Ja, dat was zeer vervelend die ondertitelingquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waarom was er zoveel reclame, en deed de ondertiteling raar in het begin?
Dát snap ik nu juist weer wel, als je met een volgend programma er meteen achteraan begint heb je kans dat kijkers bij dat volgende programma blijven hangenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van he, waarom doen ze niet meer reclames NA een programma? Nu gaat het volgende programma gelijk door!![]()
4quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef MadGuy het volgende:
Het is een mooi, fris seizoen geweest, hoeveel afleveringen moeten we nog?
Ze doen soms hele korte blokjes ertussen, die maar enkele minuten duren. Heel vervelend, want ik liep gewoon weg (zoals ik altijd bij reclame doe) en bij terugkomst was het alweer bezig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waarom was er zoveel reclame, en deed de ondertiteling raar in het begin?
Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Xurk het volgende:
Leuke aflevering gisteren! Alleen de Carlos/Gaby verhaallijn boeide me niet echt en die kreeg eigenlijk ook wel weinig screentime. Volgens mij was het ook meer set-up voor volgend seizoen. Tom was cool met zijn plan die hij bedacht had aangezien het eerst inderdaad erg random klonk dat hij Chinees wilde gaan studeren
Volgens mij is volgende week de seizoensfinale? Alle set-up ervoor is in ieder geval gedaan nu, ik ben benieuwd
Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!
Dan zet hij toch opnieuw een restaurant op? Midlifecrisis vind ik niet bij hem passen omdat hij qua uiterlijk jonger is dan de rol die hij speelt....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef e-runner het volgende:
[..]
Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
God, Susan begint echt met de aflevering irritanter te worden. Hopelijk wordt ze vanavond afgeknald zeg..
Tsja het is voor mij ook geen must see meer hoor. En ik doe ook geen moeite meer om een gemiste ep. terug te kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef T3rr0r het volgende:
Dat zou laten zien dat de schrijvers tenminste nog ballen hebben. Na dit seizoen ga ik het niet meer volgen denk ik, het begint steeds meer oeverloos gezeik te worden.
*zucht*
Verrassend einde. Maar niet heus.
quote:
Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |