Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnotenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 @ 09:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, wasmachine aan het werk gezet, mok thee gezet. Kruidnoten erbij. EN nu lekker OOP'en
Ze zijn idd bijna al opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnoten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, bugs opsporen en oplossen, dan maar.
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenquote:
Welneequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnoten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenhelaas wel...
Is het zo dat als je iets zonder te hebben aangenomen, dus vanachter de douane weer terugstuurt, dat men het hier nog 2 maanden op schiphol houdt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenhelaas wel...
Heb ik al gedaan vandaag!quote:
En terecht. Lui figuurquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu maar eens even WIndows XP over mijn EEEpc heen flanzen. Eens kijken of dat gaat lukken, en waarom niet.
Hier schijnt de zonquote:
Na ja, de herstel-dvd deed het wel prima verder, dus ik ben weer terug waar ik vanochtend ook wasquote:
Blijf daar dan ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, de herstel-dvd deed het wel prima verder, dus ik ben weer terug waar ik vanochtend ook was
Problemen met mn gewichtquote:
Niet voor die vis hoorquote:
Cool spel he, Motorstormquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
luncjsh en verder lekker aan het gamen, lekker door de woestijn scheuren
Dat is een offer, dat die vis graag maaktquote:
Oooohw dan is het goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is een offer, dat die vis graag maakt.
je zit er een beetje naast, ik ben op een andere console bezig en met een andere gamequote:
Klonk?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het zo dat als je iets zonder te hebben aangenomen, dus vanachter de douane weer terugstuurt, dat men het hier nog 2 maanden op schiphol houdt?
EMS. Het komt uit Japan. Het gaat dan ook alleen op voor non EU landen schijnt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef Klonk het volgende:
echt als er een plek is waar ze in Nederland permanent ruimtegebrek hebben dan is het wel op Schiphol, ze hebben moeite de dagelijkse stroom aan te kunnen laat staan dat ze ergens een hal hebben voor dat soort dingen.
welke transporteur heb je gebruikt UPS of gewone post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zit er een beetje naast, ik ben op een andere console bezig en met een andere game![]()
360 en Baja, Edge of control
echt nog nooit van gehoord, mischien even vragen in BNW zitten vast wel mensen met een leuk complottheorietjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
EMS. Het komt uit Japan. Het gaat dan ook alleen op voor non EU landen schijnt.
Je mag hem houden schat, gratiesch en voor niksquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
Kom die regen eens hier ophalen dan fha
Thx, geloof ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag hem houden schat, gratiesch en voor niks![]()
![]()
64?quote:
Bijnaquote:
Commodore ftwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:11 schreef JortK het volgende:
Nog 64
Mooiquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooiik zit bij een vriend en die kolere parkiet houd zn snavel pas als vriend thuis is
Hey joh, lach me niet uitquote:
Misschien wil hij vriendjes worden met je katquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey joh, lach me niet uit![]()
Pokke herrie joh
Mijn kat is zo achtelijk dat die het niet eens zal merkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien wil hij vriendjes worden met je kat![]()
![]()
....
per ongeluk grillen valt zeker opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooiik zit bij een vriend en die kolere parkiet houd zn snavel pas als vriend thuis is
quote:
Whehequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:41 schreef Fha het volgende:
Parkiet heeft de plannen door geloof ikhij is zowaar stil
Maar er wordt wel luidruchtig geschrokt en gesmakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
zo, onze lieve poezels zijn ook weer tevreden, schone bakken, lekker voer, ik hoor nog net geen burp uit de verschillende hoeken van de kamer komen
Op internetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef cablegunmaster het volgende:
weet iemand nog waar ik een lijst kan vinden van twilights + alle info die erop staat?
Nee, vandaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
heb je ooit een poes normaal zien of horen eten
Goed zoeken, er is een site waar alles op staatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probeer het te vindenmaar twilight gaat onder teveel film namen
Dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
heb je ooit een poes normaal zien of horen eten
varkens hebben tafermanieren in vergelijking met een paar van onze katten
TWILIGHT IS VOOR PAUPERS (BESTAAT DIE TROEP NOG ?)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef cablegunmaster het volgende:
The Emperor's New Groove Action Game
vroeg ik me af op welke twilight hij stond
ik had er 5 ooitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
cd´s met illegale meuk, wat iedereen kocht omdat het downloaden van een software en mp3´s nog niet in minuten maar in kalenderjaren werd gemetenquote:
Oooo okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
cd´s met illegale meuk, wat iedereen kocht omdat het downloaden van een software en mp3´s nog niet in minuten maar in kalenderjaren werd gemeten
computerprehistorische zooi dus
toen was je 11 jaar oud pop snoesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Oooo okebah..dat is compleet langs me heen gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |