abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64495707
Yes
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_64733441
Vanavond he mensen!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_64745664
't Is wel tof
pi_64746022
Jippiieeeeeee
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:20:23 #55
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_64748972
Best leuk gedaan die opening van het seizoen Niet alle dingen zijn misschien even leuk, maar nu zijn er tenminste voor ieder personage originele verhaallijnen bedacht en kunnen we speculeren over dingen die gebeurd zijn in de tussenjaren.

Ik was wel verrast door Mike op het einde, dus dat was leuk. Alleen eigenlijk wel jammer dat hij toch niet dood is, want nu krijg ik er zo'n "Rachel & Ross" gevoel bij - vier seizoenen duurde het tot ze eindelijk iets vasts kregen en het is niet onwaarschijnlijk dat dat in de toekomst weer gaat gebeuren.
pi_64760194
TvP...

heb seizoen 4 nog niet gezien. Zou het dan stom zijn om seizoen 5 al te gaan kijken? Of zal ik die alleen maar opnemen. Iemand enig idee of seizoen 4 ergens online te bekijken is (engels maakt niet uit)
pi_64760306
Ik vond het maar een vage aflevering gister Eerst zeg Bree dat Orson bij d'r weg is, en even later staat is ie er gewoon
Weet iemand nog waarom Edie weg is gegaan?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:33:31 #58
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_64761189
Als je seizoen 4 niet hebt gezien mis je natuurlijk wel erg veel, maar misschien dat het meevalt aangezien iedereen die seizoen 4 wél heeft gezien ook vijf jaar aan verhaallijnen gemist heeft

Toen Bree zei dat Orson weg was, was dat in een flashback. Ik gok dat ze zich zo ellendig en alleen voelde nadat Danielle Benjamin meenam, dat ze uiteindelijk Orson terug heeft genomen. Dat verklaart waarom hij in het heden weer bij haar is.

Wat betreft Edie: ik weet het ook niet 100% meer, maar na de aflevering van gisteren heb ik met mijn vriendin er eventjes over nagedacht en toen herinnerden we ons dat zij door het dagboek van Orson erachter was gekomen dat Benjamin niet het kind van Bree, maar van Danielle was. Toen chanteerde Edie Bree dat ze het nieuws aan iedereen zou vertellen om haar familie zo te schande te brengen, tenzij Bree allemaal dingen voor haar deed [wat weet ik dus niet meer]. Vervolgens biechtte Bree het affaire op aan de overige Housewives en samen gingen ze Edie bedreigen [waarmee weet ik ook niet meer]. Daarop is ze Wisteria Lane ontvlucht.

Voor de ontbrekende info zou ik op IMDb, TV.com of Wikipedia gaan lezen
pi_64761342
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:33 schreef Xurk het volgende:
Toen Bree zei dat Orson weg was, was dat in een flashback. Ik gok dat ze zich zo ellendig en alleen voelde nadat Danielle Benjamin meenam, dat ze uiteindelijk Orson terug heeft genomen. Dat verklaart waarom hij in het heden weer bij haar is.
Ohja natuurlijk, het was een flashback
quote:
Wat betreft Edie: ik weet het ook niet 100% meer, maar na de aflevering van gisteren heb ik met mijn vriendin er eventjes over nagedacht en toen herinnerden we ons dat zij door het dagboek van Orson erachter was gekomen dat Benjamin niet het kind van Bree, maar van Danielle was. Toen chanteerde Edie Bree dat ze het nieuws aan iedereen zou vertellen om haar familie zo te schande te brengen, tenzij Bree allemaal dingen voor haar deed [wat weet ik dus niet meer]. Vervolgens biechtte Bree het affaire op aan de overige Housewives en samen gingen ze Edie bedreigen [waarmee weet ik ook niet meer]. Daarop is ze Wisteria Lane ontvlucht.

Voor de ontbrekende info zou ik op IMDb, TV.com of Wikipedia gaan lezen
Nu je het zo zegt herinner ik me vaag zoiets inderdaad Vanavond maar even IMDB lezen of de laatste afl. van S4 downloaden
pi_64762901
Edie had het dagboek gelezen, en ging haar bedreigen met verraad.. Ze vertelde Bree dat Bree koekjes voor haar moest bakken als ze visite kreeg. En dat Bree haar perse moest uitnodigen op alle pokerfeestjes, en dat Bree vanaf dat moment haar moest behandelen als beste vriendin.. "And if one second.. I don't feel the love, I'm gonna burry you"..

Bree ging toen opbiechten bij haar vriendinnen.. Ze vonden het goed van Bree dat ze haar dochter zo heeft beschermd, en heeft gedaan alsof ze zwanger was.. En met zijn allen gingen ze heel FIERCE naar Edie en vertelden haar dat ze voor ontzichtbaar was geworden! En dat ze nooit meer tegen haar zouden praten.

En nu is Edie "the skank" terug
pi_64770729
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64771315
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Vlindur het volgende:
Waauw.
Ik heb het nooit gevolgd, (Wel af en toe gekeken) maar keek gister aflevering 1 van het nieuwe seizoen en zit er helemaal in. Ik ga hier even zoeken naar oudere topics en dan weet ik misschien wat meer van hoe en wat
Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?
pi_64772187
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Heb je toevallig UPC on demand? zoja, dan kun je daar seizoen 1 t/m 3 kijken! Het is zonde om in seizoen 5 te beginnen... kan je beter de eerdere seizoenen eerst kijken.. en seizoen 5 nu opnemen?

UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64772900
Ik denk dat de Vijf Jaar Later-stap wel een positieve invloed op de serie kan hebben!
pi_64773478
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Vlindur het volgende:

[..]

UPC hebben we ja
Moet ik betalen voor het kijken? Want dan doe ik het niet. Mocht het gratis wezen dan zet ik hem zo nog aan
UPC digitaal + on bemand. Geen idee watvoor abbonement je op het moment hebt. Maar als je digitale tv hebt en zo'n knopje op je afstandbedieing "on demand" en je kunt dan gratis (zal vast wel aangegeven worden) bij de films/series, .. dan is het gratis! Anders moet je er idd voor betalen volgens mij, mja.. bij ons zit het dus in het abbonement blijkbaar
pi_64785055
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:25 schreef Raamkonijn het volgende:
Edie had het dagboek gelezen, en ging haar bedreigen met verraad.. Ze vertelde Bree dat Bree koekjes voor haar moest bakken als ze visite kreeg. En dat Bree haar perse moest uitnodigen op alle pokerfeestjes, en dat Bree vanaf dat moment haar moest behandelen als beste vriendin.. "And if one second.. I don't feel the love, I'm gonna burry you"..

Bree ging toen opbiechten bij haar vriendinnen.. Ze vonden het goed van Bree dat ze haar dochter zo heeft beschermd, en heeft gedaan alsof ze zwanger was.. En met zijn allen gingen ze heel FIERCE naar Edie en vertelden haar dat ze voor ontzichtbaar was geworden! En dat ze nooit meer tegen haar zouden praten.

En nu is Edie "the skank" terug
Ohwjaaa! Door jullie 'verhalen' weet ik het weer
pi_65001549
Vanavond weer .
pi_65004079
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
pi_65004145
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef Clauw het volgende:
Hoe heet de aflevering die vanavond uitgezonden wordt?
We're So Happy You're So Happy
pi_65019289
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

We're So Happy You're So Happy
Bedankt
pi_65019683
Had het opgenomen, maar de stroom is uitgevallen tijdens de uitzending, waardoor de opname niet verder is gegaan!
pi_65023790
Ze hebben die vent van Edie wel enorm goed gecast, wat is die toch creepy met z'n zalvende dreigementen en zijn enge vale, blauwe ogen...
pi_65027926
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd. En waar is Penny?
pi_65028956
Penny leeft nog hoor . Die komt binnenkort weer voorbij,

En ik vind de ogen van Dave juist echt mooi ! Maar wel goed gecast, idd .
pi_65031094
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ik dacht dat er niet zoveel leeftijdsverschil zat tussen de tweeling en dat derde jong van Tom en Lynette. Die derde is zo'n kleine opdonder terwijl de tweeling bomen van jongens zijn . Een beetje vreemd.
Viel me idd ook op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')