Hoe kun je Prison Break nou nog volgen? Dat is al weer een hele poos van de buis hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
Tot nu toe vind ik dit een ijzersterk seizoenLeuke en interessante ontwikkelignen en veel leuke [als in "ha ha!"] momenten
Tuurlijk.quote:
Vind je? Ik treur niet meer als ik een aflevering mis hoor. Het niveau ligt gewoon laag bij D.H. als je het vergelijkt met andere series.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
Tot nu toe vind ik dit een ijzersterk seizoenLeuke en interessante ontwikkelignen en veel leuke [als in "ha ha!"] momenten
Exact! Ik vind Susan vooral haar rol perfect doen! En dan Tom. Ik vind DH weer helemaal geweldig, er zit weer diepgang in en het is goed uitgewerkt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:11 schreef Xurk het volgende:
Bedankt! Ik heb het gisteren gemistquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Juweel het volgende:
Don't Walk On The Grass. Is overigens terug te vinden op Net 5.nl
Lynette ging iets afgeven bij Susan, Susan was er niet, maar Julie en Dinges (ben zijn naam ff kwijt) wel. Ze hoorde hen buiten ruzie maken. Dinges ging weg en Lynette vroeg aan Julie wat er aan de hand was. Tot Lynette's grote schrik stortte Julie haar hart uit (Lynette meteen in dilemma, want die mocht niets tegen Susan vertellen) en vertelde dat Dinges de getrouwde man was waar ze een relatie mee had.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
Hoe zijn Tom en lynette erachter gekomen? Heb half uur gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |