abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:29:28 #151
71048 Tokay
makes your day!
pi_72356386
In welk seizoen zijn we nu op Net5 bezig? Ik heb een paar seizoenen DH gemist, maar sinds vorige week kijk ik weer (een beetje) mee.
Veel verhaallijntjes heb ik niet meegekregen - Gaby is moeder?! Carlos is niet meer blind?! Edie woont samen met een griezel?! Mike en Susan zijn uit elkaar maar hebben samen een kind?! - maar da's niet zo belangrijk, leuk is het toch wel.

Het doet me in ieder geval deugd dat Susan nog altijd zo klunzig is en Bree nog net zo dwangmatig. En ik heb daarnet smakelijk moeten lachen om de deal die Gaby en Lynette hebben gesloten.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_72468979
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:29 schreef Tokay het volgende:
In welk seizoen zijn we nu op Net5 bezig? Ik heb een paar seizoenen DH gemist, maar sinds vorige week kijk ik weer (een beetje) mee.
Veel verhaallijntjes heb ik niet meegekregen - Gaby is moeder?! Carlos is niet meer blind?! Edie woont samen met een griezel?! Mike en Susan zijn uit elkaar maar hebben samen een kind?! - maar da's niet zo belangrijk, leuk is het toch wel.

Het doet me in ieder geval deugd dat Susan nog altijd zo klunzig is en Bree nog net zo dwangmatig. En ik heb daarnet smakelijk moeten lachen om de deal die Gaby en Lynette hebben gesloten.
Seizoen 5 en dan halverwege denk ik... In 1 seizoen (weetniet of het 4 of 5 was), zijn ze 5 jaar vooruit gegaan. Veel veranderd daarom dus.. hehe.
  zondag 6 september 2009 @ 19:24:49 #153
71048 Tokay
makes your day!
pi_72494578
Aha, vandaar! Bedankt.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_72528227
ff voor mezelf ook, niet vergeten morgen te kijken!
pi_72563975
Jeetje wat een spanning weer op het eind!
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:30:20 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72564039
Ja zeg dat wel.
Ik denk dat Edi nog leeft maar dat ze een black out heeft ofzo.
Die kerel die maakt het blaadje kwijt ..... en.....
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:31:24 #157
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72564079
Edie
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72564539
Wow
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_72564656
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ja zeg dat wel.

Ja zoiets. Het eindigt vaak dramatisch bij D.H.W. en dan die episode daarna valt alles reuze mee.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72565495
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ja zeg dat wel.
Zoiets dacht ik ook al
pi_72565603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72566689
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_72576613
Op zich wel een mooie dood voor Edie. Toch voor het grotere goed of zo. Maar nu weet niemand dus wat voor schoft Dave eigenlijk is...
pi_72585111
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef MadGuy het volgende:
Op zich wel een mooie dood voor Edie. Toch voor het grotere goed of zo. Maar nu weet niemand dus wat voor schoft Dave eigenlijk is...
spoileren graag
Ik wil helemaal niet weten dat ze al dood is eppo!
Ik wil graag speculeren over traumas en geheugenverlies en Dave die zich in allerlei bochten werkt om al het bewijsmateriaal te verduisteren.
pi_72587408
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

spoileren graag
Ik wil graag speculeren over traumas en geheugenverlies en Dave die zich in allerlei bochten werkt om al het bewijsmateriaal te verduisteren.
Toen het ongeluk gebeurde was dat wel het eerste wat ik dacht: oh god dan heeft ze natuurlijk geheugenverlies en heeft Dave weer vrijbaan..... En dan langzaam bij beetje komt haar geheugen terug natuurlijk en dan kan zij net op tijd een nieuwe aanslag voorkomen en is zij de held van de buurt. Zoiets!
pi_72589879
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

