quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Sinds een minuutje alleen thuis voor 2 weken !!
Ja, je kent mij he.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Jij ging een uur geleden toch al slapen?
Je gaat switchen van baanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
De een na laatste keer dat ik zo vroeg m'n bed uit moet om te werken
LOLquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn werkwerkwerkmailbox is vol. Even schonen. 100 mb maar, stelletje vrekken.
Ik archiveer niets. Heb het 1x geprobeerd, maar die central storage werkt niet fijn. Als ik iets terug wil halen, kost het me minimaal tien minuten wachttijd. Als ik het al dezelfde dag terug krijg. Dus niet archiveren. En weggooien.. dat al helemaal nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
Na zoveel mb kan ik geen mail meer versturen, erg onhandig. En dit is zakelijke email, dus geen teieten in die mailbox
Ik bewaar gewoon erg veel doumenten, totdat het werkt enzo. Archiveren is voor het plebs.
Gaat hard hè?quote:
Veul te snelquote:
Je kan net zo goed niet gaan, je hebt toch te weinig tijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tijd vliegt snelstraks nog tentamens ook nog
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan net zo goed niet gaan, je hebt toch te weinig tijd
Mijn vorige oktober was al wat minder.quote:
Maar dan vliegt de tijd nog snellerquote:
Hier is standaard 20MB. Hebben de meeste mensen genoeg aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn werkwerkwerkmailbox is vol. Even schonen. 100 mb maar, stelletje vrekken.
geef me een week, dan zit het vol. En dan gooi ik vaak de attachments nog op mijn desktop ergens zodat die niet mijn mailbox vervuild is met die dingenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is standaard 20MB. Hebben de meeste mensen genoeg aan.
Ik vraag me soms af hoe ik en 100+ posts kan maken, alle mail kan lezen en begrijpen en er nog op actie kan ondernemen ook. Ik lijk wel zo'n multitaskwijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:14 schreef dndiek het volgende:
Ik heb 100 MB en zoveel zakelijke mail krijg ik niet, dus ik ben wel tevreden
heb je al tieten ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af hoe ik en 100+ posts kan maken, alle mail kan lezen en begrijpen en er nog op actie kan ondernemen ook. Ik lijk wel zo'n multitaskwijf.
Inderdaad, zeker nu ik bezig ben met een ERD die de hele tijd heen en weer gestuurd wordtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
geef me een week, dan zit het vol. En dan gooi ik vaak de attachments nog op mijn desktop ergens zodat die niet mijn mailbox vervuild is met die dingen
Oh, niet weer die discussiequote:
ik lees het maar ik snap er geen flikker vanquote:
Dat was in R&P.quote:
Jahoor. Al heel lang nu ik er over nadenk.quote:
*fapfapfapquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Al heel lang nu ik er over nadenk.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Al heel lang nu ik er over nadenk.
Laatste keer dat ik haar zag nog wel?quote:
kijk-mij-eens-jaloers-zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk-mij-eens-Kuukske-gemeet-hebben"
Vertel...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lees het maar ik snap er geen flikker van![]()
maar goed ik weet weer dingen waar jullie geen reet van snappen
SEX SC is verderopquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we 't nog over wat interessants hebben?
Hey hey hey! Jullie praten hier over tieten ik niet!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hey hey hey! Jullie praten hier over tieten ik niet!
Ik wil het gaarne over koffie hebben wat tot mijn grootste verbazing op was vanochtend!!
Maar gelukkig was het snel bijgevuld zodat het kopje koffie zich tot mij kon nemen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen.
* AC4WHEELS.NL gaat naar bed.
Ik wou zeggen zeg.quote:
Hoe durf je mijn naam met zulke dingen in verband te brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:54 schreef cablegunmaster het volgende:
<?php
$kuukske=lief
if( $kuukske is not lief )
{ geef haar een trap $kuukske=not lief}
ELSE ( make a victory dance with $kuukske=lief )
Echo $kuukske=
?>
of zoiets
De taal is een toolquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, wasmachine aan het werk gezet, mok thee gezet. Kruidnoten erbij. EN nu lekker OOP'en
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnotenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 @ 09:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, wasmachine aan het werk gezet, mok thee gezet. Kruidnoten erbij. EN nu lekker OOP'en
Ze zijn idd bijna al opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnoten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, bugs opsporen en oplossen, dan maar.
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenquote:
Welneequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnoten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenhelaas wel...
Is het zo dat als je iets zonder te hebben aangenomen, dus vanachter de douane weer terugstuurt, dat men het hier nog 2 maanden op schiphol houdt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenhelaas wel...
Heb ik al gedaan vandaag!quote:
En terecht. Lui figuurquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu maar eens even WIndows XP over mijn EEEpc heen flanzen. Eens kijken of dat gaat lukken, en waarom niet.
Hier schijnt de zonquote:
Na ja, de herstel-dvd deed het wel prima verder, dus ik ben weer terug waar ik vanochtend ook wasquote:
Blijf daar dan ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, de herstel-dvd deed het wel prima verder, dus ik ben weer terug waar ik vanochtend ook was
Problemen met mn gewichtquote:
Niet voor die vis hoorquote:
Cool spel he, Motorstormquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
luncjsh en verder lekker aan het gamen, lekker door de woestijn scheuren
Dat is een offer, dat die vis graag maaktquote:
Oooohw dan is het goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is een offer, dat die vis graag maakt.
je zit er een beetje naast, ik ben op een andere console bezig en met een andere gamequote:
Klonk?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het zo dat als je iets zonder te hebben aangenomen, dus vanachter de douane weer terugstuurt, dat men het hier nog 2 maanden op schiphol houdt?
EMS. Het komt uit Japan. Het gaat dan ook alleen op voor non EU landen schijnt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef Klonk het volgende:
echt als er een plek is waar ze in Nederland permanent ruimtegebrek hebben dan is het wel op Schiphol, ze hebben moeite de dagelijkse stroom aan te kunnen laat staan dat ze ergens een hal hebben voor dat soort dingen.
welke transporteur heb je gebruikt UPS of gewone post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zit er een beetje naast, ik ben op een andere console bezig en met een andere game![]()
360 en Baja, Edge of control
echt nog nooit van gehoord, mischien even vragen in BNW zitten vast wel mensen met een leuk complottheorietjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
EMS. Het komt uit Japan. Het gaat dan ook alleen op voor non EU landen schijnt.
Je mag hem houden schat, gratiesch en voor niksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
Kom die regen eens hier ophalen dan fha
Thx, geloof ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag hem houden schat, gratiesch en voor niks![]()
![]()
64?quote:
Bijnaquote:
Commodore ftwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
Nog 64
Mooiquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooiik zit bij een vriend en die kolere parkiet houd zn snavel pas als vriend thuis is
Hey joh, lach me niet uitquote:
Misschien wil hij vriendjes worden met je katquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey joh, lach me niet uit![]()
Pokke herrie joh
Mijn kat is zo achtelijk dat die het niet eens zal merkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien wil hij vriendjes worden met je kat![]()
![]()
....
per ongeluk grillen valt zeker opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooiik zit bij een vriend en die kolere parkiet houd zn snavel pas als vriend thuis is
quote:
Whehequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef Fha het volgende:
Parkiet heeft de plannen door geloof ikhij is zowaar stil
Maar er wordt wel luidruchtig geschrokt en gesmakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
zo, onze lieve poezels zijn ook weer tevreden, schone bakken, lekker voer, ik hoor nog net geen burp uit de verschillende hoeken van de kamer komen
Op internetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef cablegunmaster het volgende:
weet iemand nog waar ik een lijst kan vinden van twilights + alle info die erop staat?
Nee, vandaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
heb je ooit een poes normaal zien of horen eten
Goed zoeken, er is een site waar alles op staatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probeer het te vindenmaar twilight gaat onder teveel film namen
Dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
heb je ooit een poes normaal zien of horen eten
varkens hebben tafermanieren in vergelijking met een paar van onze katten
TWILIGHT IS VOOR PAUPERS (BESTAAT DIE TROEP NOG ?)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef cablegunmaster het volgende:
The Emperor's New Groove Action Game
vroeg ik me af op welke twilight hij stond
ik had er 5 ooitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
cd´s met illegale meuk, wat iedereen kocht omdat het downloaden van een software en mp3´s nog niet in minuten maar in kalenderjaren werd gemetenquote:
Oooo okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
cd´s met illegale meuk, wat iedereen kocht omdat het downloaden van een software en mp3´s nog niet in minuten maar in kalenderjaren werd gemeten
computerprehistorische zooi dus
toen was je 11 jaar oud pop snoesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooo okebah..dat is compleet langs me heen gegaan
Zelfs ik zat toen al met mn snufferd in een pc gedoken, flesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen was je 11 jaar oud pop snoes
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfs ik zat toen al met mn snufferd in een pc gedoken, fles
Opa had computer bedrijf dus ben er mee opgegroeidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?mkay
ik had er 2 maar iemand anders heeft een zooi en ik probeer wat op te zoeken eruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
Ik was ooit een klein paupertje. Ik heb er maar 2 gehad, er stond software op die ik echt nodig had voor school, maar die gaf geen schoolversie of zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
Ik lach mijn mama altijd heel hard uit als dat gebeurtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef PoepSnoet het volgende:
Mijn nespresso cups zijn op!![]()
Hoe kan iemand zo stom zijn....
Nou ja, je naam doet ook al niet veel goeds aan je imago natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef PoepSnoet het volgende:
Mijn nespresso cups zijn op!![]()
Hoe kan iemand zo stom zijn....
Mijn naam heeft anders niets te maken met mijn stupiditeit!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, je naam doet ook al niet veel goeds aan je imago natuurlijk
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mijn naam heeft anders niets te maken met mijn stupiditeit!
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Een naam die je gegeven is verander je niet zomaar natuurlijk
Geen idee, ken visio nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Visio? Of zoek je wat anders?
Goed verdienen voor fok! danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenbest te doen toch?
IRL lijkt het me nog duurderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenbest te doen toch?
Nee, jij nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom visio ?heb ik dat nu nodig ?
dat is IRLquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IRL lijkt het me nog duurder
Ik had er wel een stuk of... nr 11 t/m 43. Maar de meeste doen het niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?mkay
Arme kuukskequote:
Alweer?quote:
Ik ga me morgen loslaten in de Appie.quote:
Ik blijf bezig tot elf uurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik blijf niet bezig Jort.
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Morgen en overmorgen vrij. Shoppen voor een nieuwe pjoeter
Lingerie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.
Ja, dat is een beetje het probleem. Dat gaat niet.quote:
Dat sowieso. Voor na negenen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.
Misschien als het volle maan isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is ze niet meer met mesjes bezig?
kut, waar!quote:
Laat ik dat dan maar niet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer Simcity 4 opstarten. Verdomd verslavend.
quote:
quote:
Ik heb ooit nog eens notes uitgedeeld..... *die goeie ouwe tijd*quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
ik had er eerder 1 ! ^^;;
quote:
Pier!quote:
Neu, pjoeter is vanochtend weer gecrashed. Ga morgen ff flink boodschappen doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pier!
Hoe is het met je smileys? Pup nog gevonden?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, pjoeter is vanochtend weer gecrashed. Ga morgen ff flink boodschappen doen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pleeeeaase?
Rechter mept camera GeenStijl kapot
Nieuwel kopel. Betere specs voor minder doekoequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, pjoeter is vanochtend weer gecrashed. Ga morgen ff flink boodschappen doen
Laat me raden, het moet een EEE zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwel kopel. Betere specs voor minder doekoe
Neuh, voor mij niet hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Laat me raden, het moet een EEE zijn
Dat is hier: Apple SC #256: iTunes Genius does not suggest Marco Borsato.quote:
& anti applequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hier: Apple SC #256: iTunes Genius does not suggest Marco Borsato.
hij moet nog aankomenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bevalt jouw nieuwe aanschaf cablegunmaster?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ok-gx610p-051nl.html
deze en dan de rechter.
http://global.msi.com.tw/html/popup/NB/GX610/index.html
AMD® Mobile Turion64 X2 Processor (TL-60 , 2 gighz dual core)
• Genuine Windows is authentic Windows software that is properly licensed and legally installed. Learn more about the special benefits reserved for genuine Windows customers by visiting www.microsoft.com/genuine Windows Vista® Home Premium
• 15.4" WSXGA+/WXGA ACV (Amazing Crystal Vision) Display
• ATi HD2600 Graphic with 256MB GDDR3(Supports Hyper Memory)
• The Exquisite and Stylized Design
• Colorful W、A、S、D Buttons on the Keyboard for Gamers
• Exclusive MSI VIVID Image Enhancement Technology
• HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output
• Digital/Analog 5.1 Channel Headphone Output
Heel lief van je maar helaas nutteloosquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alle moeite van gisteren voor niets geweest???? Ik zal nog eens opblijven voor je.
gewoon gebruik is zelfs een quadcore prettigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nerds!
Moet ik een quadcore of een duo kopen?
Wat doe je vooral met je pctje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nerds!
Moet ik een quadcore of een duo kopen?
Ach, het is jouw geld niet, wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon gebruik is zelfs een quadcore prettig![]()
ik heb een 2,66 gighz.
single core is 2,5 ook al redelijk goed
dualcore weet ik niet hoe dat evenaart. maar je zit altijd goed met een quadcore
Ja, zo hard mogelijk. Fuck nimby's, fuck milieu, die 8ste baan moet er over uiterlijk 2 jaar liggenquote:
Die krijgen een gratis geasfalteerde voortuin met mooie lampjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, maar die huilie bewoners van het omringende gebied dan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was daar onduidelijk aan?quote:
Verhuizen naar Flevolandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Juistquote:
Goed voor de economiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist.
Want vliegveld Lelystad gaat ook een deel van die groei opvangen.
Economie?quote:
Natuurlijk is er nog een economie.quote:
Nee want daar moeten we Friesland nog induwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet beter naar de waddenzee dan?
Je barst weer van de goeie ideeën Jortquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee want daar moeten we Friesland nog induwen.
We kunnen Friesland ook aan de duitsers geven?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je barst weer van de goeie ideeën Jort.
Neh. Dan krijgen we nog meer kilometers grens met zequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef JortK het volgende:
[..]
We kunnen Friesland ook aan de duitsers geven?
Zoveel mogelijk, maar het is de bedoeling dat er nog een pjoeter naast staat als internet/printerserver. Af en toe gamen is leuk, maar ik hoef niet de allerduurste te hebben.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk, maar het is de bedoeling dat er nog een pjoeter naast staat als internet/printerserver. Af en toe gamen is leuk, maar ik hoef niet de allerduurste te hebben.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
Papier, dualcore is meer dan genoeg. Windows heeft al moeite genoeg om 2 cores efficient te gebruiken, laat staan 4.
Ik zie bij paradigit voor dezelfde prijs een buikbare quad en duo staan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |