SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef Molline het volgende:
Ik weet het niet zeker maar (voor de zekerheid maar tussen spoilertags)DUS TOCH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar een ingeving. Het is in ieder geval maar een griezel, die Dave.
![]()
En nee, ik had het niet ergens al stiekem gelezen ...
Zat er wel in. Er was ook 0 bewijs om Porter er aan te linken. Ik zat me al af te vragen hoe ze wilden verantwoorden dat 'ie naar de cel ging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:
Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken isWekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
Dat kwam echt uit de lucht vallen inderdaad, alsof ze op het laatste moment besloten hebben om "het toch maar niet te doen"quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:57 schreef Xurk het volgende:
Trouwens wel lame dat Porter "ineens" vrijgesproken isWekenlang is het kei spannend dat hij misschien de bak in moet enzo en nu is die plot line tussen twee scènes door afgehandeld; jammer.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:54 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik was door de vorige seizoenen een beetje uitgekeken op DH, maar het nieuwe seizoen van 5 jaar later geeft me weer het gevoel als toen ik DH voor het eerst keek
Wat? Volgende week geen Desperate Housewives? :|quote:Op donderdag 2 april 2009 09:57 schreef Sonja27 het volgende:
Alleen wel jammer dat dit voorlopig de laatste aflevering was... zo midden in het seizoen de boel afkappen is een irritante gewoonte van diverse zenders. Waarom toch?
Het feit dat er midden in een seizoen ineens gestopt wordt met de uitzendingen. Dan heb ik liever dat ze wat later beginnen en het gehele seizoen in 1x uitzenden... Wanneer begint het weer, weet iemand dat?quote:Op maandag 13 april 2009 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een klacht? Wat was er mis dan? DH is toch een flink aantal weken achter elkaar uitgezonden, logisch dan dat het op een gegeven moment stopt. En juist goed toch dat de series steeds minder achterlopen op de VS? Vroeger liepen we soms echt twee jaar achter, nu vaak minder dan 12 afleveringen.
t is iig beter dan in de VS, waar nu weer 4 weken tussen 2 afleveringen zitten, (en al meerdere keren 1 of 2 weken werden overgeslagen)quote:Op maandag 13 april 2009 16:38 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Het feit dat er midden in een seizoen ineens gestopt wordt met de uitzendingen. Dan heb ik liever dat ze wat later beginnen en het gehele seizoen in 1x uitzenden... Wanneer begint het weer, weet iemand dat?
Herhalingen of nieuwe? Als het nieuwe zijn, dan zijn ze op die manier snel door de afleveringen heen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zag net een promo op Net5: vanaf 18 augustus gaat het weer verder met dubbele afleveringen.
18 augustus! Gossip girl komt na de dubbele aflevering om 22.20 uur!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu zag ik in de gids van deze week voor volgende week toch Gossip Girl gepland staan, dus het zou ook kunnen dat het een week later begint.
quote:
Yoooo beterrrr!!! Voor een keer was het wel leuk maar ik heb echt moeite om van half 9 tot half 11 stil te zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanaf volgende week geen dubbele afleveringen meer heur!
Ik was niet thuis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Clauw het volgende:
Ik was het dus vergeten gisteren, heb vanaf half 10 pas gekeken
Jaa, weird he! Wel leuk dat het weer begonnen is!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef e-runner het volgende:
Maf trekje van Orson dat hij van die prullen pikt.
Seizoen 5 en dan halverwege denk ik... In 1 seizoen (weetniet of het 4 of 5 was), zijn ze 5 jaar vooruit gegaan. Veel veranderd daarom dus.. hehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Tokay het volgende:
In welk seizoen zijn we nu op Net5 bezig? Ik heb een paar seizoenen DH gemist, maar sinds vorige week kijk ik weer (een beetje) mee.
Veel verhaallijntjes heb ik niet meegekregen - Gaby is moeder?! Carlos is niet meer blind?! Edie woont samen met een griezel?! Mike en Susan zijn uit elkaar maar hebben samen een kind?! - maar da's niet zo belangrijk, leuk is het toch wel.![]()
Het doet me in ieder geval deugd dat Susan nog altijd zo klunzig is en Bree nog net zo dwangmatig. En ik heb daarnet smakelijk moeten lachen om de deal die Gaby en Lynette hebben gesloten.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ja zeg dat wel.
Ik denk dat Edi nog leeft maar dat ze een black out heeft ofzo.
Die kerel die maakt het blaadje kwijt ..... en.....
Zoiets dacht ik ook alquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ja zeg dat wel.
Ik denk dat Edi nog leeft maar dat ze een black out heeft ofzo.
Die kerel die maakt het blaadje kwijt ..... en.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoileren graagquote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef MadGuy het volgende:
Op zich wel een mooie dood voor Edie. Toch voor het grotere goed of zo. Maar nu weet niemand dus wat voor schoft Dave eigenlijk is...
Toen het ongeluk gebeurde was dat wel het eerste wat ik dacht: oh god dan heeft ze natuurlijk geheugenverlies en heeft Dave weer vrijbaan..... En dan langzaam bij beetje komt haar geheugen terug natuurlijk en dan kan zij net op tijd een nieuwe aanslag voorkomen en is zij de held van de buurt. Zoiets!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
spoileren graag
Ik wil helemaal niet weten dat ze al dood is eppo!
Ik wil graag speculeren over traumas en geheugenverlies en Dave die zich in allerlei bochten werkt om al het bewijsmateriaal te verduisteren.
Hoezo spoileren, ik speculeer ook maar, hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
spoileren graag
Ik wil helemaal niet weten dat ze al dood is eppo!
Ik wil graag speculeren over traumas en geheugenverlies en Dave die zich in allerlei bochten werkt om al het bewijsmateriaal te verduisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bij al wel een leuke aflevering, werden nog best wat dingen bekend die nog niet bekend waren. Ik ben wel heel benieuwd nu hoe het gaat met Dave en Mike etc..![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef SMutzskii het volgende:Waarom zet je dat in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bij al wel een leuke aflevering, werden nog best wat dingen bekend die nog niet bekend waren. Ik ben wel heel benieuwd nu hoe het gaat met Dave en Mike etc..
Het is toch al uitgezonden?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
Oh, haha..quote:Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Waarom zet je dat in een spoilerHet is toch al uitgezonden?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Maartel het volgende:
Edie-afscheid was aardig, maar had ws. meer impact gehad als er niet een paar afleveringen terug al een terugblik-aflevering was geweest over die Eli (die ik sterker in elkaar vond zitten).
Bovendien vond ik de tussenstukjes die de terugblikken aan elkaar praten vaak wat gemaakt "o, terwijl we hier rijden weet ik ook nog wel iets over Edie..", "over dit en dat gesproken, weet je nog dat Edie..?".
En haar dood was wat 'random'. 't was dramatischer geweest als ze idd was overleden toen ze zichzelf ophing, of als Dave haar inderdaad vermoord had.
Ik vond ook dat ze te snel twee bijna identieke afleveringen hebben uitgezonden. En die van Eli was niet alleen beter doordat-ie sterker was, maar ook een beetje doordat we die als eerste zagen denk ik. Nu voelde het een beetje afgezaagd, ook omdat ze inderdaad precies hetzelfde "Nu is het mijn beurt om een flashback-verhaaltje te vertellen" structuurtje volgden.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Maartel het volgende:
Edie-afscheid was aardig, maar had ws. meer impact gehad als er niet een paar afleveringen terug al een terugblik-aflevering was geweest over die Eli (die ik sterker in elkaar vond zitten).
Bovendien vond ik de tussenstukjes die de terugblikken aan elkaar praten vaak wat gemaakt "o, terwijl we hier rijden weet ik ook nog wel iets over Edie..", "over dit en dat gesproken, weet je nog dat Edie..?".
En haar dood was wat 'random'. 't was dramatischer geweest als ze idd was overleden toen ze zichzelf ophing, of als Dave haar inderdaad vermoord had.
Ja, dat was zeer vervelend die ondertitelingquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waarom was er zoveel reclame, en deed de ondertiteling raar in het begin?
Dát snap ik nu juist weer wel, als je met een volgend programma er meteen achteraan begint heb je kans dat kijkers bij dat volgende programma blijven hangenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van he, waarom doen ze niet meer reclames NA een programma? Nu gaat het volgende programma gelijk door!![]()
4quote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef MadGuy het volgende:
Het is een mooi, fris seizoen geweest, hoeveel afleveringen moeten we nog?
Ze doen soms hele korte blokjes ertussen, die maar enkele minuten duren. Heel vervelend, want ik liep gewoon weg (zoals ik altijd bij reclame doe) en bij terugkomst was het alweer bezig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
waarom was er zoveel reclame, en deed de ondertiteling raar in het begin?
Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Xurk het volgende:
Leuke aflevering gisteren! Alleen de Carlos/Gaby verhaallijn boeide me niet echt en die kreeg eigenlijk ook wel weinig screentime. Volgens mij was het ook meer set-up voor volgend seizoen. Tom was cool met zijn plan die hij bedacht had aangezien het eerst inderdaad erg random klonk dat hij Chinees wilde gaan studeren
Volgens mij is volgende week de seizoensfinale? Alle set-up ervoor is in ieder geval gedaan nu, ik ben benieuwd
Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik vind die Tom maar dom. Vind je het vreemd dat je niet serieus wordt genomen als je zo bent? In de vorige aflevering wilde meneer nog aan de plastische chirurgie!
Dan zet hij toch opnieuw een restaurant op? Midlifecrisis vind ik niet bij hem passen omdat hij qua uiterlijk jonger is dan de rol die hij speelt....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef e-runner het volgende:
[..]
Hij zit in z'n midlifecrisis. Bovendien kan ik me wel voorstellen dat hij niet meer weet wat hij moet. Dat restaurant was z'n grote droom. Maar ja, soms is hij wel een beetje dom.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
God, Susan begint echt met de aflevering irritanter te worden. Hopelijk wordt ze vanavond afgeknald zeg..
Tsja het is voor mij ook geen must see meer hoor. En ik doe ook geen moeite meer om een gemiste ep. terug te kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef T3rr0r het volgende:
Dat zou laten zien dat de schrijvers tenminste nog ballen hebben. Na dit seizoen ga ik het niet meer volgen denk ik, het begint steeds meer oeverloos gezeik te worden.
*zucht*
Verrassend einde. Maar niet heus.
quote:
Dat is dus de vraag, kan net zo goed toch met Katherine zijn, aangezien hij nog twijfeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |