Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Vlindur het volgende:
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?
UPC digitaal + on bemand. Geen idee watvoor abbonement je op het moment hebt. Maar als je digitale tv hebt en zo'n knopje op je afstandbedieing "on demand" en je kunt dan gratis (zal vast wel aangegeven worden) bij de films/series, .. dan is het gratis!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
Ohwjaaa! Door jullie 'verhalen' weet ik het weerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef Raamkonijn het volgende:
Edie had het dagboek gelezen, en ging haar bedreigen met verraad.. Ze vertelde Bree dat Bree koekjes voor haar moest bakken als ze visite kreeg. En dat Bree haar perse moest uitnodigen op alle pokerfeestjes, en dat Bree vanaf dat moment haar moest behandelen als beste vriendin.. "And if one second.. I don't feel the love, I'm gonna burry you"..
Bree ging toen opbiechten bij haar vriendinnen.. Ze vonden het goed van Bree dat ze haar dochter zo heeft beschermd, en heeft gedaan alsof ze zwanger was.. En met zijn allen gingen ze heel FIERCE naar Edie en vertelden haar dat ze voor ontzichtbaar was geworden! En dat ze nooit meer tegen haar zouden praten.
En nu is Edie "the skank" terug
We're So Happy You're So Happyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Clauw het volgende:
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
Bedanktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
We're So Happy You're So Happy
Viel me idd ook op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd.
Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef amaranta het volgende:
Oh my, wat zag er Bree er ongezond uit gisteren. Die wangetjes
Ik vond Lynette voor het eerst 'terecht'. Tom slaat idd een beetje door in zn midlifecrisis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, zelfs in haar 'gezonde' status zag ze er een beetje vervallen uit...
Ik erger me steeds meer aan het onvolwassen gedrag van Tom. Wát een sukkel zeg. En dat zeg ik als man die dat soort egoïsme best begrijpt. Maar hij drijft het wel heel erg door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door pjhu op 18-02-2009 17:39:53 (spoiler) ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef pjhu het volgende:
Doe dat es onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik wist het ook, las het op Nu.nl♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oeeh, was idd erg slecht van Dave. "Met jou ben ik nog niet klaar".. en nu issie ook nog de held! Hij heeft het vuur aangestoken, geeak!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef MadGuy het volgende:
Dus... Mike is degene die Dave moet hebben? Wat een gruwelijk mannetje is het toch. Krijg haast medelijden met Edie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Molline het volgende:
Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)DUS TOCH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
![]()
En nee, ik had het niet ergens al stiekem gelezen ...
Zat er wel in. Er was ook 0 bewijs om Porter er aan te linken. Ik zat me al af te vragen hoe ze wilden verantwoorden dat 'ie naar de cel ging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:
Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken isWekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
Dat kwam echt uit de lucht vallen inderdaad, alsof ze op het laatste moment besloten hebben om "het toch maar niet te doen"quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:
Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken isWekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
Wat? Volgende week geen Desperate Housewives? :|quote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Sonja27 het volgende:
Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |