Gelukkig niet, want dan zouden we er sowieso nooit achter zijn gekomen hoe het nu met Mike zit!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef Xurk het volgende:
Het had net zo goed inderdaad een series finale kunnen zijn eigenlijk...
Maar het blijft mij dan weer een raadsel hoe de echte Dylan opeens het bed op zich kan krijgen terwijl ze in bed lag, of zag ik het verkeerd en was het de kast waar ze de pop vanaf wilde halen? Maar dan nog.... die klap van de kast hadden ze moeten horen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Insomniac05 het volgende:
[..]
Dat Dylan dus niet de echte Dylan is vond ik toch wel erg voorspelbaar hoor...
Het was de kast dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar het blijft mij dan weer een raadsel hoe de echte Dylan opeens het bed op zich kan krijgen terwijl ze in bed lag, of zag ik het verkeerd en was het de kast waar ze de pop vanaf wilde halen? Maar dan nog.... die klap van de kast hadden ze moeten horen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk de Iphone in huis.... !!!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef Alexus1307 het volgende:
Seizoen 5 wordt ook weer geweldig! Heb net de eerste aflevering van seizoen 5 gezien. Wordt ook meteen duidelijk waarom Susan een ander heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A: Mijn welgemeende excuses dat ik het USA topic over het hoofd heb gezien;quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ja als men wil weten wat er allemaal gaat gebeuren gaan ze wel naar het VS-topic, dus hou even op met die spoilers
A: Okquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
A: Mijn welgemeende excuses dat ik het USA topic over het hoofd heb gezien;
B: Die spoilers hoef je niet te lezen hoor!
En zo kunnen we nog wel effe doorgaan natuurlijk....quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
A: Ok
B: Je hoeft ze ook niet te plaatsen
A. Jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
En zo kunnen we nog wel effe doorgaan natuurlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |