaak-knuffelmoment tussen Edie en Susan mooi werd opgeblazen door Edie.
    pi_67592559
    Die aflevering van vanavond
    't is ook altijd zo lekker ouderwets vertrouwd om Mary Alice weer eens te zien, en toch knap hoe ze t sfeertje van seizoen 1 weer even terughalen..
    pi_67601148
    Ik vond het wel een mooie aflevering, leuke om oude bekenden weer te zien ook.
      woensdag 1 april 2009 @ 11:30:24 #114
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_67606317
    Hoewel er feitelijk niets gebeurde voor de verhaallijn was het wel één van de mooiste afleveringen ooit zeg. Wat een wereldman die Eli Scruggs!

En dat teruggrijpen naar het eerste seizoen was inderdaad fantastisch gedaan!
      woensdag 1 april 2009 @ 14:35:55 #115
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_67612303
    Een erg knap in elkaar gezette aflevering inderdaad! Vooral cool hoe ze alle karakters zo goed op hunzelf uit eerdere seizoenen hebben weten te laten lijken [wtf, vage zin ]

Beau Bridges deed het erg goed als Eli Scruggs vond ik, leuk om te zien en jammer dat hij er achteraf pas ingeschreven is... op zich was dit wel een gekke aflevering zo midden in het seizoen, totdat je je realiseert dat het de 100ste aflevering DH ooit is - dan wordt wel duidelijk waarom ze voor zoiets hebben gekozen
    pi_67618416
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
    Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
    . Heb ik ook!
    pi_67637319
    Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
    pi_67637775
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Sonja27 het volgende:
    Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
    Wat? Volgende week geen Desperate Housewives? :|
      donderdag 2 april 2009 @ 11:22:07 #119
    69950 MadGuy
    Fever Ray
    pi_67640069
    Nope, S1ngle is weer terug... Irritante gewoonte inderdaad.
    pi_67650697
    S1ingle .

Samantha Who is dan weer wel leuk .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')