spoileren graag
Hoezo spoileren, ik speculeer ook maar, hoor.
pi_72795457
SPOILER
Al bij al wel een leuke aflevering, werden nog best wat dingen bekend die nog niet bekend waren. Ik ben wel heel benieuwd nu hoe het gaat met Dave en Mike etc..
pi_72797880
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:49 schreef SMutzskii het volgende:
SPOILER
Al bij al wel een leuke aflevering, werden nog best wat dingen bekend die nog niet bekend waren. Ik ben wel heel benieuwd nu hoe het gaat met Dave en Mike etc..
Waarom zet je dat in een spoiler Het is toch al uitgezonden?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_72798952
Mooi afscheid van Edie. Ook vrij onverwacht, nog.
pi_72799085
Edie-afscheid was aardig, maar had ws. meer impact gehad als er niet een paar afleveringen terug al een terugblik-aflevering was geweest over die Eli (die ik sterker in elkaar vond zitten).
Bovendien vond ik de tussenstukjes die de terugblikken aan elkaar praten vaak wat gemaakt "o, terwijl we hier rijden weet ik ook nog wel iets over Edie..", "over dit en dat gesproken, weet je nog dat Edie..?".
En haar dood was wat 'random'. 't was dramatischer geweest als ze idd was overleden toen ze zichzelf ophing, of als Dave haar inderdaad vermoord had.
pi_72799464
Ik vond de dood wel bij Edie passen. Maar over die aflevering van Eli de klusjesman heb je gelijk, die was meer dan briljant.
pi_72800475
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

Waarom zet je dat in een spoiler Het is toch al uitgezonden?
Oh, haha..
Ik wilde ook een keer spoileren
pi_72814877
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Maartel het volgende:
Edie-afscheid was aardig, maar had ws. meer impact gehad als er niet een paar afleveringen terug al een terugblik-aflevering was geweest over die Eli (die ik sterker in elkaar vond zitten).
Bovendien vond ik de tussenstukjes die de terugblikken aan elkaar praten vaak wat gemaakt "o, terwijl we hier rijden weet ik ook nog wel iets over Edie..", "over dit en dat gesproken, weet je nog dat Edie..?".
En haar dood was wat 'random'. 't was dramatischer geweest als ze idd was overleden toen ze zichzelf ophing, of als Dave haar inderdaad vermoord had.

Thanx voor de samenvatting! Had het gemist.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72816364
Hey, ik hoop dat iemand mij kan helpen... Ik ben mijn DH-achterstand aan het bijwerken en heb nu seizoen 3 gekocht op dvd. De originele box welteverstaan. Nu zit ik naar de eerste dvd van de set te kijken, waar aflevering 1, 2, 3 en 4 op moeten staan, maar in het selectiescherm zie ik alleen aflevering 1 en 2. Ik heb al 'rondgeklikt' met de pijltjestoetsen, maar ik kan geen 'bladerfunctie' vinden om bij aflevering 3 en 4 te komen. Help?!

edit oooh laat maar! Het is de kookwekker

[ Bericht 15% gewijzigd door Evelien op 16-09-2009 20:05:54 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 09:04:56 #175
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_72830302
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Maartel het volgende:
Ik vond ook dat ze te snel twee bijna identieke afleveringen hebben uitgezonden. En die van Eli was niet alleen beter doordat-ie sterker was, maar ook een beetje doordat we die als eerste zagen denk ik. Nu voelde het een beetje afgezaagd, ook omdat ze inderdaad precies hetzelfde "Nu is het mijn beurt om een flashback-verhaaltje te vertellen" structuurtje volgden.

Wat was die Travers ineens oud zeg Volgens mij zagen we hem twee seizoenen geleden voor het laatst, dus 6 of 7 jaar geleden in DH-tijd? Toen was hij duidelijk nog rond de 8 à 10 jaar, maar nu leek hij wel 20 ofzo En ik vond het inderdaad ook gek dat hij nog niets van zijn moeder's dood afwist, terwijl ze al twee dagen dood was... wtf?

Wel grappig dat ze al drie seizoenen lang probeerden Edie uit de serie te schrijven, in ieder geval zo lijkt het. In de finale van seizoen 3 hangt ze zichzelf op en pas in seizoen 4 zie je dus of ze het overleeft of niet. In seizoen 4 wordt ze weggejaagd door de anderen en verwacht je haar niet meer terug te zien. En nu is ze dan toch écht weg. Even twijfelde ik wel, toen ze in de eerste minuten gewoon haar hoofd kon bewegen en nog wat kleine dingetjes. Jammer dat ze niet nog heel cliché kon fluisteren: " Dave... Dave..." voordat ze dood ging en iedereen dan dacht dat ze hem graag wilde zien ipv dat ze hem wilde verlinken [beetje zoals Libby in LOST nadat ze op haar sterfbed ligt dankzij Michael]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')