quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfeldeOeeh, seizoen 6 is al in de maak? of is die ook al helemaal af? Ben benieuwd wanneer het op de Nederlandse tv komt, hopelijk al snel. Ben ook zeer benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk het, misschien al in februari/maart.
Niet waar wij ze vandaan halen, waar leech jij dan? (PM maar)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:11 schreef Rauzer het volgende:
Je kan gewoon nederlandse ondertiteling erbij downloaden hoor
Ervan uitgaande dat de voorspelbaarheid in de verhaallijn gewoon wordt doorgezet zal dit vast wel weer het geval zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vast![]()
Ben benieuwd wanneer ze doorgaan met de nieuwe serie!
http://www.subtitleseeker(...)/Dutch/Season-6.html En de ondertitel zet je dan met dezelfde naam in dezelfde map als de aflevering.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Niet waar wij ze vandaan halen, waar leech jij dan? (PM maar)
Thnx, ik zal mn vriend er naar laten kijken, want ik ben zo'n n00b die dat niet snapt en ook niet wil snappenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://www.subtitleseeker(...)/Dutch/Season-6.html En de ondertitel zet je dan met dezelfde naam in dezelfde map als de aflevering.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfeldePrecies! Ik denk zelf dat hij trouwde met Katherine... Maar dat is puur mijn gedachte. Ik kan er naast zitten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dat is al snel.. yesquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanaf 5 januari wordt seizoen 6 uitgezonden
http://www.mediacourant.nl/?p=46716
Ja dat wijf is gek!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond het weer erg gaaf om te zien! Vooral om Julie weer terug te zien, zo word zij ook in het mysterie betrokken. Karl en Bree bij het bed van Julie, doet ze net haar ogen open :p
Ik gok dat ( het is geen spoiler maar een gok ) dat Katherine het gedaan heeft, ze is er op het moment gek genoeg voor..wraak op Susan. Dat betekent niet dat die familie geen geheimen heeft..wat een vlekken had die angie op haar rug..
Ben benieuwd naar next week
Ze moeten voor de grap eens een familie daar laten wonen die heel geheimzinnig lijkt, maar die eigenlijk gewoon heel saai zijn. Het hele seizoen toewerken naar een climax die niet komtquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef Saphia het volgende:
Ja ik heb gisteren ook weer gekeken,heerlijkal vind ik het wel weer zo cliche he, een nieuwe familie komt wonen in Wisteria Lane en ze hebben een duister geheim(waar hebben we dat eerder gezien?!
)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef Clauw het volgende:
Ik was toch wel blij om te zien dat Mike Susan trouwde!![]()
![]()
Erg spannend weer
Hier kan je hem gewoon terugkijken, het is geen download/torrent or what so ever.. gewoon een stream.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef Hilje29 het volgende:
waaaar kan ik de aflevering terugkijken?
Ergens downloaden???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Ik vond het ook mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond t weer een vermakelijke aflevering. En mooi einde vooral met Susan die Angie Bowen helpt met opruimen, die blikken waren heel goed geacteerd. Lynette en Tom met die wijn overschenken
Hoe kun je Prison Break nou nog volgen? Dat is al weer een hele poos van de buis hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
Tot nu toe vind ik dit een ijzersterk seizoenLeuke en interessante ontwikkelignen en veel leuke [als in "ha ha!"] momenten
Tuurlijk.quote:
Vind je? Ik treur niet meer als ik een aflevering mis hoor. Het niveau ligt gewoon laag bij D.H. als je het vergelijkt met andere series.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
Tot nu toe vind ik dit een ijzersterk seizoenLeuke en interessante ontwikkelignen en veel leuke [als in "ha ha!"] momenten
Exact! Ik vind Susan vooral haar rol perfect doen! En dan Tom. Ik vind DH weer helemaal geweldig, er zit weer diepgang in en het is goed uitgewerkt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
Bedankt! Ik heb het gisteren gemistquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Juweel het volgende:
Don't Walk On The Grass. Is overigens terug te vinden op Net 5.nl
Lynette ging iets afgeven bij Susan, Susan was er niet, maar Julie en Dinges (ben zijn naam ff kwijt) wel. Ze hoorde hen buiten ruzie maken. Dinges ging weg en Lynette vroeg aan Julie wat er aan de hand was. Tot Lynette's grote schrik stortte Julie haar hart uit (Lynette meteen in dilemma, want die mocht niets tegen Susan vertellen) en vertelde dat Dinges de getrouwde man was waar ze een relatie mee had.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
Hoe zijn Tom en lynette erachter gekomen? Heb half uur gemist
Ik ook. Heb weer eens een keer goed kunnen kijken zonder onderbrekingen. Dus geen telefoontjes beantwoord!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een onwijs leuke aflevering zegBijna hele aflevering met een grijns op mijn gezicht zitten kijken..veel grappige stukjes
![]()
Heb je iemand in gedachten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef amaranta het volgende:
Theorie:
de dader is een man, maar niet nick of danny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Heb je iemand in gedachten?Heeft die zwarte haren? Want het leek alsof je iemand met zwarte haren zag gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef amaranta het volgende:
Maar waarom zou hij Julie aanvallen? Voor zover we gezien hebben heeft 'niks' met Julie? Of wel?
En die serveerster?
Ik heb wel de indruk dat de makers ons richting Nick en Danny doen denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan het begin van het seizoen klaagde Susan er nog over dat ze niets met haar leven deed en als 'waitress' werkte..quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:41 schreef amaranta het volgende:
Ik wist niet dat Julie daar ook had gewerkt. KLinkt wel plausibel dan, je theorie.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Heb je iemand in gedachten?Wel makkelijk om iemand in gedachten te nemen als je ook in het USA-topic postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wel makkelijk om iemand in gedachten te nemen als je ook in het USA-topic post
kan je je herinneren dat er een jongen bij danny kwam dat er iets met zn auto was. En dat vervolgens Angie met een honkbalknuppel alle ruiten eruit sloeg? Nou, de eigenaar was dus die Eddy.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:06 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben een trouwe kijker, maar wie is Eddy dan?![]()
![]()
En ik denk ook niet dat het Danny of Nick zijn.
Maar die is dan dus in 1 aflevering geweest? Nee, dan denk ik niet dat hij het was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
kan je je herinneren dat er een jongen bij danny kwam dat er iets met zn auto was. En dat vervolgens Angie met een honkbalknuppel alle ruiten eruit sloeg? Nou, de eigenaar was dus die Eddy.
Hij was ook in de laatste aflevering te zien als collega van die Emily in die coffeeshop, en deze week stond hij met Danny/Porter en dat nichtje van Gabrielle te praten toen Julie daar aan kwam lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar die is dan dus in 1 aflevering geweest? Nee, dan denk ik niet dat hij het was.![]()
Oh Spannend! Misschien is het wel gewoon een vrouw!
Oh was hij dat! Ik vond al dat hij zo lang in beeld wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij was ook in de laatste aflevering te zien als collega van die Emily in die coffeeshop, en deze week stond hij met Danny/Porter en dat nichtje van Gabrielle te praten toen Julie daar aan kwam lopen
Ja hoor. Die afgestorven cellen blijven helaas weg ;-)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh was hij dat! Ik vond al dat hij zo lang in beeld was![]()
(Kan ik het nog op zwangerschapsdementie gooien?![]()
)
Hoeft niet. Ze kan ook alleen dr benen missenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef amaranta het volgende:
Nou ja in ieder geval de verpleegster/buurvrouw
Haar dood is de redding van angie. Lijkt mij klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze kan ook alleen dr benen missen
Neej! Een mannenhand! toch?! Oeeh! Spannend!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haar dood is de redding van angie. Lijkt mij klaar als een klontje.
Maar was het nou een vrouwenhand in dat huisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |