echt nog nooit van gehoord, mischien even vragen in BNW zitten vast wel mensen met een leuk complottheorietjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
EMS. Het komt uit Japan. Het gaat dan ook alleen op voor non EU landen schijnt.
Je mag hem houden schat, gratiesch en voor niksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
Kom die regen eens hier ophalen dan fha
Thx, geloof ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag hem houden schat, gratiesch en voor niks![]()
![]()
64?quote:
Bijnaquote:
Commodore ftwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
Nog 64
Mooiquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooiik zit bij een vriend en die kolere parkiet houd zn snavel pas als vriend thuis is
Hey joh, lach me niet uitquote:
Misschien wil hij vriendjes worden met je katquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey joh, lach me niet uit![]()
Pokke herrie joh
Mijn kat is zo achtelijk dat die het niet eens zal merkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien wil hij vriendjes worden met je kat![]()
![]()
....
per ongeluk grillen valt zeker opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooiik zit bij een vriend en die kolere parkiet houd zn snavel pas als vriend thuis is
quote:
Whehequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef Fha het volgende:
Parkiet heeft de plannen door geloof ikhij is zowaar stil
Maar er wordt wel luidruchtig geschrokt en gesmakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
zo, onze lieve poezels zijn ook weer tevreden, schone bakken, lekker voer, ik hoor nog net geen burp uit de verschillende hoeken van de kamer komen
Op internetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef cablegunmaster het volgende:
weet iemand nog waar ik een lijst kan vinden van twilights + alle info die erop staat?
Nee, vandaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
heb je ooit een poes normaal zien of horen eten
Goed zoeken, er is een site waar alles op staatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probeer het te vindenmaar twilight gaat onder teveel film namen
Dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
heb je ooit een poes normaal zien of horen eten
varkens hebben tafermanieren in vergelijking met een paar van onze katten
TWILIGHT IS VOOR PAUPERS (BESTAAT DIE TROEP NOG ?)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef cablegunmaster het volgende:
The Emperor's New Groove Action Game
vroeg ik me af op welke twilight hij stond
ik had er 5 ooitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
cd´s met illegale meuk, wat iedereen kocht omdat het downloaden van een software en mp3´s nog niet in minuten maar in kalenderjaren werd gemetenquote:
Oooo okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
cd´s met illegale meuk, wat iedereen kocht omdat het downloaden van een software en mp3´s nog niet in minuten maar in kalenderjaren werd gemeten
computerprehistorische zooi dus
toen was je 11 jaar oud pop snoesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooo okebah..dat is compleet langs me heen gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |