SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Molline het volgende:
Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)DUS TOCH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
![]()
En nee, ik had het niet ergens al stiekem gelezen ...
Zat er wel in. Er was ook 0 bewijs om Porter er aan te linken. Ik zat me al af te vragen hoe ze wilden verantwoorden dat 'ie naar de cel ging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:
Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken isWekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
Dat kwam echt uit de lucht vallen inderdaad, alsof ze op het laatste moment besloten hebben om "het toch maar niet te doen"quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:
Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken isWekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
Wat? Volgende week geen Desperate Housewives? :|quote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Sonja27 het volgende:
Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
Het feit dat er midden in een seizoen ineens gestopt wordt met de uitzendingen. Dan heb ik liever dat ze wat later beginnen en het gehele seizoen in 1x uitzenden... Wanneer begint het weer, weet iemand dat?quote:Op maandag 13 april 2009 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een klacht? Wat was er mis dan? DH is toch een flink aantal weken achter elkaar uitgezonden, logisch dan dat het op een gegeven moment stopt. En juist goed toch dat de series steeds minder achterlopen op de VS? Vroeger liepen we soms echt twee jaar achter, nu vaak minder dan 12 afleveringen.
t is iig beter dan in de VS, waar nu weer 4 weken tussen 2 afleveringen zitten, (en al meerdere keren 1 of 2 weken werden overgeslagen)quote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Het feit dat er midden in een seizoen ineens gestopt wordt met de uitzendingen. Dan heb ik liever dat ze wat later beginnen en het gehele seizoen in 1x uitzenden... Wanneer begint het weer, weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |