abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72899911
Vond het weer een mooie aflevering. Leuk vind ik van deze serie dat ze flashbacks doen maar met materiaal dat we nog niet hebben gezien. Er zit natuurlijk een gat in van 5 jaar waarin allemaal dingen gebeurd zijn waarvan we niets zagen. Zoals Orson in de bak en Edie die ergens anders woonde enz..
Dat is natuurlijk ook een voordeel van die tijdsprong, dat ze daar weer naar terug kunnen grijpen.
Jammer dat Edie er nu definitief uit is, vond haar toch een van de leukste karakters.
pi_73002389
Vanavond weer!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:29:32 #178
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73019912
waarom was er zoveel reclame, en deed de ondertiteling raar in het begin?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73024605
I'm thirsty. Let's start a bookclub!

Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_73029410
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja, dat was zeer vervelend die ondertiteling

En met die reclame.. Wen er maar aan. 4 keer reclame tijdens een serie van 45 minuten vinden ze heel normaal tegenwoordig
Ik snap daar echt niks van he, waarom doen ze niet meer reclames NA een programma? Nu gaat het volgende programma gelijk door!
  woensdag 23 september 2009 @ 11:45:45 #181
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_73033687
Die ondertiteling had te maken met het feit dat de credits onderin beeld kwamen. Normaal gesproken komt eventuele ondertiteling dan net erboven, of bovenaan het scherm terwijl onderin nog credits staan. Maar nu ging er iets mis en hadden ze het te ver naar boven geplaatst ofzo... af en toe tussen credits door verschenen ze wel weer op de goede plek... Nu viel me pas op hoe lang het eigenlijk duurt totdat de credits klaar zijn

Interessante ontwikkelingen gisteren! Het Susan-Dave gebeuren en Bree-Orson. We gaan duidelijk richting einde seizoen En was dat nou gewoon een compliment van Carlos richting Lynette, of zou er nu meer achter zitten?
pi_73035208
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:04 schreef Vlindur het volgende:

[..]
Ik snap daar echt niks van he, waarom doen ze niet meer reclames NA een programma? Nu gaat het volgende programma gelijk door!
Dát snap ik nu juist weer wel, als je met een volgend programma er meteen achteraan begint heb je kans dat kijkers bij dat volgende programma blijven hangen

Ik vond die scene met Lynette Tom Carlos en Gaby aan tafel leuk!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_73035564
Die scènes met Susan die dacht dat Dave zelfmoord ging plegen en werd aangehouden en met Lynette, Tom, Carlos en Gaby vond ik erg tof!

Mooie wending ook, dat Susan de veroorzaker van het ongeluk bleek, net als de scheiding van Bree. Ben benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen. Het is een mooi, fris seizoen geweest, hoeveel afleveringen moeten we nog?
pi_73047738
Erg leuke aflevering!! Ik vond Dave echt eng kijken op het laatst toen hij Susan omhelsde...evill
pi_73054705
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef MadGuy het volgende:

Het is een mooi, fris seizoen geweest, hoeveel afleveringen moeten we nog?
4
pi_73062010
Dank je! Ben benieuwd. Ik vermoed dat we wel afstevenen op een ingewikkelde zijsprongaffairegedoetje met Tom en Gaby en Lynette en Carlos en inderdaad iets met Dave/Susan/en haar zoontje.
pi_73119931
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze doen soms hele korte blokjes ertussen, die maar enkele minuten duren. Heel vervelend, want ik liep gewoon weg (zoals ik altijd bij reclame doe) en bij terugkomst was het alweer bezig.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:23:27 #188
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_73711522
Leuke aflevering gisteren! Alleen de Carlos/Gaby verhaallijn boeide me niet echt en die kreeg eigenlijk ook wel weinig screentime. Volgens mij was het ook meer set-up voor volgend seizoen. Tom was cool met zijn plan die hij bedacht had aangezien het eerst inderdaad erg random klonk dat hij Chinees wilde gaan studeren

Volgens mij is volgende week de seizoensfinale? Alle set-up ervoor is in ieder geval gedaan nu, ik ben benieuwd
pi_73723430
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Xurk het volgende:
Leuke aflevering gisteren! Alleen de Carlos/Gaby verhaallijn boeide me niet echt en die kreeg eigenlijk ook wel weinig screentime. Volgens mij was het ook meer set-up voor volgend seizoen. Tom was cool met zijn plan die hij bedacht had aangezien het eerst inderdaad erg random klonk dat hij Chinees wilde gaan studeren

Volgens mij is volgende week de seizoensfinale? Alle set-up ervoor is in ieder geval gedaan nu, ik ben benieuwd
Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_73773294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!
Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.
pi_73773891
Ik vind het allemaal niet zo boeiend meer .... Vind het niet het beste seizoen helaas!
pi_73778299
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef e-runner het volgende:

[..]

Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.
Dan zet hij toch opnieuw een restaurant op? Midlifecrisis vind ik niet bij hem passen omdat hij qua uiterlijk jonger is dan de rol die hij speelt....
pi_73886719
Vanavond season finale, niet vergeten !
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:11:25 #194
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_73893749
God, Susan begint echt met de aflevering irritanter te worden. Hopelijk wordt ze vanavond afgeknald zeg..
It's about being boss, not being the boss...
pi_73893823
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
God, Susan begint echt met de aflevering irritanter te worden. Hopelijk wordt ze vanavond afgeknald zeg..

Dan stop ik met kijken!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:22:40 #196
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_73894274
Dat zou laten zien dat de schrijvers tenminste nog ballen hebben. Na dit seizoen ga ik het niet meer volgen denk ik, het begint steeds meer oeverloos gezeik te worden.

*zucht*

Verrassend einde. Maar niet heus.

[ Bericht 16% gewijzigd door T3rr0r op 20-10-2009 21:27:51 ]
It's about being boss, not being the boss...
pi_73894769
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef T3rr0r het volgende:
Dat zou laten zien dat de schrijvers tenminste nog ballen hebben. Na dit seizoen ga ik het niet meer volgen denk ik, het begint steeds meer oeverloos gezeik te worden.

*zucht*

Verrassend einde. Maar niet heus.
Tsja het is voor mij ook geen must see meer hoor. En ik doe ook geen moeite meer om een gemiste ep. terug te kijken.
pi_73895780
Maar trouwde Mike nu met Susan?
pi_73899798
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Sonja27 het volgende:

Vast

Ben benieuwd wanneer ze doorgaan met de nieuwe serie!
pi_73902016
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:54 schreef Sonja27 het volgende:
Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfelde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')