Sterke opening van het seizoen vind ik

Veel leuke kleine dingetjes, waarvan hier al een aantal genoemd zijn. Ook grappig dat nu alle mannen op straat bij elkaar gingen staan speculeren over wie Julie gewurgd zou kunnen hebben en vervolgens de man van het nieuwe gezien gingen lastigvallen. Ik weet niet of het opzettelijk was, maar het deed me sterk denken aan hoe de vrouwen aan het begin van seizoen 1 met zijn allen op straat het over de brief hadden die Mary-Alice ontvangen had vlak voordat ze zelfmoord pleegde

Ik vind Katherine zo voor twee afleveringen nog wel leuk, maar ik hoop niet dat ze haar de rest van het seizoen zo'n labiele ex laten zijn... daarvoor is haar karakter en de actrice die haar vertolkt te sterk. Het zou karakter-afbreuk zijn.
Grappig trouwens: ik ging op IMDb alle nieuwe karakters opzoeken en ik zag dat de actrice die het nichtje van Gaby speelt 21 jaar oud is. In de serie is ze 16, maar dat is op zich nog niet eens zo gek want het komt vaak voor dat acteurs in het echt ouder zijn dan hun personages. Maar ik zag dat Julie in het echt pas 19 jaar oud is, terwijl zij in de serie zo onderhand [incl. vijf jaar jump] toch echt tussen de 22 en 24 moet zijn... waardoor zij in de serie dus minstens zes jaar ouder moet zijn dan het nichtje van Gaby