quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Sinds een minuutje alleen thuis voor 2 weken !!
Ja, je kent mij he.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Jij ging een uur geleden toch al slapen?
Je gaat switchen van baanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
De een na laatste keer dat ik zo vroeg m'n bed uit moet om te werken
LOLquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn werkwerkwerkmailbox is vol. Even schonen. 100 mb maar, stelletje vrekken.
Ik archiveer niets. Heb het 1x geprobeerd, maar die central storage werkt niet fijn. Als ik iets terug wil halen, kost het me minimaal tien minuten wachttijd. Als ik het al dezelfde dag terug krijg. Dus niet archiveren. En weggooien.. dat al helemaal nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
Na zoveel mb kan ik geen mail meer versturen, erg onhandig. En dit is zakelijke email, dus geen teieten in die mailbox
Ik bewaar gewoon erg veel doumenten, totdat het werkt enzo. Archiveren is voor het plebs.
Gaat hard hè?quote:
Veul te snelquote:
Je kan net zo goed niet gaan, je hebt toch te weinig tijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tijd vliegt snelstraks nog tentamens ook nog
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan net zo goed niet gaan, je hebt toch te weinig tijd
Mijn vorige oktober was al wat minder.quote:
Maar dan vliegt de tijd nog snellerquote:
Hier is standaard 20MB. Hebben de meeste mensen genoeg aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:14 schreef Pheno het volgende:
Mijn werkwerkwerkmailbox is vol. Even schonen. 100 mb maar, stelletje vrekken.
geef me een week, dan zit het vol. En dan gooi ik vaak de attachments nog op mijn desktop ergens zodat die niet mijn mailbox vervuild is met die dingenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is standaard 20MB. Hebben de meeste mensen genoeg aan.
Ik vraag me soms af hoe ik en 100+ posts kan maken, alle mail kan lezen en begrijpen en er nog op actie kan ondernemen ook. Ik lijk wel zo'n multitaskwijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:14 schreef dndiek het volgende:
Ik heb 100 MB en zoveel zakelijke mail krijg ik niet, dus ik ben wel tevreden
heb je al tieten ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af hoe ik en 100+ posts kan maken, alle mail kan lezen en begrijpen en er nog op actie kan ondernemen ook. Ik lijk wel zo'n multitaskwijf.
Inderdaad, zeker nu ik bezig ben met een ERD die de hele tijd heen en weer gestuurd wordtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
geef me een week, dan zit het vol. En dan gooi ik vaak de attachments nog op mijn desktop ergens zodat die niet mijn mailbox vervuild is met die dingen
Oh, niet weer die discussiequote:
ik lees het maar ik snap er geen flikker vanquote:
Dat was in R&P.quote:
Jahoor. Al heel lang nu ik er over nadenk.quote:
*fapfapfapquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Al heel lang nu ik er over nadenk.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Al heel lang nu ik er over nadenk.
Laatste keer dat ik haar zag nog wel?quote:
kijk-mij-eens-jaloers-zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk-mij-eens-Kuukske-gemeet-hebben"
Vertel...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik lees het maar ik snap er geen flikker van![]()
maar goed ik weet weer dingen waar jullie geen reet van snappen
SEX SC is verderopquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we 't nog over wat interessants hebben?
Hey hey hey! Jullie praten hier over tieten ik niet!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hey hey hey! Jullie praten hier over tieten ik niet!
Ik wil het gaarne over koffie hebben wat tot mijn grootste verbazing op was vanochtend!!
Maar gelukkig was het snel bijgevuld zodat het kopje koffie zich tot mij kon nemen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen.
* AC4WHEELS.NL gaat naar bed.
Ik wou zeggen zeg.quote:
Hoe durf je mijn naam met zulke dingen in verband te brengen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:54 schreef cablegunmaster het volgende:
<?php
$kuukske=lief
if( $kuukske is not lief )
{ geef haar een trap $kuukske=not lief}
ELSE ( make a victory dance with $kuukske=lief )
Echo $kuukske=
?>
of zoiets
De taal is een toolquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, wasmachine aan het werk gezet, mok thee gezet. Kruidnoten erbij. EN nu lekker OOP'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |